6 – Bayağılıqdan yorulmuş qərblilər arasında islampərəstlik Qərb vətəndaşlarından çoxunun öz ölkələrindəki utandırıcı mənəvi-əxlaqi tənəzzülündən nifrət nişanələrindən biri də İslamın burada sürətli, misilsiz inkişafı və yayılmasıdır. Bu gün avropalı və amerikalı kişi və qadınların böyük bir qismi Qərbin bayağı mədəniyyətinin mənfi nəticələrindən qaçaraq İslamın məhəbbətlə dolu ağuşuna pənah gətirirlər. Belə ki, İtaliyanın ''Ensa'' agentliyi ''İslam ingilis qadınlarının cinsi bərabərsizlikdən qurtuluşu üçün yeganə yoldur'' fikrini açıqlayaraq bildirmişdir: ''Təkcə son iki il ərzində İngiltərənin iyirmi min təhsilli qadını Qərbdə hakim olan cinsi bərabərsizlikdən nicat üçün İslamı qəbul etmişlər.''(Nelson, U؛aqların tibbi müalicəsinin əsasları, səh.233 və 234 ) Müsəlmanlığı yenicə qəbul etmiş almaniyalı Bergit Cəmilə xanım (Hamburq şəhərindən) minlərlə Qərb qadınlarından biridir və o, Qərb mədəniyyətinin bataqlığından qaçaraq İslam yolunu seçmişdir. O demişdir: ''Quranı oxumaqla İslam məsələləri ilə yaxından tanış olmağa çalışırdım və hicab ayəsi, onun təfsirini mütaliə etməklə keçmiş həyatım və yaşadığım cəmiyyətlə müqayisədən sonra müəyyənləşdirdim ki, qadın hicabı müqəddəs bir iş və qadın şəxsiyyətinin qoruyucusudur və heç bir tərəddüd etmədən onu öz mühafizəçim kimi qəbul etdim.'' O, İslam dininin göstərişlərinə əməl etməyin faydalarını şərh edərək demişdir: ''Hicab mənim nəzərimdə qadın üçün qoruyucudur. O, qadını hər cür nalayiq baxışların əzab-əziyyətindən, kəskin sözlərdən, həris gözlərdən və təcavüzlərdən qoruyur. Bu gün, necə deyərlər, məsələnin kökündən xəbərsiz olan məsul şəxslər qanunların icrası ilə tərəqqi etmiş sənaye ölkələrini bürümüş problemlərin qarşısını almaq istəyirlər. Həmin problem Qərb ölkələrində müşahidə etdiyimiz növbənöv pozğunluq, fahişəlik və təcavüzlərdir.''("Resalət" qəzeti, 3/12/1378 ) 7 – Tədris mühitlərinin ayrılması tendensiyası Qərbin tədris mərkəzlərinin qız və oğlan tələbə və şagirdlərin ayrılmasına marağı və tədqiqat mərkəzlərinin bu təşəbbüsün müsbət təsirlərinin araşdırılmasına diqqəti, habelə qadın həkiminə müraciət(Həmin yerdə ) edən xəstələrin artması vətəndaşların cəmiyyətdə hakim olan çirkin mədəni mühit və əxlaqi tənəzzül qarşısında müqaviməti sayılır. Tədris mühitlərində qarışıqlıq (qızlarla oğlanların birlikdə oxuması) haqqında tədqiqatlar. Qərbi Almaniyanın RTL televiziya kanalının elmi məlumatına əsasən (1368-ci ilin azər ayı), Avropanın üç ölkəsinin elmi tədqiqatlarının nəticələrinə görə, qız və oğlanların dərs otaqlarını ayırmaqla onların tədris işlərində daha çox inkişaf əldə olunmuşdur. Almaniya, Avstriya və İsveç ekspertlər qrupunun müştərək tədqiqatlarının nəticəsini yayımlayan bu televiziya kanalı bir sinif otağında oğlan və qızların birgə iştirakını dərsin inkişafı baxımından tənqid etmiş və tədris üçün müştərək sinif mühitini əlverişsiz adlandırmışdır.(Doktor Mariya Dolder, fransalı yeni müsəlman, "Hüzur" jurnalı, 1375-ci ilin baharı, №15 ) Məktəbin müxtəlif mərhələlərində ingilis qız və oğlan şagirdlərin imtahanlarının nəticələri haqqında nəşr olunmuş statistika göstərir ki, qızlar məktəbində təhsil alan şagirdlər çox hallarda oğlan şagirdləri arxada qoymuşlar və müxtəlif dərslərdə daha yaxşı qiymətlər almışlar.(Almaniyanın televiziya proqramı (Monoliza), 1992-ci ilin noyabr ayı. ) İngiltərə məktəblərinin baş müfəttişi Kris Vudhed də tədris mühitlərində oğlan və qızların ayrı oxumasının müsbət təsirləri haqqında məlumat hazırlayaraq açıqlamışdır ki, oğlan və qızların siniflərini ayıran məktəblər öz təhsil səviyyələrində daha sürətli inkişafa nail olmuşlar.''(Doktor Mahmud Qolzari, Namaz və tərbiyə, səh.74 ) Qarışıq olmayan mühitlərdə təhsilə marağın artması. İndi adi üsulun əksinə olaraq bəzi Qərb ölkələrində qız və oğlan uşaqlarının tədris mühitlərinin ayrılması hallarının geniş vüsət aldığını müşahidə edirlər. Belə ki, ''Avstraliya dövlətinin təhsilə kömək sistemində qız və oğlanların ayrıca siniflərinin yaradılması genişlənmişdir və indi siniflərin 1/3-i ayrıca təşkil olunur.("Ebrar" qəzeti, 8/7/1371, "Cümhuri-ye Eslami" agentliyi ) Sidneydə çap olunan ''Avstrulin'' qəzeti yuxarıdakı məlumatı dərc edərək əlavə etmişdir ki, Melborn şəhərinin bir kollecində VII-IX siniflərdə təhsil alan qızların 50-75%-i ayrıca siniflərə daha çox üstünlük verirlər.(Nelson, U؛aqların tibbi müalicəsinin əsasları, səh.375 )Amerikanın Virciniya ştatında Sidneyin Hemdun kollecinin Direktorlar Şurası da yekdilliklə qızların adının qeyd olunmasının qadağa edilməsi siyasətinin davam etdirildiyini təsdiqləmişdir. Həmin kollecin direktoru demişdir: ''Oğlanların çoxu qız olmayan mühitdə təhsillərini davam etdirmək istəyirlər.'' Bundan əvvəl isə İndian ştatında Vabaş kolleci və Atlanta ştatında Yurhaus kolleci həmin siyasəti davam etdirmişlər.("Keyhan-e həvayi", 28/9/1370, ''Qərbdə insan cəhənnəmin yeddinci qatına kimi süqut etmi؛dir'' məqaləsi ) İran tədris mühitləri nümunəsinə diqqət. Qərb ölkələrində tədris mühitlərinin ayrılması ilə bağlı olan məlumatlar arasında diqqəti cəlb edən mühüm məsələlərdən biri də bəzi tədris mərkəzləri rəhbərlərinin İran İslam Respublikasının mənəvi-əxlaqi nümunəsinə marağıdır. ''Cümhuri-ye Eslami'' agentliyinin xüsusi məlumatına əsasən, Avstriyanın (Vyana) Şulşiv orta məktəbinin müəllimləri agentliyə verdikləri müsahibədə 1995-ci ildən bu ölkənin əksər məktəblərində icra olunan və getdikcə daha da genişlənən Avstriyada qız və oğlan məktəblərinin ayrılması proqramına işarə edərək bildirmişlər: Bu məsələ Avropa ölkələrinin çoxunda, o cümlədən Avstriyada diqqət mərkəzində olmuş və müvafiq üsul şagirdlərin gizli istedadlarının inkişafına çox təsir etmişdir. Xarici dil müəllimi xanım Qrantist Bratel bu barədə demişdir: ''Keçən iyirmi il ərzində Avstriyanın təlim-tərbiyə məsələləri üzrə məsul şəxsləri bu təhsil sistemi haqqında tədqiqata başlamış və elə nəticəyə gəlmişlər ki, qız və oğlan şagirdlərin qarışdırılması onların təhsildən faydalanmalarında bərabərsizliyə səbəb olur.'' O, sonra əlavə etmişdir: ''Aparılmış araşdırmalar göstərir ki, İranda oğlan və qızların ayrılması çox müsbət nəticələrə səbəb olmuşdur və qızlar öz istedadlarını rahatlıqla inkişaf etdirə bilərlər.'' O, bu fikri də açıqlamışdır ki, qadın müəllimlər qızlara, kişi müəllimlər isə oğlanlara dərs verməlidirlər və əksər şagirdlərin valideynləri bu təhsil sistemi ilə razıdırlar. O demişdir: ''Qız şagirdlər Avstriya məktəblərində illik həkim müayinəsi zamanı heç bir vəchlə kişi həkimlər tərəfindən yoxlanılmaq istəmirlər və onların valideynləri də bu məsələdə israrlıdırlar. Amma təhsil nazirliyi bu istəyi rədd etmişdir.''("Cümhuri-ye Eslami" qəzeti, 30/8/1377, "Cümhuri-ye Eslami" agentliyi ) |