İslam-Kitabxanasıİslam-Kitabxanası

Azan vaxtları
Saytda axtar
Saytın menyusu
Kitabxana əxlaq
Zərif nöqtələr [5]
Böyük rəhbər ayətullah Xameneinin həyatından əhvalatlar [16]
Həyat dərsi [5]
İslam dünyagörüşü - Cəmiyyət və tarix [16]
İnsan və mənəviyyat [10]
İmam Hüseynin (ə) əxlaqi görüşləri [0]
Xəbərdarlıq [3]
“Miratur-rəşad” (hidayət güzgüsü) [15]
İslamda ailə 2 [16]
İslamda ailə 1 [16]
Fəsad sərçeşməsi (Şeytan tələsi) [6]
İslamda Əxlaq 2 [20]
İslamda Əxlaq 1 [26]
İmam Sadiqin (ə) bəyani ilə yaranışın sirləri [8]
Siddiqeyi-Tahirə (ə) 2 [13]
Siddiqeyi-Tahirə (ə) 1 [12]
Ailə səadətinə necə nail olaq? [18]
Kumeyl duasının şərhi 2 [13]
Kumeyl duasının şərhi 1 [12]
Minacatın əzəməti [13]
Ey ata, ey ana, biz müttəhimik [5]
Qadın - Fatimə Fatimədir [14]
Nəsihətlər [26]
İslam dünyagörüşü - Əbədi həyat [5]
Din təlimləri 2-ci cild (Uşaqlar və yeniyetmələr üçün dərslik) [30]
Din təlimləri 1-ci cild (Uşaqlar və yeniyetmələr üçün dərslik) [31]
İslam dünyagörüşü - İnsan Quranda [5]
İnsanı tanımaq [21]
Axirət azuqəsi 2-ci cild (Peyğəmbərin (s) Əbuzərə nəsihətləri) [24]
Axirət azuqəsi 1-ci cild (Peyğəmbərin (s) Əbuzərə nəsihətləri) [19]
Ariflərdən [9]
İslam dunyagörüşü İnsan və iman [6]
Əxlaqi və psixoloji çatışmazlıqların araşdırılması [19]
İslam və qərb mədəniyyəti [15]
Əbədi öyüd (ikinci cild) [22]
Əbədi öyüd (birinci cild) [23]
İlahi nəsihətlər [15]
Gəncliyin yeddi səması (zəruri dini biliklər) [9]
İslamda nümunəvi qadınlar – Fatimə (ə) [149]
Günahşünaslıq [19]
Nəfsin saflaşdırılması [24]
İslamda qəhrəman qadınlar [20]
Kəramət sahibləri [13]
Kamil insan [30]
Şəhadət yatağında Mövlanın (ə) öyüdü [17]
Rəbbin dərgahında [22]
İmam Hüseynin (ə) əxlaqi görüşləri [11]
İbrət güzgüsü [14]
İmam Zamanla görüşənlər [15]
Allaha doğru [33]
Allahın elçisi [20]
Sadiq yol axtaranlar üçün imam Sadiqin (ə) nəsihətləri [29]
Məhəbbət iksiri [26]
Hicab [14]
Kaş valideynlərim biləydi! [14]
Ayətullahül-üzma Behcətin həyatı [14]
Nəfsi saflaşdırmadan qabaq özünütanıma [4]
Övsafül-Əşraf [7]
Gənc ailələr üçün göstərişlər [6]
Əxlaq elmində 50 dərs [51]
İslamda övlad [1]
Islamda evlənmə və ailə hüququ-2 [11]
Islamda evlənmə və ailə hüququ-1 [13]
Bizim sorgumuz
Ramazan ayında oruc tutmusuzmu?
Total of answers: 2043
Saytın menyusu
Şərhlər: 14
Rəsmlər: 618
Əxlaq: 1118
Müxtəlif: 481
Etiqat, Tarix, Fəlsəfə: 1448
Quran, Hədis, İslam təlimləri, Fiqh: 1131
Statistika

Burda olanlar 1
Qonaqlar 1
İstifadəçilər 0
Son qeydiyyatçılar
  • Saday
  • Muhammed
  • Ferec313
  • Araz
  • Sebine
  • Sahib123
  • ali_araz
  • User
  • Aliakber313
  • Salman-m
  • Main » Files » Tarix » Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (2-ci cild)

    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (2-ci cild)
    2012-03-16, 9:13 PM
    PEYĞƏMBƏR (S) VƏ DİGƏRLƏRİNİN MƏZAR TORPAĞINA TƏBƏRRÜK ETMƏK
    Müsəlmanlarin həyat tərzi göstərir ki, onlar Peyğəmbərin (s), Həmzənin məzarının torpağından əlavə bütün Mədinə torpağına təbərrük edərdilər. Hətta Mədinə torpağının başağrısı, cüzam və s. xəstəliklərə şəfa olduğu haqqında hədislər də mövcuddur. Belə ki, müsəlman fəqihləri bu torpağa təbərrük etməyi nəinki düzgün, hətta savab bir iş kimi qiymətləndirirlər.
    1. Səmhudi deyir: "Səhabə və qeyri-səhabələr Peyğəmbərin (s) məzarının torpağından (təbərrük məqsədi ilə) götürürdülər. Ayişə onları dağıdaraq onların bu işlərinin nəticəsində divarda yaranmış boşluğu doldurtdurdu. Buna səbəb səhabə və qeyrilərinin bu əməlinin məzarda boşluq yaranmasına və qübbənin dağılmasına gətirib çıxarması idi”.
    2. O, deyir: "Müsəlmanlar təbərrük məqsədi ilə Mədinənin torpağından istifadə edərdilər. Buna misal olaraq, onların "Süheyb”("Süheyb” adam adı deyil, Mədinə ؛əhərində bir əraziyə verilən inzibati addir. ) torpağından qızdırmanın müalicəsi üçün götürmələrini göstərmək olar”. O, sözünün bu yerində Zərkeşinin sözlərini xatırladaraq deyir: "Mədinə şəhərinin torpağı müqəddəs olduğu və Peyğəmbərin (s) məqbərəsi orada olduğu üçün digər bölgələrə daşımaq düzgün deyil. Lakin bu ümumi hökm Həmzənin məzarının torpağına aid deyil. Çünki bütün müsəlmanlar yekdilliklə qəbul edirlər ki, sözügedən məzarın torpağını müalicə məqsədi ilə digər bölgələrə aparmaq icazəlidir”("Vəfaul-vəfa”, c. 1, səh. 69. ).
    3. Sənhaci deyir: "Məhəmməd ibn Yəkutdan: "İnsanların qəbir torpaqlarını təbərrük məqsədi ilə götürmələri düzgündürmü?” – deyə soruşdum. Sualıma cavab olaraq: "İcazəlidir!” – dedi. İnsanlar daim elm adamlarının, şəhidlərin, əməlisalehlərin, xüsusilə Həmzənin qəbrinin torpağından (təbərrük məqsədi ilə) götürmüşlər”(Həmin qaynaq, c. 1, səh. 116 ).
    İbn Fərhun deyir: "Bu gün müsəlmanlar həzrət Həmzənin məzarının yaxınlığında mövcud olan torpaqdan təsbeh düzəldirlər. Onların bu əməllərindən belə nəticə alırıq ki, Mədinə torpağını digər bölgələrə də daşımaq olar”(Həmin qaynaq. ).
    XƏSTƏLƏRİN MƏDİNƏ TORPAĞI İLƏ MÜALİCƏ OLUNMALARI HAQQINDA HƏDİSLƏR
    1. Səmhudi deyir: "İbn Nəccar və İbn Cövzinin kitablarında qeyd olunan bir hədisdə deyilir: "Mədinə torpağı cüzam xəstəliyinin dərmanıdır”.
    2. İbn Əsirin(İbn Əsir ھafei kimi tanınan Əbu əs-Səadət Mübarək ibn Məhəmməd (vəfat-606) bu kitabı yazarkən Rəzinin kitabına əsaslanmı؛dır. Rəzin kitabı altı səhih kitabda (Buxari, Müslim, Müvəttə, Sünəni-Əbu-Davud, Cameu-Tirmizi və Sünəni-Nisai) qeyd olunan bəzi hədisləri toplamı؛dır. İbn Əsir isə sِzügedən kitabların burada qeyd olunmayan hədislərini də bir yerə toplamı؛, lakin ixtisar məqsədi ilə hədislərin sənəd silsiləsinin yalnız son rəvayətçisinin (səhabə və ya tabei) adını çəkmi؛dir. Buna baxmayaraq, kitabın sonunda bütün rəvayətçilərin adını əlifba sırası ilə, hədisin qaynağını isə hər birinin əvvəlində qeyd etmi؛dir. O, bu kitabda hədisləri əlifba sırası ilə fəsillərə bِlmü؛, izaha ehtiyacı olan (ba؛a dü؛ülməsi çətin olan) sِzlərin mənasını da açıqlamı؛dır. Bəzi Əhli-sünnə alimləri bu kitabı ixtisarla؛dırmı؛lar. ) "Cameul-üsul” əsərində Səddən nəql etdiyi rəvayətdə deyilir: "Peyğəmbər (s) Təbuk döyüşündən qayıdarkən bir çox möminlər onu qarşılamağa tələsirdilər. Nəticədə havaya çoxlu toz-torpaq qalxdı. Peyğəmbəri (s) müşayiət edənlərin bəzisi burunlarını tutdular. Peyğəmbər (s) isə üzündə olan örtüyü götürərək buyurdu: "And olsun canım əlində olan yaradana! Həqiqətən, Mədinə toz-torpağı hər bir dərdə (xəstəliyə) dərmandır”.
    3. Əbu Sələmədən nəql olunan bir rəvayətdə deyilir: "Peyğəmbər (s) buyurmuşdur: "Mədinə torpağı cüzam xəstəliyini sağaldır”. (Əbu Sələmə bu hədisi dedikdən sonra sözünə davam edərək deyir:) "Biz cüzam xəstəliyinə tutulmuş və Mədinə torpağından istifadə edərək sağalmış insan görmüşük. O, bu xəstəliklə bağlı çox ziyan çəkmişdi. Onu evindən çıxararaq (Quba yolunun üstündə yerləşən Bəthan vadisindəki) ağ torpağa tərəf getməyə vadar etdik. O, özünü torpağa sürtdü və evinə gətirmək üçün həmin torpaqdan götürdü və həqiqətən də bunun xeyrini gördü”.
    4. İbn Zübalə, Yəhya ibn Həsən ibn Cəfər əl-Ələvi və İbn Nəccarın nəql etdiyinə görə, Peyğəmbər (s) Bəni-Haris qəbiləsinin yanına gəldikdə onları təngnəfəs və pərişan görüb buyurdu: "Nə üçün xəstəliyə tutulmusunuz?” Onlar: "Ey Allahın rəsulu, qızdırma bizi bu hala salmışdır”, - deyə cavab verdilər.
    - Siz ki, Süheybə yaxınsınız!
    - Süheybin bu məsələyə nə aidiyyatı var?
    - Torpağından götürün. Sizdən biri ağzının suyunu torpağın üstünə töküb desin: "Pərvərdigara, bizim torpağımız ağzımızın suyu ilə, sənin iznin sayəsində xəstəliyimizin şəfasıdır”. Onlar bu işi gördülər və qızdırmaları düşdü”. İbn Nəccar sözünü davam etdirərək deyir: "Əbül-Qasim ibn Yəhya Ələvinin verdiyi məlumata görə, Süheyb, Bəthan vadisində yerləşən bir dərədir. Hansı ki, orada bir quyu var və camaat oranın torpağından götürür. İndi də vəba xəstəliyinə tutulanlar oranın (həmin quyunun) torpağından götürürlər”.
    İbn Nəccar deyir: "Mən o quyunu gördüm. İnsanlar oradan torpaq götürür və deyirdilər: "Buranın torpağından müalicə üçün istifadə edib bunun bir həqiqət olduğunu görmüşük”. Mən də həmin quyudan azacıq torpaq götürdüm. Məlum quyu bu günə qədər qalır və el arasında məşhurdur. Əhali oranın torpağından götürür və müalicə üçün lazımi yerlərə aparırlar. Mən götürdüyüm torpaqdan bəzi dostlarım üçün də müalicə məqsədi ilə istifadə etsinlər deyə göndərdim”.
    Səmhudi də Zərkeşinin sözlərindən sonra deyir: "Hərəmin torpağının daşınılmasının qadağanlığı Həmzənin məzarının torpağına aid deyil. Çünki müsəlmanlar daim Həmzənin məzarının torpağının başağrısı üçün lazımi yerlərə aparılmasının icazəli olduğunu yekdilliklə qəbul etmişlər”.
    İbn Nəccar deyir: "Zərkeşinin bu sözünü anlayan şəxs bu qadağanın Süheyb torpağına aid olmadığını bilir”("Vəfaul-vəfa”, c. 1, səh. 69. )
    PEYĞƏMBƏRİN TOXUNDUĞU SİKKƏ VƏ QIZILLARA TƏBƏRRÜK ETMƏK
    1. Cabir ibn Abdullah Ənsari(Cabir ibn Abdullah ibn Omər Ənsari Peyğəmbərdən (s) çox hədis nəql etməklə ؛ِhrət qazanmı؛ az saylı səhabələrdən biridir. ) deyir: "Mən Peyğəmbərlə (s) birlikdə idim. Mindiyim dəvə xəstə idi. Buna görə də karvandan dala qaldım. Peyğəmbər (s) qayıdaraq məndən – "Nə üçün karvandan dala qalmısan?” – deyə soruşdu. Mən: "Dəvəm xəstədir”, – deyə bildirdim. Peyğəmbər (s) dəvənin quyruğunu sıxdı və dəvə sürətini artırdi. Mən bu üsuldan istifadə etdiyim üçün həmişə öndə olurdum. Mədinəyə yaxınlaşdıqda Peyğəmbər (s) mənə buyurdu:
    - Dəvən sağaldımı?
    Mən:
    - Xəstədir! – dedim.
    - Dəvəni mənə sat!
    - Sizin olsun, onu sizə bağışladım.
    - Yox, dəvəni qırx dirhəmə alıram. Sən dəvəyə min. Mədinəyə çatdıqda dəvəni mənim yanıma gətir.
    Mədinəyə çatdıqda dəvəni Peyğəmbərin (s) yanına apardım. Peyğəmbər (s) buyurdu: "Ey Bilal! Cabirin pulunu hazırla. Bir karat da artıq ver”. Orada dedim: "Söz verirəm ki, bu bir karat artıq qızılı ölüncəyə qədər özümdən ayırmayacağam. Elə də etdim. O bir karat qızılı kisəyə qoyub daim yanımda gəzdirirdim. Lakin "Hərrə” hadisəsi zamanı şamlılar Mədinəni qarət etdikdə Peyğəmbərin (s) yadigarını da məndən aldılar”(Dinsiz əməvilərin həyasızcasına tِrətdikləri cinayətlərdən biri də Mədinə ؛əhərinə hücum etmələridir. Hansı ki, tarixdə "Hərrə” hadisəsi kimi yad edilmi؛dir. İmam Hüseynin (ə) ؛əhadətindən sonra bir çox müsəlman ؛əhərlərində, xüsusilə Mədinədə etiraz səsləri ucaldı. Mədinə hakimi ِzünü gِstərmək məqsədi ilə Dəmə؛qə nümayəndə heyəti gِndərdi ki, xəlifənin nemətlərindən bəhrələnsinlər, Mədinəyə qayıtdıqda isə əhalini Yezidə itaət etməyə sِvq etsinlər. Nümayəndələrin biri Hənzələnin oğlu Qəsilül-məlaikə idi. O, Yezidin yanına getdikdə onun itlə oynadığını, ؛ərab içdiyini, bir sِzlə ؛əriətə müvafiq olmayan i؛lər gِrdüyünü mü؛ahidə etdi. Buna gِrə də Mədinəyə qayıtdıqdan sonra ؛əhər əhalisinə dedi: "Mən ؛ərab içən, ana-bacıları ilə intim münasibətdə olan və din buyuruqlarına heç bir ؛əkildə əməl etməyən bir ؛əxsin yanından gəlirəm”. Nəhayət, ؛əhərdə bِyük bir üsyan ba؛ verdi və xalq Mədinə hakimini, Əməvi sülaləsinə mənsub olanları ؛əhərdən qovdu. ـsyan xəbəri ھama çatdıqda Yezid Müslüm ibn Əqəbənin komandanlığı ilə Mədinəyə bِyük bir qo؛un gِndərdi. Qo؛un Mədinəni mühasirəyə aldı. ھəhər əhalisi müqavimət gِstərsə də sonunda təslim olmağa məcbur oldu. Yəzid ibn Müaviyənin qo؛unu Mədinəyə daxil olduqda bir çox çirkin faciələr tِrətdilər. Əhalini bacardıqca qırdılar və namuslarına toxundular. Əbül-Həsən Mədaini yazır: "Hərrə faciəsindən sonra 1000 qadın qanunsuz u؛aq dünyaya gətirdi və Müslüm ibn Əqəbə o qədər qan tِkdü, adam ِldürdü ki, sonralar ona Müslüm deyil, Müsrif dedilər ("Müsnədi-Əhməd”, c. 1, səh. 314; "Sünəni-Nisai”, c. 7, səh. 289)”. ).
    Cabir ibn Abdullah Ənsari Peyğəmbərin (s) səhabələrindən idi və o həzrətin (s) ona verdiyi bir karat qızıla təbərrük edir və onu qoruyurdu. O, bunu Peyğəmbərin (s) öz dövründə edir, öldüyü günə qədər özündən ayırmayacağını söyləyirdi.
    2. Peyğəmbərin (s) xanımlarından biri digər qadınlarla birgə Xeybərə getdi. Peyğəmbər (s) döyüş qənimətlərindən onların da payını verdi. O, digər qadınlar tərəfindən Peyğəmbərin (s) yanına gedib dedi: "Biz qadınlar da sizinlə Xeybərə gedib müsəlmanlara kömək etmək istəyirik”. Peyğəmbər (s): "Allah xeyir versin!” – deyə müsbət münasibət bildirdi. O, deyir: "Biz Peyğəmbərlə (s) birlikdə yola çıxdıq. Xeybər fəth olunduqda bizə də bir pay düşdü. Peyğəmbər (s) mənim boynuma bir həmail (boyunbağı) saldı. And olsun Allaha! Heç bir zaman o boyunbağını özümdən ayırmadım, hətta öldükdə mənimlə birgə dəfn edilməsini vəsiyyət etdim”("Əs-Sirətül-hələbiyyə”, c. 8, səh. 770. ).
    Peyğəmbərin (s) bu xanımı o həzrətin (s) toxunduğu boyunbağıya təbərrük edər və bununla iftixar edərdi. Belə ki, məlum boyunbağının onunla dəfn edilməsini vəsiyyət etdi. Lakin heç bir şəxs ona irad tutmadı, onu bidətçi, müşrik və ya kafir adlandırmadı.
    PEYĞƏMBƏRDƏN (YADİGAR) QALAN NİŞANƏLƏRƏ TƏBƏRRÜK ETMƏK
    1. Ənəs ibn Malik deyir: "Peyğəmbəri (s) gördüm. Bərbər başının artıq tüklərini qırxırdı. Səhabələr onun ətrafına toplaşmışdılar. Hər birinin əlində bir tük var idi”(Bu haqda çoxlu sayda rəvayətlər nəql olunmu؛dur. Kermani "Mənasik” əsərində deyir: "Peyğəmbər (s) ؛eytana da؛ atdıqdan sonra Minada – müvəqqəti məskunla؛dığı yerə qayıdaraq qurban kəsdi. Sonra bərbər çağırtdırıb ba؛ının sağ tərəfinin qırxılmasını tap؛ırdı. Həmin tükləri camaata paylamaq üçün Əbu Təlhəyə verdi. Beləcə ba؛ının sol tərəfini də qırxdırıb camaata paylamaq üçün Əbu Təlhəyə verdi. Xalid ibn Vəlid Peyğəmbərin (s) ba؛ının qar؛ı tərəfinin tükünü saxlamı؛ və ِz papağının içinə qoyaraq dِyü؛də qələbə çalmaq üçün ona güvənirdi ("Təbərrüküs-səhabə” , səh. 8-9)”. Digər təəccüb doğuran bir məqam isə Müaviyənin vəsiyyətidir. O, ِlüm ayağında Peyğəmbərin (s) kِynək, fitə, qübbə və tükü ilə dəfn edilməsini vəsiyyət etdi. Müaviyənin bu vəsiyyəti riya üçün də ola bilər. Lakin bu gِstərir ki, təbərrük məsələsi müsəlmanlar arasında geni؛ yayılmı؛ bir məsələ olmu؛dur... ("Cameul-üsul”, c. 4, səh. 102). Səhabələr Peyğəmbərin (s) dəstəmaz suyundan gِtürmək üçün dava salırdılar ("Buxari”, c. 3, səh. 35, hədis. 187; Təbəri, "Tarix”, c. 3, səh. 475). ).
    2. Əhməd ibn Hənbəl daim özü ilə bir tük gəzdirər və bunun Peyğəmbərə (s) aid olduğunu iddia edərdi("Siyəru əlamin-nübəla”, c. 11, səh. 230 və 256. ).
    3. Məhəmməd ibn Sirin deyir: "Übeydə dedim: "Bizdə Peyğəmbərin (s) tüklərinin biri var. Bu bizə Ənəs vasitəsi ilə gəlib çatmışdır”. Übeyd dedi: "Əgər məndə Peyğəmbərin (s) başının tükünün bir giləsi olsa, mənim üçün dünya və dünyada mövcud olan hər bir şeydən daha sevimli və qiymətli olar”(Həmin qaynaq. ).
    4. Kəbşə deyir: "Peyğəmbər (s) bizim yanımıza gəldi. Yuxarıdan asılmış tuluqdan su içdi. Mən ayağa qalxıb tuluğun ağzını kəsdim”("Əl-Camius-səhih”, Tirmizi, c. 4, səh. 306, hədis. 1492. Adı çəkilən Kəb؛ədən məqsəd Kəb؛ə bint Sabitdir. Bu qədər səhabə və qeyrilərinin Peyğəmbərdən (s) yadigar qalan ni؛anələrə təbərrük etdiklərini gِrdükdən sonra onun məqamına təvəssül edə bilərikmi? Təbərrük ِzü bir nِv təvəssüldür. Təbərrükün dini baxımdan düzgün və icazəli olduğu bir halda o həzrətin (s) məqamına təvəssül etməyi inkar etmək və ya təvəssül edənləri mü؛riklikdə günahlandırmaq olarmı? Təbərrük məqsədi ilə Peyğəmbərin (s) su içdiyi kasada su içənləri kafirlikdə ittiham etmək olarmı? Yoxsa, əksinə, bəziləri ِz etiqadlarına yenidən baxı؛ keçirməli, dini əqli ؛əkildə müdafiə etməli və bütün bu tarixi ؛ahidləri inkar etməməlidirlər? ). İbn Macə hədisin ardınca deyir: "Peyğəmbərin (s) ağzını vurduğu yerə təbərrük etmək lazımdır”(v)
    Tirmizi bu hədisi "həsən” və "səhih” hesab etmişdir("Əl-Camius-səhih”, Tirmizi, c. 4, səh. 306. ) Sözügedən hədisi Əhməd ibn Ənəs də Ümmi-Səlimdən nəql etmişdir("Müsnədi-Əhməd”, c. 3, səh. 119.).
    5. Səhl ibn Səddən nəql edilən bir rəvayətdə deyilir: "Peyğəmbər (s) və səhabələri Bəni-Saidə səqifəsində əyləşmişdilər. Səhldən su istədilər. Səhl, bir kasaya su töküb onlara içirtdi”. Rəvayətçi deyir: "O kasanı bizə göstərdi və mən onda su içdim”.
    Ömər ibn Əbdül-Əziz Səhldən o kasanı ona bağışlamasını istədi. Səhl məlum kasanı ona verdi. Buxari deyir: "Mən o kasanı Bəsrədə gördüm, onda su içdim və onu Nəsr ibn Ənəsin varislərindən 800 min dirhəmə aldım”(İbn Həcər "Fəthül-bari” əsərində (səh. 101-103) bu hədisi nəql edərək deyir: "O dِvrdə ضmər ibn Əbdül-Əziz Mədinə hakimi idi. Səhlin bu addımı düzgün deyil. اünki Peyğəmbərdən (s) yadigar qalan ni؛anələr nə satıla bilər, nə də kiminsə mülkü ola bilər. . ).
    6. Ayişə deyir: "Körpələri təbərrük üçün Peyğəmbərin (s) yanına gətirirdilər”("Əl-İstiab”, c. 1, səh. 51 ("Səhihi-Müslim”in nəqlinə əsaslanır). İbn Həcər "əl-İsabə” (c. 1, səh. 5). əsərində deyir: "Peyğəmbər (s) zamanında yeni dünyaya gələn hər bir u؛ağı o həzrətin (s) yanına gətirirdilər və onu gِrürdü. Bu, təbərrük məqsədi da؛ıyırdı. Peyğəmbərin (s) "təhnik” (təbərrük məqsədi ilə tərbiyəvi nəsihət vermək) etdiyi, ağzının suyundan ağzına qoyduğu və ba؛ına əl çəkdiyi ؛əxslərin adı tarix kitablarında qeyd edilmi؛dir. Belə ؛əxslərin ən mə؛huru (hansı ki, Peyğəmbər (s) ona yemək yedizdirirdi) Əli (ə) ibn Əbu Talibdir ("Əs-Sirətül-Hələbiyyə”, c. 1, səh. 203; "Yənabiul-Məvəddət”, səh. 73). ).
    7. Müslüm(Müslim 206-cı ildə dünyaya gəlmi؛, hədis toplamaq üçün Hicaz, İraq, ھam və Misirə getmi؛dir. Onun hədis ِyrəndiyi ؛əxslərdən biri Əhməd ibn Hənbəldir. ضzünün dediyinə gِrə, o, ِz "Səhih” əsərini toplamaq üçün yüz min hədisdən istifadə etmi؛dir. Müslim 261-ci ildə Ni؛apur ؛əhərində 55 ya؛ında ikən dünyasını dəyi؛mi؛dir. ) (müəyyən vasitələrlə) Əsma bint Əbu Bəkrdən belə bir rəvayət nəql edir. Rəvayətdə Peyğəmbərdən (s) yadigar qalan bir libasdan söhbət gedir. Çiyinə atılan geniş libas idi. Yaxası, arxa və ön tərəfi ipək parçadan hazırlanmışdır. O (Əsma), deyir: "Bu libas Ayişə dünyadan gedənə qədər onda idi. O, dünyadan köçdükdə mən onu götürdüm. Onu yuyub suyundan xəstələrin şəfa tapması üçün istifadə edirdim”.
    Əsma hicri 73-cü ilə qədər sağ idi. Hətta oğlu Abdullah ibn Zübeyr öldürünlüncəyə qədər yaşayırdı. Bacısı Ayişə isə hicri 60-cı ildə dünyasını dəyişmişdir. Xəstələrin sözügedən libasın suyundan şəfa üçün istifadə etmələri ən azı 60-cı ildən 73-cü ilə qədər davam etmişdir. Bu müddət ərzində Əsmanın bu işi Peyğəmbərin (s) İmam Hüseyn (ə), İbn Abbas, Cabir ibn Abdullah, Zeyd ibn Ərqəm və Ənəs ibn Malik kimi məşhur səhabələrin gözü önündə olmuş və onların heç biri bu əməli bəyənməyərək qadağan etməmişlər. Bütün bunlar göstərir ki, məlum əməl müsəlmanlar tərəfindən müsbət qarşılanırmış.
    Əlbəttə, bu kimi əməllərin haram olması fikri İbn Teymiyyənin təəccüb dоğuran fətvaları meydana çıxdıqdan sonra səslənməyə başlandı. Hansı ki, sonradan İbn Əbdül-Vəhhab həmin fətvaları davam etdirdi. Vəhhabilər «Peyğəmbərin (s) libasından şəfa diləməyin icazəli olduğunu bildirən hökm İbn Teymiyyənin fətvası ilə qüvvədən düşübmüş kimi» bu əməli haram və şirk hesab edirlər.
    8. Mühəddis (hədisşünas)(Mühəddis (hədis؛ünas) anlayı؛ı hədis elminə aid olub, hədis rəvayətçilərini tanıyan, onların nِqsanlı tərəflərini, adlarını tam bilən, rəvayət olunan hədislərdən çoxlu sayda əzbər bilən ؛əxsə deyilir. "Mühəddis” elmi dərəcəsi "Hafiz” elmi dərəcəsindən bir pillə a؛ağıda durur. ) Cəmaləddin Abdullah ibn Məhəmməd Ənsari(Bu ؛əxs haqqında ətraflı məlumat üçün bax: "Mِcəmül-müəllifin”, c. 6, səh. 115) deyir: "Ustadım Tacəddin Fakihani(O, bِyük fəqihdir. Bununla yana؛ı hədis, üsul və ərəb dili qrammatikası ilə bağlı olan elmlərə dərindən yiyələnmi؛dir. Onun qələmə aldığı ən mə؛hur əsərlərdən biri "ət-Tِhfətu əl-muxtarə fir-rəddi əla munkiriz-ziyarət” kitabıdır ("Mِcəmul-müəllifin”, c. 7, səh. 299; "əd-Dibacul-məzhəb”, səh. 187; "əl-Qədir”, c. 5, səh 155. ) ilə birgə Dəməşqə səfərə çıxmışdıq. (Dəməşq Əşrəfiyyə darul-hədisində) Peyğəmbərə (s) aid ev ayaqqabısını ziyarət etməyə getdik. Müəllimim ayaqqabını gördükdə üzərindəki örtüyü götürərək ayaqqabıları öpdü, gözlərindən yaş axa-axa onu üzünə sürtdü və aşağıdakı məzmunda bir şer oxudu:
    "Əgər Məcnuna Leyliyə qovuşmağı, yoxsa dünya və dünyada mövcud olanları istəyirsən? – deyə sorsalar, o: Leylinin ayaqqabısının tozu mənim üçün daha sevimli və dərdimin dərmanıdır, – deyə cavab verər” ("Əd-Dibacul-məzhəb”, səh. 187; "əl-Qədir”, c. 5, səh. 155. ).
    9. Nafe deyir: "Əgər ibn Ömərin Peyğəmbərdən (s) yadigar qalan ayaqqabılara bağlılığını görsəydin, onun dəli olduğunu sanardın”("Siyəru əlamin-nübəla”, c. 3, səh. 213; "Hilyətül-ِvliya”, c. 1, səh. 310. اox maraqlıdır ki, İbn ضmər Əliyə (ə) əl verərək beyət etməmi؛, lakin sonrlar Həccac ibn Yusifin ayağına sarılaraq ona beyət etməyə məcbur olmu؛dur. ).
    O, deyir: "İbn Ömər Peyğəmbərdən (s) yadigar qalan nişanələrə çox bağlı idi. O, Peyğəmbər (s) namaz qıldığı yerdə namaz qılardı. Hətta Peyğəmbərin (s) bir zamanlar kölgəsində əyləşdiyi ağacı qoruyar və qurumaması üçün daim ona su verərdi”("Siyəru əlamin-nübəla”, c. 3, səh. 213; "Əsədül-ğabə”, c. 3, səh. 341. ).
    Malik deyir: "İbn Ömər Peyğəmbərdən (s) yadigar qalan əşyalara sarılar, o həzrəti (s) təqlid edər və bu işə çox böyük əhəmiyyət verərdi. O, bu işi o qədər təkrar edirdi ki, onun ağlında nə isə problem yarandığını güman edirdilər”(Həmin qaynaq. ). Nafe, İbn Ömər haqqında deyir: "O, Məkkə yolunda dəvəsinin başına işarə edər və deyərdi: "Bəlkə dəvənin ayağı Peyğəmbərin (s) dəvəsinin ayaq basdığı yerə dəydi!”(v) O, Peyğəmbərin (s) minbərdə əyləşdiyi yerə təbərrük edərdi”("Vəfaul-vəfa”, c. 4, səh. 1406. ).
    İbrahim ibn Əbdür-Rəhman deyir: "İbn Ömərə baxırdım. O, əlini Peyğəmbərin (s) əyləşdiyi yerə sürtdü, sonra isə üzünə çəkdi”("Əl-Muğni”, İbn Qüdamə, c. 3, 559. ).
    10 İbn Münkədir daim Məscidin həyətinə gələr, bədənini yerə sürtər və uzanardı. Bu əməlin səbəbini soruşduqda: "Peyğəmbəri (s) burada görmüşdüm”, - deyə bildirərdi”("Vəfaul-vəfa”, c. 1, səh. 1406; "Siyəru əlamin-nübəla”, c. 5, səh. 959. İbn Münkədirin Peyğəmbəri (s) gِrdüm deməkdə məqsədi yuxuda gِrməkdir. اünki o, səhabə deyil, tabei olmu؛ və Peyğəmbərin (s) Mədinəyə hicrətindən təqribən 30-40 il sonra dünyaya gəlmi؛dir ("Vəfaul-vəfa”, c. 2, səh. 444; "Kə؛fül-irtiyab”, səh. 348). ).
    11. Məmun, Yəhya ibn Əksəmə dedi: "Əlində təqribən bir dirhəmlik taxta parçası olan bir kişi yanıma gələrək əlindəki taxta parçasının Peyğəmbər (s) əlini üzərinə sürtdüyü taxta olduğunu dedi. Mən ona inanmasam da Peyğəmbərə (s) olan hədsiz məhəbbətimin təsiri altına düşüb həmin taxta parçasını (təqribən) min dinara alaraq üz-gözümə sürtdüm. Baxıb ləms edərək ona təbərrük etdim. Özümün və digərlərinin xəstəliyinə şəfa dilədim. Onu göz bəbəyim kimi qorudum. Bir halda ki, Peyğəmbərin (s) ona toxunmasından başqa heç bir imtiyazı yox idi”("Bağdad tarixi”, səh. 45.).
    Category: Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (2-ci cild) | Added by: Islam_Kitabxanasi
    Views: 636 | Downloads: 0 | Rating: 0.0/0
    Total comments: 0
    Only registered users can add comments.
    [ Registration | Login ]

    Quranda axtar
    Quran,Hədis,İslam təlimləri, Fiqh
    Quran
    İstifadəçi girişi
    Login:
    Password:
    Kitabxana əxlaq
    Etiqat, Tarix, Fəlsəfə, Dini yaradıcılıq
    Dost saytlar
  • İslamQadını
  • Günahkar-Bəndə
  • Kitablar yüklə
  • Bölmələr
    Tarix [535]
    Etiqat [869]
    Fəlsəfə [4]
    Dini yaradıcılıq [40]
    Bölmələr
    Quran [585]
    Hədis [253]
    İslam təlimləri [24]
    Fiqh [219]
    Azan vaxtları [1]
    Dua [26]
    Din [13]
    Namaz [10]
    Kateqoriyalar
    Böyük qeybət dövründə alimlərin məqami [6]
    Tarixi və dini bəhslər (şübhələrə cavab) [5]
    Buxari və Müslümün səhihlərinə bir baxış 1 [21]
    Təhlükəylə üz-üzə [2]
    Beytül-əhzan (Həzrət Fatimeyi-Zəhranın (s) həyatı) [16]
    İmam Həsən (ə) və İmam Hüseynin (ə) başına nələr gəldi? [26]
    İmam Məhdi (ə) barəsində təhqiqat [3]
    Vilayət günəşi (2-ci cild) [16]
    Vilayət günəşi (1-ci cild) [25]
    Ziyarətmnamələr [10]
    Sәfәvilәr tаriхi (zühurdаn süqutаdәk) (2-ci cild) [19]
    Sәfәvilәr tаriхi (zühurdаn süqutаdәk) (1-ci cild) [17]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (5-ci cild) [6]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (4-cü cild) [5]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (3-cü cild) [4]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (2-ci cild) [9]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (1-ci cild) [8]
    Vəhhabiliyin siyasi tarixi [24]
    Peyğəmbərlərin həyatı [28]
    İslamda şiəlik [19]
    Peyğəmbərin (s) davranışlarına bir baxış [14]
    İmam Xomeyni (r) əsri [36]
    İslаm tаrixi və təhlillər [18]
    Erməni Müsəlman davası (1905) [12]
    Seyyidüş-şühəda Həmzənin həyatı [5]
    Meysəm Təmmarın həyatı [4]
    Həbib ibn Məzahirin həyatı [3]
    İmam Məhdi əleyhissəlamın həyatı [3]
    İmam Həsən Əskəri əleyhissəlamın həyatı [2]
    İmam Əliyyən-Nəqi əleyhissəlamın həyatı [3]
    İmam Riza əleyhissəlamın həyatı [5]
    Bilalın həyatı [2]
    İmam Məhəmməd Təqi əleyhissəlamın həyatı [2]
    İmam Museyi-Kazim əleyhissəlamın həyatı [3]
    Salman Farsinin həyatı [3]
    İmam Cəfər Sadiq əleyhissəlamın həyatı [3]
    Müslim ibn Əqilin həyatı [4]
    İmam Məhəmməd Baqir əleyhissəlamın həyatı [2]
    Hücr ibn Ədinin həyatı [3]
    Livan müsəlmanlarının rəhbəri İmam Musa Sədrin həyatı [8]
    İmam Zeynül-Abidin əleyhissəlamın həyatı [5]
    İmam Hüseyn əleyhissəlamın həyatı [4]
    İmam Həsən Müctəba əleyhissəlamın həyatı [3]
    Əmmar Yasirin həyatı [5]
    Əmirəl-möminin Əli ibn Əbutalib əleyhissəlamın həyati [6]
    Mister Hemferin xatirələri [9]
    Kərbəlada çaxan bir şimşək [13]
    Həzrət Zeynəbin (s.ə.) həyatı [11]
    Qədir-Xum [5]
    İmаm Hüsеynin (ә) qiyаmınа аnаlitik bir bахış [5]
    İmam Hüseyn əleyhissalamın həyatı [7]
    İmаm Rizа (ә), İmam Mehdi (əc) vә hәzrәt Mәsumә (ә) hаqqındа qısа mәlumаt [7]
    Həzrət Əlinin (ə) Malik Əştərə məktubunun şərhi [7]
    Qeyb dövrünün tarixi [17]
    Amerika niyə məhv olacaq [7]
    Əli əleyihissalam kimdir? [13]
    Nur sırası [7]
    Rəsmlərimiz
    Copyright MyCorp © 2024