İslam-Kitabxanasıİslam-Kitabxanası

Azan vaxtları
Saytda axtar
Saytın menyusu
Kitabxana əxlaq
Zərif nöqtələr [5]
Böyük rəhbər ayətullah Xameneinin həyatından əhvalatlar [16]
Həyat dərsi [5]
İslam dünyagörüşü - Cəmiyyət və tarix [16]
İnsan və mənəviyyat [10]
İmam Hüseynin (ə) əxlaqi görüşləri [0]
Xəbərdarlıq [3]
“Miratur-rəşad” (hidayət güzgüsü) [15]
İslamda ailə 2 [16]
İslamda ailə 1 [16]
Fəsad sərçeşməsi (Şeytan tələsi) [6]
İslamda Əxlaq 2 [20]
İslamda Əxlaq 1 [26]
İmam Sadiqin (ə) bəyani ilə yaranışın sirləri [8]
Siddiqeyi-Tahirə (ə) 2 [13]
Siddiqeyi-Tahirə (ə) 1 [12]
Ailə səadətinə necə nail olaq? [18]
Kumeyl duasının şərhi 2 [13]
Kumeyl duasının şərhi 1 [12]
Minacatın əzəməti [13]
Ey ata, ey ana, biz müttəhimik [5]
Qadın - Fatimə Fatimədir [14]
Nəsihətlər [26]
İslam dünyagörüşü - Əbədi həyat [5]
Din təlimləri 2-ci cild (Uşaqlar və yeniyetmələr üçün dərslik) [30]
Din təlimləri 1-ci cild (Uşaqlar və yeniyetmələr üçün dərslik) [31]
İslam dünyagörüşü - İnsan Quranda [5]
İnsanı tanımaq [21]
Axirət azuqəsi 2-ci cild (Peyğəmbərin (s) Əbuzərə nəsihətləri) [24]
Axirət azuqəsi 1-ci cild (Peyğəmbərin (s) Əbuzərə nəsihətləri) [19]
Ariflərdən [9]
İslam dunyagörüşü İnsan və iman [6]
Əxlaqi və psixoloji çatışmazlıqların araşdırılması [19]
İslam və qərb mədəniyyəti [15]
Əbədi öyüd (ikinci cild) [22]
Əbədi öyüd (birinci cild) [23]
İlahi nəsihətlər [15]
Gəncliyin yeddi səması (zəruri dini biliklər) [9]
İslamda nümunəvi qadınlar – Fatimə (ə) [149]
Günahşünaslıq [19]
Nəfsin saflaşdırılması [24]
İslamda qəhrəman qadınlar [20]
Kəramət sahibləri [13]
Kamil insan [30]
Şəhadət yatağında Mövlanın (ə) öyüdü [17]
Rəbbin dərgahında [22]
İmam Hüseynin (ə) əxlaqi görüşləri [11]
İbrət güzgüsü [14]
İmam Zamanla görüşənlər [15]
Allaha doğru [33]
Allahın elçisi [20]
Sadiq yol axtaranlar üçün imam Sadiqin (ə) nəsihətləri [29]
Məhəbbət iksiri [26]
Hicab [14]
Kaş valideynlərim biləydi! [14]
Ayətullahül-üzma Behcətin həyatı [14]
Nəfsi saflaşdırmadan qabaq özünütanıma [4]
Övsafül-Əşraf [7]
Gənc ailələr üçün göstərişlər [6]
Əxlaq elmində 50 dərs [51]
İslamda övlad [1]
Islamda evlənmə və ailə hüququ-2 [11]
Islamda evlənmə və ailə hüququ-1 [13]
Bizim sorgumuz
Ramazan ayında oruc tutmusuzmu?
Total of answers: 2058
Saytın menyusu
Şərhlər: 14
Rəsmlər: 618
Əxlaq: 1118
Müxtəlif: 481
Etiqat, Tarix, Fəlsəfə: 1448
Quran, Hədis, İslam təlimləri, Fiqh: 1131
Statistika

Burda olanlar 1
Qonaqlar 1
İstifadəçilər 0
Son qeydiyyatçılar
  • xNota
  • Hamidofh20
  • Katusumi
  • Vefa
  • Saday
  • Muhammed
  • Ferec313
  • Araz
  • Sebine
  • Sahib123
  • Main » Files » Tarix » Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (2-ci cild)

    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (2-ci cild)
    2012-03-16, 9:10 PM
    KÖMƏYƏ ÇAĞIRMAQ VƏ İSTƏDİKLƏRİNİ DİLƏMƏK
    1. Vəhhabilərin nəzər-nöqtəsi
    2. Vəhhabilərin nəzər-nöqtəsinin tənqidi
    3. Peyğəmbərləri köməyə çağırmaq, diri insanları köməyə çağırmaq deməkdir.
    4. Osmanın Peyğəmbər (s) qəbrindən kömək dilənilməsini əmr etməsi
    5. Qəbirlərdən yardım diləmək
    6. Qəbirlərdən yardım diləyən şəxslər (tarixi nümunələr)
    KÖMƏYƏ ÇAĞIRMAQ VƏ İSTƏKLƏRİNİ (EHTİYACLARINI) DİLƏMƏK
    İbn Teymiyyə deyir: "Əgər kimsə ölünü səsləyərək "Məni eşit!”, "İmdadıma yet!”, "Mənə şəfaət et!”, "Düşmənimə qarşı mənə yardım et!” və s. bu kimi yalnız Allahın qüdrəti yetəcək şeylər istəyərsə müşrikdir”("Kə؛fül-irtiyab”, səh. 214. Onların dəlillərindən biri də Vəsimədən və digərlərindən nəql edilən rəvayətdir. Rəvayətdə deyildiyinə gِrə, Vədd, Siva, Yəğus, Yuq və Nəsr həzrət Nuhun (ə) qِvmündən olan əməlisaleh insanlar olmu؛lar. Xalq daim onların qəbirlərinin ziyarətinə gedər və ziyarət edərmi؛. Bu əməl uzun zaman təkrar olunduğundan camaatın onlara bənzəyən bütlər düzəltməyinə gətirib çıxartdı. Ona gِrə də qəbirlərə dِğru getmək haramdır. ). O, "Ziyarətül-qübur vəl-istincad bil-qübur” əsərində yazır: "Kimsə Peyğəmbərin (s) və ya digər əməlisaleh insanın qəbri yanına gələrək ondan xəstəliyinin sağalmasını, borcunun qaytarılmasını və bu kimi yalnız Allahın qadir olduğu şeyləri istəyərsə, açıq şəkildə Allaha şərik qoşmuşdur. Bu əməli edən şəxs tövbə etməlidir. Tövbə etməzsə, öldürülməlidir”.
    Məlum kitabın digər bir hissəsində yazır: "Yolunu azmış bir çox insanlar deyirlər: "Bu şəxs Allaha daha yaxındır”, "Mən Allahdan uzağam”, "Mən Allahı yalnız bu şəxsin vasitəsi ilə səsləyə bilərəm”. Bütün bunlar müşriklərin sözləridir”(Tِvbə, 74. ).
    Məhəmməd ibn Əbdül-Vəhhab isə deyir: "Allahdan qeyrisini imdada çağıran kimsə dindən çıxaraq müşriklər, bütpərəstlər cərgəsinə daxil olur. Belə şəxs tövbə etməzsə, malı, qanı mubahdır.
    BU NÖQTEYİ-NƏZƏRİN TƏNQİDİ
    Digərlərindən imdad diləmək üç şəkildə təsəvvür oluna bilər:
    1. Yalnız şəxsin adını çağıraraq "Ya Məhəmməd!” , "Ya Əhli-beyt!” və s. demək;
    2. Bəzən bu şəkildə çağırırlar: "Ey Məhəmməd! Mənə şəfaət et!” "Ey Məhəmməd! Allahı səslə, mənim üçün yardım dilə!”
    3. Bəzən isə belə imdad diləyirlər: "Borcumu ödə!”, "Xəstəmə şəfa ver!” və s.
    Yuxarıda qeyd olunan bu üç qismin heç biri qadağan deyil. Çünki yeganə Allaha etiqad bəsləyən hər bir müsəlman bilir ki, Allahdan başqa heç bir kəsin müstəqil olaraq özünə və başqalarına nə faydası, nə də ziyanı dəyə bilər. Əgər kiminsə ona faydası və ya ziyanı dəyəcəyinə ümid edirsə, burada Allahın iradəsini nəzərdən qaçırmır. Əksinə, bu xeyir və ziyanın Allahın iradəsindən asılı olduğunu düşünür. Köməyə çağırılan şəxs isə yalnız bir vasitə rolunu oynayır. Hansı ki, Allah onu (məsələn: Peyğəmbər (s) və digər əməlisalehləri) yaratmış, seçmiş və ona fəzilət bəxş etmişdir. Hər hansısa müsəlman ehtiyaclarının daha tez ödənilməsi, problemlərinin az bir zaman ərzində aradan qaldırılması üçün bu üsuldan istifadə edirsə, bu zaman onu dindən çıxmış adlandıraraq malını, namusunu halal hesab etmək olmaz. Bu növ fətvalar yalnız gümana, zənnə əsaslanır. وَإِنَّ الظَّنَّ لَا يُغْنِي مِنَ الْحَقِّ شَيْئًا "Zənn isə əsla həqiqət ola bilməz!”
    "Ey Məhəmməd! Allahdan ehtiyaclarımın ödənilməsini istə!” deyən müsəlman, əslində diləyini Allahdan istəyir və hər bir işinin onun iradəsindən asılı olduğunu düşünür. Əgər "Ey Məhəmməd! Ehtiyacımı rəva qıl!” desə belə burada Allahın iradəsi xaricində bir şey olduğunu qəbul etməmişdir. Sadəcə olaraq, həyata keçiriləcək iş bilavasitə öz səbəbinə aid edilmişdir. Adi danışıqda bu kimi cümlələrə çox rast gəlirik. Məsələn, "Bahar təbiəti canlandırdı” və s. Burada bahar həqiqətən təbiəti canlandırmır, yalnız spesifik səbəb kimi çıxış edir. Tam səbəb isə təbii ki, Allahdır.
    Quranda bir çox işlər ibtidai məna etibarı ilə bəndələrə aid edilmişdir. Aşağıdakı nümunələrə diqqət yetirək:
    1. وَمَا نَقَمُواْ إِلاَّ أَنْ أَغْنَاهُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ مِن فَضْلِهِ "(Münafiqlərin Peyğəmbərə və möminlərə qarşı) kin-küdurət bəsləmələrinin səbəbi yalnız Allahın və Peyğəmbərinin Öz nemətləri ilə onları varlandırmasıdır”(Nisa, 5. ).
    2. وَارْزُقُوهُمْ فِيهَا وَاكْسُوهُمْ "Onları həmin maldan yedirdib geyindirin!”("Tövbə" 59).
    3. اللّهُ سَيُؤْتِينَا اللّهُ مِن فَضْلِهِ وَرَسُولُه وَلَوْ أَنَّهُمْ رَضُوْاْ مَا آتَاهُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَقَالُواْ حَسْبُنَا
    "Kaş münafiqlər Allahın və Peyğəmbərinin onlara verdiklərindən razı qalıb: "Allah bizə kifayətdir. Allah bizə Öz nemətindən bəxş edəcək, Peyğəmbəri də (sədəqədən)" - deyəydilər!”(Ali-İmran-49)
    4. فَيَكُونُ طَيْرًا بِإِذْنِ اللّهِ أَنِّي أَخْلُقُ لَكُم مِّنَ الطِّينِ كَهَيْئَةِ الطَّيْرِ فَأَنفُخُ فِيهِ
    "Sizin üçün palçıqdan quşa bənzər bir surət düzəldib ona üfürərəm, o da Allahın iznilə quş olar”(İmam Sadiqdən (ə) nəql olunan bir rəvayətdə deyilir: "Əbu Hənifə İmamla birgə yemək yeyirdi. İmam yeməyini yeyib qurtardıqda Allaha həmd və səna edərək buyurdu: "İlahi bu qida sənin və Rəsulunun (s) tərəfindən idi”. Əbu Hənifə dedi: "Ey Əbu Abdullah! Allaha ؛ərikmi qo؛ursan?” Həzrət buyurdu: "Sakit ol! Allah Quranda buyurur: ).
    Ehtiyacların ödənilməsi yalnız Allahın ixtiyarında olduğu bir halda öz Peyğəmbərinin (s) ruzi verilməsində şərik olduğunu nə üçün bildirmişdir. Lakin vəhhabilər isə "Hacətimi rəva qıl!” kimi sözləri şirk hesab edirlər(وَمَا نَقَمُواْ إِلاَّ أَنْ أَغْنَاهُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ مِن فَضْلِهِ "(Münafiqlərin Peyğəmbərə və mö’minlərə qarşı) kin-küdurət bəsləmələrinin səbəbi yalnız Allahın və Peyğəmbərinin Öz ne’mətləri ilə onları varlandırmasıdır” (Tövbə, 74).  ).
    Ey Vəhhabi alimləri! Nə üçün bunları şirk adlandırmırsınız? Halbuki, Allahın izni ilə Peyğəmbərdən (s) və digər övliyalardan nə isə dilədikdə dayanmadan müşriklikdə, kafirlikdə ittiham edirsiniz(اللّهُ سَيُؤْتِينَا اللّهُ مِن فَضْلِهِ وَرَسُولُه وَلَوْ أَنَّهُمْ رَضُوْاْ مَا آتَاهُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَقَالُواْ حَسْبُنَا "Ka؛ münafiqlər Allahın və Peyğəmbərinin onlara verdiklərindən razı qalıb: "Allah bizə kifayətdir. Allah bizə ضz ne’mətindən bəx؛ edəcək, Peyğəmbəri də (sədəqədən)" - deyəydilər!” (Tِvbə, 59). Əbu Hənifə dedi: "Allaha and olsun, elə bil bu ayəni oxumamı؛dım” ("Kənzül-fəvaid”, səh. 196; "Vəsailu؛-؛iə”, c. 24, səh. 351; "Biharul-ənvar”, c. 47, səh. 240. ).
    SƏMHUDİNİN DEDİKLƏRİNDƏN
    Şafei deyir: "Bəzən Peyğəmbərə (s) təvəssül etmək ondan nə isə diləmək vasitəsi ilə reallaşır. Yəni o həzrət (s) həmin diləyin Allahdan istənilməsi üçün bir növ vasitə rolunu oynayır, Allahdan, başqaları üçün nə isə istəyir, yaxud ona şəfaət edir. Bu növ təvəssül adları fərqli olmasına baxmayaraq Peyğəmbərin (s) dua etməsini istəməklə üst-üstə düşür. Bunun digər nümunələri də mövcuddur. Bizim, Peyğəmbərə (s) "Səndən Behiştdə səninlə birgə olmağımı istəyirəm” deməyimiz də bu qəbildəndir. Çünki bu sözləri deyən şəxsin məqsədi Peyğəmbərin (s) onun Behiştə getməsi üçün bir vasitəçi olmasını istəməkdir”(Qurana müvafiq olmayan bu nِv fətvaların meydana çıxmasının səbəbi Qurandan məlumatsızlıqdır. Hansı ki, nümunələrini diqqətinizə çatdırdıq. İbn Teymiyyə iddia edir ki, ümumiyyətlə Quranda imdad diləmək, kِməyə çağırmaq haqqında heç bir ayə yoxdur.).
    Günahların bağışlanması, xəstələrin şəfası və s. Allahdan başqasının bacarığı xaricindədir. Əgər dua edənin məqsədi imdada çağırdığı şəxsin məsələyə müstəqil təsir göstərməsidirsә və Allahın bu işdә heç bir dəxaləti olmadığını düşünürsə, bilməlidir ki, heç bir müsəlman bu fikirdə deyil. Xüsusilə imdada çağırmaq, yardım diləmək yalnız dua və vasitəçilik istəyidir və bunu inkar edən heç bir əqli və nəqli sübut yoxdur. Hansı ki, vəhhabilər də sağ insandan nə isə diləməyi icazəli və düzgün hesab edirlər.
    İbn Teymiyyə deyir: "Peyğəmbərdən (s) nəql olunan bir hədisdə deyilir: "Qardaşına dua edən bir insan üçün dua etməyə bir mələk ayrılır. O, qardaşı üçün dua etdikdə, mələk həmin şəkildə onun üçün dua edir”("Vəfaul-vəfa”, c. 2, səh. 421. Vəhhabilərə gِrə, bəndənin qeyrilərindən istədiyi hər hansı bir ؛ey yalnız Allahın qüdrəti çatacağı istəkdirsə, bu ؛irkdir. Lakin bu digərlərinin də bacaracağı diləkdirsə, onlardan istəmək düzgün hesab edilir. Əks təqdirdə, istər müraciət edilən ؛əxs sağ olsun, istərsə də vəfat etmi؛ olsun, düzgün deyil. İbn Teymiyyə "Ziyarətul-qübur” əsərində deyir: إن كان مما يقدر عليه العبد فيجوز طلبه منه فی حال دون حال، فان مسألة المخلوق قد تکون جائزة و قد تکون منهیا عنه Onlar bu fətvalara səbəb kimi Allahdan ba؛qasına ibadət edildiyini və ibadətin yalnız ona məxsus olduğunu gِstərir. Allah-təala Quranda duanı ؛əfaət adlandırır. Bu nِv fətvalara səbəb ibadətin mənasının yanlı؛ anla؛ılmasıdır. Əgər bu haqda dərindən dü؛ünsəydilər, belə gülünc vəziyyətə dü؛məzdilər. ).
    Dua, hətta bizdən uzaqda olanlar üçün də keçərlidir. Elə buna görə də Peyğəmbər (s) ona salam verməyi və onu bir vasitə kimi səsləməyi tövsiyə etdi.
    Bir hədisdə deyilir: "Azan səsini eşitdikdə onun dediklərini təkrar edin və mənə salam göndərin. Çünki Allah, mənə bir dəfə salam göndərən şəxsə on dəfə salam göndərir. Sonra Allahdan mənim vasitəçiliyimi istəyin! Çünki vasitəçilik Behişt dərəcələrindən biridir və yalnız Allahın bir bəndəsinə məxsusdur. Ümidvaram ki, mən həmin bəndəyəm. Deməli, məni Allahla öz arasında vasitəçilik üçün səsləyən şəxs Qiyamət günü mənim şəfaətimdən bəhrələnəcəkdir”("Ziyarətul-qübur”, səh. 2; "Kə؛fül-irtiyab”, səh. 223. ).
    Məqamca özündən kiçik və ya böyük olan adamdan da sənin üçün dua etməsini istəyə bilərsən. "Səhih” bir rəvayətdə deyilir: "Peyğəmbər (s) Üveys Qərənini yad edərək Ömərə dedi: "Əgər ondan (sənin) bağışlanmağın üçün dua etməsini istəmək imkanı yaransa, fürsəti əldən vermə”("Kə؛fül-irtiyab”, səh. 223. ).
    Digər bir hədisdə deyilir: "Quraqlıq idi. Kütlə Peyğəmbərdən (s) onlar üçün dua edərək Allahdan yağış yağmasını istəməsini rica etdi. Peyğəmbər (s) Allahdan yağış yağmasını istədi və yağış yağdı”("Müsnədi-Əhməd”, səh. 3, 245, 261, 381. ).
    Yuxarıda qeyd olunanlardan bəlli olur ki, kimisə köməyə çağırmaq, imdada səsləmək ondan dua etməsini istəməkdir və bunun üçün şəriətdə məqamca imdad diləyənin imdada yetəcək şəxsdən üstün və ya aşağı olmasından asılı olmayaraq heç bir qadağa mövcud deyil.
    DÜNYASINI DƏYİŞMİŞ İNSANI İMDADA ÇAĞIRMAQ
    Vəhhabilər dünyasını dəyişmiş şəxsdən dua etməsini diləməyi düzgün hesab etmirlər. Buna sübut kimi و لا تدعوا مع الله احدا "Allahdan başqa heç kəsə ibadət etməyin!”(Siyəru əlamin-nübəla”, c. 4, səh. 26. ) ayəsini göstərirlər. Buna cavab olaraq bildirməliyik ki, "dua” iki müxtəlif mənada – hərfi və terminoloji mənalarda işlənir. Misal üçün, Allah-təala Quranda buyurur:
    لَا تَجْعَلُوا دُعَاءَ الرَّسُولِ بَيْنَكُمْ كَدُعَاءِ بَعْضِكُم بَعْضًا
    "Peyğəmbəri çağırmağı öz aranızda bir-birinizi çağırmağınızla eyni tutmayın! (Peyğəmbəri özünüz bir-birinizi çağırdığınız kimi çağırmayın!)”(Cinn, 18. )
    Bu ayədə "dua” sözü çağırmaq, səsləmək mənalarını ifadə edir. Bundan başqa dua hərfi məna etibarı ilə adi danışıqda Allahdan dünya və axirət hacətlərini istəməyə deyilir. İkinci mənada işlənən "dua” bir növ "ibadət” adlanır. Aşağıdakı ayədə də məhz həmin mənanı əks etdirir:
    وَقَالَ رَبُّكُمُ ادْعُونِي أَسْتَجِبْ لَكُمْ إِنَّ الَّذِينَ يَسْتَكْبِرُونَ عَنْ عِبَادَتِي سَيَدْخُلُونَ جَهَنَّمَ دَاخِرِينَ
    "Rəbbiniz buyurdu: "Mənə dua edin, Mən də sizin dualarınızı qəbul edim! (Məni çağırın, harayınıza yetim, yaxud yalnız Mənə ibadət edin, sizi mükafatlandırım!) Mənə ibadət etməyi təkəbbürlərinə sığışdırmayanlar Cəhənnəmə xar olaraq girəcəklər!”(Nur, 63. )
    Yaddan çıxarmaq lazım deyil ki, Allahdan başqasını hər hansı bir şəkildə səsləmək, ehtiyaclarının ödənilməsini istəmək (hansı ki, ərəb dilində bu mənanı ifadə etmək üçün "dua” sözündən istifadə olunur) ibadət deyil və qadağan edilməmişdir. Deməli, kiminsə yanına gələrək sənə kömək etməsini istəmək, ondan ehtiyacının ödənilməsini xahiş etmək ibadət və nəticə etibarı ilə günah hesab edilmir.
    Category: Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (2-ci cild) | Added by: Islam_Kitabxanasi
    Views: 739 | Downloads: 0 | Rating: 0.0/0
    Total comments: 0
    Only registered users can add comments.
    [ Registration | Login ]

    Quranda axtar
    Quran,Hədis,İslam təlimləri, Fiqh
    Quran
    İstifadəçi girişi
    Kitabxana əxlaq
    Etiqat, Tarix, Fəlsəfə, Dini yaradıcılıq
    Dost saytlar
  • İslamQadını
  • Günahkar-Bəndə
  • Kitablar yüklə
  • Bölmələr
    Tarix [535]
    Etiqat [869]
    Fəlsəfə [4]
    Dini yaradıcılıq [40]
    Bölmələr
    Quran [585]
    Hədis [253]
    İslam təlimləri [24]
    Fiqh [219]
    Azan vaxtları [1]
    Dua [26]
    Din [13]
    Namaz [10]
    Kateqoriyalar
    Böyük qeybət dövründə alimlərin məqami [6]
    Tarixi və dini bəhslər (şübhələrə cavab) [5]
    Buxari və Müslümün səhihlərinə bir baxış 1 [21]
    Təhlükəylə üz-üzə [2]
    Beytül-əhzan (Həzrət Fatimeyi-Zəhranın (s) həyatı) [16]
    İmam Həsən (ə) və İmam Hüseynin (ə) başına nələr gəldi? [26]
    İmam Məhdi (ə) barəsində təhqiqat [3]
    Vilayət günəşi (2-ci cild) [16]
    Vilayət günəşi (1-ci cild) [25]
    Ziyarətmnamələr [10]
    Sәfәvilәr tаriхi (zühurdаn süqutаdәk) (2-ci cild) [19]
    Sәfәvilәr tаriхi (zühurdаn süqutаdәk) (1-ci cild) [17]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (5-ci cild) [6]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (4-cü cild) [5]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (3-cü cild) [4]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (2-ci cild) [9]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (1-ci cild) [8]
    Vəhhabiliyin siyasi tarixi [24]
    Peyğəmbərlərin həyatı [28]
    İslamda şiəlik [19]
    Peyğəmbərin (s) davranışlarına bir baxış [14]
    İmam Xomeyni (r) əsri [36]
    İslаm tаrixi və təhlillər [18]
    Erməni Müsəlman davası (1905) [12]
    Seyyidüş-şühəda Həmzənin həyatı [5]
    Meysəm Təmmarın həyatı [4]
    Həbib ibn Məzahirin həyatı [3]
    İmam Məhdi əleyhissəlamın həyatı [3]
    İmam Həsən Əskəri əleyhissəlamın həyatı [2]
    İmam Əliyyən-Nəqi əleyhissəlamın həyatı [3]
    İmam Riza əleyhissəlamın həyatı [5]
    Bilalın həyatı [2]
    İmam Məhəmməd Təqi əleyhissəlamın həyatı [2]
    İmam Museyi-Kazim əleyhissəlamın həyatı [3]
    Salman Farsinin həyatı [3]
    İmam Cəfər Sadiq əleyhissəlamın həyatı [3]
    Müslim ibn Əqilin həyatı [4]
    İmam Məhəmməd Baqir əleyhissəlamın həyatı [2]
    Hücr ibn Ədinin həyatı [3]
    Livan müsəlmanlarının rəhbəri İmam Musa Sədrin həyatı [8]
    İmam Zeynül-Abidin əleyhissəlamın həyatı [5]
    İmam Hüseyn əleyhissəlamın həyatı [4]
    İmam Həsən Müctəba əleyhissəlamın həyatı [3]
    Əmmar Yasirin həyatı [5]
    Əmirəl-möminin Əli ibn Əbutalib əleyhissəlamın həyati [6]
    Mister Hemferin xatirələri [9]
    Kərbəlada çaxan bir şimşək [13]
    Həzrət Zeynəbin (s.ə.) həyatı [11]
    Qədir-Xum [5]
    İmаm Hüsеynin (ә) qiyаmınа аnаlitik bir bахış [5]
    İmam Hüseyn əleyhissalamın həyatı [7]
    İmаm Rizа (ә), İmam Mehdi (əc) vә hәzrәt Mәsumә (ә) hаqqındа qısа mәlumаt [7]
    Həzrət Əlinin (ə) Malik Əştərə məktubunun şərhi [7]
    Qeyb dövrünün tarixi [17]
    Amerika niyə məhv olacaq [7]
    Əli əleyihissalam kimdir? [13]
    Nur sırası [7]
    Rəsmlərimiz
    Copyright MyCorp © 2024