NƏFSLƏ MÜBARİZƏ Oğul, ehtiraslar və nəfsi-əmmarəyə qarşı ciddi müqavimət göstər ki, onlara tabe olmağın səni acı zəhər və çarəsiz dərd kimi həlak edər. Həzrət Əli əleyhissalam buyurubdur: "Mən sizin üçün iki şeyə görə qorxuram” nəfsi-əmmarəyə tabe olmağınızdan və uzun-uzadı arzulardan. Birincisi insanı həqqdən uzaqlaşdırar və ikincisi isə axirəti ona unutdurar” (Zuxruf surəsi, ayə 38. ) Başqa hədisdə deyilir: "Nəfsi-əmmarədən düşməninizdən qorxduğunuz kimi qorxun. Kişilərə nəfsani istəklərin dalınca düşməkdən və öz dillərinin biçdiyi (hasil etdiyi) günahlardan qatı bir düşmən yoxdur (Rövzətul-kafi kitabı, səh. 58, Həzrət Əli əleyhissalamın xütbələrindən Süləym ibn Qeys Hilali demişdir:-Həzrət Əli əleyhissalam bir xütbə oxudu, Allaha həmd və səna edib, peyğəmbərə salavat göndərdi, sonra buyurdu:-Mən sizin üçün iki sifətdən qorxuram: biri nəfsin istəklərinin ardınca getmək, o biri isə uzun-uzun arzulardır. Nəfsin istəklərinə tabe olmaq insanı haqqdan edər, uzun-uzun arzular isə axirəti yaddan çıxarar. Dünya kürəyini çevirərək köçüb gedir, axirət isə gəlməkdədir. Hər ikisinin də oğulları var. ) Oğul, sübh çağı axşamın, axşam isə sabahın fikrini çəkmə ki, arzular insanı qəflətə düçar edər. Həmişə özünü ölmüş və mürdəşirin qarşısındakı meyit kimi hesab et. Oğul, həddi-buluğa çatan vaxtdan vəsiyyətlərini yazmağa başla və lazım duyduqda hər vaxt istəsən (Üsuli-kafi kitabı, 2-ci cild, səh. 235, nəfsin iskətlərinə tabe olmaq babı, hədis 1, yuxarıda deyildiyi kimi. )onları dəyişə bilərsən. Həmişə aldığın, (Üsuli-kafi kitabı, 2-ci cild, səh. 235, nəfsin iskətlərinə tabe olmaq babı, hədis 1, yuxarıda deyildiyi kimi. Müstədrəki-vəsailüş-şiə, 2-ci cild, səh. 517 vəsiyyətin vacib olması babı, hədis (təhqiq olunmuş çap, 2-ci cild,116, hədis 1583) rəvayətdə var: Həzrət Əli əleyhissalam buyurmuşdur ki, Peyğəmbər səlləllahu ələyhi və alihi və səlləm buyurdu: Müsəlman vəsiyyətini yazıb, başı altına qoymamış yatmamalıdır. )yaxud verdiyin borcları yaz. Çünki dəfələrlə başıma gəlib soyuq qış gecələrində yatağa girdiyim vaxt yadıma düşüb ki, birindən bir dirhəm, yaxud iki dirhəm borc alıb, dilənçiyə vermişəm, amma qeyd eləməmişəm. Ölümün qəfil gəlişindən qorxub həmin gecə soyuqda yerimdən durub lampanı yandırmışam, aldığım borcu yazıb sonra yatağa girmişəm. Oğul, sən də bu cür ol. Çünki əgər borcu yazmayıb vəfat etsən və borc sahibi də sükut edərsə borc sənin boynunda qalacaqdır. Lakin borcun sahibi sənin varislərindən onu tələb edərsə varislər ondan sübut üçün şahid, yaxud and içməyini istəyərlər. Əgər onun şahidi, yaxud əlində bir sübutu olmazsa varislərin ona bir şey verməzlər və borc yenə də sənin boynunda qalar. Amma əgər şahid və sübut gətirərsə onun sənə etdiyi yaxşılığın müqabilində zəhmətə düşməyinə səbəb olduğun üçün insafsızlığa yol vermiş olarsan. Oğul, əgər aldığın ya verdiyin borcun vaxtı təyin olunarsa qeydsiz-şərtsiz Mütəal Allahın buyurduğunu (borcun miqdar və vaxtını yazmaq və şahid tutmaq haqqında olan əmrini) yerinə yetir. (Üsuli-kafi kitabı, 7-ci cild, səh. 13, insanın bir vəsiyyət edib, sonra o vəsiyyətdən qayıtması (onu əvəz etməsi babı) hədis 4, Əli ibn Hüseyn əleyhissalam buyurmuşdur:-İnsan ölməmiş öz vəsiyyətini əvəz edə, malik olduğu qulu azad edə, yaxud azad olunmasını vəsiyyət etdiyi qulun qul olaraq qalmasına göstəriş verə bilər və öz vəsiyyətində hər hansı bir şəxsə müəyyən bir şeyin verilməməsini yazmışkən onu əvəz edib, verilməsini vəsiyyət edə bilər, yaxud bir şeyin verilməsini dediyi surətdə onu əvəz edib, verilməməsini deyə bilər. ) Hər kim şəriətin hər hansı bir hökmünü tərk etsə, Allah onu mütləq həmin işdə möhtac edər. Allahın göndərdiyi hökmlərin Özünə heç bir faydası yoxdur. Çünki Mütəal Allah qənidir və heç bir şeyə ehtiyacı yoxdur. Onları oğul, sənə xatir və sənin düzgün faydalanmağından ötrü göndərib. Hər şeydən xəbərdar olan Allahın sənə nişan verdiyi göstərişləri qənimət bil. Oğul, (Allah sənin ömrünü uzun, işlərini avand, hər iki dünyanın xeyrinə nail və elm-əməl sahibi olmaqda müvəffəq eləsin) həyatının bütün sahələrində dinin hökmlərini” qüsl, yemək-içmək, yatmaq, təharət, cima, ev-eşik, geyim və başqa şeylərin qaydalarına riayət elə ki, şəriətdə bunların mənası var, bihudə deyil, hər iki dünyada da faydası çoxdur və onları özünə ağır yük sanma. Bu qaydalar çox və müxtəlif olduğuna görə (Allahın köməyi ilə) sənin üçün onları bir toplu şəklində cəmləyəcəyəm və sən də gərək onlara əməl edəsən, hər ibadət və işlərini onlar üzrə tənzimləyəsən (inşaallah taala). |