İslam-Kitabxanasıİslam-Kitabxanası

Azan vaxtları
Saytda axtar
Saytın menyusu
Kitabxana əxlaq
Zərif nöqtələr [5]
Böyük rəhbər ayətullah Xameneinin həyatından əhvalatlar [16]
Həyat dərsi [5]
İslam dünyagörüşü - Cəmiyyət və tarix [16]
İnsan və mənəviyyat [10]
İmam Hüseynin (ə) əxlaqi görüşləri [0]
Xəbərdarlıq [3]
“Miratur-rəşad” (hidayət güzgüsü) [15]
İslamda ailə 2 [16]
İslamda ailə 1 [16]
Fəsad sərçeşməsi (Şeytan tələsi) [6]
İslamda Əxlaq 2 [20]
İslamda Əxlaq 1 [26]
İmam Sadiqin (ə) bəyani ilə yaranışın sirləri [8]
Siddiqeyi-Tahirə (ə) 2 [13]
Siddiqeyi-Tahirə (ə) 1 [12]
Ailə səadətinə necə nail olaq? [18]
Kumeyl duasının şərhi 2 [13]
Kumeyl duasının şərhi 1 [12]
Minacatın əzəməti [13]
Ey ata, ey ana, biz müttəhimik [5]
Qadın - Fatimə Fatimədir [14]
Nəsihətlər [26]
İslam dünyagörüşü - Əbədi həyat [5]
Din təlimləri 2-ci cild (Uşaqlar və yeniyetmələr üçün dərslik) [30]
Din təlimləri 1-ci cild (Uşaqlar və yeniyetmələr üçün dərslik) [31]
İslam dünyagörüşü - İnsan Quranda [5]
İnsanı tanımaq [21]
Axirət azuqəsi 2-ci cild (Peyğəmbərin (s) Əbuzərə nəsihətləri) [24]
Axirət azuqəsi 1-ci cild (Peyğəmbərin (s) Əbuzərə nəsihətləri) [19]
Ariflərdən [9]
İslam dunyagörüşü İnsan və iman [6]
Əxlaqi və psixoloji çatışmazlıqların araşdırılması [19]
İslam və qərb mədəniyyəti [15]
Əbədi öyüd (ikinci cild) [22]
Əbədi öyüd (birinci cild) [23]
İlahi nəsihətlər [15]
Gəncliyin yeddi səması (zəruri dini biliklər) [9]
İslamda nümunəvi qadınlar – Fatimə (ə) [149]
Günahşünaslıq [19]
Nəfsin saflaşdırılması [24]
İslamda qəhrəman qadınlar [20]
Kəramət sahibləri [13]
Kamil insan [30]
Şəhadət yatağında Mövlanın (ə) öyüdü [17]
Rəbbin dərgahında [22]
İmam Hüseynin (ə) əxlaqi görüşləri [11]
İbrət güzgüsü [14]
İmam Zamanla görüşənlər [15]
Allaha doğru [33]
Allahın elçisi [20]
Sadiq yol axtaranlar üçün imam Sadiqin (ə) nəsihətləri [29]
Məhəbbət iksiri [26]
Hicab [14]
Kaş valideynlərim biləydi! [14]
Ayətullahül-üzma Behcətin həyatı [14]
Nəfsi saflaşdırmadan qabaq özünütanıma [4]
Övsafül-Əşraf [7]
Gənc ailələr üçün göstərişlər [6]
Əxlaq elmində 50 dərs [51]
İslamda övlad [1]
Islamda evlənmə və ailə hüququ-2 [11]
Islamda evlənmə və ailə hüququ-1 [13]
Bizim sorgumuz
Ramazan ayında oruc tutmusuzmu?
Total of answers: 2043
Saytın menyusu
Şərhlər: 14
Rəsmlər: 618
Əxlaq: 1118
Müxtəlif: 481
Etiqat, Tarix, Fəlsəfə: 1448
Quran, Hədis, İslam təlimləri, Fiqh: 1131
Statistika

Burda olanlar 1
Qonaqlar 1
İstifadəçilər 0
Son qeydiyyatçılar
  • Saday
  • Muhammed
  • Ferec313
  • Araz
  • Sebine
  • Sahib123
  • ali_araz
  • User
  • Aliakber313
  • Salman-m
  • Main » Files » Tarix » İmam Xomeyni (r) əsri

    İmam Xomeyni (r) əsri
    2012-03-31, 5:56 AM
    Qərbin İslamın tədricən qəbul olunmasına hazırlığı
    Bir tərəfdən Qərb cəmiyyətlərinin geniş nizamsızlıqları və mənəvi dəyərlər baxımından boşluğu, digər tərəfdən İslam təfəkkürünün hərtərəfliliyi Qərbdə elə bir şərait yaratmışdır ki, çəkinmədən deyə bilərik:
    "Əgər Qərb insanı ilə hazırkı əsrin elm və məntiq dili ilə əlaqə yaradan insanlar olsa, Qərb ictimai mühiti İslamı qəbul etməyə hazırdır."(Frankfurter elqemaniya, "Qon؛u İslam" məqaləsi, "Cümhuri-ye Eslami" qəzeti, 30/11/1377 )
    Qərb mədəniyyətində İslam kimi məntiqi, mənəvi və ilahi təfəkkürün olmadığı üçün o, çətin və dolaşıq vəziyyətə düçar olmuşdur. Şübhəsiz, İslam inqilabının qələbəsi Qərbdə yeni şərait yaratmış və qərblilər üçün yeni üfüqlər açmışdır: "İndi Qərbdə milyonlarla insan xilaskar və Məsihin intizarındadırlar və əgər İslam düzgün şəkildə tanıtdırılsa, onlar üçün xilaskar ola bilər. Çünki İslam təlimləri Qərb mədəniyyətinin öz qaçılmaz taleyindən, yəni məhv olmadan xilası üçün yeganə yoldur."("Resalət" qəzeti, 25/3/1376, "Dipresse" qəzetindən sitat. )
    Almaniyalı yeni müsəlman xanım Leyla bu barədə demişdir:
    "Dəhşətli pozğunluq olan cəmiyyətlərimizdə yaşayan insanlar əgər İslam elminin həqiqətləri və onun həqiqi simasından xəbərdar olsaydılar, şəksiz hamılıqla müsəlman olardılar. Çünki biz Qərb dəyərlərinin nəticələrinin şahidi olmuşuq. Xüsusilə, almanlar son əlli il ərzində – amerikalıların gəlişi, inqilaba zidd və maddi dəyərlər meyarlarının təbliğindən sonra bu əxlaqi fəlakətə çatmışlar."("Keyhan-e həvayi", 1371-ci ilin bəhmən ayı (bu nə؛rə müsahibəsində) )
    İrəli sürülən bu iddiaların təsdiqi üçün İtaliya agentliyinin Avropa qadınlarının İslama geniş təmayülü ilə bağlı təqdim etdiyi analitik məlumatı xatırlatmaq olar. Həmin məlumatda yazılmışdır:
    "İslam şəxsiyyətini itirmiş Avropa qadınlarına mənlik bəxş edən amilə çevrilmişdir."("ھahid" jurnalı, 1369-cu ilin azər ayı, səh.23 )
    Qərbin İslama güclü ehtiyacının səbəbləri
    Qərb dünyasının İslam təlimlərindən faydalanmağa dərin ehtiyacı və İslam dininin nadir yolgöstərici qüdrətlərinin şərhi haqqında Qərbin elm, mədəniyyət və siyasət xadimlərinin sözlərinə yığcam şəkildə nəzər salmaqla Qərb cəmiyyəti vətəndaşlarının İslama və islamçılığa irimiqyaslı yönümünün səbəb və amillərinin daha dəqiq təhlilinə başlayırıq.
    Yolu tapmağa ehtiyac. Bu gün fransız islamşünası, professor Lamand kimi Qərbin görkəmli xadimlərinin çoxu əmindirlər ki, "Qərb dünyasının öz itirdiyi yolu tapması üçün İslama ehtiyacı vardır."("İslam dünyası" kitabı (Dieweltdesl İslam), İsveçrənin Dyuranx çapı, 1989, "Ettelaat" qəzetindən sitat, 5/4/1373)
    Belə ki, İngiltərə xarici işlər nazirinin müavini Drik Façet də "dünyada mövcud olan hünər, elm və fəlsəfənin böyük qismi İslama borcludur" fikrini etiraf edərək demişdir:
    "Biz Qərbi axtarmaqla yanaşı, azğın maddi dəyərləri əvəzləyən bir növü tapmaq üçün İslamı daha çox öyrənməyə möhtacıq."(Mənuçehr Dəbir Siyaqi, Qərbdə nə ba؛ verir? səh.230 )
    Digər tərəfdən, Paris Universitetində İslam mədəniyyətini tədris edən müəllim Lui Kardo da Qərbin İslama güclü ehtiyacının səbəblərini təhlil edərkən bu fikri irəli sürmüşdür:
    "Qərbin maddi dünyasındakı ruhi boşluq müasir dünyanın maddiyyatla mənəviyyat arasında tarazlıq yaratmasına səbəb olmuşdur və İslam bu ehtiyacı ödəyə bilər."("Ettelaat" qəzeti, 17/1/1372)
    Mənəvi məsələlərə ehtiyac. Sarayevo Universitetinin müəllimi Doktor Nimarliya bu barədə demişdir:
    "Avropada İslam dini ilə bağlı müzakirəyə çıxaracağımız əsas məsələlər mənəvi, fəlsəfi və ruhi məsələlərdir. Çünki avropalıların bu məsələlərə ehtiyacı var və həmin sahədə bizim təbliğatımız təsirli ola bilər."("Cümhuri-ye Eslami" qəzeti, 11/1/1372 Və təəccüb burasındadır ki, Harvard universitetinin amerikalı tələbəsi İslam haqqında bir az dü؛ünməklə bə؛ər hüququna zəmanət verən İslamın mühüm qanunlarını dərk edir. Amma islam؛ünaslıq iddiası edən qərbpərəst ziyalıların bəzisi bu inamdadırlar ki: "bizim bütün İslam qanunvericiliyində bir vərəq qədər də insan hüququ haqqında bəhs olunmamı؛dır və bütün kitablarda bir vərəq olsun belə insan hüququ barəsində fikir yoxdur!! " Əbdülkərim Suru؛, "Kəyan" jurnalı, №45, səh.37  )
    Gözüaçıq mütəfəkkirlərin nəzərində Qərb mədəniyyətinin əhatəli və inkarolunmaz böhranının mənşəyi Qərb həyat tərzinin müxtəlif sahələrində vəhy və mənəviyyata biganəlikdən savayı bir şey deyil. Bu xəstəlik yalnız İslamın mənəvi-məntiqi təfəkkürünə qayıdışla müalicə oluna bilər.
    Bosniyalı mütəfəkkirlərdən biri yuxarıdakı iddianı təsdiqləyərək demişdir:
    "Dünya analitiklərinin çoxu və hətta Qərbin bəzi böyük mütəfəkkirləri inanırlar ki, Qərb mədəniyyəti böyük mənəvi böhran keçirir və bu böhran beləcə genişlənməkdədir. Belə ki, onun əhatə dairəsi indi bütün orqan və təşkilatları, hətta Qərb insanının ictimai həyatını bürümüşdür."
    O açıqlamışdır:
    "Mənim fikrimcə, Qərb mədəniyyətinin belə bir böhranla üzləşdiyi bir zamanda İslamın onun qarşısında qoyduğu yoldan başqa qayıdış yolu yoxdur. Əgər biz müsəlmanlar İslam dininin köklü əsas və nümunələrini qərblilərin başa düşəcəyi dildə bəyan edə bilsək, mütləq bu dinin tərəfdarları günbəgün artacaq."(Cümhuri-ye Eslami" qəzeti, 12/5/1372 )
    Amerikanın "Spat layt" qəzetinin şərhçisi də bu məsələyə toxunaraq demişdir:
    "İslam Qərb ictimai üsulunu aydın və qəti şəkildə pisləməklə Qərb əhalisinin əxlaqi şüurunun yeni oyanışına səbəb ola bilər."
    O yazmışdır:
    Başqa sözlə, İslam xüsusən öz fundamentalist forması ilə indi misilsiz şəkildə düşmənçilik və dərdlə dolu dünyanı bəşəriyyətə zorla qəbul etdirən mənəvi baxışdan pul və təfəkkür inhisarını ciddi şəkildə məhv edə bilər.
    O sonra demişdir: "İslam Qərbdə hakim və adət olan riyakarlıqla xalis xristianlıqdan daha qeyri-müvafiqdir. Buna baxmayaraq kilsə üçün mühüm müraciəti əhatə edir."(Roje Dopaskiye, İslam hadisəsi və insan taleyi, Əli Əkbər Kəsmayinin tərcüməsi, səh.23)
    Dünyanın düzgün şərh edilməsi üsuluna ehtiyac. İran İslam inqilabının baş verməsi və İslam dininin insanyaradan məktəbinin gerçəkliklərinin daha çox aydınlaşması nəticəsində Qərb dünyasının bu dinə həyati ehtiyacı haqqında Qərbin yüksək vəzifəli şəxsiyyətlərinin açıq-aşkar etiraflarının şahidi oluruq.
    Oksford Universitetinin İslam Araşdırmaları Mərkəzinə sədrlik edən İngiltərənin vəliəhdi şahzadə Çarlz öz çıxışında bu mühüm məsələni açıqlamışdır:
    "İslam dini keçən əsrlərdə Avropa ərazisində genişləndi və bəşər mədəniyyətinin inkişaf və təkamülündə təsirli rola malik oldu. Ancaq təəssüf ki, biz onu səhvən Qərb mədəniyyətinin izləri (təsirləri) bilirik."
    O demişdir: "Bu gün İslam dünyanın düzgün dərki və şərhi üslubunu və onda yaşamaq üsulunu bizə öyrətməyə qadirdir. Bu elə bir üslubdur ki, xristianlıq əldən verdiyinə görə ona bərk möhtacdır."
    O sonra əlavə etmişdir: "Qərb mədəniyyəti öz mühitinə münasibətdə malik olduğu məsuliyyətin əksinə olaraq gündən-günə acgözləşmişdir. Bu, yəni dərin birlik hissi və dünyanın mənəvi-müqəddəs həyatının taleyinə etimad mühüm bir işdir və onu İslamdan öyrənmək lazımdır."
    Şahzadə Çarlz əlavə etmişdir:
    "Daha dəqiq ibarə ilə desək, İslamın dirçəlişi adlanan dini, ictimai və siyasi amillərin çoxunun arasında bu gerçəklikdən yaranan ümidsizlik və məyusluq hissi mövcuddur ki, Qərb texnologiyası bəyənilən deyil və həyatın daha dərin mənası başqa yerdə, yəni İslam etiqadları gövhərində gizlənmişdir."("Cümhuri-ye Eslami" qəzeti, 5/10/1372 )
    QƏRB NƏZƏRİYYƏÇİLƏRİNİN İSLAMIN QÜDRƏTİNİ ETİRAFI
    Şübhəsiz, İmam Xomeyni(r) və İslam inqilabı təfəkkürünün ən mühüm uğurlarından biri dünya nəzəriyyəçilərinin çoxu tərəfindən İslam şəriətinin hərtərəfliliyinin və onun qüdrətlərinin dərk olunması tərzində yaranan qəribə və müsbət dəyişiklik idi.
    Dahi rəhbərin dili ilə desək, "İmamın böyük işi şiə fiqhinə yeni baxışı idi. Əzizimiz imam bu möhkəm fiqhi geniş miqyasda, dünya və hökumət baxışında diqqət mərkəzində saxladı."(Mənuçehr Dəbir Siyaqi, Qərbdə nə ba؛ verir? səh.228 )
    Həqiqətən, "İslam dünya dini olsa da, başqa şəkildə təqdim olunmuşdu və Həzrət İmam İslamın həqiqi simasını dünyaya göstərdi və onun böyük inqilabi hərəkəti tədqiqatçı və dinşünasların İslam haqqında baxışını dəyişməsi idi."(O, 40 il Fransa Kommunist Partiyası ideologiyasının rəhbərlərindən olmu؛ və indi 80 ya؛ı var. Bir neçə il əvvəl xristianlıq və marksizmi tərk edib müsəlman olmu؛dur. )
    Böyük imamımız İslam haqqında öz dərin baxışını bəşəriyyətə təqdim edərək onun hərtərəfliliyini vurğuladı. İmam tərəfindən İslamın hərtərəfliliyinə təkid əsasən İslam hökuməti nəzəriyyəsinin əsas fərzi və İslam quruluşunun təşkili və təsdiqi istiqamətində onun əməli fəaliyyətinin müqəddiməsi olmuşdur.
    İslamın hərtərəfliliyinə etiqada əsasən İmam din və siyasətin daimi və real bağlılığını elan etmiş "hökumət və rəhbərliyin səmtini Allahın Rəsulu(s) və onun əziz vəsilərinin imtiyazlarından bilmişdir."(Dəbir Siyaqi, həmin yerdə, səh.237 (İsveç radiosunun ؛ərhçi və müxbirinə Qarudinin müsahibəsindən) )
    İmam(r) və ən xalis İslam qiraətinin təqdimi
    İmam Xomeyni(r) sonuncu din olan Məhəmmədin(s) İslamını ən kamil tərif və ən müfəssəl təqdim edərək təhrif, cəhalət və xurafat tozunu İslamın simasından təmizlədi və İslam dininin hərtərəfliliyini inkar edən əyridüşüncəli qərbpərəst ziyalılarının zəhərlənmiş fikirlərinin yanlışlığını sübuta yetirdi.
    Həzrət İmamın(r) elmi və əməli səyləri nəticəsində indi "İslam hərtərəfli və bəşərin bütün yaşayış imtiyazlarını əhatə edən din olmaqla yanaşı, əxlaqi və tərbiyəvi məktəb, ictimai-siyasi sistemdir"("Əhləl-beyt" jurnalı, № Cəmadil-əvvəl, 1418 (London çapı) ) nəzəriyyəsi hazırkı əsrin mütəfəkkirlərinin çoxunun dərin inamına çevrilmişdir.("Əl-Fələstin əl-müsəlləmə" jurnalına müsahibəsində, London çapı, noyabr 1995, "Kəlme-ye dane؛cu", № 16/4/1375)
    İmam(r) və İslam fiqhinin geniş bəyanı
    İmam Xomeyni(r) müasir insanın cürbəcür və dolaşıq çətinliklərinin həllində İslam fiqhini sual altına alan, "fiqhin nizamlama, problemi həll etmə və sakitlik yaratmasını, sadə cəmiyyətə məxsusluğunu, insanların sadə münasibətləri və az ehtiyaclarını bir-birinə birləşdirici dəyişiklik sayan qərbpərəst ziyalıların yaramaz inamlarının əksinə olaraq, israr edirdi ki, "bu gün məgər inkar etmək olar ki, sənaye və ticarət qalmaqalı, dünyanın qara siyasi münasibətlərini fiqh yatıra bilmir və bəşər problemlərinin böyük dəyişikliyini fiqh cilovlamır."("Cümhuri-ye Eslami" qəzeti, 4/5/1376 ) O, bəşəriyyəti bu həqiqətdən xəbərdar etdi ki: "Fiqh beşikdən qəbrə kimi insan və cəmiyyətin idarəsinin həqiqi və kamil nəzəriyyəsidir."(Keyhan" qəzetinə müsahibədə, 11/9/1378 )
    İmam(r) İslam hökmlərinin keçmiş dövrlərə aid olduğunu deyən, "bizim fiqhimizi keçmiş təbiət ehtiyatlarına bənzədən və bu ehtiyatların sona çatdığına inanan"("Fiqaro" jurnalına müsahibədə, 13 iyun 1992 ) qərbpərəst ziyalıların həqiqi simasını ifşa edərək bizi bu mühüm məsələyə tərəf yönəltdi ki, bunların "ya hökumət, qanun və siyasətdən xəbərləri yoxdur, ya da qəsdən özlərini xəbərsizliyə vururlar."(Mənuçehr Dəbir Siyaqi, Qərbdə nə ba؛ verir? səh.222 )
    İmam(r) İslam dininin hərtərəfliliyinin açıqlanması və İslam fiqhinin sonsuz ehtiyatlarının tanıdılması ilə bağlı olaraq buyurmuşdur:
    "Həqiqi müctəhidlərin nəzərində hökumət bəşəriyyətin tərəqqisi üçün yaşayışın bütün sahələrində fiqhin tam əməli fəlsəfəsidir."(Mənuçehr Dəbir Siyaqi, Qərbdə nə ba؛ verir? səh.224 və 226 )
    Və "İslamın ibadət vəzifələri üçün qanunu olduğu kimi ictimai və hökumət işləri üçün də qanun, yol və üsulu var və İslam hüququ mütərəqqi, kamil və hərtərəfli bir hüquqdur."(Süsən Səfaverdi, "Qaranlıqda dirçəli؛", səh.93 )
    İmamın(r) düşüncəsinin qloballaşması
    İndi Həzrət İmam Xomeyninin (r) ilahi qiyamının başlanmasından və qüdrətli İslam quruluşunun əsasını qoymasından sonra İslamın tanınmış düşmənlərinin durmadan himayədarlıq və təşviqi sayəsində "qərbpərəst" ziyalılardan bir qrupu mümkün olan hər yolla din və mənəviyyatın insan cəmiyyətlərinin siyasət, hökumət və idarəsindən ayrılığını gerçəkləşdirməyə cəhd edirlər. Onlar bu fikri yaymaq, Qərb dünyasının din və fəlsəfə mövzularını müzakirə etmək, Qərb əsərlərinin bəzisini tərcümə etməklə dinin hakimiyyətini bu ölkələrin idarəçiliyindən ayırmağa çalışırlar."("Keyhan" qəzeti, 12/4/1373 )
    İmam Xomeyninin(r) parlaq düşüncələri dünyada cilvələnmişdir və o qədər genişlənib nüfuz qazanmışdır ki, hətta "Amerikada yerli əhalinin çoxunun nəzərində İslamın həqiqi siması İmam Xomeyni(r) tərəfindən təqdim olunan simadır."(Süsən Səfaverdi, həmin yerdə, səh.32 )
    يريدون ليطفو نورالله با فواههم والله متم نوره ولوكره المشركون
    (Nur səhifəsi", c.20, səh.32)
    Qərblilərin etirafı
    İslamın hərtərəfliliyi və əzəməti sayəsində Qərbin siyasət və mədəniyyət xadimlərinin, habelə şərhçilərinin etiraflarını öyrənməklə, Qərb cəmiyyətlərinin İslama geniş təmayülünün səbəblərinin bir qismini araşdırmaq və onu daha dəqiq təhlil etmək olar.
    Almaniyanın keçmiş xarici işlər naziri Klaus Kinkel son zamanlar bu ölkənin mətbuatında çap olunmuş məqaləsində həmin gerçəkliyi açıqlamışdır:
    "XVIII əsrdə – Avropanın ziyalılıq əsrində müzakirə olunan dövlətin cəmiyyətdən, dinin siyasətdən ayrılığı kimi mövzular İslamda gerçəkləşmişdir." O yazmışdır:
    "İslam müxtəlif məsələlərə aydın cavablar vermiş və bu din vahid bir fikri-əməli sistemə malikdir. İslam yalnız öz əhatə dairəsini ardıcıl şəkildə genişləndirən bir din deyil, bu dinin ictimai qüdrəti bəşər cəmiyyətlərində artmaqdadır."(Nur səhifəsi", c.20, səh.132 )
    Amerikanın Prinston Universitetindən professor Bernard Luis də "Qərbi Avropada İslam" mövzusunda keçirilən konfransda çıxış edərkən demişdir: Bu gün Qərbdə düşünüldüyü kimi, İslam təkcə fərdi etiqadlar sahəsi deyil, müxtəlif qanunlara malik olan bir sistemdir."("Nur səhifəsi", c.21, səh.108 Həzrət Seyyidül-ھühəda(ə), Ərəfə duası: "Ey Allah, bizi ilahi nurdan nurlanan və bəsirətli rəhbərlikdən faydalanan halda ِz tərəfinə qaytar." )
    Komblotensa Universitetinin qədim tarix fakültəsinin dekanı, Real-Madrid Tarix Akademiyasının Elmi Şurasının üzvü, professor Xose Martinos "mən avropalı olsam da, bitərəf kimi danışacağam" – fikrini xatırlamaqla demişdir:
    "İslam həyatın bütün düzgün qanunlarına malik olan kamil və hərtərəfli bir dindir. Mən şəxsən Quranı beş dəfə mütaliə etmişəm. Onun hər sətrində qanun və möhkəmlik müşahidə olunur. Bundan əlavə, mənim fikrimcə, İslam çox asan və başa düşülən bir dindir…Amma siz görürsünüz xristianlıqda o qədər çaşdırıcı rəvayətlər var ki, bəzən bir keşiş də üçlüyün ipinin ucunu əldən verir."
    O daha sonra demişdir: "Sonda xristianlıqda bir dinə çatırsan, amma İslamda qanunlar məcmuəsinə çatacaqsan."(Seyyid Murtəza Avini, Bir sonluğa ba؛lanğıc, səh.62 )
    İspaniyanın "EBT" qəzetinin analitiki bu barədə yazmışdır:
    "İslam ictimai bir dindir ki, hətta İran kimi bir hökumətə də çevrilə bilər. İslamın məfhumları aydın və rəvandır."(Həmin yerdə, səh.22, 23, 43, 44 )
    Qərb yazıçısı Herbert Hilrinq Haus "İslamın çiçəklənməsi" başlıqlı məqaləsində bildirmişdir ki, "Quran fərdi göstərişlər və yalnız axirət üçün kitab deyil." O yazmışdır:
    "Quran bu dünyada da bütün insanların yaşayışını Allahın göstərişlərinə əsasən nizamlayır."(Həmin yerdə)
    İsveçin məşhur siyasətçisi Harri Sneyn "Dn" qəzetində yazdığı "Din və siyasət" sərlövhəli məqaləsində bu gerçəkliyi qeyd etmişdir ki, "son əsrlərdə qərblilərə tanış olmayan İslam dini İsrailin müsəlmanlarla toqquşmasından və İran İslam inqilabından sonra dillərə düşmüşdür." O yazmışdır:
    "İslam təkcə bir din deyil, bəlkə bir siyasi hərəkatdır. Həzrət Məhəmməd(s) təkcə bir peyğəmbər deyil, bir siyasətçi və hərbi sərkərdədir."(Seyyid Murtəza Avini, Bir sonluğa ba؛lanğıc, səh.22, 23, 43, 44 )
    Professor Daniel Hulsinger Afrikanın şimalında İslamın təsirlərini araşdırma konfransında çıxış edərək İslamla bağlı öz tədqiqatlarının nəticəsini belə bildirmişdir:
    "İslam təkcə bir din deyil, həyat üslubudur. İslam dini və hökumət bir-biri ilə eyni və qarışıqdırlar."(Seyyid Murtəza Avini, Bir sonluğa ba؛lanğıc, səh.22, 23, 43, 44 )
    Amerika Birləşmiş Ştatlarının Qərb və Xarici Araşdırmalar Mərkəzinin təcrübəli mütəxəssisi (müdir və tacirlərə digər millətlərin mədəniyyətini öyrədir) və Nyu-Yorkda Kendi qurumunun sədri Morhud Kendi "İslam Amerikada xristianlıqdan sonra ən mühüm dini qrup kimi zühur edəcək" məsələsini proqnozlaşdıraraq, beynəlxalq miqyasda İslama təmayüllərin səbəb və amillərinin, habelə bu dünya dininin cazibədarlığının şərhində demişdir:
    "Biz qəbul etməliyik ki, İslam xristianlıq kimi təkcə bir din və etiqad deyil, bundan əlavə siyasi bir sistemdir və özünün xüsusi hüquqları vardır. Eyni zamanda İslam yaşamaq üçün bir yoldur."
    O əlavə etmişdir: "Mən Harvard Universitetinin bir tələbəsi kimi İslamda varislik qanunlarını öz ştatımızın qanunları ilə müqayisə etdim və İslam qanunlarının humanistliyi və ailə münasibətlərini nəzərə almasına təəccüb etdim."("Emamət" jurnalı, 1378-ci ilin tir və mordad ayları )
    "Xristian monitor" qəzetinin analitiki və yazarı son onilliklərdə, xüsusən İmam Xomeyninin qiyamından sonra ümumi zehnlərdə yaranmış İslamı yüksək qiymətləndirməni bəyan edərək yazmışdır:
    "İslam ruhi dərdlər üçün dərman, siyasi-iqtisadi problemlərin aradan qaldırılması üçün kimyadır. İslam yarandığı gündən həyatın bütün sahələri ilə hərtərəfli və kamil bağlılığı seçdi və insanların şəxsi həyatı ilə nə qədər bağlıdırsa, onların ictimai həyatı ilə də o qədər bağlıdır."("Nur səhifəsi, c.18, səh.11 )
    Bərəkətli İmam Xomeyni (r) əsrində beynəlxalq mütəfəkkirlər və nəzəriyyəçilər arasında gündən-günə bu inam genişlənir ki, "İslamın mahiyyəti insanın (müxtəlif) şərait və hallarına uyğundur və insanlara verdiyi saf iman və əminlik onları bugünkü mədəniyyətin azğınlıq və puçluğundan qoruyur."("Nur səhifəsi, c.18, səh.11 )
    İslamın hərtərəfliliyi Qərbin yeni müsəlmanlarının
    nəzərində
    İnsanın həyat gerçəklikləri ilə İslamın hərtərəfliliyini təsdiq edən bəzi Qərb nəzəriyyəçilərinin fikirlərini araşdırdıqdan sonra yuxarıdakı mövzuya Qərbin yeni müsəlmanlarının münasibətləri çərçivəsində bir daha diqqət yetirəcəyik.
    Şəksiz, bəşərin müxtəlif həyat sahələri ilə məntiqi uyğunluq qeyri-müsəlmanlar, xüsusilə Qərb cəmiyyəti vətəndaşları üçün İslamın cazibədarlığının ən mühüm səbəblərindəndir.
    "Tayms London" qəzeti ingilis və Avropa qadınlarının İslama gəlmələrinin geniş axınına işarə edərək bu prosesin səbəblərinin təhlili ilə bağlı yazmışdır: "Avropanın əksər yeni müsəlman qadınları İslam dininə təmayüllərinin səbəbini İslam qanunlarının kamilliyi ilə əlaqələndirmişlər."(Həmin yerdə, c.21, səh.107 )
    Qərbin yeni müsəlmanları İslam qanunlarının aydın, hərtərəfli və heç bir dində olmayan mənəvi dəyərlərlə zəngin olduğunu xatırlamaqla yanaşı, İslamı "həyat, cəmiyyət və ailənin ən yaxşı üsulu", "cəmiyyəti qurmaq üçün kamil sistem", "çıxılmazlıq və hərc-mərclikdən qurtarmaq üçün nümunəvi qüdrətə malik din", "insanın maddi və mənəvi həyatının bütün suallarına həlledici və münasib cavab verən din" adlandırmışlar.
    Onlar bildirirlər ki, "İslam təkcə dini məktəb deyil, düzgün yaşayış üsuludur."
    Onlar açıq-aşkar bildirmişlər: "İslam təkcə bir din deyil, bəlkə hər bir şeydir!"
    Bu səadət vadisində yol tapanların etiqadında İslamdan başqa heç bir təfəkkür və ideologiya insanı dünya və axirət səadətinə çatdıra bilməz."
    İsveçli yeni müsəlman xanım Mona Stokqolm İslam təşkilatında fəaliyyət göstərir. İslam dininin təbliğatçılarından biri olub, İslamı şərh etmək üçün tez-tez İsveç məktəblərində olur.
    O öz şəxsi təcrübəsinə əsasən bu fikirdədir ki, İsveç əhalisinin İslama meyli artmaqdadır və xüsusilə son illərdə bu artım 20-30 yaşlı cavanlar arasında nəzərə çarpır.
    Xanım Mona bu hadisənin bir səbəbini İsveç cəmiyyətində mənəvi kasıblıq və məhəbbət boşluğunda və digər mühüm səbəbini "İslamda həyatın sabitliyi üçün bəşərin ehtiyaclarına uyğun hərtərəfli və aydın qanunların olmasında" görür.[("Məfatihül-cinan", Mübarək ramazan ayının əvvəlləri, İftitah duası )
    Fransanın yeni müsəlman filosofu və Surben  Universitetinin müəllimi Roje Qarudi İsveç radiosunun müxbirinə verdiyi müsahibədə demişdir:
    "Bəlkə soruşmaq istəyirsiniz ki, nə üçün mən müsəlman olmuşam?! Çünki mən sosialistəm və xristianlığı İslamda tapmışam. İslamın hərtərəfli qanunları mənəvi dəyərlərin qorunması ilə uyğunluq təşkil edir." 
    Qarudi demişdir:
    "İslam həqiqətlərinin aydınlığı, dəlil qüdrəti və onun fitrətlə uyğunluğu bu dini bəşəriyyətin dini kimi müzakirəyə çıxaracaqdır. Xüsusilə bəşəriyyətin səadətinə zəmanət iddiasında olan sosialist, kapitalist və ona oxşar digər ideologiyaların məğlubiyyət və uğursuzluğundan sonra." 
    Amerika Birləşmiş Ştatlarının o zamankı prezidenti Riçard Niksonun müsəlmanlığı qəbul etmiş sabiq müşaviri Doktor Robert Kerin Amerika əhalisinin bu ölkənin ictimai vəziyyətindən çox böyük narahatlığına işarə edərək ABŞ-ın dolaşıq və mürəkkəb problemlərinin həllində İslamın nadir qüdrətini təsdiqləyib demişdir:
    "Nə xristianlığın, nə də yəhudiliyin bu hərc-mərclikdən çıxış üçün münasib təfəkkür çərçivəsi və ya bir nümunə yaratmaq qüdrəti yoxdur, bu yalnız İslamda vardır və İslam şəriətinin əsaslarında yaxşıca müşahidə olunur. Bu əsaslar İslama məxsus olmaqla yanaşı, Amerika mədəniyyətinin də əsası ola bilər." 
    Amerikalı yeni müsəlman Stiven Barbarossa da İslamı "tam aydın həyat üsulunu təklif edən və ictimai prosesdə xüsusi sistemə malik bir din" kimi xatırlatmışdır. 
    Yaponiyanın yeni müsəlman tədqiqatçısı Toşio Kordo İslam haqqında öz fikrini belə bildirmişdir:
    "İslam həm fövqəltəbii və axirət məsələlərinə, həm də dünyəvi məsələlərə lazımi diqqət və qayğı göstərir."
    O demişdir:
    "Digər dinlərdən heç birinin İslam kimi qanunları yoxdur. İslam dininin gözəlliyi təkcə axirət işlərində deyil, əhalinin ictimai və yaşayış məsələlərində hərtərəfli təsvir və izahlara malik olmasındadır." 
    Amerika Birləşmiş Ştatları ordusunun yeni müsəlman zabiti Esmun Danke İslam məktəbinin hərtərəfliliyini açıqlayaraq demişdir:
    "İslam həyat, cəmiyyət və ailənin idarə olunmasının ən yaxşı üsuludur. Xüsusilə Qərb dünyasının əxlaqi dəyərləri əldən verdiyi, ailə əsaslarının dağıldığı və irqçiliyin yenidən dirçəldiyi indiki dövrdə." 
    İsveçli yeni gənc müsəlman İbrahim müsəlman olmasının səbəbini açıqlayaraq demişdir:
    "İslam cəmiyyəti qurmaq üçün kamil bir sistemdir. Mən İslamdan öyrənmişəm ki, maddiyyatın mənə qalib gəlməsinə imkan verməməliyəm. Müsəlman olduğum zamandan daha çox özünə inam, daxili rahatlıq və əmin-amanlıq hissi keçirirəm və əhval-ruhiyyəm çox qüvvətlənmişdir." 
    Əvvəlki adı Kişi olan finlandiyalı yeni müsəlman xanım Süməyya yuxarıdakı gerçəkliyin izahında demişdir:
    "İslam təkcə bir din deyil, bəlkə hər bir şeydir və mənim bütün həyatımdır. İslam səhərdən axşama kimi həyat fəaliyyəti üçün aydın yol və üsula malikdir. İslamın hökmləri bütün məsələləri əhatə edir."
    O sonra demişdir: "Mən müsəlman olduğum zamandan hiss edirəm ki, mənəvi dəyərlərə malik azad bir qadınam. İslam qadınlara çox ali dəyər verir." 
    Avstriyalı yeni müsəlman xanım Fatimə (Anjella) da insanın cürbəcür ehtiyaclarına cavab verməyə qadir olan İslamın geniş imkanları barədə demişdir:
    "İslamın maddi və mənəvi həyatda yaranan bütün suallara aydın cavabı vardır. Mən heç bir başqa məktəb tanımıram ki, problemlər üçün belə ağıllı, qəti və razısalan həll yolu təqdim etsin: ailə, uşaqların tərbiyəsi, sağlamlıq, qidalanma, yaxud iqtisadi və siyasi sahələrdə… Məsələn, avstriyalı ortoped namaz vaxtı bizim hərəkətlərimizi yoxladıqdan sonra bu nəticəyə gəldi ki, hərəkətlər bədən üçün çox münasib idmandır." 
    Amerikalı yeni müsəlman Əbdürrəşid Tavirasın nəzərində "İslam Amerika cəmiyyətinin insanlara qarşı yönəlmiş əsassız təzyiqlərini aradan qaldırmağa qadirdir."
    Taviras İslamı nəinki bir din, düzgün yaşayış üsulu hesab edir. 
    Almaniyalı yeni müsəlman xanım Fatimə (Elek) İslamı qəbul etməsinin səbəbləri haqqında demişdir:
    "İslamdan başqa heç bir təfəkkür və ideologiya insanı dünya və axirət səadətinə çatdıra bilməz." 
    Category: İmam Xomeyni (r) əsri | Added by: Islam_Kitabxanasi
    Views: 732 | Downloads: 0 | Rating: 0.0/0
    Total comments: 0
    Only registered users can add comments.
    [ Registration | Login ]

    Quranda axtar
    Quran,Hədis,İslam təlimləri, Fiqh
    Quran
    İstifadəçi girişi
    Login:
    Password:
    Kitabxana əxlaq
    Etiqat, Tarix, Fəlsəfə, Dini yaradıcılıq
    Dost saytlar
  • İslamQadını
  • Günahkar-Bəndə
  • Kitablar yüklə
  • Bölmələr
    Tarix [535]
    Etiqat [869]
    Fəlsəfə [4]
    Dini yaradıcılıq [40]
    Bölmələr
    Quran [585]
    Hədis [253]
    İslam təlimləri [24]
    Fiqh [219]
    Azan vaxtları [1]
    Dua [26]
    Din [13]
    Namaz [10]
    Kateqoriyalar
    Böyük qeybət dövründə alimlərin məqami [6]
    Tarixi və dini bəhslər (şübhələrə cavab) [5]
    Buxari və Müslümün səhihlərinə bir baxış 1 [21]
    Təhlükəylə üz-üzə [2]
    Beytül-əhzan (Həzrət Fatimeyi-Zəhranın (s) həyatı) [16]
    İmam Həsən (ə) və İmam Hüseynin (ə) başına nələr gəldi? [26]
    İmam Məhdi (ə) barəsində təhqiqat [3]
    Vilayət günəşi (2-ci cild) [16]
    Vilayət günəşi (1-ci cild) [25]
    Ziyarətmnamələr [10]
    Sәfәvilәr tаriхi (zühurdаn süqutаdәk) (2-ci cild) [19]
    Sәfәvilәr tаriхi (zühurdаn süqutаdәk) (1-ci cild) [17]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (5-ci cild) [6]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (4-cü cild) [5]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (3-cü cild) [4]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (2-ci cild) [9]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (1-ci cild) [8]
    Vəhhabiliyin siyasi tarixi [24]
    Peyğəmbərlərin həyatı [28]
    İslamda şiəlik [19]
    Peyğəmbərin (s) davranışlarına bir baxış [14]
    İmam Xomeyni (r) əsri [36]
    İslаm tаrixi və təhlillər [18]
    Erməni Müsəlman davası (1905) [12]
    Seyyidüş-şühəda Həmzənin həyatı [5]
    Meysəm Təmmarın həyatı [4]
    Həbib ibn Məzahirin həyatı [3]
    İmam Məhdi əleyhissəlamın həyatı [3]
    İmam Həsən Əskəri əleyhissəlamın həyatı [2]
    İmam Əliyyən-Nəqi əleyhissəlamın həyatı [3]
    İmam Riza əleyhissəlamın həyatı [5]
    Bilalın həyatı [2]
    İmam Məhəmməd Təqi əleyhissəlamın həyatı [2]
    İmam Museyi-Kazim əleyhissəlamın həyatı [3]
    Salman Farsinin həyatı [3]
    İmam Cəfər Sadiq əleyhissəlamın həyatı [3]
    Müslim ibn Əqilin həyatı [4]
    İmam Məhəmməd Baqir əleyhissəlamın həyatı [2]
    Hücr ibn Ədinin həyatı [3]
    Livan müsəlmanlarının rəhbəri İmam Musa Sədrin həyatı [8]
    İmam Zeynül-Abidin əleyhissəlamın həyatı [5]
    İmam Hüseyn əleyhissəlamın həyatı [4]
    İmam Həsən Müctəba əleyhissəlamın həyatı [3]
    Əmmar Yasirin həyatı [5]
    Əmirəl-möminin Əli ibn Əbutalib əleyhissəlamın həyati [6]
    Mister Hemferin xatirələri [9]
    Kərbəlada çaxan bir şimşək [13]
    Həzrət Zeynəbin (s.ə.) həyatı [11]
    Qədir-Xum [5]
    İmаm Hüsеynin (ә) qiyаmınа аnаlitik bir bахış [5]
    İmam Hüseyn əleyhissalamın həyatı [7]
    İmаm Rizа (ә), İmam Mehdi (əc) vә hәzrәt Mәsumә (ә) hаqqındа qısа mәlumаt [7]
    Həzrət Əlinin (ə) Malik Əştərə məktubunun şərhi [7]
    Qeyb dövrünün tarixi [17]
    Amerika niyə məhv olacaq [7]
    Əli əleyihissalam kimdir? [13]
    Nur sırası [7]
    Rəsmlərimiz
    Copyright MyCorp © 2024