İslam-Kitabxanasıİslam-Kitabxanası

Azan vaxtları
Saytda axtar
Saytın menyusu
Kitabxana əxlaq
Zərif nöqtələr [5]
Böyük rəhbər ayətullah Xameneinin həyatından əhvalatlar [16]
Həyat dərsi [5]
İslam dünyagörüşü - Cəmiyyət və tarix [16]
İnsan və mənəviyyat [10]
İmam Hüseynin (ə) əxlaqi görüşləri [0]
Xəbərdarlıq [3]
“Miratur-rəşad” (hidayət güzgüsü) [15]
İslamda ailə 2 [16]
İslamda ailə 1 [16]
Fəsad sərçeşməsi (Şeytan tələsi) [6]
İslamda Əxlaq 2 [20]
İslamda Əxlaq 1 [26]
İmam Sadiqin (ə) bəyani ilə yaranışın sirləri [8]
Siddiqeyi-Tahirə (ə) 2 [13]
Siddiqeyi-Tahirə (ə) 1 [12]
Ailə səadətinə necə nail olaq? [18]
Kumeyl duasının şərhi 2 [13]
Kumeyl duasının şərhi 1 [12]
Minacatın əzəməti [13]
Ey ata, ey ana, biz müttəhimik [5]
Qadın - Fatimə Fatimədir [14]
Nəsihətlər [26]
İslam dünyagörüşü - Əbədi həyat [5]
Din təlimləri 2-ci cild (Uşaqlar və yeniyetmələr üçün dərslik) [30]
Din təlimləri 1-ci cild (Uşaqlar və yeniyetmələr üçün dərslik) [31]
İslam dünyagörüşü - İnsan Quranda [5]
İnsanı tanımaq [21]
Axirət azuqəsi 2-ci cild (Peyğəmbərin (s) Əbuzərə nəsihətləri) [24]
Axirət azuqəsi 1-ci cild (Peyğəmbərin (s) Əbuzərə nəsihətləri) [19]
Ariflərdən [9]
İslam dunyagörüşü İnsan və iman [6]
Əxlaqi və psixoloji çatışmazlıqların araşdırılması [19]
İslam və qərb mədəniyyəti [15]
Əbədi öyüd (ikinci cild) [22]
Əbədi öyüd (birinci cild) [23]
İlahi nəsihətlər [15]
Gəncliyin yeddi səması (zəruri dini biliklər) [9]
İslamda nümunəvi qadınlar – Fatimə (ə) [149]
Günahşünaslıq [19]
Nəfsin saflaşdırılması [24]
İslamda qəhrəman qadınlar [20]
Kəramət sahibləri [13]
Kamil insan [30]
Şəhadət yatağında Mövlanın (ə) öyüdü [17]
Rəbbin dərgahında [22]
İmam Hüseynin (ə) əxlaqi görüşləri [11]
İbrət güzgüsü [14]
İmam Zamanla görüşənlər [15]
Allaha doğru [33]
Allahın elçisi [20]
Sadiq yol axtaranlar üçün imam Sadiqin (ə) nəsihətləri [29]
Məhəbbət iksiri [26]
Hicab [14]
Kaş valideynlərim biləydi! [14]
Ayətullahül-üzma Behcətin həyatı [14]
Nəfsi saflaşdırmadan qabaq özünütanıma [4]
Övsafül-Əşraf [7]
Gənc ailələr üçün göstərişlər [6]
Əxlaq elmində 50 dərs [51]
İslamda övlad [1]
Islamda evlənmə və ailə hüququ-2 [11]
Islamda evlənmə və ailə hüququ-1 [13]
Bizim sorgumuz
Ramazan ayında oruc tutmusuzmu?
Total of answers: 1899
Saytın menyusu
Şərhlər: 14
Rəsmlər: 618
Əxlaq: 1118
Müxtəlif: 481
Etiqat, Tarix, Fəlsəfə: 1448
Quran, Hədis, İslam təlimləri, Fiqh: 1131
Statistika

Burda olanlar 1
Qonaqlar 1
İstifadəçilər 0
Son qeydiyyatçılar
  • semi_84
  • farid777
  • Allah___dogru
  • Alishka1111
  • narmin93
  • Messenat
  • Riza
  • Elvin1986
  • Jafidlop
  • ElvinAliyev1986
  • Main » Files » Tarix » Amerika niyə məhv olacaq

    Kitabın adı: Amerika niyə məhv olacaq
    2011-09-04, 12:57 PM
    ÖN SÖZ
    Əksər hallarda insanlar dünyaya gəlməli olduqları ictimai sistemin girovlarına çevrilirlər. Amma sadə insanlar, məsələn, Çingiz xan, yaxud Hitler dövründə doğulduqları üçün günahkardırlarmı? Bununla belə, dəhşətli sistemlərin ilk qurbanalrı da məhz belə insanlar olur. Amerika haqqında o qədər də xoşagələn olmayan söhbətə başlayarkən mən, əlbəttə, heç də onsuz da bir insan kimi mə᾽nəvi baxımdan artıq bədbəxt və rəncidə olan (elə Çingiz xan və Hitler dövründə yaşayanlar kimi) bir çox sadə amerikalıların xətrinə dəymək istəməmişəm. Söhbət ondan gedir ki, Amerika sistemi kimi Tanrının əleyhinə çıxan, insanlara düşmən kəsilən və son dərəcə totalitar istənilən şər imperiyasının, ümumiyyətlə yaşamaq hüququ yoxdur. Amerikaçılıq sistemi, başqalarının ehtiyatları, zorakılıq, yalan, başqa dövlətlərin istismarı və talan edilməsi sayəsində tüfeylilik bəşəriyyətin ümumi sə᾽yləri sayəsində məhv edilməlidir. Əks halda bəşəriyyət məhv olacaq.
    Amerika nə dövlət, nə də millət deyil. Bu, sadəcə müxtəlif ölkələrdən gələnlərin müvəqqəti məskunlaşdıqları böyük bir ərazidir. Əsas məsələ ondadır ki, Amerika möhkəm dövlətçiliyin fundamental təməlindən – milli özəkdən, dövlətə məxsus xalqdan məhrumdur. Amerika xalqı adlandırılan keyfiyyət baxımından üzvi və özünəməxsus bir gerçəklik yox, bir-birinə yabançı olan şəxslərin süni toplumudur. Onların hamısı üçün ümumi olan istehlak və varlanma ehtirası, bəşəriyyət qarşısında ortaq cinayətlərinə görə məs᾽uliyyətdən kortəbii qorxu hissi birləşdirir. Belə bir konqlomerat tarixin yalnız qısa bir dönəmlərində mövcud ola bilər və tarixdən də göründüyü kimi elə ilk ciddi çətinliklərdən sonra parçalanır. Amerika hələ belə çətinliklərlə ciddi şəkildə üzləşməyib, lakin artıq onlarla üz-üzədir.
    Mən uzun müddət Amerikanın tarixi və iqtisadiyyatını tədqiq etmişəm, bu ölkəyə həsr olunmuş namizədlik və doktorluq dissertasiyaları yazmışam. Amerikanın tədqiqi ilə çox məşğul olduqca, onun bütün dünya üçün nəhəng təhlükə olduğunu daha dərindən dərk edirdim. Əvvəllər elmi fərziyyə kimi qəbul etdiklərim bu ölkəyə etdiyim dörd elmi səyahət zamanı (1995-1997) öz təsdiqini tapdı. Bu ölkədə keçirdiyim 7 ay ərzində onun ərazisinin böyük hissəsindən keçib getdim, şərq və qərb sahilboyunun 12 ştatında, cənubda, şimalda və mərkəzdə oldum. Onlarla şəhər və qəsəbələrdə ən müxtəlif adamlarla yüzlərlə görüşlərim oldu. ABŞ-də səyahətlərim zamanı fermerlər, fəhlələr, hüquqşünaslar, mə᾽murlar, artistlər, musiqiçilər, sərgərdanlar, polislər, ruhanilər, masonlar, partiya funksionerləri, vətənpərvər təşkilatların üzvləri, ravvinlər, fahişələr, satanistlər, sodomistlər, ictimai xadimlər və b. ilə görüşdüm. Benzindoldurma məntəqələrində, restoranlarda, teatrda, kitabxanada, polis bölməsində, hinduların rezervasiyalarında, mason lojalarında və i.a. yerlərdə görüşlərimin hər biri Amerikanın bir zərrəciyi idi və ölkənin siması məhz onlardan formalaşırdı.
    ABŞ-IN ŞƏR İMPERİYASI KİMİ TƏŞƏKKÜLÜ
    Amerika birləşmiş ştatları yəhudi-mason svilizasiyasının epsinteri kimi təşəkkül tapıb. Bu ölkə, əsasən yəhudi elementlərinin axını ilə formalaşmış və V.Zombartın dediyi kimi, «yəhudi ruhunun şüalanmasının nəticəsi olmuşdur.»1 Yəhudi-mason sivilizasiyasına xas olan bütün şər, qəddarlıq, pozğunluq və əxlaqsızlıq ABŞ tarixində ən dolğun və ardıcıl təcəssümünü tapmışdır.
    1905-ci ildə ABŞ prezidenti Ruzvelt burada yəhudilərin məskunlaşmalarının 250 illiyilə əlaqədar yəhudilərə təbrik məktubu ilə müraciət etmişdi. Yəhudilərin Birləşmiş ştatlar qarşısındakı xidmətlərini təsvir edərkən o, açıq şəkildə bildirirdi: «Yəhudilər ölkənin yaradılmasında yardımçı oldular.» Eks-prezident Qrover Klivlend isə elə bu münasibətlə demişdir: «Amerika xalqını təşkil edən millətlərdən çox az bir qismi, bəlkə də heç bir müasir amerikaçılığın inkişafına yəhudi milləti qədər böyük bilavasitə və dolayı tə᾽sir göstərməyib».2
    Bir dövlət kimi ABŞ quldarlıq və zəncilərin amansız istimarı üzərində təşəkkül tapıb. Amerika milləti bu ölkənin həqiqi sahibləri olan 100 milyondan artıq hindunun canı, qanı, torpaqları və əmlakı üzərində bərqərardır. Yəhudi-mason mətbuatı indi də hamıya təlqin etməyə çalışır ki, guya Amerika ağ kolonistlər tərəfindən mənimsənilib. Əslində isə torpaqların böyük əksəriyyəti onlardan çox əvvəl hinduların özləri tərəfindən becərilirdi. Ağlar isə öz rifahlarını on milyonlarla hindu və zəncilərin qanı və iztirabları üzərində quran işğalçılar, qarətçilər və quldarlar kimi çıxış edirdilər.
    Amerikada qul alverinin təməlini elə X. Kolumbun özü qoydu. Onun Q. Sançes başda olmaqla 5 yəhudi silahdaşı (maranlar) 500 hindu tutmaq və onları Sevilyada qul kimi satmağı təklif etdilər. Həyata keçirilən bu təklifdən Kolumb özü bir fayda görməsə də, maronlar xeyli qazanc əldə etdilər və bununla da Amerikada qul alveri erasının əsasını qoydular.3 Hindularla «ticarətə» başlayan ilk yəhudilər – X. Levi və N. Lo Nyuportda spirt zavodu inşa etdilər və yerli hindu əhalisini sərxoşluğa qurşandırdılar.4 Qısa müddət ərzində Nyuport çevrəsində spirt istehsal edən daha 22 kiçik zavod tikildi. Onlar hamısı yəhudilərə məxsus idi.5 «Odlu su» və birbaşa qətllər (bütöv kəndlər qılıncdan keçirilirdi) sayəsində Nyuportun 100 km. radiusunda Amerikanın yerli əhalisi olan hindulardan əsər-əlamət qalmadı. Yəhudilərin «odlu su» alveri genişlənməkdə idi. 17-ci əsrin sonu – 18-ci əsrin əvvəllərində yəhudilərin spirt zavodlarının gücü, əsasən, qul alverinə yönəldilmişdi. Təsadüfü deyil ki, məhz Nyuport qul alveri mərkəzinə çevrildi. Müasirləri onu məhz elə bu cür də adlandırdılar - «Yəhudi Nyuportu – beynəlxalq qul alveri mərkəzi».6 Nyuportda yəhudilərə qul daşıyan 300 gəmi məxsus idi.7 Vaşinqtondakı Karnevi institutunun arxiv sənədlərinə görə, qul alverçilərinin ¾ hissəsi, əsasən, Nyuportda yaşayan yəhudilər idi.8 Bu cinayətkar peşə ilə yarım əsrə yaxın müddət ərzində (1726-1774) məşğul olmuş ən məşhur yəhudi qul alverçisi Aron Lopets qul alverinin yarısına nəzarət edirdi. A.Lopets dövründə Nyuport tərkibi 90% yəhudilərdən ibarət olan ilk mason lojasının yarandığı yer oldu. 20 ildən sonra isə yalnız yəhudilərdən ibarət olan Çar David lojası da burada yarandı.
    ABŞ ərazisində daha bir qul alveri mərkəzi cənubi karolinadakı Çarlstoun oldu. Yəhudi iş adamları burada da çoxlu spirt zavodları inşa etdilər. Həmin zavodların məhsulu Afrikaya göndərilir və orada qullarla dəyişdirilirdi. Bu mübadilə nəticəsində əldə edilən qullar təkcə ABŞ-a deyil, yəhudilərin cənubdakı plantasiyalarına da göndərilirdilər. Burada Rotşildlə sıx əlaqələri olan Ayrger və Seyller adlı iki yəhudi «Asiyento» quldarlıq agentliyi də açmışdılar.9 Aron Lopets tipli yəhudilər üçün afrikalılar vəhşi heyvanlar, yaxud qara mal kimi bir şey idi. Məsələn, 18-ci əsrdə yəhudilərin qul alveri sistemi aşağıdakı şəkildə idi:
    1. Afrika ərazisində qul alverçilərinin faktoriyaları yaradılır və bunlar zənciləri istənilən yolla (zor gücünə, aldatmaqla, sərxoş etməklə) ələ keçirərək, buxova və ya qandala salırdılar.
    2. ABŞ-dan spirtlə dolu gələn gəmilərdəki «odlu su» boşaldıqdan sonra biçarə zənciləri gəmi ambarlarına doldururlar, yeməyi və suyu isə adam keçə bilməyən kiçik dəliklərdən ötürürdülər. Amerikaya yollanmazdan əvvəl kapitanlar dileq-qul alverçiləri ilə hesablaşırdılar – hər bir zənci üçün su qatılmış 40 letir spirt (əsasən, rom şəklində), yaxud 40 kq barıt, ya ad 18-20 dollar pul verilirdi.
    3. Qul daşıyan gəmilər ABŞ-a gəlir və burada zəncilər pərakəndə satış şəbəkəsi vasitəsilə bütün ölkə ərazisində satılırdı. Bir qulun qiyməti 2000 dollara qədər çatırdı. Artıq 18-ci əsrin axırlarında ABŞ-ın şərq ştatlarının hər səkkizinci sakini qul-zəncidən ibarət idi.
    Yəhudi qul alverçiləri zəncilərin o dövr üçün çox yüksək olan qiymətini onların Afrikadan ABŞ-a gəlib çatanadək çox qırılmaları ilə əsaslandırırdılar. Həqiqətən də, tarixi mənbələrin mə᾽lumatlarına görə, hər on zəncidən ABŞ sahillərinə yalnız bir nəfər sağ gəlib çıxırdı. Yalnız 1381-1774-cü illər ərzində Afrikadan ABŞ-a 1 milyona yaxın zənci göndərilmiş, 9 milyondan artıq zənci isə yolda ölmüşdü.10 Bu əməliyyatlardan yəhudi qul alverçiləri 18-ci əsrin ortaları üçün astronomik olan gəlir əldə etmişdilər - ən azı iki milyard dollar. Bu gəlir yəhudi iqtisadi kapitalın möhkəmlənməsinə xidmət göstərmişdi.
    Avropalı kolonistlərin şimalı Amerikanı mənimsəməyə başladıqları 17-ci əsrdə bu ərazilərdə çoxsaylı hindu tayfaları yaşayırdı. İşğalçılar hinduların sahiblik hüquqları və tayfa mənafeləri ilə tamamilə hesablaşmırdılar və demək olar ki, ilk gündən onlarla ucdantutma qırğınlara yönəldilmiş müharibələrə başlamışdılar. Əlbəttə, ox-yayla silahlanmış hindular işğalçılara layiqli müqavimət göstərə bilmirdilər. Silahlı toqquşmalarda öldürülən hər işğalçının əvəzinə onlarla hindu öldürülürdü. Bu yolla kişiləri qıran işğalçılar qocalar, qadınlar və uşaqların qaldığı hindu düşərgələrinə basqın edir və onları amansızcasına qırırdılar. Silah gücünə məhv edə bilmədikləri hindu tayfalarını hiylə və məkr vasitəsilə qırırdılar. Bu yolda ən geniş yayılmış üsullar hindulara qara çiçək11, yaxud başqa dəhşətli xəstəliklər yoluxdurulmuş yorğançaların, həmçinin zəhərli arağın satılması idi.
    Hindulara məxsus torpaqları ələ keçirən işğalçılar yerli əhalinin özünü əcnəbi e᾽lan etdi. ABŞ qanunlarına görə (1924-cü ilədək qüvvədə olub), hindular bu ölkənin vətəndaşları sayılmırdılar və heç bir hüquqa malik deyildilər.
    Bir neçə səciyyəvi nümunə göstərək.
    Çoxsaylı hindu tayfalarından biri – çiroki tayfası 17-ci əsrin sonunadək indiki Vircinya, hər iki Karolina, Alabama, Corciya ştatlarının ərazisində yaşayaraq, dağlarla dəniz arasında geniş bir zolağı tuturdu. 1721-ci ildən sonra işğalçılar bu xalqı tədricən sıxışdırmağa başladılar, onun torpaqlarını ələ keçirdilər və bu tayfa üçün kiçik bir ərazi saxladılar.
    1791-ci ildə ABŞ hökuməti bu xalqa soyğunçu bir müqavilə sırımaqla onu öz tarixi ərazisinin böyük bir hissəsindən məhrum etdi. Çirokilərin qalan əraziləri guya ki, toxunulmaz e᾽lan edildi. Lakin 35 ildən sonra işğalçı siyasətə yenidən və daha sərt şəkildə rəvac verildi. ABŞ hərbi nazirliyi nəzdində hinduların işləri üzrə idarə yaradıldı. Hinduların hərb nazirinə tabe olmaları federal hökumətin hindularla mübarizələri davam etdirmək planlarını gizlətmək fikrində olmadığından xəbər verirdi. ABŞ hökuməti hindu tayfalarını zor gücünə uzaq qərbin o zamanlar boş çöllüklərdən ibarət olan ərazilərinə köçürtdürürdü. Zorla köçürtdürməyə ABŞ-ın cənub şərqində beş böyük tayfa, o cümlədən Çirokilər də mə᾽ruz qaldı. Köçürdülmə ABŞ silahlı qüvvələrinin qoşun əməliyyatı şəklində həyata keçirilir və dəhşətli zorakılıq, kütləvi qırğınlar və özbaşnalıqlarla müşayiət edilirdi. Hərbi soyğunçular hinduların əmlakını qarət edir, mal-qaranı ələ keçirirdilər.
    ABŞ-ın «demokratik» hökuməti ölümlə hədələyərək hindu tayfalarının nümayəndələrini zorla bir yerə yığıb, onlarla torpağın satılması barədə könüllü müqavilə imzalayırdı. Belə ki, 17000 çirokidən 400 nəfərinin zor gücünə «ümumtayfa» toplantısına cəlb edən işğalçılar onları müqavilə imzalamağa məcbur etdilər və bu müqavilə tezliklə ABŞ konqresi tərəfindən ratifikasiya olundu. Bu yolla çirokinlərin əlindən 7 milyon akr əkin üçün yararlı torpaq alındı. Bütün çirokiləri bir yerə yığan qoşunlar onları Missisipidəki yeni ayrılmış «hindu» ərazilərinə köçürtdülər. Bu əməliyyat zamanı yola çıxan 17000 çirokidən 4000-i qırıldı. Bir qədər sonra isə bu ərazilər də çirokilərin əlindən alındı. Ümumiyyətlə, çirokiləri 81,2 mln. Ha. torpaqdan məhrum etdilər. ABŞ-ın cənub şərqində yaşayan çikasava, çoktava, krik, seminal tayfaları da Missisipidən o tərəfə sürgün edildilər. Hindulara qarşı dəhşətli dərəcədə amansız əməliyyatları ilə məşhurlaşan Amerika generalı Cekson 1818-ci ildə Florida da seminolların, ən azı, üçdə bir hissəsini qırmışdı.
    Lakin qısa bir müddətdən sonra ağ işğalçılar Missisipinin o tayındakı əraziləri mənimsəməyə yollandılar. Bu işdə yəhudilərin ticarət faktoriyaları dəhşətli rol oynadı.
    Bu torpaqların müstəmləkələşdirilməsinin nə şəkildə həyata keçirilməsindən danışarkən Zombart yazırdı: «Dözümlü kişi və qadınlardan ibarət bir qrup, məsələn, 20 ailə yeni həyata başlamaq üçün tənha çöllüklərə üz tuturdu. Bunlardan 19-u kotan və oraqla təhciz olunmuşdu. Onlar meşələri qırmaq, çölləri şumlamaq və öz əllərinin zəhməti ilə dolanmaq niyyəti ilə yola çıxırdılar. 20-ci ailə isə kiçik dükan açır, ticarət, bə᾽zən hətta səyyar ticarət vasitəsilə məsləkdaşlarına torpağın yetirmədiyi zəruri istehlak malları ilə təhciz edirdi. Bir qədər sonra bu ailə digər on doqquz ailənin istehsal etdiyi kənd təsərrüfatı məhsullarının satışını da öz üzərinə götürürdü.
    Bu ailə nağd pula digərlərindən daha əvvəl yiyələndiyindən lazım gəldikdə, borc da verə bilirdi. Əksər hallarda onların işlədikləri dükanlarla birlikdə torpaq kredit bankına bənzər bir qurum, bə᾽zən isə həm də torpaq satışı agentliyi və bu qəbildən olan digər təşkilatlar yerləşirdi. Beləliklə, həmin 20-ci ailənin fəaliyyəti sayəsində şimali Amerika kəndlisi avropanın pul və kredit təsərrüfatı ilə təmasa girməyə başladı. Bütün istehsal münasibətləri lap əvvəldən ən müasir əsaslar üzərində formalaşırdı. Müstəmləkələşdirilmənin elə ilk gündən Amerikanın xalq təsərrüfatının kapitalizm ruhu və kapitalist təşkilatlanma elementlərini ehtiva etdiyini demək olar. Həmin ilk zərrəciklər hər tərəfi bürüyən təşkilatlara çevrildilər. Bəs amerikaya kapitalist möhürünü vuran kim oldu? Hər kənddəki 20-ci ailə!
    Həmin 20-ci ailənin hər dəfə köçənlər dəstəsinə qoşulan, yaxud onlar məskunlaşan kimi gəlib yanlarında yerləşən yəhudi ailəsi olduğunu xüsusi olaraq qeyd etməyə, zənnimcə ehtiyac yoxdur.12
    Yəhudi faktoriyalarında hindulardan artıq və ya silah əvəzinə xəz alan alveriçlər (əsasən, yəhudilər) həmin hindulara istismar obyekti kimi baxır, başqa faktoriyaların nümayəndələrinə «öz hinduları» ilə ticarət etməyə icazə verirdilər. Bu tələbə tabe olmayan hinduları ağların necə cəzalandırdıqlarını aşağıdakı nümunədən görəcəyik. Bir dəfə Missuridə başqa faktoriyanın nümayəndələri peyda oldular və xəz dəriləri daha yüksək qiymətə alamağa başladılar. Belə olan halda köhnə faktoriyanın alverçiləri tabe olmayan hinduları cəzalandırmaq qərarına gəlirlər. 1837-ci ildə Fort-yunion faktoriyasına gəmi ilə çiçək xəstəliyinə tutulmuş adam göndərdilər, faktoriyanın qabaqcadan xəbərdar edilmiş müdiri isə rəqiblərə xəz satmış 500 ən yaxşı ovçunu ora də᾽vət edir. Faktoriyada də᾽vət olunanların hamısına xəstənin qanından köçürürlər. Heç bir ay da keçmir ki, bütün tayfa çiçək xəstəliyinə tutulur. Fort-makkenzi faktoriyasının hinduların xəstəliyə tutulmuş kəndlərindən birində olmuş müdirinin hekayəsi bizə gəlib çatıb. İnfeksiyanın necə yayıldığını görmək üçün kəndə gələndə hindu çadırları arasında yüzlərlə meyid olduğunu görür. Yalnız sağ qalan iki hindu qadın ölənlərə ağı oxuyur. Cani alverçilər bu yolla təkcə hinduları öldürmədilər, onlar həm də bundan faydalandılar və qazanc əldə etdilər - ölənlərin əynindən seçmə bizon dərisindən tikilmiş paltarlar çıxarılaraq, şəhərlərdəki dükanlara göndərilirdi. ABŞ silahlı qüvvələri hinduların kütləvi qırğınları əsasında inkişaf edir və püxtələşirdi. Ağ dərili müstəmləkəçilər imkan tapan kimi hindulara hücum edir onları vəhşicəsinə qırırdılar. Bu soyqırımın qeyri-rəsmi şüarı belə səslənirdi: «Amerikanı hindulardan tamamilə təmizləmək!».
    1864-cü ildə mayor Çayvintonun dəstəsi Çeyənlərin qəsəbəsinə xaincəsinə basqın etdi və ordakıların hamısını qırdı. Amerika əsgərləri hətta qadınlarla uşaqların da skalplarını (başın dərisi) çıxarırdılar. Bir neçə ildən sonra Uoşit çayı vadisində general C.Kasterin təşəbbüsü ilə həyata keçirilən başqa bir xaincəsinə basqın Çeyenlərin məhvini başa çatdırdı.
    1862-ci ildə ABŞ hökuməti qərbin, yəni hindu torpaqlarının məskunlaşdırılması barədə qanun qəbul etdi. Ağdəriləri hindularla müharibəyə sövq etmək üçün hər bir müstəmləkəçiyə 160 akr yaxşı torpaq payının daimi mülkiyyətə veriləcəyi və᾽d edildi. Bu torpaqların sahibləri olan hindular isə qanundan kənar e᾽lan edildilər. 1860-cı illərin axırına qədər bütün ölkədə hinduların kütləvi tə᾽qib və qırğınları baş alıb gedirdi. Kaliforniyada məskunlaşan ilk kolonistlərdən birinin məktubu qalıb: «...Mən Qudla hindular haqında tez-tez mübahisə edirdim. Qud belə hesab edirdi ki, qadınlarla kişiləri öldürmək, gənc hindu qızlarını isə saxlamaq lazımdır. Mənə isə aydın idi ki, biz qızları da öldürməliyik.»
    ABŞ-ın bir çox ştatlarının hakimiyyət orqanları öldürülmüş hinduların skalpları üçün pul ödəyirdilər. Bu yolla Amerika əsgərləri rəislərinə hesabat verirdilər. İndiyədək də Amerika muzeylərində külli miqdarda skalp saxlanmaqdadır.
    1871-ci ildə ABŞ konqresi hindu rezervasiyaları haqqında qanunu ratifikasiya etdi. Xalqları vətənlərdən köçürdən Misir fir᾽onlarının cinayətlərindən də dəhşətli olan bu qanun hinduların kütləvi qarətini rəsmiləşdirdi, ölkənin həqiqi sahiblərini xırda federal mə᾽murların istibdadına tabe edilmiş hüquqsuz qullara çevirdi.
    Qanunun qəbulundan bir il sonra hinduların işləri üzrə federal vəkil ABŞ-ın hindulara yönəlmiş dövlət siyasətini aşağıdakı kimi səciyyələndirirdi:
    «Düzgün dərk etmək lazımdır ki, sivil dövlətin vəhşilərlə münasibətlərində millətlərin şərəfi məsələsi ortalığa çıxa bilməz. Vəhşi adamlarla vəhşi heyvanlarla davranıldığı kimi davranmaq lazımdır. Bu o deməkdir ki, onlarla vəziyyətin tələb etdiyi şəkildə davranmaq zəruridir: vuruşmaq, məğlub etmək, yaxud da əksinə qaçaraq əllərindən qurtarmaq. Hindunu özünü rezervasiyada nə dərəcədə yaxşı və onun hindulardan kənara isə nə dərəcədə pis idarə etməsini hökumət müəyyənləşdirməlidir. Özlərini pis aparanları isə dərhal cəzalandırmaq, yaxud məhv etmək lazımdır...»
    Tamamilə aydındır ki, ABŞ-ın hindulara yönəlmiş dövlət siyasəti yəhudilərin qoylara (akumlara, nöhrilərə və b.) olan və kökü Talmuddan gələn modelin təkrarıdır. Fanatik yəhudilər də olduğu kimi burada da insanlara heyvani münasibət, dəhşətli qəddarlıq və özbaşınalıq səciyyəvidir.
    Hinduların torpaqlarına və əmlaklarına sahibsiz, yiyəsiz əmlak kimi yanaşılması da Talmudun təməl normalarından birinin təcəssümüdür – yəhudi olmayanların əmlakı «azad göl» kimi nəzərdən keçirilir. ABŞ-ın bu prinsipini əldə rəhbər tutan yəhudi-mason hökuməti 1899-cu ildə yaxın keçmişlərdə əbədi olaraq hindulara bəxş edilmiş torpaqların yenidən qarət olunmasına qərar verdi. Rusiyadakı bolşeviklər kimi, Amerika hökuməti də hinduların torpaqlarını təkrar müsadirə etmək qərarına gəldi. «Qaçış» adlandırılan ümumiamerika tədbiri həyata keçirldi.
    ABŞ hökumətinin müraciətində deyilirdi: «Pulsuz torpaq almaq istəyən istənilən ağdərili amerika vətəndaşı 1899-cu il aprelin 22-də qabaqcadan müəyyənləşdirilən xəttin yanına gəlməlidir. Həmin gün səhər saat 8-dən start siqnalı veriləcək. Qaçışın Hər bir iştirakçısı digər iştirakçılardan əvvəl çatdığı torpaq sahəsini pulsuz alacaq. Ən sür᾽ətlilər hamıdan çox qazanacaqlar! Hinduların hesabına varlanmaq arzusunda olan minlərlə ağdərili bu «qaçışlarda» iştirak etdi. Hər iştirakçı əlində bir parça ağ kətan tutmuşdu. Hələ tutulmayan hindu torpağına öz kətan parçasını birinci sancan şəxs onun sahibi olurdu. «Talmud»dan gələn ruh Amerika torpağında bu şəkildə zəfər çaldı.
    ABŞ-a öz iqtisadiyyatını uğurla inkişaf etdirmək imkanı verən ilkin kapital yığımı qul alveri, qulların istismarı, hinduların əmlaklarının və ərazilərinin talanı sayəsində həyata keçirildi. Öz zəhməti sayəsində torpaqlara sahib olan Amerika kolonistləri haqqında hekayə də elə Amerika demokratiyası haqqında hekayə kimi əfsanədən başqa bir şey deyil. Torpaqların böyük hissəsi ağdərililər deyil, hinduların özləri tərəfindən məskunlaşdırılmışdı. Ağdərili müstəmləkəçilərin sıfırdan başladıqları ərazilərdə isə əsas işi qullar görürdülər.
    Ağdərili işğalçılar hinduların öz mə᾽nəvi-əxlaqi səviyyəsinə görə yəhudi-talmud mədəniyyətindən xeyli yüksək olan və xristian dünyagörüşlərinə yaxınlaşan mədəniyyətlərini məhv etdilər. Şimali Amerikanın ağdərili işğalçılarına xas olan qeyri-normal qəddarlıq və acgözlük hindular üçün tamamilə yabançı idi. Alyaska və Kaliforniyadakı rus pravoslav keşişləri də Amerikanın ağdərili işğalçılarına həmişə elə həmin mövqelərdən nəzərdən keçirir, yəhudi-mason sivilizasiyası nümayəndələrinin quldurluq «şücaətlərini» cəsarətlə ifşa edirdilər. Həqiqi provaslavlıq həmişə hinduları qəddar özbaşınalıqdan və onların əmlakının qarət edilməsindən qorumuşdu. 19-cu əsrədək Rusiyaya məxsus olmuş Amerika torpaqlarında hindular tam mühafizə olunmuşlar. Üstəlik, onlardan bir çoxu provaslavlığı qəbul etməklə öz mədəniyyətlərini də qoruyub saxlamağa nail olmuşlar.
    ABŞ YƏHUDİ-MASON RUHUNUN KRİSTALLAŞMASI
    Yəhudi-mason sivilizasiyasının avanqardı və episentri Amerika birləşmiş ştatları idi. ABŞ-ın siyasi təşkilatlanmasının təməlini qədim İudeyanın təşkili prinsipi təşkil etdi. Yəhudilər Misirdən Fələstinə qayıtdıqdan sonra onun ərazisi 12 hissəyə bölündü və püşkatma yolu ilə İsrailin 12 şəcərəsinə verildi. Hər bir hissə yerli elita tərəfindən öz qanun və ən᾽ənələri əsasında idarə edilirdi və ümumi Sinedriona tabe olmurdu. ABŞ-ın əsasını qoyanlar da (onların demək olar ki, hamısı yəhudilərdən ibarət olan mason lojalarının üzvi idi) bu prinsipdən yararlandılar. Öz yerli qanun və ən᾽ənələri olan 13 ştat birləşdirildi. Lakin onların hamısı vahid federal mərkəzə tabe edilirdi. Həmin mərkəz isə ABŞ-ın yarandığı ilk gündən masonlar tərəfindən formalaşdırılmışdı və onların tam nəzarəti altında idi.
    Birləşmiş ştatların demək olar ki, bütün mason lojalarında mason geyimində olan millət atalarının şəkilləri və xüsui olaraq da ən ali mason fərqlənmə nişanlarının tam dəstini taxmış ilk ABŞ prezidenti C.Vaşinqtonun portireti asılmışdı.13
    Bir dövlət kimi ABŞ-ın yaradılmasına dair ilk layihəni 1747-ci ildə Amerika masonluğunun banisi və başçısı B.Franklin işləyib hazırlamışdı.14 Yüksək vəzifəli bu mason bütün ömrü boyu yəhudi dairələri ilə bağlı olmuşdu və özünü yəhudi kapitalının «nökəri» sayırdı. Onun «pul – sikkələnmiş azadlıqdır» qanadlı ifadəsi azadlığın nəyin bahasına olursa-olsun pula yiyələnməkdən ibarət olmasına dair amerikasayağı, daha dəqiq desək, yəhudi mason anlanmının özünəməxsus simvoluna çevrildi. B. Franklinin və digər millət atalarının tamahkarlığa açıq-aşkar sitayişi bir-başa ona dəlalət edir ki, elə ilk andan bu dövlətin təməlini xristian deyil, yəhudi-talmudi prinsipləri təşkil etmişdir.
    ABŞ-ın yaradılmasının təməlini qoyan deklarasiyanı bir çox masonlar, o cümlədən də artıq adını çəkdiyim amerikanın ilk masonu B.Franklin də imzalamışdı.15
    ABŞ konstitusiyası – bəşər tarixində ən riyakar hüquqi sənət də yəhudi mason ideologiyasının törəməsidir. Azadlıq və demokratiyanı bəyan edən bu konstitusiya amerikalılara bu ölkənin yerli əhalisi olan hinduların hüquqi vətəndaşlıqdan məhrum etmək imkanı verir (onlar vətəndaşlıq hüququn yalnız 20-ci əsrdə əldə etdilər). Demək olar ki, 100 il quldarlığa və qul alverinə dəstək olur. Ölkə əhalisnin böyük əksəriyyətini (hindularla zənciləri) seçki hüququndan məhrum edir. Varlıların kasıblara münasibətdə ağlasığmaz özbaşınalıq və qanunsuzluqlarına rəvac verirdi. 1857-ci ildə ABŞ ali məhkəməsi qul alverini konstitusiyaya müvafiqliyi barədə aşağıdakı qərarı vermişdi: Hazırda qullar üzərində sahibkarlıq hüququ konstitusiyada aydın və konkret şəkildə təsdiq olunmuşdu. Adi əmtəə və ya əmlak alqı-satqısı kimi vətəndaşların qul alveri hüququ da hər bir ştatda təsbit edilmişdi. Konqresə verilən yeganə səlahiyyət mülkiyyət sahibinin hüquqlarının qorunması vəzifəsilə bağlıdır.16
    Yalnız 1870-ci ildə konstitusiyaya edilən əlavə zəncilərin seçmək hüququndan məhrum olunmasını qadağan etdi. Belə bir konstitusiyanın tərtib və qəbul edən konvertin bütün rəhbərləri və iştirakçılarının da təxminən üçdə bir hissəsi masonlar idi.17 ABŞ-ın təməl dövlət sənədlərinin və ideologiyasını formalaşdırılmasında qatı mövhumatçı illüminat mason ordeni həlledici rol oynadı.
    Amerikada bu ordeni «Fi-Beta-Kappa» adlandırırlar - «qoy fəlsəfə həyatın təməli olsun» ifadəsinin yunanca deyilişinin baş hərflərinə görə. Bu orden Amerika torpağında 1776-cı ildə meydana çıxdı. Onun yaradılmasını isə, sonralar ABŞ prezidenti olmuş T. Cefersonun adı ilə bağlayırlar.18 «Fi-Beta-Kappa»-nın 19-cu əsrdə yaşamış bir təhqiqatçısı qeyd edir ki: Bu gizli satanist təşkilatı cəmiyyət, onun mülki və dini insitutları üçün böyük təhlükədir.19 İlk ABŞ prezidenti C. Vaşinqtonun dünya görüşü də illuminatçılıq ideologiyasından qidalanırdı. O, dostu pastor Q. V. Snayderə məktubunda e᾽tiraf edirdi: «İlluminatların doktrinalarının və yakobin prinsiplərinin guya ki, ABŞ-da yayıldığına şübhə etmək niyyətində olmamışam. Əksinə, heç kim bu faktdan mənim qədər məmnun ola bilməz.» (C. Vaşinqtonun məktubları, 1941-ci il nəşri).
    Mason tarixçisinin qeyd etdiyi kimi: «İndinin özündə də Amerika masonları «millət-ataları» ilə fəxr edirlər və bir çox masonlar 1776-cı il deklarasiyasının təməl prinsiplərinin mason səciyyəli olduğunu vurğulayırlar.»20
    Yüksək mənsəbli 33 mason H. Klausenin qeyd etdiyi kimi, masonlar Amerika millətini formalaşdırdılar. Şübhəsiz, o bu fikrində haqlıdır. ABŞ-ın bütün siyasi və sosial sistemi mason lojalarının yəhudi-talmudi ideologiyası əsasında təşəkkül tapmışdır. Həmin ideologiya isə qəddarlıq, tamahkarlıq, riyakarlıq, özünün xüsusi missiyasına inam, bu dəhşətli sistemi qəbul etməyən adamlara qarşı təkəbbür aşılayırdı.
    ABŞ dövlət maşınının quraşdırılmasına başlayan əsas masonlar – C. Vaşinqton və B. Franklin bu işə lojalardakı «qardaşlarını» və yəhudi işbazları da cəlb etdilər (əksər hallarda bunlar elə eyni adamlar idi). ABŞ-ın ilk xarici işlər naziri (katibi) Nyu-York ştatının mö᾽təbər üzvü (ali ustası) Robert Levinqston oldu.21 Bu dövlət xadimi ABŞ xarici işlər idarəsinin rəhbərliyini yalnız masonlardan formalaşdırmaqla həmin idarənin möhkəm mason təməlini qoydu. Yüksək rütbəli başqa iki mason – Robert Morris və Aleksandr Hamilton elə həmin əsaslarla dövlət maliyyə və vergi sisteminin təməlini qoydular və bu sistemlə şəxsi zənginləşmə mənbəyinə çevrildilər. Mason lojasına şəxsən qəbul etdiyi Morrisi C. Vaşinqton ABŞ-ın maliyyə naziri (superintendant) tə᾽yin etdi.
    1782-ci ildə Vaşinqtonla Morrisin təşəbbüsü ilə ABŞ-ın ilk dövlət bankı yaradıldı. Bankın aksiyalarının əsas sahibləri isə aparıcı simaları – Franklin, Cefferson, Hamilton, Monra və Cey oldular.22 ABŞ-ın ilk ali hakimi bu nəzərdə ömrünün sonuna (1835) qədər qulluq edən mason Con Marşall oldu. Bu vəzifəni tutduğu onilliklər ərzində Marşall ABŞ-da mason hüququnun təməlini qoydu və onu ədalət və sağlam fikir üzərində istehzaya çevirdi.
    Qanunlar azadlıq və demokratiyanı bəyan etsələr də, hüquqi baxımdan Amerika vətəndaşlarının bir qismini əşyaya (zəncilər), digər qismini isə əcnəbilərə (hindular) çevirdi. Masonsayağı Femida hinduların və zəncilərin soyqırımı və təhqirlər barədə şikayətlərini tamamilə qulaqardına vururdu. C. Marşallın vəzifədə olduğu dövr ərzində bir neçə milyon hindu məhv edilib, onların ərazisi və əmlakı isə ağdərili işğalçılar tərəfindən talan olunub.
    Mason mənbələrinin mə᾽lumatlarına görə, sonradan ABŞ‒nın paytaxtına çevrilən federal şəhər Vaşinqtonu Ceyms Hobanın başçılıq etdiyi mason me᾽marları inşa etmişlər. 1№‒li mason lojasının birinci ustası olan C. Hobanı 1792‒ci ildə şəxsən Vaşinqton baş me᾽mar tə᾽yin etmişdi. 23
    Şəhər demək olar ki, boş yerdə inşa edildiyindən, mason me᾽marları nəhəng imkanlara malik idi. Layihəni hazırlayarkən onlar mason fiqura ayinlərinin fiqur və nişanlarından istifadə edirdilər.
    Yəhudi‒mason sivilizasiyasının gələcək paytaxtının əsas me᾽marlıq dominantları prezident sarayı («Ağ ev» adını alan bu tikilini Hovan özü tikdirdi), mason templi (ilk əvvəllər Süleymanın mə᾽bədi şəklində nəzərdə tutulurdu) və masonların memorialı (sonralar‒mason T. Ceffersonun xatirə abidəsi) oldu. Vaşinqtonun planına nəzər saldıqda, mason simvolikası fiqurları aşkar şəkildə nəzərə çarpır.24 Ağ evdən və mason memorialından keçən xətlər mason templində kəsişir və sirkur şəkli əmələ gətirir. Yuxarıdan baxarkən azad daş yonanların‒masonların əsas işarələri‒bucaqlar, sirkurlar, pentaqramlar və s. yaxşı görünür. Hovan ağ evin yuxarı hissəsində mason hakimiyyəti rəmzi olan beş pentaqram yerləşdirmişdi.
    Amerika masonları yəhudi işarələrindən törəyən rəmzlərə Qərbi avropadakı «qardaşlarından» daha artıq önəm verir, onları öz güclərinin rəhni sayırdılar. Bu onunla izah olunur ki, ABŞ-da mason lojalarında yəhudilərin sayı avropadakından xeyli çox idi, hətta bə᾽zi lojalar yalnız yəhudilərdən ibarət idi.25
    Mason simvolikası ABŞ-ın bir çox dövlət sənədlərində, ilk növbədə, pul əskinaslarında öz əksini tapıb.26 Məsələn, bir dollarlıq əskinası nəzərdən keçirək. Onun sol tərəfində kəsik piramida təsvir edilib, piramidanın üstündə isə masonların sənədlərində «kainatın möhtəşəm me᾽marı» adlandırılanın üçbucaq şəklindəki «gözü» hakimdir. Azad daş yonanlarda «kainatın möhtəşəm me᾽marı» mistik e᾽tiqad obyektidir və bu səbəbdən də piramidanın yanındakı «biz tanrıya inanırıq» ifadəsi dəhşətli küfr təsəvvürü yaradır, çünki burada həqiqi Tanrı kafircəsinə mason e᾽tiqad obyekti ilə əvəzlənir.
    Piramida on üç qatdan ibarətdir ki, bunların hər bir kərpici hər bir xalqın və insanın zirvəyə münasibətdə yerini təcəssüm etdirir. Hakimiyyət zirvəsinin simvolu isə masonların özlərini də aid etdikləri «seçilmiş» xalq tərəfindən idarə olunan çoxsaylı xalqlardan təşkil olunmuş kosmopolitik sürü yaradılmasını nəzərdə tuturdu.
    «Seçilmiş» xalqın çox asanlıqla tanınan rəmzi qismində qartalın üstündə 13 beş guşəli mason ulduzundan əmələ gələn Davud ulduzu (yəhudiliyin və israilin simvolu) yüksəlir. Bu halda o, düz olaraq israilin 13 şəcərəsini əks etdirir.
    (İllustrasiyaları «Naməlum səhifələr...»in müəllifləri əlavə edirlər.) ABŞ da masonluğun inkişafı xüsusilə dəhşətli səciyyə daşıyırdı. İlluminatların «Fi-Beta-Kappa» cinayətkar sektasının yayılmasından savayı, Amerika masonları arasında Bafometin simasında iblisə sitayiş ən᾽ənəsi də dəstəklənirdi. «Böyük Toronun arkanları» mistika kitabında Bafomet dırnaqlı ayaqlarını çarpazlayıb yer kürəsinin üstündə oturan qadın döşlü buynuzlu keçi kimi təsvir edilir. Onun alnında pentaqram var. Bafometin heykəli yəhudi İsaak Lonqun 31 may 1801-ci ildə Çarlston şəhərində (Cənubi Karoline ştatı) tə᾽sis etdiyi «Dünyanın Ali Şurası»nda qoyulmuşdu. Şura «qara ibadətlər» quran və bunlara hətta aşağı səviyyəli masonları da cəlb edən bir sıra mason lojalarına nəzarət edirdi. O, bu qəbildən olan cəmiyyət və təşkilatlar arasında birincilik iddiasında idi. Amerika masonlarının bu qanadı bir sıra ölkələrdə, o cümlədən Polşada və inqilabaqədərki Rusiyada da yayılmışdı. Onun Rusiyadakı səlahiyyətli təmsilçisi Çeslav Çinski özünü açıq şəkildə satanist adlandırmaqdan da çəkinmirdi.
    «Dünyanın Ali Şurası» mütəmadi olaraq «qara antipapalar» seçirdi ki, bunların sırasında ardıcıl olaraq «qara messalar» keçirən Albert Payk xüsusilə fərqlənirdi. 1871-ci ildə A. Payk «Əxlaq və Ehkam» adlı kitab buraxdırdı ki, həmin kitab masonlar arasında «mason İncili» adını aldı.
    «Dünyanın Ali Şurası» ona yaxın olan digər bir satanist təşkilatı‒İsanı təhqir edən, alçaldan və Dəccala e᾽tiqadın kafiranə ən᾽ənələrinin davamçısı olan cəngavər‒tampliyerlər ordeni ilə (1805-ci ildə yaradılıb) bilavasitə əlaqədədir. 1850-ci ildə meydana çıxan «Şərq ulduzu» mason ordeninin orgiyalarında qadınlar da iştirak edirdilər. Məxfi qatillərin‒assasinlərin ən᾽ənələrini bərpa edən «Qədim ərəb məxfi mə᾽bəd ordeni» də göstərilənlərə yaxın idi.
    1832-ci ildə bu qəbildən olan daha bir gizli cəmiyyət meydana çıxdı‒«Kəllə və sümüklər». Onun «vətəni» Yel unverisiteti, banisi isə Almaniyada masonluğu qəbul etmiş Uilyam Rassel oldu. Özünə məxsus elitar sektaya çevrilən bu cəmiyyətin üzvləri 1856-cı ildən etibarən Nyu-heven unversitet şəhərciyinin «movzoley» adlandırılan binasında hər həftə toplaşır, kəllə və sümüklər olan tabutda uzanmaq və buna bənzər digər iblisanə ayinləri icra edirlər. Təşkilatın üzvləri sırasında ABŞ-ın bir sıra görkəmli dövlət xadimləri, o cümlədən prezidentlər də daxildir (məsələn, ABŞ-nın keçmiş prezidentləri B. Klinton və ata C. Buş bu sektanın üzvləridir).
    Yəhudilərin tamahkarlıq və işbazlığı xristian sivilizasiyasının qalıqlarını da sıxışdırıb aradan çıxarır, onu yəhudi işbazlarının mənfur və pozğun psixologiyası ilə əvəz edirdi.
    Amerika tarixçisi C. Adams yazırdı: «İşbazlar sinfinin Amerikanın hakim və yeganə sinfinə çevirməklə, bu ölkə eksperiment keçirir ‒ öz sivilizasiyasını işbazların ideyaları üzərində qurur. İşbazların hökmranlığı altında olan digər siniflər öz həyati fəlsəfələrini tezliklə həmin ideyalara uyğunlaşdırırlar. Görəsən alverin dükanı, fəlsəfəsi və yeganə əsas ideya ‒ gəlir ideyası əsasında möhtəşəm sivilizasiya qurmaq mümkündürmü?».31
    Öz kapitallarını quldarlıq, qul alveri, sələmçilik və hindularla fırıldaqçı ticarətlə qazanan yəhudi işbazları Amerikanın iqtisadi inkişafına yönüm verdilər. Zombart haqlı olaraq qeyd edirdi ki: «Ümumiyyətlə, birləşmiş ştatlar mövcud olmaları üçün yəhudilərə minnətdar olmalıdır... Birləşmiş ştatlar yalnız yəhudi elementinin mövcudluğu sayəsində bizim onları tanıdığımız şəkildə, yəni məhz ABŞ şəklindədir. Çünki bizim amerikaçılıq adlandırdığımız, öz əsas cəhətlərinə görə kristallaşmış yəhudi ruhundan başqa bir şey deyil».32
    19-cu əsrin sonunadək yəhudilər Amerika iqtisadiyyatının əsas sahələrini‒poladtökməni (Qugenheymlər), tütün, teleqraf, asfalt sahələrini əllərinə keçirə, yaxud nəzarətə götürə bildilər. Amerika təsərrüfatının əhəmiyyətli hissəsinə nəzarət edən bir sıra iri banklar yəhudilərin ixtiyarındadır. Belə ki, Amerikadakı bütün dəmir yol şö᾽bələrini birləşdirməyə can atan «Harriman sistemi»ni, əsasən, Nyu-yorkdakı Leb, Kun və Ko bankerlər birliyi dəstəkləyirdi. Qərbdə, xüsusən də Kaliforniyada hakim mövqelərə yiyələn yəhudilərin sayı xüsusi ilə çox idi. Bu ştatın təməli qoyularkən yəhudilər həm hakim, deputat, qubernator, mer və s. vəzifələrə namizədliklərini irəli sürdülər, həm də sənaye sahəsində aparıcı mövqelərə yiyələndilər‒Zeliqman qardaşları, Vil, Helm, Cesse, Cem San‒Fransiskoda; Lui Sloss, Luis Berstl Sakramentoda; Helman və Nümark Los-ancelesdə. O dövrün ən iri maliyyə sövdələşmələri B. Davidson (Roxtildin agenti), Albert Prist (Rod-Aylend), Dayer (Baltimor), Lazar qardaşları (bu üç qardaş Paris, London və Sanfransiskoda «Lazar Brazers» bank birliyinin təməlini qoymuşdu), Zeliqmanlar, Qlezye, Vormserlər kimi yəhudi işbazları tərəfindən həyata keçirilirdi. Morits Fridlender ən böyük buğda krallarından biri idi, Adolf Sutro isə Komstok kapitallarının istismarı ilə məşğul olurdu.33
    20-ci əsrin əvvəlləri üçün ABŞ-da aparıcı yəhudi maliyyəçilərinin‒Kun, Leb, Benmon, Lazar, Solomon Landeburq, Talman, Şpeyer, Y. Şif, Zeliqman və Qugenheymin başçılıq etdikləri qüdrətli yəhudi maliyyə qruplaşması meydana çıxdı.34
    Pulla ələ alma və şantaj yolu ilə hərəkət edən bu yəhudi bankerləri 1912-ci ildə ABŞ-ın maliyyə fəaliyyəti üzərində nəzarət hüquqlarını rəsmiləşdirdilər. Seçki kompaniyası zamanı maliyyə yardımı əvəzində mason-prezident Vudro Vilson Federal ehtiyat sistemi barədə qanun imzaladı. Bu qanuna görə, ölkənin maliyyə ehtiyatlarına sərəncamvermə və milli valyutanın çapı beynəlxalq yəhudi bankerlərinin əlinə keçirdi. Qanun Pol Varburq və F. Vanderlipin (Kun‒Leb maliyyə qrupunun aparıcı simaları), həmçinin Rotşildlə sıx əlaqədə olan C. P. Morqan maliyyə imperiyasının təmsilçiləri H. Davidson, Ç. Norton və B. Stronqun fəal iştirakı ilə tərtib olmuşdu.
    ABŞ konqresinin üzvü Lindberqenin qeyd etdiyi kimi, federal ehtiyat sistemi haqqında qanun «dünyada ən böyük trestin təməlini qoydu. Prezident bu qanunu imzaladıqdan sonra pulun hakimiyyəti ilə idarə... qanuniləşdiriləcək.» Bir qədər sonra isə bir konqresmen‒L. Mak Fedden yəhudi maliyyə hökmranlığının bu alətinin daha düz qiymətini verdi: «Federal ehtiyat sistemi haqqında qanun qəbul edilərkən bizim xalqımız ABŞ-da dünya bank sisteminin qurulduğunu dərk etmirdi.
    Dünyanı öz iradələrinə tabe etmək üçün əlbir fəaliyyət göstərən bankirlərlə sənayeçilərin idarə etdikləri super dövlət. Federal ehtiyat sistemi öz imkanlarını gizlətmək üçün var gücü ilə sə᾽y göstərir. Lakin həqiqət ondan ibarətdir ki, Federal ehtiyat sistemi hökuməti ələ keçirib. O, ölkəmizdə baş verənlərin hamısını idarə edir və bütün xarici əlaqələrimizi nəzarətdə saxlayır. O, hökumətləri istədiyi kimi yaradır və məhv edir».35
    Amerika dövləti və cəmiyyəti ideal yəhudi qoruğuna çevrildi. Burada tamahkarlıq və acgözlük hər şey etmək hüququnua malik «seçilmiş» xalqın yəhudi-mason ideologiyasının satanizmi ilə birləşmişdir. Amerikanın «milli seçmə» olması barədə əfsanə «seçilmiş» xalq haqqında yəhudi tə᾽liminin dəyişdirilmiş forması idi.
    Artıq bu dövrdən ABŞ bütün dövlət və xalqlarla münasibətdə yəhudilərin seçilmişlik və özbaşınalıq prinsiplərinə üstünlük verir.
    1823-cü ildə Amerikanın iki yüksək vəzifəli masonu-prezident D. Monro və dövlət katibi C. Adams sonradan «Monro doktirinası», yaxud «Amerika amerikalılar üçün» adı almış sənət hazırladılar. Burada ABŞ-ın planetin bütün qərb yarımkürəsində hökmranlıq iddiası bəyan edilirdi. Sənəd bütün mason lojaları tərəfindən bəyənildi və təbliğ edildi. Masonlar onu Şimali və Cənubi Amerikanın bütün ölkələrini ABŞ-a birləşdirilməsi yolunda ilk addım kimi qiymətləndirirdilər.
    Hinduları qırdıqdan və onların ərazilərini ələ keçirdikdən sonra da yəhudi-mason dövləti qəddar işğalçılığını və dünyanı qana qərq etməsini davam etdirdi. ABŞ, İspaniyanın əlindən Floridanı, Meksikadan isə Texasın nəhəng ərazilərini zor gücünə aldı. Daha sonra ABŞ yeni təcavüzə əl ataraq, Meksikanın yeni ərazilərini‒Yeni Meksikanı və Şimali Kaliforniyanı da ələ keçirdi. Xaincəsinə hücum sayəsində ABŞ İngiltərənin Oreqomdan onun xeyrinə imtina etməsinə nail oldu. 1848-ci ildən sonra ABŞ Kanadadan Meksikaya qədər bütün ərazidə Sakit okean sahil boyuna yiyələndi. 1776-cı illə müqayisədə ABŞ-ın ərazisi yeddi dəfə böyüdü.
    Category: Amerika niyə məhv olacaq | Added by: Islam_Kitabxanasi
    Views: 599 | Downloads: 0 | Rating: 0.0/0
    Total comments: 0
    Only registered users can add comments.
    [ Registration | Login ]

    Quranda axtar
    Quran,Hədis,İslam təlimləri, Fiqh
    Quran
    İstifadəçi girişi
    Login:
    Password:
    Kitabxana əxlaq
    Etiqat, Tarix, Fəlsəfə, Dini yaradıcılıq
    Dost saytlar
  • İslamQadını
  • Günahkar-Bəndə
  • Kitablar yüklə
  • Bölmələr
    Tarix [535]
    Etiqat [869]
    Fəlsəfə [4]
    Dini yaradıcılıq [40]
    Bölmələr
    Quran [585]
    Hədis [253]
    İslam təlimləri [24]
    Fiqh [219]
    Azan vaxtları [1]
    Dua [26]
    Din [13]
    Namaz [10]
    Kateqoriyalar
    Böyük qeybət dövründə alimlərin məqami [6]
    Tarixi və dini bəhslər (şübhələrə cavab) [5]
    Buxari və Müslümün səhihlərinə bir baxış 1 [21]
    Təhlükəylə üz-üzə [2]
    Beytül-əhzan (Həzrət Fatimeyi-Zəhranın (s) həyatı) [16]
    İmam Həsən (ə) və İmam Hüseynin (ə) başına nələr gəldi? [26]
    İmam Məhdi (ə) barəsində təhqiqat [3]
    Vilayət günəşi (2-ci cild) [16]
    Vilayət günəşi (1-ci cild) [25]
    Ziyarətmnamələr [10]
    Sәfәvilәr tаriхi (zühurdаn süqutаdәk) (2-ci cild) [19]
    Sәfәvilәr tаriхi (zühurdаn süqutаdәk) (1-ci cild) [17]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (5-ci cild) [6]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (4-cü cild) [5]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (3-cü cild) [4]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (2-ci cild) [9]
    Vəhhabi əqidəsinə əqli bir baxış (1-ci cild) [8]
    Vəhhabiliyin siyasi tarixi [24]
    Peyğəmbərlərin həyatı [28]
    İslamda şiəlik [19]
    Peyğəmbərin (s) davranışlarına bir baxış [14]
    İmam Xomeyni (r) əsri [36]
    İslаm tаrixi və təhlillər [18]
    Erməni Müsəlman davası (1905) [12]
    Seyyidüş-şühəda Həmzənin həyatı [5]
    Meysəm Təmmarın həyatı [4]
    Həbib ibn Məzahirin həyatı [3]
    İmam Məhdi əleyhissəlamın həyatı [3]
    İmam Həsən Əskəri əleyhissəlamın həyatı [2]
    İmam Əliyyən-Nəqi əleyhissəlamın həyatı [3]
    İmam Riza əleyhissəlamın həyatı [5]
    Bilalın həyatı [2]
    İmam Məhəmməd Təqi əleyhissəlamın həyatı [2]
    İmam Museyi-Kazim əleyhissəlamın həyatı [3]
    Salman Farsinin həyatı [3]
    İmam Cəfər Sadiq əleyhissəlamın həyatı [3]
    Müslim ibn Əqilin həyatı [4]
    İmam Məhəmməd Baqir əleyhissəlamın həyatı [2]
    Hücr ibn Ədinin həyatı [3]
    Livan müsəlmanlarının rəhbəri İmam Musa Sədrin həyatı [8]
    İmam Zeynül-Abidin əleyhissəlamın həyatı [5]
    İmam Hüseyn əleyhissəlamın həyatı [4]
    İmam Həsən Müctəba əleyhissəlamın həyatı [3]
    Əmmar Yasirin həyatı [5]
    Əmirəl-möminin Əli ibn Əbutalib əleyhissəlamın həyati [6]
    Mister Hemferin xatirələri [9]
    Kərbəlada çaxan bir şimşək [13]
    Həzrət Zeynəbin (s.ə.) həyatı [11]
    Qədir-Xum [5]
    İmаm Hüsеynin (ә) qiyаmınа аnаlitik bir bахış [5]
    İmam Hüseyn əleyhissalamın həyatı [7]
    İmаm Rizа (ә), İmam Mehdi (əc) vә hәzrәt Mәsumә (ә) hаqqındа qısа mәlumаt [7]
    Həzrət Əlinin (ə) Malik Əştərə məktubunun şərhi [7]
    Qeyb dövrünün tarixi [17]
    Amerika niyə məhv olacaq [7]
    Əli əleyihissalam kimdir? [13]
    Nur sırası [7]
    Rəsmlərimiz
    Copyright MyCorp © 2021