İslam-Kitabxanasıİslam-Kitabxanası

Azan vaxtları
Saytda axtar
Saytın menyusu
Kitabxana əxlaq
Zərif nöqtələr [5]
Böyük rəhbər ayətullah Xameneinin həyatından əhvalatlar [16]
Həyat dərsi [5]
İslam dünyagörüşü - Cəmiyyət və tarix [16]
İnsan və mənəviyyat [10]
İmam Hüseynin (ə) əxlaqi görüşləri [0]
Xəbərdarlıq [3]
“Miratur-rəşad” (hidayət güzgüsü) [15]
İslamda ailə 2 [16]
İslamda ailə 1 [16]
Fəsad sərçeşməsi (Şeytan tələsi) [6]
İslamda Əxlaq 2 [20]
İslamda Əxlaq 1 [26]
İmam Sadiqin (ə) bəyani ilə yaranışın sirləri [8]
Siddiqeyi-Tahirə (ə) 2 [13]
Siddiqeyi-Tahirə (ə) 1 [12]
Ailə səadətinə necə nail olaq? [18]
Kumeyl duasının şərhi 2 [13]
Kumeyl duasının şərhi 1 [12]
Minacatın əzəməti [13]
Ey ata, ey ana, biz müttəhimik [5]
Qadın - Fatimə Fatimədir [14]
Nəsihətlər [26]
İslam dünyagörüşü - Əbədi həyat [5]
Din təlimləri 2-ci cild (Uşaqlar və yeniyetmələr üçün dərslik) [30]
Din təlimləri 1-ci cild (Uşaqlar və yeniyetmələr üçün dərslik) [31]
İslam dünyagörüşü - İnsan Quranda [5]
İnsanı tanımaq [21]
Axirət azuqəsi 2-ci cild (Peyğəmbərin (s) Əbuzərə nəsihətləri) [24]
Axirət azuqəsi 1-ci cild (Peyğəmbərin (s) Əbuzərə nəsihətləri) [19]
Ariflərdən [9]
İslam dunyagörüşü İnsan və iman [6]
Əxlaqi və psixoloji çatışmazlıqların araşdırılması [19]
İslam və qərb mədəniyyəti [15]
Əbədi öyüd (ikinci cild) [22]
Əbədi öyüd (birinci cild) [23]
İlahi nəsihətlər [15]
Gəncliyin yeddi səması (zəruri dini biliklər) [9]
İslamda nümunəvi qadınlar – Fatimə (ə) [149]
Günahşünaslıq [19]
Nəfsin saflaşdırılması [24]
İslamda qəhrəman qadınlar [20]
Kəramət sahibləri [13]
Kamil insan [30]
Şəhadət yatağında Mövlanın (ə) öyüdü [17]
Rəbbin dərgahında [22]
İmam Hüseynin (ə) əxlaqi görüşləri [11]
İbrət güzgüsü [14]
İmam Zamanla görüşənlər [15]
Allaha doğru [33]
Allahın elçisi [20]
Sadiq yol axtaranlar üçün imam Sadiqin (ə) nəsihətləri [29]
Məhəbbət iksiri [26]
Hicab [14]
Kaş valideynlərim biləydi! [14]
Ayətullahül-üzma Behcətin həyatı [14]
Nəfsi saflaşdırmadan qabaq özünütanıma [4]
Övsafül-Əşraf [7]
Gənc ailələr üçün göstərişlər [6]
Əxlaq elmində 50 dərs [51]
İslamda övlad [1]
Islamda evlənmə və ailə hüququ-2 [11]
Islamda evlənmə və ailə hüququ-1 [13]
Bizim sorgumuz
Ramazan ayında oruc tutmusuzmu?
Total of answers: 1923
Saytın menyusu
Şərhlər: 14
Rəsmlər: 618
Əxlaq: 1118
Müxtəlif: 481
Etiqat, Tarix, Fəlsəfə: 1448
Quran, Hədis, İslam təlimləri, Fiqh: 1131
Statistika

Burda olanlar 1
Qonaqlar 1
İstifadəçilər 0
Son qeydiyyatçılar
  • Xalid11
  • semi_84
  • farid777
  • Allah___dogru
  • Alishka1111
  • narmin93
  • Messenat
  • Riza
  • Elvin1986
  • Jafidlop
  • Main » Files » Tarix » İmam Xomeyni (r) əsri

    İmam Xomeyni (r) əsri
    2012-03-31, 6:31 AM
    4 – İMAM XOMEYNİ(R) ƏSRİ VƏ DİNİN MÜSBƏT NƏTİCƏLƏRİNƏ ARTAN DİQQƏT
    İranda İslam inqilabının baş verməsi ilə dünya bəşəriyyət tarixində bu inqilabın bir sıra mühüm təsirlərinin şahidi oldu. Müxtəlif elm sahələrində çalışan alimlərin bəşərin yaddaşında dinin müsbət nəticələrinin kəşfi zəminində misilsiz fəaliyyətlərinin genişlənməsi və artmasını müasir dünyanın İslam inqilabının əsaslı müraciətləri və imam Xomeyninin(r) göstərişlərindən təsirlənən obyektiv nümunələrindən biri saymaq lazımdır. Alimlərin dini inamlarının qüvvətlənməsi, bəşər cəmiyyətlərinin vəhy təlimlərini ümumi qaydada qəbul etməsi ilə yanaşı, bizim dünyamız bu gün insan həyatının nizamlanmasında elmi-tədqiqat mərkəzlərinin dini təlimlər və imanın xüsusi mövqeyinə maraq və diqqətinin yeni şahididir. Biz bu bölmədə onun yığcam şəkildə təhlilinə başlayırıq.
    Din bəşəriyyətin yeganə səadət yoludur
    İnsan varlığının həqiqəti üç sahədə – düşüncə, əxlaq və əməldə inikas olunduğundan, peyğəmbərlər də bu üç məsələdə öz nicatverici təlim və göstərişlərini təqdim etmişlər.
    Birinci sahə: İnsanın düşüncəsi ilə bağlı olan bu sahə etiqadlar, əqidələr və dünyagörüşü əsasları bölməsidir. İlahi peyğəmbərlər insanın ''Allah kimdir? ''İnsan kimdir və varlıq necədir? '' və s. kimi əsaslı və fitri suallarına cavab verməyə gəlmişdilər.
    İkinci sahə: Böyük peyğəmbərlər insanın əxlaqi meyar¬lar çərçivəsində düzgün istiqamətlənməsinin təfsirçi və şərhçisidirlər. Onlar insanda gizli istedadların qayğısına qalmaqla, insan və dünya gerçəkliyinə münasibətdə onun təlim alması və istiqamətlənməsi ilə məşğul olmuşlar. Həqiqətən də həmin dünyagörüşündən əxlaq və əxlaqi normalar müəyyənləşdirilir.
    Üçüncü sahə: Eyni elmi hökmlərdir ki, istilahda füruiddin adlanır və fiqh (müsəlman qanunvericiliyi) onu izah edir. Ona görə ''füruiddin'' adlandırılmışdır ki, bu hökmlər etiqadla bağlı əsasların nəticəsidir. Onun az əhəmiyyət kəsb etməsi başlıca şərt deyil.
    Fəlsəfə, mistika, ehkam və əxlaq kimi elmlər iman və əxlaqın əsaslarından qaynaqlanır və praktik təlimatlar da yeni humanitar elmlər, xüsusilə siyasi hüquq və elmlər, idarəetmə, hakimiyyət və iqtisadiyyatın geniş dairəsini əhatə edir.
    Həqiqətdə müsəlman qanunvericiliyi dinin həmin elmi və ideoloji hökmləridir ki, İmam Xomeyninin(r) sözü ilə desək, bəşər həyatının beşikdən qəbrə kimi idarə proqramını öhdəsinə götürmüşdür.
    Qeyd olunmuş üç sahə insan həyatının əsas sahələrini təşkil edir və bəşər həyatının əsas səyləri, dəyişkən eniş və yoxuşları bu üç sahədə baş verir. Belə ki, hazırkı əsr insanının həyatında mövcud olan əsas çətinlik, problem və boşluqlar da bu üç sahədən biri ilə bağlıdır.
    Bu girişi verməkdə məqsədimiz odur ki, din bu üç sahədə iddia sahibi olmuş və böyük peyğəmbərlər də öz ilahi missiyalarına əsasən həmişə dinin faydasını qeyd etmişlər.
    Başqa sözlə, insan həyatındakı problemlərin həll olunmasında dinin işə yararlılığı və insanın cürbəcür ehtiyaclarının ödənilməsində dini biliklərin qüdrəti din və dini təlimlərin həqiqətinin nəticəsi ilə bağlıdır; çünki bu təlimlərin kökündə ilahi vəhylər dayanır:
    ﴿ ما ينطق عن الهوى ان هو الا وحى يوحى
    (Bax: Mustafa Həmidiyyə, ''Ruhi sağlamlığa dini etiqadların təsiri, səh.34, "Nida" nə؛riyyatı, №19 və 20. )﴾
    Yalnız Allah-Təala insan həyatının bütün həqiqi xeyir əməllərini və fitnə-fəsadlarını bildiyindən onun elçilərinin ilahi şəriət qanunları və ilahi təlimlər çərçivəsində bəşəriyyətə təqdim etdikləri insanın maddi və mənəvi dərdlərinin müalicəsi üçün yeganə yol və yeganə doğru reseptdir.
    Maddi məktəblərin çıxılmaz vəziyyəti və dünyanın dinə diqqəti
    Hər gün beynəlxalq teleks ötürücülərində geniş səviyyədə yer tutan xəbərlər, informasiyalar və təhlillərə müraciət etməklə bir mühüm məsələni dərk edirik ki, İran İslam inqilabının təsiri nəticəsində bəşəriyyətin dinə meylliliyinin yaranması ilə dünya miqyasında heyrətamiz dəyişikliklər baş verməkdədir.
    Bu gün dinə qarşı təlimlərin öz əhəmiyyətini itirməsi və insanın yaratdığı məktəblərin çıxılmaz vəziyyətə düşməsi ilə o artıq hər dövrdən daha çox dünya cəmiyyətinin dolaşıq problemlərinin həllində ''Laik'' sistemlərinin gücsüzlüyünü dərk edərək öz nicat yolunu dini təlimlərə sığınmaqda görür.
    İngiltərə alimi Con Keyn Türkiyəyə səfəri zamanı bu ölkənin nəşrlərindən birinə müsahibəsində qeyd olunmuş gerçəkliyi açıqlayaraq bildirmişdir:
    ''Qərbdə dövlət mexanizmi iflasa uğramışdır və Laizm də insanların susamış ruhunu doyuzdura bilməmişdir.''
    O, Nitşeni tənqid edərək əlavə etmişdir:
    ''Nitşe Qərbdə Allahı öldürmək zərurətini qarşıya qoyanda laizm özünün ən yüksək səviyyəsinə çatmışdı. Amma bu gün görürük ki, Qərb cəmiyyətlərində dini həyat yenidən dirçəlir və din ictimai sahədə fəaliyyətini davam etdirir.''("Keyhan-e fərhəngi", №129 )
    Bu gün ictimai, siyasi, iqtisadi və s. münasibətlərin tənzimlənməsində dinin yararlılığının dünya təzahürü, insanın mənəvi, psixoloji və cismani dərdlərinin müalicəsi və onların qarşısının alınmasında onun xüsusi mövqeyinin kəşfi ilə dinin müsbət nəticələri haqqında tədqiqat işi aparan mötəbər elmi-tədqiqat mərkəzlərinin sayı gündəlik artır.
    Qeyd olunan tədqiqatlar dini etiqadlarla mənəvi və cismani sağlamlıq arasında birbaşa əlaqəni təsdiq edir və dini öhdəliklərlə ailə əsasının möhkəmləndirilməsinin zəruriliyini vurğulayır. O, həmçinin həyat şəraitinin qorunması, Qərbin cilovsuz təsirlərinin genişlənməsini nəzarətdə saxlamaq üçün dini və məzhəbi etiqadların müsbət təsirlərini təsdiqləyir.
    Bu araşdırmalar əlacsız və öldürücü xəstəliklərin qarşısını almaqda dini təlimlərdən faydalanmağın zəruriliyini xatırladır və mömin şəxslərin dərin xoşbəxtlik hisslərinə malik olduqlarını təsdiq edir.
    Bəzi tədqiqatçılar tədris müəssisələrində dini təlimlərə diqqətin artırılmasını tövsiyə etməklə yanaşı, bu təlimlərin təhsil mühitlərində dərslərin öyrənilməsi prosesinə müsbət təsirini israr edirlər.
    Category: İmam Xomeyni (r) əsri | Added by: Islam_Kitabxanasi
    Views: 690 | Downloads: 0 | Rating: 0.0/0
    Total comments: 0
    Only registered users can add comments.
    [ Registration | Login ]

    Quranda axtar
    Quran,Hədis,İslam təlimləri, Fiqh
    Quran
    İstifadəçi girişi
    Login:
    Password:
    Kitabxana əxlaq
    Etiqat, Tarix, Fəlsəfə, Dini yaradıcılıq
    Dost saytlar
  • İslamQadını
  • Günahkar-Bəndə
  • Kitablar yüklə
  • Bölmələr
    Tarix [535]
    Etiqat [869]
    Fəlsəfə [4]
    Dini yaradıcılıq [40]
    Bölmələr
    Quran [585]
    Hədis [253]
    İslam təlimləri [24]
    Fiqh [219]
    Azan vaxtları [1]
    Dua [26]
    Din [13]
    Namaz [10]
    Kateqoriyalar
    Böyük qeybət dövründə alimlərin məqami [6]
    Tarixi və dini bəhslər (şübhələrə cavab) [5]
    Buxari və Müslümün səhihlərinə bir baxış 1 [21]
    Təhlükəylə üz-üzə [2]
    Beytül-əhzan (Həzrət Fatimeyi-Zəhranın (s) həyatı) [16]
    İmam Həsən (ə) və İmam Hüseynin (ə) başına nələr gəldi? [26]
    İmam Məhdi (ə) barəsində təhqiqat [3]
    Vilayət günəşi (2-ci cild) [16]
    Vilayət günəşi (1-ci cild) [25]
    Ziyarətmnamələr [10]
    Sәfәvilәr tаriхi (zühurdаn süqutаdәk) (2-ci cild) [19]
    Sәfәvilәr tаriхi (zühurdаn süqutаdәk) (1-ci cild) [17]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (5-ci cild) [6]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (4-cü cild) [5]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (3-cü cild) [4]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (2-ci cild) [9]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (1-ci cild) [8]
    Vəhhabiliyin siyasi tarixi [24]
    Peyğəmbərlərin həyatı [28]
    İslamda şiəlik [19]
    Peyğəmbərin (s) davranışlarına bir baxış [14]
    İmam Xomeyni (r) əsri [36]
    İslаm tаrixi və təhlillər [18]
    Erməni Müsəlman davası (1905) [12]
    Seyyidüş-şühəda Həmzənin həyatı [5]
    Meysəm Təmmarın həyatı [4]
    Həbib ibn Məzahirin həyatı [3]
    İmam Məhdi əleyhissəlamın həyatı [3]
    İmam Həsən Əskəri əleyhissəlamın həyatı [2]
    İmam Əliyyən-Nəqi əleyhissəlamın həyatı [3]
    İmam Riza əleyhissəlamın həyatı [5]
    Bilalın həyatı [2]
    İmam Məhəmməd Təqi əleyhissəlamın həyatı [2]
    İmam Museyi-Kazim əleyhissəlamın həyatı [3]
    Salman Farsinin həyatı [3]
    İmam Cəfər Sadiq əleyhissəlamın həyatı [3]
    Müslim ibn Əqilin həyatı [4]
    İmam Məhəmməd Baqir əleyhissəlamın həyatı [2]
    Hücr ibn Ədinin həyatı [3]
    Livan müsəlmanlarının rəhbəri İmam Musa Sədrin həyatı [8]
    İmam Zeynül-Abidin əleyhissəlamın həyatı [5]
    İmam Hüseyn əleyhissəlamın həyatı [4]
    İmam Həsən Müctəba əleyhissəlamın həyatı [3]
    Əmmar Yasirin həyatı [5]
    Əmirəl-möminin Əli ibn Əbutalib əleyhissəlamın həyati [6]
    Mister Hemferin xatirələri [9]
    Kərbəlada çaxan bir şimşək [13]
    Həzrət Zeynəbin (s.ə.) həyatı [11]
    Qədir-Xum [5]
    İmаm Hüsеynin (ә) qiyаmınа аnаlitik bir bахış [5]
    İmam Hüseyn əleyhissalamın həyatı [7]
    İmаm Rizа (ә), İmam Mehdi (əc) vә hәzrәt Mәsumә (ә) hаqqındа qısа mәlumаt [7]
    Həzrət Əlinin (ə) Malik Əştərə məktubunun şərhi [7]
    Qeyb dövrünün tarixi [17]
    Amerika niyə məhv olacaq [7]
    Əli əleyihissalam kimdir? [13]
    Nur sırası [7]
    Rəsmlərimiz
    Copyright MyCorp © 2021