Altinci fesil Incillerin serguzesti ya ehd cedid.
Ehd cedidin serguzestleri.
Xristian alimlerinin etiqadi budur ki,Isa Semavi kitabi yadigar qoymamisdir.Bir muddet kecdikden sonra onun sagirdleri (Yaxud Pavel kimi basqa adamlar) Meshidi sozleri ve emelleri haqqinda kitablar yazmaq fikrine dusmusler( Kilse Tarixi 65-ci seh) Amma teesufler olsun ki,hemin kitablarin yazilisinin baslangicindan tutaraq 300 il muddeti erzinde bu kitablar qeddar rum imperatorlarinin tecavuzunun qurbani olmuslar.O,imperatorlarin hedefi yalniz mesihiyyeti esasini dagitmaq,butberestlik ve movhumat eqidelerini yaymaq idi. Bu uzun muddet erzinde imperatorlarin heyata kecirdiyi tedbirler mesihiyyeti esasine derinden tesir etmisdir.Mezheb bascilari oldururlur ve hebs olunurdular,dini kitablar yandirilirdi.. Bidet edenler dini merkezlerde lenger salib,o zamanin kilselerinden heqiqete zidd olan telimlerle mesgul olurdular.Dini cemiyyetleri dagidib,namazxanalari viran etdiler. Eslinde imperatorlar 300 illik fealiyyetleri neticesinde mesihiyyeti esasini tar-mar etmisler. ve ona ele mehvedici zerbeler vurmusdular ki,artig muqeddes kitablarin ve mektublarin basina acilan oyunlari gorende,geleceye optimist nezerle baxmaq mumkun olmur. Indi ise daha genis tesevvur yaratmaq ucun ,imperatorladan bir necesinin tercumeyi-halini teqdim edirik.
1:Trajan.
O,miladi 98-ci ilde hakimiyyeti ele kecirenden sonra,heqiqi mesihiyyeti aradan aparmaq siyasetini heyata kecirdi.O,bu sahede bir nece qosun cixardib,onlarin icrasina basladi.Bu qanunlar uzun muddet icra olundu. Hakimler sey gosterirdiler ki,mesihiler isani inkar etsinler ve coxsayli Allahlara ibadet etmeye reqbetlensinler.Mesihiler oz eqidelerinde mohkem durduqda,onlari qetle yetirdiler.Is o yere catdi ki,miladi 156-ci ilde kilsenin en mesgu uzvlerinden ve temelcilerinden biri olan qetle yetirilib.Izmirde yandirildi: ( Kilse Tarixi seh 152-157 muellif:xristian alimi Miller)
2:Mark Avril
O,mesihiyyeti zulm ve zorgucune mehv etmeyi oz qarisina meqsed qoydu.Oz niyyetini heyata kecirecek.Afrkada ve imperiyanin diger hisselerinde cox sayda xristianlari qetle yetirdi.Bu imperatorun selteneti zamani bas veren tufanlar, veba xesteliyi,qehetlik, dusmen tecavuzu ve diger amiller ehaliye cox eziyyet verir ve xalqi mesihilere qarsi cixis etmeye daha cox tehrik edirdi. Hemin zaman her gun bir toplu mesihi hebs olunurdu. Netizede <> ve <> kilselerinin en gorkemli sexsiyyetleri, hemcinin kilseni te'sis eden diger sexler hebs olunurdular. << Atalusun>> oglu maturas heqiqeten ruhani islerde boyuk cengaver idi. O, kilse movqenin gunclenmesine muhum rol oynayirdi. Onu tutub siddetli ezab ve isgence verdiler. Axirda facieli suretde canini tapsirdi.(<> 166-171-ci seh)
3;DESIYUS
Xristian alimi Millerin fikrine gore,Desiyusun mesihi kilselerinin mehv edilmesinde heyata kecirdiyi emeliyyatlar,butun kesmis imperatorlarin fealiyyetlerinden daha tesirli olmusdur. O,oz zulmunu ve cefasini ela bir hedde catdirdi ki,bu eziyyeti gozlemeyen mesihilerin cox tamasa ile imanlarinan donduler( <> seh 179-180)
4:-Valerin
Desiyusdan sonra imperator taxtina oturan Valerin.onunla muxalif olan yepiskoplarin hamisini olum ile hedeledi. Balerin <>Yepiskopu Siperiyanin boynunu vurdurdu.O ,hakimiyyetin 2- ci ili butun kesislerin qetline ferman verdi.Hemcinin gosteris verdi ki,butun serafetli mesihilerin mali ve rutbeleri zebt edilsin.Ve eger bundan sonra da oz imanlarindan donmeseler,qetle yetirilsinler( <,Kilse tarixi>> 181-ci seh)
5: Djuklas O,hakimiyyet taxtina yetisenden sonra butperestlerin yeniden canlanma dovru baslandi.Butperest yazicilar xalqi mesihilere qarsi tehrik etdiler. Imperatorun az qala caninini olan Qaleriyus Djuklas terefinden kilseden tamami ile eser-elamet qalmasina yonelen fermanin verilmesine calisirdi.Yeni namazxanalarin dagidilmasi,mesihi kitablarinin yandirirlmasi,imperatora qurbanlig kesmiyen butun mesihilee siddetli ezab ve iskence verib,onlarin oldurulmesi emri imperator bu teklifi qebul edib,onu icra etdi. Bu Zulm ve cefa,hercend imperatorlugun qerb hissesinde uzun surmesede,serqde 9 il davam etdi. Ve o dovrun en siddetli zulm-cefasina mesihilerin taleyine nesib oldu.(Kilseler tarixi.232-23 .sev 34) Bu cur hadiseler qarisinda ehd cedidin aradan getmemesi ve tehrif olunmamasina nece inanmaq olar? 6:- S?rli Konstantin. Mesuliyyetin esasina qarsi uzun muddet erzinde tekid olunan butun bu tezyiq ve cinayetlerden sonra,miladi 312-ci ilde Rum imperatorlugunun taxtinda Konstantin oturdu.O ,Rumlularin zulm ve cinayetlerine son qoydu.Lakin onun mezheblerine mudaxile etmesi ,kilselerinin rahibelerinin ile almasi Inqiyi surasinin teklif etmesinin ,meshiyyetinin belalar cixmis vucuduna ,sagalmayan yara vurdu. Cunki,Konstantin ozu cox qeddar adam oldugundan ve bezi nalayiq ve murdar emeller etdiyinden elave butbereslere hec bir elaqeni kesmeyib eksine daha artiq, onunla rabite yaratmislar.O,mesihileri mecbur edirdi ki,oz fikir ve emellerinde onun isteklerine muvafiq olsunlar.( Kilse Tarixi s?h.248) O,Niqiyye esasinda istirak etmek ucun,Rumun muxtelif mentiqlerinden gelen yepiskoplarin etiraz ve tenqidlerine mehel qoymadi .( ola bilsin ki,tendiq hedeflerinden biri hemin eh-cedidde vaqe olan herc-merclik tehrifat meselesi olub) Onlari nezerinden kecirdib,arasdirmaq evezine qeydiyyatlarin hamisini yandirdi. Bele delilsiz sexsin rahibliyi mesuliyyetin esasina nizam-intizam getire bilerdimi? Eksine kitablarda qalan etirazsiz sehadet ve delilleri elave edildi. Konstantin oz siyasi hedeflerine nail olmaq ucun ,xristianlari oz aralarinda vehdet yaratmaga mecbur edirdi.Ve onlara her nov eqide ve reyi izhar etmeyi qadagan etmisdi. O,butun mesuliyyetde lazim bildiyi terzde qetiyyet gosterirdi. Bele olan suretde ehd-cedid ve incil ile ne etdiyi melum deyil.! Meger bele qeddar ,imani sekil ve oz sexsiyyetinin ucalmasinda basqa bir meqsedi olmayan adam,rumlularin bidet ve butperestlik ayinlarinin aradan aparmlsdlr ya sabit etmisdir.Hec sekki-subhe yeri yoxdur ki,butperestlik adet-enenesi ile bu cur temasda olan adam, mecburiyyeti mesihiyyeti esasini butperestlik amillerinden temizleye bilmezdi. her halda xristianlarin elinde olan hazirki Ehd -cedid 4c- cu esrin evveli ve ortalarinda yeni teqriben 325-350-ci illerde movcud olan nusxelere aiddir.( muqeddes kitabin arxeologiyasi. muellif con Elder.Seh 103) eser-elamet yoxdur.Siyasi nezerle ve hadiselerin tesiri neticesinde o nusxelerin taleyi melum deyi.
Bele olan suretde,Incillerin sehihliyine ve xristianlarin esasina etimad etmek olarmi? Ve Hazir ki,muqeddes kitabi Mesihi sagirdlerinin esl yazilari kimi qebul etmek duzgundurmu?Her bir insafi olan sexs onlarin esliliyinde ve sehihliyinde tereddud edecek.Hal-hazirda ehd-cedid adi ile taninan kitabin sehih ve moteber olmasini tesdiq eden diri sahid yoxdur.Bele ki,miladi tarixinin evvel esirlerinde movcud olan nusxeleriden bir nece uzerinde yazi olan papiruz vereqleri ele gelmisdir. O,yazilar hazirki Incili vezi paraqraflari ile tamami ile ziddiler. Meshur Amerika Mujdecilerinden olan Con elder ozunu <>eserinde yazir.<> xarabalarinda 2 vereq papirus verer tapilmisdir.Yazinin mezmunu mesihe nisbet verilmisdir.
Lakin sozlerin ekseriyyeti oxudugumuz ehd-cedid kitabi ile ferqlidirler( Seh 109) Qedim Incilin vereqlerinin tapilmasi aydin sekilde gosterir ki,hal-hazirda movcud olan Incillerin tehrif olunmus ve sonralar papalar ve bir ilde tuhani atalarin vasitesi ile bu sureti almislar. Xulase qeyd etmek lazimdr ki,daim gizli hadiselerin ve ellerin tecavuzune meruz qalan ehd-cedid hec cur moteber ve etimad doguran ve mesihi sagirdilerinin yazilara hesab edile bilmez.
|