İslam-Kitabxanasıİslam-Kitabxanası

Azan vaxtları
Saytda axtar
Saytın menyusu
Kitabxana əxlaq
Zərif nöqtələr [5]
Böyük rəhbər ayətullah Xameneinin həyatından əhvalatlar [16]
Həyat dərsi [5]
İslam dünyagörüşü - Cəmiyyət və tarix [16]
İnsan və mənəviyyat [10]
İmam Hüseynin (ə) əxlaqi görüşləri [0]
Xəbərdarlıq [3]
“Miratur-rəşad” (hidayət güzgüsü) [15]
İslamda ailə 2 [16]
İslamda ailə 1 [16]
Fəsad sərçeşməsi (Şeytan tələsi) [6]
İslamda Əxlaq 2 [20]
İslamda Əxlaq 1 [26]
İmam Sadiqin (ə) bəyani ilə yaranışın sirləri [8]
Siddiqeyi-Tahirə (ə) 2 [13]
Siddiqeyi-Tahirə (ə) 1 [12]
Ailə səadətinə necə nail olaq? [18]
Kumeyl duasının şərhi 2 [13]
Kumeyl duasının şərhi 1 [12]
Minacatın əzəməti [13]
Ey ata, ey ana, biz müttəhimik [5]
Qadın - Fatimə Fatimədir [14]
Nəsihətlər [26]
İslam dünyagörüşü - Əbədi həyat [5]
Din təlimləri 2-ci cild (Uşaqlar və yeniyetmələr üçün dərslik) [30]
Din təlimləri 1-ci cild (Uşaqlar və yeniyetmələr üçün dərslik) [31]
İslam dünyagörüşü - İnsan Quranda [5]
İnsanı tanımaq [21]
Axirət azuqəsi 2-ci cild (Peyğəmbərin (s) Əbuzərə nəsihətləri) [24]
Axirət azuqəsi 1-ci cild (Peyğəmbərin (s) Əbuzərə nəsihətləri) [19]
Ariflərdən [9]
İslam dunyagörüşü İnsan və iman [6]
Əxlaqi və psixoloji çatışmazlıqların araşdırılması [19]
İslam və qərb mədəniyyəti [15]
Əbədi öyüd (ikinci cild) [22]
Əbədi öyüd (birinci cild) [23]
İlahi nəsihətlər [15]
Gəncliyin yeddi səması (zəruri dini biliklər) [9]
İslamda nümunəvi qadınlar – Fatimə (ə) [149]
Günahşünaslıq [19]
Nəfsin saflaşdırılması [24]
İslamda qəhrəman qadınlar [20]
Kəramət sahibləri [13]
Kamil insan [30]
Şəhadət yatağında Mövlanın (ə) öyüdü [17]
Rəbbin dərgahında [22]
İmam Hüseynin (ə) əxlaqi görüşləri [11]
İbrət güzgüsü [14]
İmam Zamanla görüşənlər [15]
Allaha doğru [33]
Allahın elçisi [20]
Sadiq yol axtaranlar üçün imam Sadiqin (ə) nəsihətləri [29]
Məhəbbət iksiri [26]
Hicab [14]
Kaş valideynlərim biləydi! [14]
Ayətullahül-üzma Behcətin həyatı [14]
Nəfsi saflaşdırmadan qabaq özünütanıma [4]
Övsafül-Əşraf [7]
Gənc ailələr üçün göstərişlər [6]
Əxlaq elmində 50 dərs [51]
İslamda övlad [1]
Islamda evlənmə və ailə hüququ-2 [11]
Islamda evlənmə və ailə hüququ-1 [13]
Bizim sorgumuz
Ramazan ayında oruc tutmusuzmu?
Total of answers: 1821
Saytın menyusu
Şərhlər: 14
Rəsmlər: 618
Əxlaq: 1118
Müxtəlif: 481
Etiqat, Tarix, Fəlsəfə: 1448
Quran, Hədis, İslam təlimləri, Fiqh: 1131
Statistika

Burda olanlar 1
Qonaqlar 1
İstifadəçilər 0
Son qeydiyyatçılar
  • Jafidlop
  • ElvinAliyev1986
  • ZauriceGar
  • Zartysot
  • Gunahsiz1gun
  • Ceyhun630
  • kami
  • artpak2012
  • zeyneb_a_va
  • Famesbar
  • Main » Articles » Hədis » Nəhcül-bəlağə 1

    Nəhcül-bəlağə 1
    63-cü xütbə
    İmam Əli əleyhis-salamın (xalqı Allaha pərəstişə və dünyada xeyir əməllər etməyə, axirət səfərinə hazır olmağa çağırdığı) xütbələrindəndir.
    (Allaha şükr və sitayişdən, Həzrət Peyğəmbərə salamdan sonra:) Ey Allahın bəndələri, Allaha qarşı günah etməkdən çəkinin (günah etməyin və əzabdan qorxun) və öz əməlləriniz sayəsində ölümlərinizi qabaqlayın (ölümdən sonra rahat olmaq üçün həyatınızda xeyir əməllər görün). Əlinizdən çıxan şeyi deyil, sizlərə qalan şeyi (saleh əməlləri) alın. (Həmişəlik qalacaq axirəti əldə edin və tezliklə puç olacaq dünyanın şəhvətlərinə göz yumun. Axirət səfərinə) hazır olun ki, sizi köçürməyə çalışır və tələsir, sizləri kölgəsinə alan (yaxınlaşan və nişanələri görünən) ölümə hazırlaşın. (Ölümün çəngi boğazlarına keçənə qədər qəflət yuxusunda olanlar kimi deyil.) Onlar üçün zəng çalındıqda agah (oyaq) olanlar və dünyanın onların (yaşayış) yeri olmadığını bilənlər, sonra isə (onu axirətə) döndərənlər kimi olun, çünki Böyük Allah sizləri boş yerə yaratmayıb və boş da buraxmayıb.(Јәни, ондан гејри ваһид азалманы ҝөстәрән әдәддир. Чохлуғун башланғыҹы вә онун бир һиссәсидир. Аллаһ исә чохалмајан, јәни, онун үчүн икинҹиси фәрз олунмајан һәгиги бирдир. ) Sizlərin heç birinizlə Cənnət və ya Cəhənnəm arasında sizi tapacaq ölümdən başqa bir fasilə yoxdur. (Çünki ölümdən sonra əməl, tövbə və qayıdış qapısı bağlanır. Deməli, ölən hər kəs dünyada itaət və ibadət edibsə Cənnətə düşər, itaətsizlik etmişsə Cəhənnəmdə qalar.) Hər anın azaltdığı və (ölüm) saatının aradan götürdüyü (dünyadakı) həyat müddətiniz qısa olmağa layiqdir. (Tezliklə başa çatacaq dünya həyatınızı qısa sanmalı, axirət işlərindən geri qalmamalısınız.)
    Gecə və gündüzün (həqiqi mənzilinə) qovduğu (öz əsl vətəni olan axirətdən uzaqlaşmış) qəribin tezliklə (vətəninə) qayıtması yaxşıdır (əsl vətənlərinə qayıtmaq fikrində olmalı və dünyaya səfərindən orada asayiş üçün faydalanmalıdır). Səadət, xoşbəxtlik və ya bədbəxtliklə (vətəninə) gələn ən yaxşı tədarükə möhtacdır. Belə isə, dünyada sabah (qiyamətdə ilahi əzabdan) sizi xilas edəcək şeylərdən azuqə yığın. (Axirət üçün ən yaxşı azuqə budur ki,) bəndə Allahın əzabından çəkinsin, özünə öyüd versin (gözəl rəftar və danışığı öz şüarına çevirsin) və tövbədə, qayıdışda önə keçsin (ölüm gəlmədən öncə günahlardan tövbə etsin), şəhvətinə (nəfsi istəklərinə) hakim kəsilsin. Çünki onun ölümü özünə gizlindir (ömrünü nə vaxt başa vuracağı məlum deyil) və arzuları onu aldadır (axirət işlərindən saxlayır). Şeytan onunla yoldaşdır və günahı, (Allaha və Rəsuluna) itaətsizliyi onun üçün cilvələndirir ki, onlara minsin (bulaşsın). Şeytan onu arxayın salar ki, tövbəni gecikdirsin, ölüm isə onu çox qəflətdə olduğu vaxt qəfildən yaxalasın. Belə isə, ömrü (qiyamətdə) ona sübut və dəlil olan o qafil insan həsrət və qəm çəksin (ki, dünyada onun üçün hər cür şərait olduğu halda nəyə görə xoşbəxtliyə çatmadı) və dünyadakı həyatı onu bədbəxt edər (dünyadakı itaətsizliyinə görə əbədi əzaba düçar olar).
    Pak və uca Allahdan istəyirəm ki, bizi və sizləri heç bir nemətin düşmənə və itaətsizə çevirmədiyi (nə qədər nemət tapsa, təvazökarlığı bir o qədər artan) insanlardan etsin, heç bir fayda və məqsəd (özünü göstərmək və riya kimi batil məqsədlər) bizi Allaha ibadət və bəndəlikdən saxlamasın, (elə iş görək ki,) öləndən sonra peşman olub kədərlənməyək.
    64-cü xütbə
    İmam Əli əleyhis-salamın (Allahın sifətləri barədə) xütbələrindəndir.
    Həmd və şükr heç bir sifəti başqa sifətindən önə keçməyən Allaha məxsusdur. Deməli, son olmamışdan qabaq, əvvəldir. Gizli olmazdan əvvəl isə aşkardır.(Чүнки һәр бир ҝүҹүн, гүдрәтин мәншәји Одур. Белә исә, бир ҝөз гырпымында өз варлығыны итирән гејриси неҹә зәиф вә ҝүҹсүз олмаја биләр? ) Ondan qeyri hər nə vahid və tək adlandırılsa (çoxun müqabilində) azdır.(Чүнки Онун елми заты илә ејнидир. Ондан гејрисинин елми затдан төрәмә вә башгаларындан өјрәнмәјә мөһтаҹдыр. Бу да Аллаһ-тәаланын елминә ҝәлиб чыхыр. Демәли, мүтләг алим Одур. ) Ondan qeyri hər əziz zəlil və xardır, (çünki nəticədir. Nəticə isə səbəbin zəlilidir) Ondan başqa hər bir güclü gücsüzdür.(Бу, вүҹудун мүмкүнлүјүнә дәлаләт едир. Демәли, гүдрәти затынын ејни, бүтүн гүдрәтлиләрин гүдрәтинин мәншәји олан һәгиги ҝүҹлү Одур. )Ondan qeyri sahib və mülkiyyətçi (Onun iradə və istəyi müqabilində zəlildir), Onun quludur. (Çünki Allah Təaladan başqa hər nə varsa vücudu mümkün olanlardandır və mümkün isə nəticədən doğmadır, nəticə səbəbdən aslıdır və deməli, həqiqi sahib Odur.) Ondan başqa hər bir bilikli isə öyrənəndir.(Чүнки ондан гејрисинин ешитмәси ҹисмани ешитмә гүввәси иләдир. Бу, мүәјјән шәраит тәләб едир вә бу шәраит олмаса сәси ешидилмәз. Мәсәлән, сәс чох јаваш, узагдан вә ја чох јүксәкдән олмамалыдыр ки, һәмин ешитмә гүввәсинин иши позулмасын вә ешитмәјә мане олмасын. Анҹаг Аллаһын ешитмәси затән вә органсыз олдуғуна ҝөрә, бүтүн сәсләр истәр јаваш вә уҹа, истәрсә дә јахын вә узаг- олсун онун үчүн ејни, ашкардыр. Демәли, мүтләг динләјән вә һәгиги ешидән Одур.)Ondan qeyri hər bir güclü və qadir (bəzi işlərdə) güclü və (digər işlərdə) acizdir.(Демәли, О һәм ҝизлин, һәм дә ашкардыр. Бу бахымдан ашкар сајылыр ки, әламәт вә нишанәләринә ҝөрә һеч кәсдән ҝизлин дејил. Ҝизлиндир, она ҝөрә ки, затынын әслини дәрк етмәк мүмкүн дејил. ) Ondan başqa bütün eşidənlər çox yüksək səslərdən kar olar, yavaş və uzaqdan gələn səsləri isə eşitməzlər.(Чүнки һәр бир кәс ҝөрмә органлары васитәсилә ҝөрүр. Бу орган да мүәјјән шәраит тәләб едир. Анҹаг Аллаһ-тәала затән вә органсыз ҝөрәндир. Демәли, бүтүн әшјалар-истәр ҝизлин, истәрсә ашкар онун үчүн бирдир. )Ondan qeyri bütün görənlər (qaranlıqda rənglər tək) gizlin rənglərə və (zərrələr kimi) zərif cisimlərə (onları görməyə) kordur.(Еһтијаҹ олдугда чыхармаг асан олсун дејә вә ја дөјүш аләтинизин сәсини дүшмәнә ешитдириб өзүнүзү дөјүшә һазыр ҝөстәрин ки, нараһат олуб, горхсун вә бу да онун мәғлубијјәтинә сәбәб олсун. ) Ondan başqa, hər bir aşkar olan gizli, gizlin isə aşkar deyil.(Чүнки ҝөзүнү дикмәк горху вә һејранлыг әламәтидир. Бунун нәтиҹәсиндә дүшмән ҹүрәтләниб гәләбә чала биләр.) (O, elə Allahdır ki,) yaratdıqlarını nə hakimiyyət və padşahlığını gücləndirməyə, nə ruzigarın hadisələrindən qorxduğuna görə (bir gün möhtac qalmasın deyə), nə Onunla çəkişən tayına qarşı (onu dəf etmək üçün) kömək almağa, nə də öz şərikinin və Ona qarşı olanın qələbə, öyünmə və iftixarının qarşısını almaq üçün yaratdı. (Yaranmışlar Onun nemətləri ilə) bəslənmiş məxluqat və (Onun hökm və iradəsi qarşısında) zəlil, xar bədənlərdir. O, nələrdəsə hülul etmədi ki, «onlardadır» deyilsin. (Çünki əşyaya hülul etmək cismilik və imkan tələbatlarındandır) və heç nədən uzaqlaşmadı ki, «ondan uzaqdır» deyilsin. (Çünki bütün əşyaları əhatə edir.) Məxluqatı yaratmaq və onların vəziyyətini düzəltmək Onu yorub əldən salmadı, əşyanı yaratmaqda aciz olmadı. Hökm verdiyi və müəyyən etdiyi şeylər barədə şübhəsi yaranmadı. Onun hökmü qəti, elmi möhkəm, işləri dönməzdir. Bəndələr Onun qəzəb və cəzalarına rəğmən Ona ümidvardırlar. (Çünki Ondan başqa pənahları yoxdur) və nemətləri, bəxşişləri olsa da Ondan qorxurlar (ki, nəbadə əzaba düçar olacaqları bir iş görsünlər).
    65-ci xütbə
    İmam Əli əleyhis-salamın (döyüş qaydaları barədə) kəlamlarındandır. Siffeyndə döyüş günlərinin birində (37-ci hicri-qəməri ilinin səfər ayında, «Hərir» gecəsində) səhabələrinə buyurmuşdur:
    Ey müsəlmanlar, xof və qorxunu özünüzə şüar edin (Allahdan qorxun və düşmənlə döyüşdə süstlük etməyin). (Döyüşdə) vüqar və sakitliyi öz düşüncənizə çevirin (düşmənlə qarşılaşmaqdan çəkinməyin) və dişlərinizi bir-birinə sıxın (döyüşdə müqavimət göstərin, döyüşün çətinliklərini özünüzə asanlaşdırın). Çünki belə rəftar qılıncları başlardan daha da uzaqlaşdırır (müharibədə müqavimət və döyüşün çətinliklərinə sinə gərmək düşməni məğlub etmək üçün hər hiylə və tədbirdən daha yaxşı olub, nəticəsi isə fəth və qələbədir). Zirehi tam geyinin. (Bədəninizin heç bir yerinin görünməməsi üçün qoruyucu, astarı olan zireh geyinin) və qılınclarınızı çəkməzdən qabaq qınlarında tərpədin.(Өзүнүзү она јахынлашдырын. Мәрдилк вә иҝидлијин әламәти узаглашмаг вә гылынҹын уҹуну ҝөстәрмәк дејил, ирәлијә аддым атмагдыр. Нәгл олунур, мүһарибәләрин бириндә Һәзрәтә әрз етдиләр ки, сәнин гылынҹын гысадыр. Һәзрәт бујурду ки, аддымымла узадарам. ) Düşmənə gözünüzün ucu ilə (çəpəki), acıqlı baxın.(Динә көмәк үчүн һаг јолда өлмәјә севинин. Чүнки мүвәггәти өмрү әбәди һәјатла дәјишәҹәксиниз. Гур’ани-Кәримин Али-Имран сурәсинин 169-ҹу ајәсиндә бујурулдуғу кими: وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ јәни, Аллаһ јолунда һәлак оланлары өлү санма. Онлар сағдыр вә Аллаһларынын јанында рузи јејирләр. ) Sağınıza, solunuza nizə vurun (ətraflarınızı məhv edin ki, düşmən pusqu qurub, sağ və ya solunuzdan hücuma keçə bilər). Qılınclarınızın ucu və tiyəsi ilə zərbə endirin (düşməni irəliləməyə qoymayın), (əgər qıs-adırsa) qılınclarınızı addım atmaqla (düşmənə) çatdırın.(Дејиләнә ҝөрә, Мүавијә үчүн бөјүк бир чадыр дүзәлтмишдиләр вә јүз мин нәфәр онун әтрафына топлашараг, өлсәләр белә ајрылмајаҹаглары барәдә әһд-пејман бағламышдылар.  )Sizlər Allahın nəzərindəsiniz (O, sizin əməllərinizi görür) və Allahın Rəsulu səlləllahu əleyhi və alih və səlləmin əmisi oğlu ilə olduğunuza görə, (düşmənə) arası kəsilmədən hücum edin və qaçmaqdan isə xəcalət çəkin. Çünki qaçmağınız sizdən sonrakılar üçün rüsvayçılıq (sizdən sonra övladlarınızın başına qaxacaqlar), hesab və Qiyamət günündə atəşdir (müharibədən qaçanlar qiyamətdə ilahi əzaba düçar olacaqlar). (Döyüşdə) ruhunuzun bədəninizdən ayrılmağına şad olun, rahatlıqla ölümə doğru gedin.(Дөјүшдә ирадәли дејил, нараһат вә һәјәҹанлыдыр. Горхсаныз, сизә үстүн ҝәләҹәк. Иҝидлик ҝөстәрсәниз, мәғлуб олараг гачаҹаг) Bu böyük qaragüruha (Müaviyənin qoşununa) və kəndirlərdən asılmış xeyməyə (Müaviyənin çadırına hücum etmək) sizin öhdənizdədir.(Гур’ани-Кәримин Муһәммәд сурәсинин 35-ҹи ајәсиндә бујурулур: فَلَا تَهِنُوا وَتَدْعُوا إِلَى السَّلْمِ وَأَنتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَاللَّهُ مَعَكُمْ وَلَن يَتِرَكُمْ أَعْمَالَكُمْ Јәни, еј мөминләр, кафирләрлә дөјүшдә сүстләшиб онлардан сүлһ вә барышыг истәмәјин. Бу сизин аҹизлик вә ҝүҹсүзлүјүнүзә сәбәб олар. ) O xeymənin daxilinə zərbə endirin (çalışıb o çadırı ələ keçirin).
    Çünki şeytan (Müaviyə) onun küncündə gizlənib. İrəli atılmaq üçün əlini qabağa, geri dönmək üçün isə ayağını arxaya qoyub.(Бәни Саидә, јәни, Әнсардан бир дәстә адамын мәсәләләри һәлл етмәк үчүн Мәдинәдә топлашдығы ев. ) Deməli, haqqın həqiqəti sizlərə aydın olması üçün (onunla və yoldaşları ilə döyüşməyi) niyyət edin (onları məhv etmək üçün hücuma hazırlaşın və bu yolda çalışın).(Әнсарлар хәстә олан Сә’д ибн Убадәни Сәгифәјә ҝәтирәрәк ону әмир вә хәлифә елан етмәк истәдиләр. Бундан хәбәр тутан Әбу Бәкр вә Өмәр ора тәләсәрәк онларла данышыға башладылар. Әнсарлар деди: «Биз хәлифәлијә даһа лајигиг. Әҝәр гәбул етмирсинизсә, сиз өзүнүзә, биз дә өзүмүзә әмир сечәк». Өмәр деди: «Ики гылынҹ бир гына сығмаз. Әрәбләр сизә итаәт етмәјәҹәк». Мүһаҹир вә әнсарларын һәр бир дәстәси өзләринин Исламдакы фәзиләт, үстүнлүк вә һүгугларыны хатырлатды. Бундан сонра, Бәшир ибн Сә’д Хәзрәҹи пахыллыг етдијинә ҝөрә јериндән галхараг Гүрејши тәрифләди. О, Өмәрә, Әбу Убејдә исә Әбу Бәкрә беј’әт етди. Сә’д ибн Убадәни исә мәнзилинә апардылар. ) Siz üstün və yüksəksiniz (siz haq yolundasınız və qələbə, zəfər sizinlədir). Allah sizinlədir və heç vaxt əməllərinizin (mükafatını) naqis və az etməz (sizə dünya və axirətdə nicat verər).
    66-cı xütbə
    İmam Əli əleyhis-salamın Ənsarın (xilafət barədə) iddiası haqda kəlamlarındandır.
    Belə deyilir ki, Həzrət Peyğəmbər (səlləllahu əleyhi və alih) in vəfatından sonra Səqifə( Әҝәр онлар өзләрини Пејғәмбәрин шәҹәрәсиндән олдугларына ҝөрә хәлифәлијә даһа лајиг билирләрсә, мән һәмин ағаҹын мејвәси вә Һәзрәтин әмиси оғлујам. Хәлифәлик, әмирлик мәним һаггымдыр вә башгасы буна лајиг дејил. )xəbərləri Əmirəl-möminin əleyhis-salama çatdı.(Чүнки Сиффејн дөјүшүндән вә ики һакимин вердији һөкмдән сонра Мүавијәнин мөвгеји јахшылашды, ҝүҹү ҝүнбәҝүн артды. О, Мисири әлә кечирмәјә тамаһ салды. Әмр ибн Асын онунла беј’әт етдији вахт Асы Мисирә вали тәјин едәҹәјинә сөз вердијиндән, әксәријјәти Османын интигамыны алмаг нијјәтиндә олан вә Османы Мәһәммәд ибн Әбу Бәкрин өлдүрдүјүнү ҝүман едәнләрдән олан алты мин сүвари илә Әмр ибн Асы Мисирә ҝөндәрди. О, Мисирин бөјүк шәхсијјәтләринә мәктуб јазараг, достларыны һәвәсләндирди вә дүшмәнләрини горхутду. Мәһәммәд һадисәдән хәбәр тутдугда вәзијјәт барәдә Һәзрәтә мәктуб јазараг, көмәк үчүн пул вә гошун истәди. Һәзрәт онун мәктубуна ҹаваб ҝөндәрди вә истәдијини чатдыраҹағыны вәд етди. Лакин Мәһәммәд тәләсәрәк Мисир әһлини Әмр ибн Аса гаршы мүһарибәјә чағырды. Дөрд мин нәфәр онун дәвәтини гәбул едәрәк она јолдаш олдулар. Онларын ики мин нәфәрини Конанә ибн Бешрин башчылығы алтында өнҹәдән ҝөндәрди, өзү исә ики мин нәфәрлә галды. Конанә иҝидлик ҝөстәриб Әмрин гошунундан чохлу әсҝәри гәтлә јетирди, өзү вә јолдашлары һәлак олана гәдәр онларла дөјүшдү. Онларын өлүм хәбәри Мәһәммәдин гошунуна чатдыгда, онун әтрафындан узаглашдылар. Мәһәммәд тәк галдығыны ҝөрдүкдә гачды, Мисирә үз тутараг харабалыгларын бириндә ҝизләнди, Әмр ибн Ас Мисирә дахил олду вә өз сәркәрдәләриндән Мүавијә ибн Хәдиҹ Киндини Мәһәммәдин ардынҹа ҝөндәрди. Мүавијә ибн Хәдиҹ чох ахтарышдан сонра, Мәһәммәди сусузлугдан өлмәк үзрә оларкән тапды. Башыны бәдәниндән ајырараг, бәдәнини өлмүш узунгулағын ичинә ҝөмүб јандырды. Һәзрәт бу хәбәри ешитдикдә чох кәдәрләнди вә деди: «Аллаһ Мәһәммәдә рәһмәт етсин. О, дүшмәнләрин мәкр вә һијләсини ҝөрмәмиш хам бир ҝәнҹ иди. ) Həzrət buyurdu: «Ənsarlar nə dedi?» Cavab verdilər ki, Ənsarlar dedilər ki, bizdən bir, sizdən də bir əmir olsun. Həzrət buyurdu ki, Rəsulullahın (səlləllahu əleyhi və alih) onların yaxşılarına yaxşılıq edilməsi və pis əməl sahiblərinə güzəşt olunması barədə vəsiyyətini niyə dəlil, sübut gətirmədiniz? Dedilər: «Bu cümlə Ənsarlılar üçün necə dəill və sübut ola bilər?» Buyurdu: «Əmirlik onların işi olsaydı, (xəlifəliyə layiq olsaydılar), onlar barədə tövsiyyəyə ehtiyac qalmazdı» (onlara başqaları barədə tapşırılardı). Daha sonra buyurdu: «Qüreyş (Ənsarların sübutları müqabilində) nə dedilər?» Cavab verdilər ki, Qüreyş Peyğəmbərin şəcərəsindən (bir əsil-nəsəbdən olduqlarını və xəlifəliyə daha layiqli) olmalarını sübut gətirdilər. Buyurdu: «Ağacı dəlil göstərib meyvələrini zay etdilər».(Тәҹрүбәли вә баҹарыглы киши олан Һашим Әмирәл-мөмининин хас сәһабәләриндән вә о Һәзрәти севәнләрдән иди. О, Сиффејн дөјүшүндә шәһид олду. )
    67-ci xütbə
    Misirə hakimiyyətin boyunduruğunu (Siffeyn hadisəsindən qabaq) Məhəmməd ibn Əbu Bəkrin boynuna keçirdiyi (oranın xeyir-şərini, əyri və düzgününü ona tapşırdığı) vaxt İmam Əli əleyhis-salamın buyurduğu kəlamlarındandır. (Lakin Siffeyn hadisəsindən sonra) Misir onun hakimiyyətindən çıxdı, özü isə öldürüldü.(Мүгавимәт ҝөстәрәр, гылынҹы әлиндән вермәз вә Мәһәммәд кими гачмазды. Мәһәммәд гачанда, ҝүман едирди ки, гачмагла хилас олаҹаг. )
    Mən Haşim ibn Utbəni Misirə hakim təyin etmək istəyirdim.(Әҝәр дөјүш мејданыны бош гојуб гачыбса, чарәсиз галыб вә тәгсири олмајыб. Мәһәммәдин анасы Әсма бинти Умәјс иди. О, әввәлҹә Ҹә’фәр ибн Әбу Талибин зөвҹәси олуб вә ондан Абдуллаһ ибн Ҹә’фәр дүнјаја ҝәлмишдир. Ҹә’фәрин Му’тә дөјүшүндә шәһид олмасындан сонра Әбу Бәкр ону алмыш вә Мәһәммәд анадан олмушдур. Әбу Бәкрдән сонра Һәзрәт онунла евләнди. Мәһәммәд Һәзрәтин голларында бөјүјүб боја-боша чатды вә елә ушаглыгдан о бөјүк шәхсин вилајәти вә достлуғу илә бөјүмүшдү. Һәзрәт ону чох севәр вә һөрмәт едәрди. О, бујурмушдур: «Мәһәммәд мәним Әбу Бәкрин белиндән ҝәлән оғлумдур».) ) Əgər onu oranın hakimi seçsəydim, bir an belə onlarla (Əmr ibn As və qoşunu ilə) döyüş meydanını boş qoymazdı.(Сиз дә дөрдајаглылар кими ағылсызсыныз. Буна ҝөрә дә дөзүмсүзлүкдән мүһарибәнин чәтинликләринә синә ҝәрмир, дүшмәнин гаршысыны алмырсыныз. ) Onlara (şücaət və qəhrəmanlıq göstərmək üçün) fürsət verməzdi. Haşimi mədh etməklə Əbu Bəkrin oğlu Məhəmmədi qınamaq niyyətində deyiləm. (Çünki o, qınağa layiq deyil.) O, mənim dostum və rəbibim (arvadımın oğlu) idi.(Өз мәгсәдләримә чатмаг үчүн зүлмкарлар кими сизләрдән бәзиләрини өлдүрә вә ја һәбс едә билирәм ки, башгалары ибрәт ҝөтүрүб, горхуларындан мәнә итаәт етсинләр. )
    68-ci xütbə
    İmam Əli əleyhis-salamın öz səhabələrini (Şam əhli, yəni, Müaviyənin qoşunu ilə döyüşə hazırlaşmadıqlarına görə) qınadığı kəlamlarındandır.
    Yükün ağırlığı donqarını əzən cavan dəvələrlə yol gedilən kimi (Allah yolunda cihada hazır olmadığınıza görə) nə vaxta qədər sizinlə yola gedim,(Сиффејн дөјүшүндә Шам гошуну мәғлуб олдуғуна ҝөрә Әмр ибн Асын ҝөстәришилә Гур’анлары низәләрә тахараг, өзләрини аҹиз вә јазыг ҝөстәрдиләр. Бу һијлә, мәкр нәтиҹәсиндә Ираг гошуну онларла дөјүшдә сүстләшди, газанаҹаглары мүтләг гәләбәдән кечәрәк дөјүшә сон гојдулар. ) dalbadal cırılan, bir yerini tikdikdə başqa tərəfdən sökülən paltarlar kimi rəftar edim? (Sizləri hər tərəfdən yığıb, müharibəyə hazırlayıram, yenə də dağılırsınız.) Şam əhlinin qoşunundan bir dəstə sizlərə yaxınlaşdıqda, hər bir kişiniz (azacıq səs eşitdikdə, öz yuvalarına qaçan) kərtənkələ və kaftar öz yuvalarında gizlənən kimi (qorxudan) evlərinizin qapısını bağlayıb, bir guşəsində gizlənirsiniz. Allaha and olsun, sizin kömək göstərdiyiniz şəxs (döyüşdə) zəlil və xardır (çünki ağıllı və igid deyilsiniz). Sizlərin köməyilə (düşmənə doğru) ox atan (düşmənin irəliləməsinə mane olmaq istəsə) ucsuz, başı sınıq ox atmışdır (belə oxun faydası olmadığı kimi, düşməni dəf etməkdə və məğlub etməkdə də sizin heç bir faydanız yoxdur). And olsun Allaha, sizlər evlərinizdə çox, bayraqların altında isə azsınız (evlərinizdə olarkən yığışıb mənasız sözlər danışır, ancaq düşmənlə döyüşmək üçün yığılmırsınız). Mən sizləri islah edib (düşmənlə döyüşə hazırlayan) və əyriliyinizi düzəldən (itaətcil edən) şeyi bilirəm.(Бу мүһарибәдә чох әзијјәт чәкдиниз вә фәтһ, гәләбә сизә јахын олдугда алданараг ону әлдән вердиниз. Ики һакимин һөкмүнә разылашараг Имамынызын сөзүнә әмәл етмәдиниз. Өзүнүзү башчысыз фәрз етдиниз. Беләликлә, јаделли дүшмән шәһәрләринизи әлә кечириб сизә һаким кәсилди) Ancaq, Allaha and olsun ki, özümü puç və zay etməklə sizi islah etməyi caiz bilmirəm. (Çünki bu yolla islah etmək mənim ilahi əzaba düşməyimə səbəb olar və mən buna razı deyiləm.) Allah üzünüzü qara etsin (mənim öyüd-nəsihətlərimi qəbul etməyə layiq olmadığınıza görə əzaba düçar olun), bəhrə və nəsibinizi az etsin (axirətdə bədbəxt olacağınız kimi, dünyada da bədbəxt olun, çünki) batillə tanış olduğunuz (ona itaət etdiyiniz) qədər, haqqı tapmırsınız (ilahi hökmlərə əməl etmirsiniz). Haqqı və həqiqəti batil etdiyiniz qədər batili məhv etmək niyyətində deyilsiniz (doğru yola qədəm qoymur, həmişə batil yolda olursunuz).
    Category: Nəhcül-bəlağə 1 | Added by: Islam_Kitabxanasi (2012-03-11)
    Views: 455 | Rating: 0.0/0
    Total comments: 0
    Only registered users can add comments.
    [ Registration | Login ]

    Quranda axtar
    Quran,Hədis,İslam təlimləri, Fiqh
    Quran
    İstifadəçi girişi
    Login:
    Password:
    Kitabxana əxlaq
    Etiqat, Tarix, Fəlsəfə, Dini yaradıcılıq
    Dost saytlar
  • İslamQadını
  • Günahkar-Bəndə
  • Kitablar yüklə
  • Bölmələr
    Tarix [535]
    Etiqat [869]
    Fəlsəfə [4]
    Dini yaradıcılıq [40]
    Bölmələr
    Quran [585]
    Hədis [253]
    İslam təlimləri [24]
    Fiqh [219]
    Azan vaxtları [1]
    Dua [26]
    Din [13]
    Namaz [10]
    Kateqoriyalar
    Məsumların nurlu kəlamlarından 500 hədis [8]
    Mizanul – hikmət (1-ci cild) [13]
    Mizanul – hikmət (2-ci cild) [23]
    Mizanul – hikmət (3-cü cild) [21]
    Mizanul – hikmət (4-cü cild) [25]
    14 Məsumdan möcüzələr [15]
    Nəhcül-bəlağə 1 [20]
    Nəhcül-bəlağə 2 [19]
    Nəhcül-bəlağə 3 [10]
    Nəhcül-bəlağə 4 [15]
    Nəhcül-bəlağə 5 [25]
    Qırx məclis, min hədis [55]
    İMAM HÜSEYN (Ə) BARƏSİNDƏ HƏDİSLƏR [3]
    Məhdəviyyət inancı haqqında qırx hədis [1]
    Rəsmlərimiz
    Copyright MyCorp © 2019