3-CÜ HİSSƏ CAMAAT NAMAZI HAQQINDA HƏDİSLƏR عَنْ اَبِي جَعْفَرٍ : قٰالَ: قٰالَ عَلِيٌّ --: مَنْ سَمِعَ النِّدٰاءَ فَلَمْ يُجِبْهُ مِنْ غَيْرِ عِلَّةٍ فَلاٰ صَلاٰةَ لَهُ ؛ İmam Baqir (ə), imam Əli (ə)-ın belə buyurduğunu nəql etmişdir: "(Camaat namazının) azan səsini eşitdiyi halda, heç bir üzürlü səbəb olmadan cavab verməyən şəxsin namazı yoxdur (namazı qəbul deyildir)." "Vəsailuş-şiə" /5/375. قٰالَ رَسُولُ اللهِ : اِمٰامُ الْقُوْمِ وٰافِدُهُمْ فَقَدِّمُوا فِي صَلاٰتِكُمْ اَفْضََلَكُمْ ؛ Peyğəmbəri-Əkrəm (c) buyurmuşdur: "Hər bir dəstənin camaat namazının imamı onların Allah dərgahındakı nümayəndəsidir. Belə isə, öz namazınızın imamı üçün ən yaxşılarınızı seçin." "Biharul-ənvar" /88/109. قٰالَ رَسُولُ اللهِ : صَلاٰةُ الرَّجُلِ فِي جَمٰاعَةٍ خَيْرٌ مِنْ صَلاٰتِهِ فِي بَيْتِهِ اَرْبَعِبينَ سَنَةً . قِيلَ: يٰا رَسُولَ اللهِ! صَلاٰة يَوْمٍ ؟ فَقٰالَ: صَلوٰةٌ وٰاحِدَةٌ ؛ Peyğəmbəri-Əkrəm (c) buyurmuşdur: "İnsanın camaatla namaz qılması öz evində (tək-tənha) qıldığı qırx illik namazdan yaxşıdır. Allahın Rəsulundan "bir günün namazımı?" – deyə soruşulduqda, o həzrət buyurdu: "(Xeyr!) Yalnız bir namaz. (Yəni camaatla qılınan bir namaz tək-tənha qılınan qırx illik namazdan fəzilətlidir.)" "Vəsailuş-şiə" /5/374. قٰالَ رَسُولُ اللهِ : يٰا اَيُّهٰا النّٰاسُ اَقِيمُوا صُفُوفَكُمْ وَ اَمْسِحُوا بِمَنٰاكِبِكُمْ لِئَلاٰ يَكُونَ فِيكُمْ خَلَلٌ ، وَ لاٰ تُخٰالِفُوا فَيُخٰالِفَ اللهُ بَيْنَ قُلُوبِكُمْ اَلاٰ وَ اِنِّي أَرٰاكُمْ مِنْ خَلْفِي ؛ Peyğəmbəri-Əkrəm (c) bir dəstə adama xitab edərək buyurmuşdur: "Ey camaat! Camaat namazının cərgələrini nizama salın, aranızda fasilə və ayrılıq düşməsin deyə, çiyin-çiyinə durun. Səflərinizi pozmayın, (əks halda) Allah sizin qəlblərinizi bir-birindən uzaqlaşdırar. Agah olun ki, həqiqətən, mən sizi (camaat namazının səflərinin nizam-intizamlı olub-olmamasını) arxa tərəfimdən görürəm." "Səvabul-əmal" /520. قٰالَ رَسُولُ اللهِ : لَاَنْ اُصَلِّيَ الصُّبْحَ فِي جَمٰاعَةٍ اَحَبُّ اِلَيَّ مِنْ اَنْ اُصَلِّيَ لَيْلَتيِ حَتّيٰ اُصْبِحَ؛ Peyğəmbəri-Əkrəm (c) buyurmuşdur: "Mənim nəzərimdə sübh namazını camaatla qılmağım, gecəni sübhə qədər oyaq qalıb ibadətlə məşğul olmaqdan daha sevimlidir." "Kənzül-ümmal", 8-ci cild, hədis: 22792. قٰالَ رَسُولُ اللهِ : مَنْ صَلّيٰ خَلْفَ عٰالِمٍ فَكَاَنَّمٰا صَلّيٰ خَلْفَ رَسُولِ اللهِ ؛ Peyğəmbəri-Əkrəm (c) buyurmuşdur: "Hər kəs alimə iqtida edib namaz qılsa, sanki Allahın Rəsuluna iqtida edib onun arxasında namaz qılmışdır." "Çehel-hədis" /18. قٰالَ اَبُو الْحَسَنِ مُوسَي بْنُ جَعْفَرٍ : اِنَّ الصَّلـٰوةَ فِي الصَّفِّ الْاَوَّلِ كَالْجِهٰادِ فِي سَبِيلِ اللهِ عَزَّوَجَلَّ İmam Kazim (ə) buyurmuşdur: "Camaat namazının birinci cərgəsində namaz qılmaq Allah yolunda cihad etmək kimidir." "Vəsailuş-şiə" /5/387. قٰالَ الصّٰادِقُ : هَمَّ رَسُولُ اللهِ -- بِأِحْرٰاقِ قَوْمٍ فِي مَنٰازِلِهِمْ لاٰ يُصَلُّونَ بِالْجَمٰاعَةِ ؛ İmam Sadiq (ə) buyurmuşdur: "Peyğəmbəri-Əkrəm (c) öz evlərində namaz qılan və camaat namazında iştirak etməyən bir qəbilənin evlərini yandırmaq istəyirdi." "Ləalil-əxbar" /4/205. قٰالَ الرِّضٰا : اَلصَّلاٰةُ فِي جَمٰاعَةٍ اَفْضَلُ ؛ İmam Rza (ə) buyurmuşdur: "Namazı camaatla qılmaq daha fəzilətlidir." "Camiu əhadisiş-şiə" /4/450. قٰالَ رَسُولُ اللهِ : اِذٰا سُئِلْتَ عَمَّنْ لاٰ يَشْهَدُ الْجَمٰاعَةَ فَقُلْ: لاٰ اَعْرِفُهُ ؛ Peyğəmbəri-Əkrəm (c) buyurmuşdur: "Sizdən camaat namazında iştirak etməyən bir şəxs haqqında soruşsalar, deyin ki, onu tanımıram!" "Biharul-ənvar" /88/5. عَنِ الرِّضٰا : اِنَّمٰا جُعِلَتِ الْجَمٰاعَةُ لِئَلاٰ يَكُونَ الْاِخْلاٰصُ وَالتَّوْحِيدُ وَالْاِسْلاٰمُ وَالْعِبٰادَةُ لِلـّٰهِ اِلاّٰ ظٰاهِراً مَكْشُوفاً مَشْهُوراً؛ İmam Rza (ə) buyurmuşdur: "Camaat namazı yalnız Allah üçün ixlasın, yeganəliyin, İslamın və ibadətin aşkar olması məqsədilə qərar verilmişdir." "Vəsailuş-şiə" /5/372. عَنْ اَبِي الْحَسَنِ : اِنْتِظٰارُ الصَّلـٰوةِ جَمٰاعَةً مِنْ جَمٰاعَةٍ اِليٰ جَمٰاعَةٍ كَفّٰارَةُ كُلِّ ذَنْبٍ ؛ İmam Əli (ə) buyurmuşdur: "Bir camaat namazından sonrakı camaat namazına qədər, namazı camaatla qılmaq üçün intizar çəkmək bütün günahların kəffarəsidir." "Camiu əhadisiş-şiə" /6/388. قٰالَ رَسُولُ اللهِ : لاٰ صَلـٰوةَ لِمَنْ لَمْ يُصَلِّ فِي الْمَسْجِدِ مَعَ الِمُسْلِمِينَ اِلاّٰ مِنْ عِلَّةٍ ؛ Peyğəmbəri-Əkrəm (c) buyurmuşdur: "Heç bir üzürlü səbəb olmadan namazını məsciddə müsəlmanlarla birlikdə qılmayan şəxsin namazı qəbul deyildir." "Vəsailuş-şiə" /3/377. قٰالَ الصّٰادِقُ : مَنْ خَلَعَ جَمٰاعَةَ الْمُسْلِمِينَ قَدْرَ شِبْرٍ خَلَعَ رَقَبَةَ الْاِيمٰانِ مِنْ عُنُقِهِ؛ İmam Sadiq (ə) buyurmuşdur: "Hər kəs müsəlmanların dəstəsindən bir qarış belə uzaqlaşsa, şübhəsiz ki, iman ipini boynundan çıxraraq kənara atmışdır." "Biharul-ənvar" /88/13. قٰالَ البٰاقِرُ :لاٰ صَلاٰة َلِِمَنْ لاٰ يَشْهَدُ الصَّلاٰةَ مِنْ جِيٰرانِ الْمَسْجِدِ اِلاّٰ مَرِيضٌ اَوْ مَشْغُولٌ İmam Baqir (ə) buyurmuşdur: "Məscidin qonşusu olan şəxs xəstəliyi və üzürlü səbəbi olmadığı halda, camaat namazında iştirak etməsə, onun namazı kamil deyildir." "Vəsailuş-şiə" /5/375. قٰالَ رَسُولُ اللهِ : اِذٰا سَمِعْتَ الْاذٰانَ فَأْتِ وَلَوْ حَبْواً Peyğəmbəri-Əkrəm (c) buyurmuşdur: "Azan səsini eşitdikdə, sürünə-sürünə olsa belə, sürətlə məscidə get." "Kənzül-ümmal" /7/548. قٰالَ البٰاقِرُ :مَنْ تَرَكَ الْجَمٰاعَةَ رَغْبَةً عَنْهٰا وَ عَنْ جَمٰاعَةِ الْمُسْلِمينَ مِنْ غَيْرِ عِلَّةٍ فَلاٰ صَلاٰةَ لَهُ ؛ İmam Baqir (ə) buyurmuşdur: "Hər kəs rəğbətsizlik üzündən və üzürlü səbəbi olmadan müsəlmanların dəstəsi sayılan camaat namazını tərk etsə, onun namazı qəbul deyildir." "Əmaliyi Şeyx Səduq" /290. قٰالَ رَسُولُ اللهِ : وَ مَنْ لَزِمَ جَمٰاعَةَ الْمُسْلِميِنَ حَرُمَتْ عَلَيْهِمْ غَيْبَتُهُ وَ ثَبَتَتْ عَدٰالَتُهُ ؛ Peyğəmbəri-Əkrəm (c) buyurmuşdur: "Camaat namazına iltizamlı olan şəxsin qeybətini etmək müsəlmanlara haramdır və onun ədaləti sabitdir." "Vəsailuş-şiə" /5/394. قٰالَ رَسُولُ اللهِ : صَلاٰةُ الْجَمٰاعَةِ اَفْضَلُ مِنْ صَلاٰةِ الْفَرْدِ بِخَمْسٍ وَ عِشْرِينَ دَرَجَةً ؛ "Peyğəmbəri-Əkrəm (c) buyurmuşdur: "Camaatla qılınan bir namaz fürada (tək-tənha) qılınan iyirmi beş namazdan üstün və fəzlətlidir." "Vəsailuş-şiə" /5/374. قٰالَ عَلِيٌّ : اَفْضَلُ الصُّفُوفِ اَوَّلُهٰا وَ هُوَ صَفُّ الْمَلاٰئِكَةِ وَ اَفْضَلُ الْمُقَدَّمِ مَيٰامِنُ الْاِمٰامِ ؛ İmam Əli (ə) buyurmuşdur: "Camaat namazının ən fəzilətli cərgəsi birinci cərgədir və o, mələklərin cərgəsidir. (Eləcə də) birinci cərgədə ən fəzilətli yer imamın sağ tərəfidir." "Biharul-ənvar" /88/18. قٰالَ رَسُولُ اللهِ : فَمٰا مِنْ مُؤْمُنٍ مَشيٰ اِلَي الْجَمٰاعَةِ اِلاّٰ خَلََّ اللهُ عَلَيْهِ اَهْوالَ يَوْمِ الْقِيٰامَةِ ، ثُمَّ يَأْمُرُ اِلَي الْجَنَّةِ ؛ Peyğəmbəri-Əkrəm (c) buyurmuşdur: "Camaat namazı qılmaq üçün qədəm götürən elə bir mömin yoxdur ki, Allah-taala qiyamət gününün qorxusunu onun üçün yüngül tutmasın və sonra behiştə daxil olmağa əmr etməsin." "Vəsailuş-şiə" /5/372.