İslam-Kitabxanasıİslam-Kitabxanası

Azan vaxtları
Saytda axtar
Saytın menyusu
Kitabxana əxlaq
Zərif nöqtələr [5]
Böyük rəhbər ayətullah Xameneinin həyatından əhvalatlar [16]
Həyat dərsi [5]
İslam dünyagörüşü - Cəmiyyət və tarix [16]
İnsan və mənəviyyat [10]
İmam Hüseynin (ə) əxlaqi görüşləri [0]
Xəbərdarlıq [3]
“Miratur-rəşad” (hidayət güzgüsü) [15]
İslamda ailə 2 [16]
İslamda ailə 1 [16]
Fəsad sərçeşməsi (Şeytan tələsi) [6]
İslamda Əxlaq 2 [20]
İslamda Əxlaq 1 [26]
İmam Sadiqin (ə) bəyani ilə yaranışın sirləri [8]
Siddiqeyi-Tahirə (ə) 2 [13]
Siddiqeyi-Tahirə (ə) 1 [12]
Ailə səadətinə necə nail olaq? [18]
Kumeyl duasının şərhi 2 [13]
Kumeyl duasının şərhi 1 [12]
Minacatın əzəməti [13]
Ey ata, ey ana, biz müttəhimik [5]
Qadın - Fatimə Fatimədir [14]
Nəsihətlər [26]
İslam dünyagörüşü - Əbədi həyat [5]
Din təlimləri 2-ci cild (Uşaqlar və yeniyetmələr üçün dərslik) [30]
Din təlimləri 1-ci cild (Uşaqlar və yeniyetmələr üçün dərslik) [31]
İslam dünyagörüşü - İnsan Quranda [5]
İnsanı tanımaq [21]
Axirət azuqəsi 2-ci cild (Peyğəmbərin (s) Əbuzərə nəsihətləri) [24]
Axirət azuqəsi 1-ci cild (Peyğəmbərin (s) Əbuzərə nəsihətləri) [19]
Ariflərdən [9]
İslam dunyagörüşü İnsan və iman [6]
Əxlaqi və psixoloji çatışmazlıqların araşdırılması [19]
İslam və qərb mədəniyyəti [15]
Əbədi öyüd (ikinci cild) [22]
Əbədi öyüd (birinci cild) [23]
İlahi nəsihətlər [15]
Gəncliyin yeddi səması (zəruri dini biliklər) [9]
İslamda nümunəvi qadınlar – Fatimə (ə) [149]
Günahşünaslıq [19]
Nəfsin saflaşdırılması [24]
İslamda qəhrəman qadınlar [20]
Kəramət sahibləri [13]
Kamil insan [30]
Şəhadət yatağında Mövlanın (ə) öyüdü [17]
Rəbbin dərgahında [22]
İmam Hüseynin (ə) əxlaqi görüşləri [11]
İbrət güzgüsü [14]
İmam Zamanla görüşənlər [15]
Allaha doğru [33]
Allahın elçisi [20]
Sadiq yol axtaranlar üçün imam Sadiqin (ə) nəsihətləri [29]
Məhəbbət iksiri [26]
Hicab [14]
Kaş valideynlərim biləydi! [14]
Ayətullahül-üzma Behcətin həyatı [14]
Nəfsi saflaşdırmadan qabaq özünütanıma [4]
Övsafül-Əşraf [7]
Gənc ailələr üçün göstərişlər [6]
Əxlaq elmində 50 dərs [51]
İslamda övlad [1]
Islamda evlənmə və ailə hüququ-2 [11]
Islamda evlənmə və ailə hüququ-1 [13]
Bizim sorgumuz
Ramazan ayında oruc tutmusuzmu?
Total of answers: 1923
Saytın menyusu
Şərhlər: 14
Rəsmlər: 618
Əxlaq: 1118
Müxtəlif: 481
Etiqat, Tarix, Fəlsəfə: 1448
Quran, Hədis, İslam təlimləri, Fiqh: 1131
Statistika

Burda olanlar 1
Qonaqlar 1
İstifadəçilər 0
Son qeydiyyatçılar
  • Xalid11
  • semi_84
  • farid777
  • Allah___dogru
  • Alishka1111
  • narmin93
  • Messenat
  • Riza
  • Elvin1986
  • Jafidlop
  • Main » Files » Tarix » İmam Xomeyni (r) əsri

    İmam Xomeyni (r) əsri
    2012-03-31, 6:32 AM
    3 – ALİMLƏRİN DİNƏ VƏ DİNDARLIĞA QAYIDIŞI
    İmam Xomeyni(r) əsrində qəribə dəyişikliklərdən biri də müxtəlif elm sahələrində çalışan alimlərin yenidən dinə, imana, elmlə dinin harmoniyasına etiqada, varlığın həll olunmayan qaranlıq məsələlərinin aşkarlanması üçün dini biliklərə qayıdışıdır.
    Müasir dünya alimləri arasında son iki onillikdə dinə inamın genişlənməsi və möhkəmlənməsi, yeni elmi çətinliklərin aşkarlanmasında dinin həlledici roluna sonsuz əminliyin artması fövqəladə və heyrətləndirici dərəcədə inkişaf etmişdir.
    Dünyanın böyük alimlərinin dinə münasibəti
    Bəzi mühakimlərin əksinə olaraq, XVI əsrdə Kepler,(Həmin yerdə. )XVII əsrdə Qaliley(Mə؛hur fizik ) və Nyuton(1775-1836, mə؛hur fransız fiziki ), habelə digər elm baniləri dindar insanlar idilər''(1791-1867 mə؛hur ingilis fiziki və kimyaçısı  ). Əsasən Qaliley kimi XVII əsr alimləri etiqadlı katolik idilər və Robert Boylu(Doktor Mehdi Gül؛əni, Qərb fizikləri və Allaha inam məsələsi, "Qəbəsat" jurnalı, 1376-cı ilin baharı ) elm üçün dini missiya daşıyıcısı''(Həmin yerdə. ) hesab edirdilər. Bu cərəyanın tanınmış şəxsi olan və bu gün elmin ona borclu olduğu Nyuton da ilahi fizik, təkallahlığa etiqad edən xristian nəslindən idi. O, İsanı Allahın bəndələrindən biri saymış və ilahiyyata çox böyük həvəs göstərmişdir.(Positivisme = isbat, təhsil, tədqiq. İfrati-təcrübi məktəbdir ki, onun əsasını hisslərin vasitəsiz nəticələrinə kifayətlənmə tə؛kil edir (tədqiq və isbatı hiss və təcrübədə tanıma üsulları ilə məhdudla؛ır.) )Necə ki, XIX əsrin məşhur Şotlandiya fiziki Ceyms Klark Maksol bazar günlərini ilahiyyatla bağlı mütaliələrə ayırmışdı.(Ustad Misbah Yəzdi, Fəlsəfə təlimi, c.1, səh. 50 ) Həqiqətdə Kepler, Qaliley, Nyuton, Arsted,(Doktor Mehdi Gül؛əni, "Keyhan" qəzetinə müsahibəsi, 22/4/1378 ) Amper,(Doktor Mahmud Qolzari, "Peqah" jurnalı, 1380-cı ilin tir ajı ) Maykl, Faredey,(Quantum. Bu nəzəriyyə sübut edir ki, enerji maddə kimi kəsik qurulu؛una malik parıltıdır. Ancaq zərrəciklər kvantlar ؛əklində mِvcud ola bilər. Bu nəzəriyyə müasir fizikanın əsasını tə؛kil edir. )Henri və Maksod kimi klassik fiziklər təbiətin nizam və uyğunluğuna əsasən Allahın varlığını sübut edirdilər və bütün bu alimlər fizikanı təbiətdə Allahın nişanələrini görmək üçün qanunauyğun bir yol sayırdılar(Max Planck (1858-1947) alman fiziki. ) Qaliley demişdir: ''Allah təbiətin işlərində İncilin müqəddəs cümlələrindən az görünmür.''(Doktor Mehdi Gül؛əni, Qərb fizikləri və Allaha inam məsələsi, "Qəbəsat" jurnalı, 1376-cı ilin baharı)
    Dindarların tərki-dünya dövrünün başlanması
    XIX əsrdə klassik fizikanın inkişaf etməsi və alimlərdən bir qrupunun elmin gücünə həddindən çox söykənməsi, eləcə də pozitivist(Həmin yerdə. ) təfəkkürlərin yaranması və inkişafı və onun XIX əsr, XX əsrin I yarısında Qərb elminə hakim kəsilməsi ilə yanaşı, alimlərdən bir çoxu təcrübələrə arxalanaraq din, fəlsəfə və Allahı dərketməyə əsaslanan hər növ metafizikanı inkar edərək dini bilikləri məsxərəyə qoyurdular.
    ''Təkcə müşahidə olunan işləri elmi sayan və özünü insaniyyət dininin peyğəmbəri adlandıran''(Albert Eyn؛teyn, alman fiziki (1879-1955). ) fransız filosofu və sosioloqu Avqust Kant (1798-1857) kimi fikir sahiblərinin hakimiyyəti qeyd olunmuş dövrün fikir və elm mühitində Qərbin dindar və etiqadlı alimlərinin dini baxışlar meydanını son dərəcə daraltmışdır. Bu qaranlıq dövrdə çoxlu etiqadlı alimlərin olmasına baxmayaraq, xalis elmiliyə əsaslanan zərərli mühit son iki əsrdə elmi proseslərə dağıdıcı təsir göstərmişdir. Belə ki, ''XX əsrin əvvəllərində müxtəlif elm sahəsində 1000 nəfər alim arasında keçirilmiş sorğuya 700 nəfər cavab vermiş və məlum olmuşdur ki, onların yalnız 40%-i Allaha inanırlar. Bu nəticə ilə XX əsrin sonunda Allaha inananların faizinin azalacağı proqnozlaşdırılmışdı.''(Doktor Mehdi Gül؛əni, həmin yerdə. )
    An Port kimi məşhur universitet müəllimi və fikir sahibi 1950-ci ildə demişdir: ''Mən Amerikada 50 adda psixologiya dərsliyini araşdırdım. Onların heç birində din haqqında, insanlıq və xeyirxahlıq bəhsində kiçik bir mövzuya belə toxunulmamışdı.''(Nyu-york Elmlər Akademiyasının müəllimi.)
    Nisbi dərketmə dövründə yeni elmi problem
    XX əsrin I yarısından sonra xalis elmiliyin çıxılmaz vəziyyətə düşməsi və onun nəticəsi olaraq Qərbdə böhranların aşkarlanması tədricən din və elmin harmoniyasına inanan alimlərin sayını artırdı.
    Bu dövrdə Quantum(H.Rouvire (Paris tibb fakültəsinin anatomiya müəllimi) ) fizikasının nəzəriyyəçisi Maks Plan(Bax: Kersi Morisen, İnsanın yaradılı؛ sirri, Rouvire, Həyat və məqsədi olma, Abbas ھeybaninin tərcüməsi. ) kimi alimlər elm və dinin yekdilliyi və onların xurafata qarşı bərabər mübarizəsindən aydın şəkildə danışmışdır.''(Alman psixoloqu Horney (1885-1952) alman psixoloqu, Amerika Psixologiya İnstitutunun təsisçisi. )
    Amerika fiziki və Nobel sülh mükafatçısı Şavlov (A.Shawlow) Allaha inamı, əsas suallarla dinə müraciətin zəruriliyi və onlara dində cavab tapılmasından danışmışdır.''(Karl Rogere (1902-1987) Amerika psixoloqu. )
    İngilis fiziki Poking Horn dinsiz elmin qüsurları mövzusunu araşdırmışdır. Amerikalı fizik və Eynşteynin həmkarı Marqenau elmin dinə olan ehtiyacı və Eynşteynin(Gordon Allport (1897-1967) Amerika psixoloqu ) etiqadına əsaslanan öz nəzəriyyəsini irəli sürərək demişdir: ''Təbiətin təsdiq etdiyi əsaslı bir qanunun kəşfi Allahdan ilhamdır.''(A.N.Maslow (1908-1970) Amerika psixoloqu. ) Kersi Morisen(Siqmund Freyd (1856-1939) ) və Rovire(Doktor Humayun Himməti, İmam Xomeyninin(r) dini tanıma yolu, "Keyhan-e fərhəngi", №136, 1376-cı ilin mehr ayı. ) kimi alimlər Allahı sübut etmək və həyatın məqsədi üçün fizika, biologiya, fiziologiya və riyaziyyatdan kömək ummuşdular.(Freydin fikrincə Allah zehni bir təxəyyül və Allahpərəstlik ِzündən asılı olmayaraq Udip düyününün nəticəsidir..., yəni insan aləmlər miqyasında yerin atası təsvirini düzəldir ki, ِz rahatlığı və arxayınçılığı üçün ona pənah apara bilsin. Ba؛qa sِzlə, dinin mən؛əyi insanın arzuları və iman tələb etməsinin nəticəsidir. (Necə ki, Lüdviq Feyerbax (1804-1872) da Allah məfhumunu insan təxəyyülünün nəticəsi sayırdı) Bax: Eyan Barbur, Elm və din, Bəhaəddin Xürrəm؛ahinin tərcüməsi, səh.293. )
    Bu dövrdə humanitar elmlərdə də dəyişiklik baş vermişdi. Belə ki, Qərbdə psixologiya sahəsində ''freydizmə qarşı bir hərəkatın yaranması ilə dinə son dərəcə bağlı psixoloqlar yetişdi ki, onlardan Viktor Frankel(Doktor Mehdi Gül؛əni, "Keyhan" qəzeti, 7/11/1375 və 22/4/1378 ), Meri Daqlas, Karen Horney(Həmin yerdə), Karl Rocerz(Ettelaat" qəzeti, 3/4/1376. ), Alpurt("Süru؛" jurnalı, № 635 ) və İbrahim Moslovun("Keyhan" qəzeti, elm səhifəsi, 25/9/1370. Fransanın "Novel Obezrovator" qəzetindən gِtürülüb.) adlarını çəkmək olar.
    Bu psixoloqlar Freydin(Doktor Mehdi Gül؛əni, "Sekular elmdən dini elmə kimi", səh.59 və 60. ) əksinə olaraq əmindirlər ki, dindarlıq insanın vücudunda əsil təmayüldür.(Doktor Mahmud Qolzari, "Peqah" jurnalı, 1380-cı ilin tir ayı. ) Freyd isə bu fikirdədir ki, dinə yönəlmə övladın anaya cinsi eşqindən yaranan Udipi(Doktor Ənbər Həqq, Malayziya universitetinin müəllimi, ''Dini sağlamlıqda dinin rolu'' I beynəlxalq konfransda çıxı؛ından, "Peqah" jurnalı, 1380-cı ilin xordad ayı. )düyünüdür və dindarlıq həqiqətdə ruhi xəstəliyin bir növüdür.
    İslam inqilabı və alimlərin dinə qayıdışı
    Bəşəriyyət tarixində dinin mühüm mövqeyinin dərki üçün münasib şəraitin yaranması, din haqqında şəxsiyyətlərin baxışı, elmi və tədris mərkəzlərində əsaslı dəyişiklik yaratmaq yolunda tək bir Allaha inanan imanlı alimlərin çoxunun həvəsləndirilməsinə baxmayaraq, son bir neçə onillik ərzində İran İslam inqilabınadək din mövzusuna mənfi baxışlar nəticəsində dinə inananlar dindən və onun təlimlərindən uzaqlaşmalı oldular.
    Amma çoxlu dəlillər və cari dəyişikliklər bu gerçəklikdən xəbər verir ki, İslam inqilabının qələbəsi və etinasız insanın əvvəlkindən daha çox fitri oyanışı tədqiqat mərkəzləri, elmi dərnəklər və müxtəlif elm sahələrində çalışan alimlərin dinə yönəlməsini yeni bir mərhələyə daxil etmişdir.
    Ölkəmizin mütəfəkkirlərindən biri yuxarıdakı gerçəkliyi təsdiq edərək demişdir:
    ''Əgər siz Avropa və Amerikanın iyirmi il əvvəlki vəziyyətini indiki vəziyyəti ilə müqayisə etsəniz, görərsiniz ki, ümumiyyətlə, müqayisə olunası deyil. Mən hətta yeddi, səkkiz il bundan əvvəlki vəziyyəti indiki vəziyyətlə '' müqayisə etdikdə görürəm ki, fərq böyükdür.''
    O daha sonra əlavə etmişdir:
    ''Bir neçə il əvvəl Londona (fiziki nisbiliyin izahı) seminara getmişdim. Kosmologiya bəhsi müzakirə olunurdu. Bir belçikalı fizik və filosof kosmologiya modeli haqqında danışarkən Allahın adını çəkdi. Oksford Universitetindən amerikalı fizik dedi: Fizika konfransı Allahın adını çəkməyin yeri deyil! '' Mən özüm bunun şahidi idim. Amma indi vəziyyət elə dəyişmişdir ki; ''dörd il əvvəl Amerikanın ən böyük elm cəmiyyəti olan və məşhur elm xadimlərinin iştirak etdiyi Amerikanın Elmi Tərəqqi Cəmiyyəti növbəti seminarını keçirirdi. Həmin seminarda ilk dəfə olaraq konfranslarla bağlı keçirilən iclaslardan əlavə, elm və dinin əlaqəsi haqqında da iclas təşkil etdilər. Bu iclaslar o qədər səsli-küylü oldu ki, digər iclasları kölgədə qoydu və birinci seminarın əks-sədasını ört-basdır etdi. Yəni vəziyyət tamamilə dəyişmişdi. Bir zaman din adını elmi, tədris və s. mühitlərdə demək dəbə zidd idi, amma indi belə deyil.''(Doktor Mehdi Gül؛əni, həmin yerdə, səh.59 və 60 )
    ''Mən 1998-ci ildə bir konfransa getmişdim. Orada iki böyük kosmoloq mənə dedilər: ''Son illərdə tədqiqatlarda bu nəticəyə gəlmişik ki, elmdə özünə arxalanmaq olmaz və sualların çoxuna cavab vermək üçün Allaha üz tutmaq lazımdır.''(Həmin yerdə. )
    Deyilənlərin təsdiqi üçün Kaliforniya Universitetinin müəllimi professor Brus Monqonun sözlərinə işarə etmək olar. O, II Elmlə dinin uyğunlaşdırılması konqresindəki çıxışında (Hindistan, Yanvar 1996) son illərdə alimlərin dinə və mənəviyyata yönümünün hədsiz dərəcədə artmasına toxunmuş və demişdir:
    ''Hazırkı əsrin əvvəllərindən elmi metodika sahəsində durğunluq yarandı və xarici quru həqiqətlərin müşahidələri ilə məhdudlaşdı, din və dini təcrübəyə əbədi düşmən gözü ilə baxıldı. Amma xoşbəxtlikdən indiki onilliyin başlanğıcından elmi işlərdə dini və mənəvi məlumatlılığa və təcrübələrə həvəs tamamilə dəyişmişdir.''("Keyhan" qəzeti, 25/9/1370 )
    Dünyanın, xüsusilə Qərbin elmi mərkəzləri və mötəbər universitetlərinin çoxunda baş verən dini baxış və təmayüllərin güclü dəyişikliyi son illərdə belə idi:
    ''Hazırda bir neçə il bundan əvvəl ibadəti dəyər saymayan Amerikanın Stenfurd Universitetində təxminən üç yüz, beş yüz tələbə müntəzəm olaraq ibadət mərasimlərində iştirak edirlər.''("Suru؛" jurnalı, №551, 1370-ci ilin fərvərdin ayı. )
    Mövcud statistikaya əsasən, ''Fransada milli elmi-tədqiqat mərkəzlərində çalışan mütəxəssislərin yarısının Allaha imanı vardır və böyük bir qismi isə bu mərhələyə yaxınlaşdıqlarını hiss edirlər.''("Keyhan" qəzeti, 5/6/1377.)
    Hazırlanmış məlumatlara əsasən, Kembric Universitetində elm və ilahiyyat mövzusunda məruzələr başlamışdır və 1998-ci ildə elm və din kafedrasının açılması üçün Oksford Universitetinə bir milyon yüz min funt hədiyyə olunmuşdur.
    Həmçinin İngiltərənin Leydz Universiteti elm və din təlimləri haqqında ilk təhsil və tədqiq mərkəzini təşkil etmiş, Boston Universiteti isə Amerikada elm, din və fəlsəfə sahəsində doktorluq proqramını həyata keçirmişdir.''(Doktor Mehdi Gül؛əni, ''Sekular elmdən dini elmə kimi'', səh.59. )
    1960-1970-ci illərdən etibarən dini məsələlər haqqında psixoloji tədqiqatların yeniləşməsi prosesi son illər ərzində daha da artmışdır. Belə ki, bu illərdə onlarca mötəbər jurnal çap olunmuş, onlarca simpozium və seminar keçirilmişdir. Xristian Psixoloqlar Cəmiyyətinin üzvlərinin sayı 1993-cü ildə təxminən 200 nəfər idisə, son illərdə 16000 nəfərə çatmış və humanitar nəzəriyyə sahələrində dinlə bağlı tədqiqatlar İnternet şəbəkəsində xeyli artmışdır.''(Həmin yerdə, səh.58. )
    Keçmişdə elmi psixologiya bu fikirdə olmuşdur ki, xəstələrin müalicəsi zamanı dəyər məsələləri onlardan gizli saxlanmalıdır. Amma təkcə 1987-ci ildən 1993-cü ilə kimi xəstələrin müalicəsində dinin rolu və əhəmiyyəti haqqında 6000-dən çox elmi məqalə çap olunmuşdur.''("Keyhan" qəzeti, 5/6/1377. )
    Həmçinin son illərdə Amerika və Avropa universitetlərinin çoxunda elm və din dərsi təqdim olunmuşdur və bu, ''New Scientist''in gəldiyi nəticəyə görə, ən inkişaf edən elm sahəsi olmuşdur!''("Keyhan" qəzeti, 5/6/1377. )
    ''Amerika Siyasi Elmlər Cəmiyyəti (American Political Science Association) də on ildən çoxdur ki, din və siyasət şöbəsini fəaliyyətə salmışdır və hər il bu sahədə yazılan ən yaxşı kitaba mükafat təqdim olunur.''("Rutelc" nə؛riyyatı, İngiltərə, London 1994, "Qəbəsat" jurnalından gِtürülüb. )
    Allahsızlıq və maddi dəyərlər dövrünün sona çatmasının başlanğıcı
    İslam inqilabının qələbəsi dini əsas və təlimlərə söykənməklə müasir maddi mədəniyyətin ateist təfəkkürünün dayağını sarsıtdı və alimlərin çoxunun yenidən dini etiqadlara qayıdışı üçün fövqəladə yol açdı, habelə qeyri-dini mədəniyyətdən ciddi məyusluq baş verdi. Fransanın ''Hovel obozrovator'' qəzeti bu barədə yazmışdır:
    ''İnformatika və texnika elminin başgicəlləndirici tərəqqiyə malik olduğu indiki zamanda hər gün materialistlər və qeyri-dindarların fikri əsaslarının artan süqutu ilə üzləşirik…
    …Artıq bu, Allahı tanıma deyil ki, elmi məfhumlardan öz xeyrinə istifadə etsin. Bu bir elmdir ki, böyük şövqlə Allahı istəyir.'(Doktor Mehdi Gül؛əni, həmin yerdə, səh.60 )
    Məşhur fransız sosioloqu Jül Kopelin fikri isə belədir:
    ''Təhsilli qeyri-dini insanlar inanırlar ki, qeyri-dindar mədəniyyəti onları çıxılmaz vəziyyətə salmışdır. Bu çıxılmaz vəziyyətin nəticələrini də ağır cinayətlər, boşanma, QİÇS və narkotik maddələr və s. məsələlərdə görürlər, onlar elmlə iman arasında ənənəvi təzadı inkar edirlər.''("Keyhan" qəzeti, 5/6/1377. )
    ''Sayntifik Amerikan'' aylıq elmi jurnalı bu barədə yazmışdır:
    ''Həyatın mənası, dəyər və əxlaq işləri ilə bağlı olan məsələlərə cavab verməkdə elmin gücsüzlüyü keçmişdə inkarçılıq və ateist ruhiyyəsinə malik olan alimlərdən çoxunu əvvəlki metoddan uzaqlaşmağa və dini təlimlərə üz tutmağa vadar etmişdir.''(Doktor Mehdi Gül؛əni, həmin yerdə, səh.60. )
    Alimlər və din gerçəkliyinin dərki istiqamətində artan səylər
    Son illər ərzində bəşərin dünya miqyasında dini inamlara üz tutması ilə yanaşı hazırkı dünya, xüsusilə Qərb mütəfəkkirləri arasında böyük bir hərəkat başlanmışdır. Elmlə dinin qarşılıqlı əlaqəsi sahəsində səhv fikirlərin islahı, eləcə də bəşər həyatında dinin dəyərli mövqeyinin yeni dərkinə nail olma istiqamətində proses getməkdədir.
    Din və elmin qarşıdurmasının təkzibi, son illərdə alimlər, elmi-tədqiqat müəssisələri tərəfindən həyata keçirilmiş və keçirilməkdə olan cəmiyyətlərin elmi iftixarına dinin müsbət təsirlərinin təsdiqi məqsədilə çoxsaylı konfranslar, geniş tədqiqat layihələri və çoxlu kitablar bu müddəanın düzgünlüyünə sübutdur: Məsələn, Avropa və Amerikada elm və dinlə bağlı yeni yaranan cəmiyyətləri, tədqiqat mərkəzlərini göstərmək olar.''("Resalət" qəzeti, 6/3/1376. "Cümhuri-ye Eslami" agentliyindən istifadə edilib. )
    Yaxud Hindistanda bütün dünyadan olan 1100 nəfər fizik, kimyaçı, bioloq, filosof və ilahiyyatçının iştirakı ilə ''Elm və dinin uyğunlaşdırılması'' mövzusunda keçirilən beynəlxalq konqresi qeyd etmək olar.''("Nəcm" surəsi (53), ayə 3; Peyğəmbər(s) istək və həvəs üzündən sِz demir, dedikləri bütünlüklə ona nazil olan vəhydir.  ) Eləcə də məşhur alimlərdən çoxunun iştirakı ilə Breklidə Kaliforniya Universitetində elmlə dinin əlaqəsinin tədqiqinə həsr olunmuş konfransın təşkil olunması.''("Yeni yüz yıl" nə؛riyyatı, Türkiyə çapı, 18/5/1997 )
    Belə ki, Kaliforniyada Din və Təbii Elmlər Mərkəzi axır ki "elm və mənəvi tədqiqat'' adlı tədqiqat layihəsinin həyata keçirilməsinə başladı. Bu layihənin rəhbəri Mark Riçardson demişdir: ''Bu iş təbiət və din elmləri alimlərinin iştirakı ilə müvafiq konfransın keçirilməsinin başlanğıcıdır. Məqsədimiz dəqiq elmlərin dini etiqadları rədd etməsi məsələsi ilə bağlı alimlərin baxışını dəyişməkdir.''(Doktor Baqiri Benab, "Əndi؛e və rəftar" jurnalı, №40, 1374-cü ilin bahar ayı. )
    Son illər ərzində elm və dinin əlaqəsi mövzusunda çap olunmuş müsbət baxışlı yüzlərlə kitabdan Qərb mütəfəkkiri xanım Cenifer Trustedin ''Fizika və metafizika'' kitabını qeyd etmək olar (O, fəlsəfə və elmin fəlsəfəsinə dair çoxlu kitabların müəllifidir). C.Trusted bu kitabda dinə və dini etiqadlara çox müsbət yanaşaraq ''din elmin tərəqqisinə mane olmuşdur'' yanlış fikrini zehnlərdən təmizləmək niyyətindədir. O, əmindir ki, orta əsrlərdə də elmin iftixarı din fəlsəfəsinə minnətdar olmuşdur.''(William James (1842-1910) Mə؛hur Amerika psixoloqu. )
    İmam Xomeyni(r) əsri, elm və düşüncədə inqilab
    Burada diqqətəlayiq məsələ budur ki, son bir neçə ildə, xüsusilə İslam inqilabından sonra hazırkı dünyanın müxtəlif elm sahələri alimlərinin dini baxış və təmayüllərində yaranmış qəribə dəyişikliklər həqiqətdə elm və düşüncə sahəsində böyük bir inqilabın baş verməsidir. Təbii ki, bu inqilab müasir alimləri əvvəlkindən daha çox Allaha və ilahi inamlara tərəf qayıtmağa sövq edir.
    Amerikanın "Taym" jurnalı 7 aprel 1980-ci il tarixli sayında yazır: "Təfəkkür və düşüncədə sakit bir inqilab baş verməkdədir və Allah qayıtmaqdadır.''(Karl Gustav Jung. Psixoloq və Freydin mə؛hur ؛agirdlərindən.)
    ''Sayntifik Amerikan'' aylıq elmi jurnalı da qeyd olunmuş dəyişiklikləri araşdırmaqla Kaliforniyada ''Elm və dinin əlaqəsinin tədqiqinə həsr olunmuş kofransda müzakirə olunmuş mövzulara toxunaraq yazır: ''Konfrans ərəfəsində aydınlaşan çox mühüm məsələ bu idi ki, artıq alimlər dinə adi və məlum inamlar əsasında baxmırdılar. Əksinə həqiqi elmi təcrübələr dairəsində gerçək aləmə təcrübə gözü ilə baxırdılar.''
    Jurnal daha sonra əlavə etmişdir:
    ''Belə nəzərə çarpır ki, alimlərin çoxu iki məsələdə razılığa gəlmişlər, birincisi odur ki, Allah mövcuddur və ikincisi budur ki, dinsiz elm ləngdir və elmsiz din kor.''("Əndi؛e və rəftar" jurnalı, "Klinik psixologiya və psixiatriya" jurnalı. Doktor Baqiri Benabın məqaləsi, səh.49, №40, 1374-cü ilin baharı. Almaniyanın mə؛hur mütəfəkkir və yazıçılarındandır ki, onun tərbiyə və fəlsəfəyə aid əsərləri dünyanın əksər dillərinə tərcümə olunmu؛ və 250000-dən çox tirajla nə؛r edilmi؛dir.)
    Amerikanın ''News week'' (20 yanvar 1998) jurnalı elm sahəsində qeyd etdiyimiz inqilabı belə bir ifadə ilə yada salır: '' Elm Allahı tapır.''("Keyhan-e fərhəngi", №129. )
    Dinə yönəlmədə alimlərin təsiri
    Alimlər və elmi-tədqiqat mərkəzləri arasında dini inamların yeniləşməsi müasir insanın Allaha tərəf böyük qayıdış prosesinin tərkib hissəsi olsa da, ictimai məsələlər üzrə şərhçilər qətiyyətlə buna inanırlar ki, elm sahəsində qeyd olunmuş dəyişikliklərin formalaşması, elm və din qarşıdurması zəminində qeyri-həqiqi təsəvvürlərin aradan getməsi ilə müasir insanın dini göstəriş və təlimlərə, təkallahlılıq əqidələrinə diqqətinin artması istiqamətində münasib şərait yaratmışdır.
    İngiltərədə çap olunan ''Deyli teleqraf'' nəşri bu barədə yazır: ''İctimai analitiklər deyirlər: İnsanların dinə daha çox diqqət yetirməsinin başlıca səbəblərindən biri budur ki, din və elm keçmişdəki kimi bir-biri ilə ixtilafda deyillər.''(Neuroticism (əsəbi və ruhi pozğunluqlar) )
    Category: İmam Xomeyni (r) əsri | Added by: Islam_Kitabxanasi
    Views: 638 | Downloads: 0 | Rating: 0.0/0
    Total comments: 0
    Only registered users can add comments.
    [ Registration | Login ]

    Quranda axtar
    Quran,Hədis,İslam təlimləri, Fiqh
    Quran
    İstifadəçi girişi
    Login:
    Password:
    Kitabxana əxlaq
    Etiqat, Tarix, Fəlsəfə, Dini yaradıcılıq
    Dost saytlar
  • İslamQadını
  • Günahkar-Bəndə
  • Kitablar yüklə
  • Bölmələr
    Tarix [535]
    Etiqat [869]
    Fəlsəfə [4]
    Dini yaradıcılıq [40]
    Bölmələr
    Quran [585]
    Hədis [253]
    İslam təlimləri [24]
    Fiqh [219]
    Azan vaxtları [1]
    Dua [26]
    Din [13]
    Namaz [10]
    Kateqoriyalar
    Böyük qeybət dövründə alimlərin məqami [6]
    Tarixi və dini bəhslər (şübhələrə cavab) [5]
    Buxari və Müslümün səhihlərinə bir baxış 1 [21]
    Təhlükəylə üz-üzə [2]
    Beytül-əhzan (Həzrət Fatimeyi-Zəhranın (s) həyatı) [16]
    İmam Həsən (ə) və İmam Hüseynin (ə) başına nələr gəldi? [26]
    İmam Məhdi (ə) barəsində təhqiqat [3]
    Vilayət günəşi (2-ci cild) [16]
    Vilayət günəşi (1-ci cild) [25]
    Ziyarətmnamələr [10]
    Sәfәvilәr tаriхi (zühurdаn süqutаdәk) (2-ci cild) [19]
    Sәfәvilәr tаriхi (zühurdаn süqutаdәk) (1-ci cild) [17]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (5-ci cild) [6]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (4-cü cild) [5]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (3-cü cild) [4]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (2-ci cild) [9]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (1-ci cild) [8]
    Vəhhabiliyin siyasi tarixi [24]
    Peyğəmbərlərin həyatı [28]
    İslamda şiəlik [19]
    Peyğəmbərin (s) davranışlarına bir baxış [14]
    İmam Xomeyni (r) əsri [36]
    İslаm tаrixi və təhlillər [18]
    Erməni Müsəlman davası (1905) [12]
    Seyyidüş-şühəda Həmzənin həyatı [5]
    Meysəm Təmmarın həyatı [4]
    Həbib ibn Məzahirin həyatı [3]
    İmam Məhdi əleyhissəlamın həyatı [3]
    İmam Həsən Əskəri əleyhissəlamın həyatı [2]
    İmam Əliyyən-Nəqi əleyhissəlamın həyatı [3]
    İmam Riza əleyhissəlamın həyatı [5]
    Bilalın həyatı [2]
    İmam Məhəmməd Təqi əleyhissəlamın həyatı [2]
    İmam Museyi-Kazim əleyhissəlamın həyatı [3]
    Salman Farsinin həyatı [3]
    İmam Cəfər Sadiq əleyhissəlamın həyatı [3]
    Müslim ibn Əqilin həyatı [4]
    İmam Məhəmməd Baqir əleyhissəlamın həyatı [2]
    Hücr ibn Ədinin həyatı [3]
    Livan müsəlmanlarının rəhbəri İmam Musa Sədrin həyatı [8]
    İmam Zeynül-Abidin əleyhissəlamın həyatı [5]
    İmam Hüseyn əleyhissəlamın həyatı [4]
    İmam Həsən Müctəba əleyhissəlamın həyatı [3]
    Əmmar Yasirin həyatı [5]
    Əmirəl-möminin Əli ibn Əbutalib əleyhissəlamın həyati [6]
    Mister Hemferin xatirələri [9]
    Kərbəlada çaxan bir şimşək [13]
    Həzrət Zeynəbin (s.ə.) həyatı [11]
    Qədir-Xum [5]
    İmаm Hüsеynin (ә) qiyаmınа аnаlitik bir bахış [5]
    İmam Hüseyn əleyhissalamın həyatı [7]
    İmаm Rizа (ә), İmam Mehdi (əc) vә hәzrәt Mәsumә (ә) hаqqındа qısа mәlumаt [7]
    Həzrət Əlinin (ə) Malik Əştərə məktubunun şərhi [7]
    Qeyb dövrünün tarixi [17]
    Amerika niyə məhv olacaq [7]
    Əli əleyihissalam kimdir? [13]
    Nur sırası [7]
    Rəsmlərimiz
    Copyright MyCorp © 2021