İslam-Kitabxanasıİslam-Kitabxanası

Azan vaxtları
Saytda axtar
Saytın menyusu
Kitabxana əxlaq
Zərif nöqtələr [5]
Böyük rəhbər ayətullah Xameneinin həyatından əhvalatlar [16]
Həyat dərsi [5]
İslam dünyagörüşü - Cəmiyyət və tarix [16]
İnsan və mənəviyyat [10]
İmam Hüseynin (ə) əxlaqi görüşləri [0]
Xəbərdarlıq [3]
“Miratur-rəşad” (hidayət güzgüsü) [15]
İslamda ailə 2 [16]
İslamda ailə 1 [16]
Fəsad sərçeşməsi (Şeytan tələsi) [6]
İslamda Əxlaq 2 [20]
İslamda Əxlaq 1 [26]
İmam Sadiqin (ə) bəyani ilə yaranışın sirləri [8]
Siddiqeyi-Tahirə (ə) 2 [13]
Siddiqeyi-Tahirə (ə) 1 [12]
Ailə səadətinə necə nail olaq? [18]
Kumeyl duasının şərhi 2 [13]
Kumeyl duasının şərhi 1 [12]
Minacatın əzəməti [13]
Ey ata, ey ana, biz müttəhimik [5]
Qadın - Fatimə Fatimədir [14]
Nəsihətlər [26]
İslam dünyagörüşü - Əbədi həyat [5]
Din təlimləri 2-ci cild (Uşaqlar və yeniyetmələr üçün dərslik) [30]
Din təlimləri 1-ci cild (Uşaqlar və yeniyetmələr üçün dərslik) [31]
İslam dünyagörüşü - İnsan Quranda [5]
İnsanı tanımaq [21]
Axirət azuqəsi 2-ci cild (Peyğəmbərin (s) Əbuzərə nəsihətləri) [24]
Axirət azuqəsi 1-ci cild (Peyğəmbərin (s) Əbuzərə nəsihətləri) [19]
Ariflərdən [9]
İslam dunyagörüşü İnsan və iman [6]
Əxlaqi və psixoloji çatışmazlıqların araşdırılması [19]
İslam və qərb mədəniyyəti [15]
Əbədi öyüd (ikinci cild) [22]
Əbədi öyüd (birinci cild) [23]
İlahi nəsihətlər [15]
Gəncliyin yeddi səması (zəruri dini biliklər) [9]
İslamda nümunəvi qadınlar – Fatimə (ə) [149]
Günahşünaslıq [19]
Nəfsin saflaşdırılması [24]
İslamda qəhrəman qadınlar [20]
Kəramət sahibləri [13]
Kamil insan [30]
Şəhadət yatağında Mövlanın (ə) öyüdü [17]
Rəbbin dərgahında [22]
İmam Hüseynin (ə) əxlaqi görüşləri [11]
İbrət güzgüsü [14]
İmam Zamanla görüşənlər [15]
Allaha doğru [33]
Allahın elçisi [20]
Sadiq yol axtaranlar üçün imam Sadiqin (ə) nəsihətləri [29]
Məhəbbət iksiri [26]
Hicab [14]
Kaş valideynlərim biləydi! [14]
Ayətullahül-üzma Behcətin həyatı [14]
Nəfsi saflaşdırmadan qabaq özünütanıma [4]
Övsafül-Əşraf [7]
Gənc ailələr üçün göstərişlər [6]
Əxlaq elmində 50 dərs [51]
İslamda övlad [1]
Islamda evlənmə və ailə hüququ-2 [11]
Islamda evlənmə və ailə hüququ-1 [13]
Bizim sorgumuz
Ramazan ayında oruc tutmusuzmu?
Total of answers: 1923
Saytın menyusu
Şərhlər: 14
Rəsmlər: 618
Əxlaq: 1118
Müxtəlif: 481
Etiqat, Tarix, Fəlsəfə: 1448
Quran, Hədis, İslam təlimləri, Fiqh: 1131
Statistika

Burda olanlar 1
Qonaqlar 1
İstifadəçilər 0
Son qeydiyyatçılar
  • Xalid11
  • semi_84
  • farid777
  • Allah___dogru
  • Alishka1111
  • narmin93
  • Messenat
  • Riza
  • Elvin1986
  • Jafidlop
  • Main » Files » Tarix » İmam Xomeyni (r) əsri

    İmam Xomeyni (r) əsri
    2012-03-31, 6:16 AM
    8 – QƏRBİN İNKİŞAF NÜMUNƏSİNƏ QARŞI DÜNYANIN ARTAN MÜXALİFLİYİ
    İndi artıq dünyanın mədəniyyət, iqtisadiyyat və siyasət sözçülərinin əksəriyyəti nəinki Qərbi təkamül, yüksəliş və iftixar nümunəsi saymırlar, əksinə bu mədəniyyətin çirkinlik və pozğunluqlarını açıqlayaraq digər millətləri onu təqlid etməkdən çəkindirirlər. Bu həmin gerçəklikdir ki, on-on beş il bundan əvvəl İmam Xomeyni (r) onu vurğulamış və açıq-aşkar təhlilinə başlamışdır.
    İmam Xomeyni (r) keçmiş SSRİ prezidentini Qərb nümunəsini qəbul etməyə və müasir dünyanın kapitalist ocağını yamsılamamağa çağıraraq buyurmuşdur:
    ''…Əlbəttə, keçmiş kommunist dövlətlərinin iqtisadi sahədəki yanlış fəaliyyətindən və qeyri-düzgün iş metodlarından sonra Qərb dünyasının sürətli inkişafı baş verə bilər. Lakin həqiqət tamamilə başqa cürdür!
    Siz əgər sosializm və kommunizmin bəxş etdiyi iqtisadi problemləri Qərbin kapitalist quruluşuna pənah aparmaqla həll etmək istəsəniz, nəinki öz ölkənizin dərdinə əlac edə bilməyəcəksiniz, əksinə başqaları gəlib sizin səhvlərinizi düzəltməlidirlər! Çünki bu gün əgər marksizm iqtisadi və ictimai məsələlərin həllində çıxılmaz vəziyyətə düşübsə, Qərb dünyası da eyni məsələlərin həllində, ancaq başqa şəkildə problemlərlə üzləşməli olmuşdur.''(Foko Yama (yapon, Amerika xarici i؛lər nazirliyinin siyasi proqramla؛dırma bِlməsinin məsulu (1989) (o, mütləq liberal-demokratik hakimiyyətini israr edir) (Bax: Foko Yama, "Tarixin sonu") )
    Qərbin inkişaf modelinin daxili məntiqində hərc-mərclik
    Fransanın görkəmli mütəfəkkiri, professor Roje Qarudi Qərbin təqdim etdiyi inkişaf nümunəsi ilə müxalifətdə olan şəxslərdəndir. O bu barədə demişdir:
    ''Qərbi mədəniyyət və tərəqqi modeli saymaq olmaz.''
    ''Qərbin zahiri tərəqqisinin nəticəsi budur ki, zəngin ölkələrin dövlətliləri dünya mənfəətinin 80%-nə malikdirlər, halbuki dünya əhalisinin 80%-i onun sərvətinin yalnız 1/4-nə malikdir. Hər il üçüncü dünya ölkələrində 45 milyon adam aclıq və yoxsulluqdan ölür, yəni hər iki gün müddətində bir dəfə Xirosimada ölənlərin (atom partlayışı nəticəsində) sayı qədər insan Qərbin sənaye inkişafının qurbanı olur!
    Qərbin özünü üstün irq sayması bu xoşagəlməz hadisənin səbəbidir. Halbuki İslamda üstün irq, millət mövzusundan bəhs olunmur. Qərb mədəniyyətində mövcud olmayan məqsəd anlayışını canlandırmalıyıq, yoxsa Qərb mədəniyyəti insanın məhvinə gətirib çıxaracaqdır.''("Frankfurter eleqmaniya" qəzeti (Almaniya), "Cümhuri-ye Eslami" qəzeti, 27/11/1372. "Vahid xəbər" mərkəzindən gِtürülüb )
    Qarudi Qərbin inkişaf və tərəqqi meyarlarının yararsızlığı haqqında fikrini belə açıqlamışdır:
    ''Sənaye dünyasının inkişafının Qərb modelinin daxili məntiqində dağıdıcı və gərgin hərc-mərclik mövcuddur və o özünü zorla bütün dünyaya qəbul etdirmişdir.''(Liberalizm, ''azadlıq'' mənasında olan liber sِzündəndir. Liberalizm XVII-XVIII əsrlərdə Qərbdə yaranan ictimai, siyasi və iqtisadi dünyagِrü؛üdür. Bu məktəb fəlsəfi cəhətdən Makyavelli, Tomas Hobs, Con Lokun təfəkkürünün məhsuludur, ''fərdçiliyə etiqad'', ''təcrübəçilik'', ''vaciblərin mِvcudlardan ayrılığı'', ''əxlaqi yotilyitarizm'', ''əxlaqi nisbiçilik'' kimi ünsürləri fəlsəfi tanıma baxımından liberalizm ideologiyasının sütunlarından saymaq olar. Əsasən fərdçilik (individualizm) liberalizm ideologiyasının ən əsas fəlsəfi gِstəricisidir. )
    Qərbin imtiyazsız həyatına tövsiyədən çəkinmə
    Rusiyanın məşhur tənqidçisi və mütəfəkkiri Aleksandr Soljinitsin uzun illər Qərbdə və Amerika Birləşmiş Ştatlarında yaşamışdı və SSRİ-də mövcud olan quruluşa müxalif olduğundan Qərb ölkələrinin ümumi fikir və kütləvi informasiya vasitələrinin diqqət mərkəzində olmuşdur. O, Amerikanın Harvard Universitetində iyirmi min nəfərin dinlədiyi məruzəsində bəyan etmişdir: ''…Bu gün əgər kimsə məndən soruşsa, müasir Qərbi ölkəm üçün nümunə kimi qəbul edərəmmi? Mənim cavabım tam səmimiyyətlə mənfi olacaqdır! '' O demişdir: ''…Şübhəsiz, insan şəxsiyyəti Qərbdə zəifləmiş və əksinə Şərqdə daha da möhkəmlənmişdir. On illərlə zorakılıq və kobudluq təzyiqi altında əziyyət çəkən insan ruhu bu gün Qərbin imtiyazsız həyatdan bizə təqdim etdiyi tacirin vizit kartı, təmtəraqlı çağırışları, dözülməz, baş gicəlləndirici televiziya musiqi proqramlarından daha üstün, daha dəyərli və daha pak bir şeyə möhtacdır.''
    Soljinitsin dinləyicilərinə xitabən demişdir:
    ''Sizin ölkənizin siyasi və mədəni mərkəzi olan Nyu-York yalnız bir neçə saat işıqsız qaldı. Dərhal Amerikanın insan kütlələri oğurluq və təcavüzə başladılar. Görəsən, mədəniyyətin zahiri pərdəsi belə nazikdirmi? Görəsən, belə əsassız ictimai quruluş öz daxili xəstəliklərindən bəhs edirmi?!''(Dariyu؛ A؛uri, "Siyasi diplom", səh.281 )
    Hərtərəfli quruluşun təqdimində Qərbin gücsüzlüyü
    SSRİ-nin sonuncu prezidentinin ölkə dağılmamışdan qabaq öz islahatçı, iqtisadi və siyasi layihələrinin icrasında Qərb nümunəsinə münasibətdə baxışı müsbət idi. O, Qərb nümunəsinin məğlubiyyəti barədə yazmışdır:
    ''Qərb inkişaf baxımından son məqama gəlib çatmışdır və indi artıq bəşəriyyət üçün yeni bir şey təqdim edə bilmir. İqtisadi qüvvələr, ictimai ədalətsizliklər və irimiqyaslı müharibələr ucbatından dünyanın vəziyyəti xeyli pisləşmişdir və artıq onun sonudur.''
    O sonra əlavə etmişdir ki, Qərbin demokratiya nümunəsini zorla digər ölkələrə də qəbul etdirməsinin nəticələri xoşagəlməzdir. İndi bəşəriyyətin 1/3-i rifah içində yaşayır və bu azlığın rifahı digərlərinin yoxsulluğu hesabınadır.
    Yoxsulluq: Qərb nümunəsinə tabeliyin nəticəsi
    Varton Filadelfiya İnstitutunun iqtisad müəllimi, Vaşinqtonun ''İqtisadi proses'' Tədqiqat Mərkəzinin müdiri Vecermi Rayfiken bəşəriyyəti xəbərdar edərək demişdir:
    ''Heç bir ölkə Qərb nümunəsinin ardınca getməməlidir, çünki onun sonu yoxsulluqdur.''(Ustad Murtəza Mütəhhəri, "İslamda təlim və tərbiyə", səh.241 )
    Dünya katoliklərinin rəhbəri Papa II Jan Pol da aşkar şəkildə bildirmişdir:
    ''Ölkələr Qərbi kor-koranə təqlid etməməli və onun mənfi xüsusiyyətlərini gözübağlı qəbul etməməlidirlər.''(Ustad Murtəza Mütəhhəri, "İslamda təlim və tərbiyə", səh.118 )
    Qərb inkişaf nümunəsinə tabeçiliyin peşmançılığı
    Qərb mədəniyyətinin dünya cəmiyyəti üçün yaratdığı böyük böhranlar tədricən ''bəşərin yeni qızıl əsrini elan edənlərin yalan və ya səhvini sübut etdi.''(Ustad Murtəza Mütəhhəri, "İmanın fayda və təsirləri", səh.151 və 153 )
    İnsanların çoxu indi də Qərbin maddi mədəniyyətinin qeyri-həqiqi təsvirini canlandırsalar da, dünyanın əksər yerlərində Qərb həyat tərzində yaşasalar da Qərb mədəniyyətinin geniş və aldadıcı, eyni zamanda zəhərli və öldürücü süfrəsindən natamam, sınıq-salxaq şeyləri əxz etmişlər. Onlar bilmirlər ki, nə üçün atalarının həyat tərzi birdəfəlik məhv olmuş və öz əlləri ilə dağılmışdır.(Kəlme-ye dane؛cu", №16 )
    Amma belə görünür ki, Qərb mədəniyyətində bu cür minvalla davam edən işlərin intizamını təlatümlə dolu olan Qərb dünyasının işlərindəki nizam-intizamla eyniləşdirməyin özü də böyük bir yalandır və günü-gündən daha da şiddətlənir.''(Humanizm =insansevərlik, bə؛ərin əsilliliyi məktəbi (Humanizm Qərbdə yaranmı؛dır və humanist təfəkkürünün əsası insanın məqam və mِvqeyini qiymətləndirməyə sِykənir. Orta əsrlər kilsəsinin təzyiq və sıxıntıları fərdlərin insani heysiyyət və dəyərlərinə xələl gətirdiyindən və din adı ilə insanların azadlıq və ixtiyarını onlardan aldığından kilsə sahiblərinin qar؛ısını almaq üçün insan heysiyyətinin qaytarılması məqsədilə humanizm ədəbi-fəlsəfi hərəkatı ba؛landı. Humanistlərin din və azadlığın ziddiyyəti onları ilahi ba؛lanğıcdan tamamilə ayırdı).)
    Bu cərəyanın obyektiv və bariz nümunəsi kimi Şərq bloku ölkələrinin əhalisini göstərmək olar ki, onlar öz cəmiyyətlərindəki problemləri Qərbin həll edəcəyinə böyük ümid bəsləyirlər.
    ''Qalup'' Tədqiqat Mərkəzinin araşdırmalarına əsasən, Şərqi Avropa ölkələri əhalisinin 60-73%-i öz ölkələrində hakim olan siyasi və ictimai quruluşdan narazıdırlar və onlar özlərini Qərbin yeni qulları adlandırırlar.
    Aparılmış tədqiqatlar göstərir ki, bu ölkələrin əksər əhalisi Qərbin təklif etdiyi cilovsuz demokratiya üsullarını öz iqtisadi, siyasi və xüsusən mədəni həyatları üçün dəhşətli bir zərbə sayırlar.
    Bu tədqiqatlara görə, Bolqarıstan, Rumıniya və Polşa əhalisinin 81%-i bildirmişlər ki, onlar Qərb demokratiyası haqqında tamamilə yanlış təsəvvürə malik olmuşlar və bu gün onun mövcudluğunu nəinki öz ölkələri, hətta bütün dünya üçün zərərli hesab edirlər.''(Drubintski, Elk, Əxlaq elminin tarixi, Firidun ھayan, səh.71 )
    Üçüncü dünya ölkələri və Qərbin təkliflərinin qəbul edilməməsi
    Məşhur Amerika nəzəriyyəçisi bir sıra Şərq ölkələrinin Qərb mədəniyyətinin mahiyyətini dərk etməkdə tarixi səhvlərinin köklərini təhlil edərək açıqlamışdır:
    ''Qərb ölkələri kommunizmin qarşısını almaq, Şərq bloku və Varşava hərbi müqaviləsini dağıtmaq üçün geniş təbliğata əl atmış və Şərqi Avropa əhalisinin baxışlarında yalançı vəziyyət yaratmışdılar. Belə ki, Şərq bloku ölkələrinin əhalisi fikirləşirdilər ki, Qərbdə insanlar tam rifah və hər cür azadlıqda yaşayırlar, işsizlik problemini həll etmişlər, hamının öz istedadlarına görə inkişaf etmək imkanı vardır. Amma gerçəklik belə deyildi…''(yutiltaryanizm-xeyrin əsilliyi)
    O əlavə etmişdir:
    ''Amma indi Qərb dünyasının həqiqi simasından yalan və hiylə pərdəsinin götürülməsi sayəsində artıq üçüncü dünya ölkələri Amerika və Qərbi Avropa tərəfindən təqdim olunmuş yeni quruluşu qəbul etməyə hazır deyillər.''(Espinozanın fikrincə, ''bizim xeyrimizi əhatə edən ؛ey yax؛ıdır'' Əxlaq elminin tarixi №4296 )
    Qeyri-Qərb ölkələri yeni yol axtarışında
    Bu gün üçüncü dünya millətləri üçün Qərbin yeni mədəniyyət bütü sınmışdır və artıq çağdaş dünya Qərbin təklif etdiyi formulları öz siyasi və iqtisadi dərdlərinin yeganə dərmanı bilmir.
    Amerika Birləşmiş Ştatlarının Xarici siyasət məsələləri üzrə informasiya təşkilatının (SİA) görkəmli nəzəriyyəçisi Qraham Foler yuxarıdakı gerçəkliyə işarə edərək yazmışdır:
    ''Qərb dünyasının azad iqtisadiyyat, demokratiya və insan hüququ çərçivəsində bəşəriyyətə təqdim etdiyi nümunə biz qərblilərin iddialarının əksinə olaraq, bəşəriyyətə hərtərəfli şəfaverici resept deyil. Bu məsələ bizim üçün nə qədər acı və dərdli olsa da, etiraf etmək lazımdır ki, qeyri-Qərb cəmiyyətləri indi öz gələcəkləri üçün digər ideologiyanın axtarışındadırlar.''(Antoni Arablaster, Qərb liberalizminin zühur və süqutu, səh.40 )
    Qərb mədəniyyətinin məğlubiyyəti və liberalizmin sona çatması
    Bu bölmənin sonunda qeyd etmək lazımdır ki, bəşəriyyətin nəzərində mədəniyyətin Qərb nümunəsinin məhvi ilə yanaşı, liberalizmin perspektivi Qərb maddi mədəniyyətinin fikri, mədəni, siyasi və iqtisadi təlimlərinin əsas mövzusu kimi çox kədərləndiricidir.
    Antoni Arbelastr bu fikri bəyan etmişdir ki, ''tamamilə köklü təcrübi zərurətlər ictimai, siyasi və iqtisadi baxışlar zəminində xristianlıq, feodalizm, sosializm və ya anarxizmdən əvvəl əsasən liberal olmuş'' və ''keçən dörd əsr ərzində liberalizm Qərb mədəniyyətinin məşhur təlimi olmuşdur.'(Ustad Murtəza Mütəhhəri, "Nə؛r olunmamı؛ məqalə", "Cümhuri-ye Eslami" qəzeti, №4296 ) O daha sonra yazmışdır:
    ''XX əsrin son illərində onun (liberalizmin) tarixi vətəni olan Qərb kapitalist cəmiyyətlərində də mühasirədədir, siyasi-liberal partiyalar inkişafdan qalmışlar… Liberalizmin indiki vəziyyəti və perspektivi dünya miqyasında da çox kədərləndiricidir.''(İmam Xomeyninin qısa sِzləri, İmamın əsərlərinin tənzim və nə؛ri müəssisəsi, səh.159 )
    İndiki dünyanı liberalizmin məğlubiyyəti və onun yaratdığı ''inkişaf modelinin'' çıxılmazlığı fikri bürümüşdür. Belə ki, üçüncü dünya ölkələrinin rəhbərlərindən çoxu açıq-aşkar bildirirlər: ''Liberalizm nəinki dünya problemini həll etmədi, hətta problemləri artırdı və ölkələri gözlənilmədən işsizliyə və yoxsulluğun artmasına, siyasi və daxili müharibəyə sürüklədi.''
    Onlar bu fikirdədirlər ki, yoxsulluq aclıq və qeyri-bərabərlik dünyada artmışdır və liberalizm öz uğursuzluğunu sübut etmişdir.(Ustad Mütəhhəri, "İslamda təlim və tərbiyə". )
    Hər halda bu gerçəkliyi qəbul etmək lazımdır ki, Qərb nəzəriyyəçiləri tərəfindən ''dünya üzərində Qərbin mütləq liberal-demokrat hakimiyyəti tarixinin həqiqi sonu fikrinin''(Ustad Mütəhhəri, "Kamil insan", səh.110 ) yayılmasının kökü dünyada qeyd-şərtsiz hakimiyyətin əsaslarının yaradılması üçün güc və maliyyə mənbələrinin proqramlaşdırılmasındadır.
    ''Liberalizmdən tutmuş marksizmə kimi Qərb modellərinin məğlubiyyətindən sonra İslam intibahının şahidi olmaq lazımdır.''(Zbiqnio Brecinski, "Mədəniyyətlərin toqqu؛ma nəzəriyyəsi", Müctəba Əsiri¬nin tərcüməsi, səh.166 )
    Category: İmam Xomeyni (r) əsri | Added by: Islam_Kitabxanasi
    Views: 487 | Downloads: 0 | Rating: 0.0/0
    Total comments: 0
    Only registered users can add comments.
    [ Registration | Login ]

    Quranda axtar
    Quran,Hədis,İslam təlimləri, Fiqh
    Quran
    İstifadəçi girişi
    Login:
    Password:
    Kitabxana əxlaq
    Etiqat, Tarix, Fəlsəfə, Dini yaradıcılıq
    Dost saytlar
  • İslamQadını
  • Günahkar-Bəndə
  • Kitablar yüklə
  • Bölmələr
    Tarix [535]
    Etiqat [869]
    Fəlsəfə [4]
    Dini yaradıcılıq [40]
    Bölmələr
    Quran [585]
    Hədis [253]
    İslam təlimləri [24]
    Fiqh [219]
    Azan vaxtları [1]
    Dua [26]
    Din [13]
    Namaz [10]
    Kateqoriyalar
    Böyük qeybət dövründə alimlərin məqami [6]
    Tarixi və dini bəhslər (şübhələrə cavab) [5]
    Buxari və Müslümün səhihlərinə bir baxış 1 [21]
    Təhlükəylə üz-üzə [2]
    Beytül-əhzan (Həzrət Fatimeyi-Zəhranın (s) həyatı) [16]
    İmam Həsən (ə) və İmam Hüseynin (ə) başına nələr gəldi? [26]
    İmam Məhdi (ə) barəsində təhqiqat [3]
    Vilayət günəşi (2-ci cild) [16]
    Vilayət günəşi (1-ci cild) [25]
    Ziyarətmnamələr [10]
    Sәfәvilәr tаriхi (zühurdаn süqutаdәk) (2-ci cild) [19]
    Sәfәvilәr tаriхi (zühurdаn süqutаdәk) (1-ci cild) [17]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (5-ci cild) [6]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (4-cü cild) [5]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (3-cü cild) [4]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (2-ci cild) [9]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (1-ci cild) [8]
    Vəhhabiliyin siyasi tarixi [24]
    Peyğəmbərlərin həyatı [28]
    İslamda şiəlik [19]
    Peyğəmbərin (s) davranışlarına bir baxış [14]
    İmam Xomeyni (r) əsri [36]
    İslаm tаrixi və təhlillər [18]
    Erməni Müsəlman davası (1905) [12]
    Seyyidüş-şühəda Həmzənin həyatı [5]
    Meysəm Təmmarın həyatı [4]
    Həbib ibn Məzahirin həyatı [3]
    İmam Məhdi əleyhissəlamın həyatı [3]
    İmam Həsən Əskəri əleyhissəlamın həyatı [2]
    İmam Əliyyən-Nəqi əleyhissəlamın həyatı [3]
    İmam Riza əleyhissəlamın həyatı [5]
    Bilalın həyatı [2]
    İmam Məhəmməd Təqi əleyhissəlamın həyatı [2]
    İmam Museyi-Kazim əleyhissəlamın həyatı [3]
    Salman Farsinin həyatı [3]
    İmam Cəfər Sadiq əleyhissəlamın həyatı [3]
    Müslim ibn Əqilin həyatı [4]
    İmam Məhəmməd Baqir əleyhissəlamın həyatı [2]
    Hücr ibn Ədinin həyatı [3]
    Livan müsəlmanlarının rəhbəri İmam Musa Sədrin həyatı [8]
    İmam Zeynül-Abidin əleyhissəlamın həyatı [5]
    İmam Hüseyn əleyhissəlamın həyatı [4]
    İmam Həsən Müctəba əleyhissəlamın həyatı [3]
    Əmmar Yasirin həyatı [5]
    Əmirəl-möminin Əli ibn Əbutalib əleyhissəlamın həyati [6]
    Mister Hemferin xatirələri [9]
    Kərbəlada çaxan bir şimşək [13]
    Həzrət Zeynəbin (s.ə.) həyatı [11]
    Qədir-Xum [5]
    İmаm Hüsеynin (ә) qiyаmınа аnаlitik bir bахış [5]
    İmam Hüseyn əleyhissalamın həyatı [7]
    İmаm Rizа (ә), İmam Mehdi (əc) vә hәzrәt Mәsumә (ә) hаqqındа qısа mәlumаt [7]
    Həzrət Əlinin (ə) Malik Əştərə məktubunun şərhi [7]
    Qeyb dövrünün tarixi [17]
    Amerika niyə məhv olacaq [7]
    Əli əleyihissalam kimdir? [13]
    Nur sırası [7]
    Rəsmlərimiz
    Copyright MyCorp © 2021