Doqquzuncu fesil. Gunahlarin bagislanmasi ve cennetin alqi-satqisi. Butun ilahi dinler ve mehzebler oz ardicillarini gunahlardan cekindirmeye calisirlar. Amma teessuf ki, kilsenin ixtiralarindan ibaret olan xristianlarin dini kitablari ve te'limleri, dinlerin eksine olaraq,xalqi gunaha teref cekir... Bu meselede xristianligin diger ilahi dinlerden ayri dusmesinin sebebi budur ki,xristian kesisleri ve yepiskoplari zahirde hezret Isa (e)-a mensub olsalarda,heqiqetde Isa mesih ile hec bir bagliliqlari yoxdur. Onlar o hezretin getdiyi yoldan ve qoydugu qanunlardan xebersizdirler ve mesihin meqsedinden cox-cox uzaq dusmusler...Isanin bir Allahi var,bunlar ozleri ucun uc Allah duzeldibler.Isa xalqi pis emellerden cekindirirdi,bunlar xalqi ehv olunma vereqesi ile gunahlara dogru sovq edirler ve pul alib gunahlari bagislayirlar.("Medeniyyet tarixi"cild 18. seh.36-41) Tarixe muraciet etdikde aydin olur ki,butun bu yoldan azmagin hamisi Pavel adli bir sexsden baslayir. Menseyi Yehudi olan Pavel, Allahin hezret Isaya vehy etdiyi esli incilin heqiqetlerinin aradan getmesine ve onun yerine butperest Pumlular ve Yunanlilarin movhumat vexurafatlarinin berqerar olmasina bais olmusdur. Bir gun Pavelin yazilari "Muqeddes Hevari Pavelin mektublari"adi ile taninmisdir ve Xristianlarin dini kitabindan sayilir Pavel oz mektublarinda deyir: "Isa Allahin ogludur ve Allahliq mekanini oz atasindan irs aparmisdir ve bu ogul atasinin emri ile xalqin arasinda yasamaq ve beserin ehval ve veziyyetinden xeberdar olmaq ucun yer uzune gelmisdir., lakin sonradan Yehudi bendeler Allahin ogluna qarsi qiyam edib,onu en facieli suretde dar agacina cekmisler! Ve Allah oz eziz ogluna yetisen ezab ve eziyyetlere xatir, rehme gelib butun bendelerin teqsirlerinden kecmis ve bendelerin boynunda olan butun teklifleri (yeni vezifeleri) levg etmisdir! Xalqin yegane vezifesi Allahin oglu Isaya iman getirib,onu sevmekdir.Cunki her kes Isani qelben severse, onun butun gunahlari bagislanmisdir!!" Pavelin fikirlerinin menbeyi haradandir? Xalqin gunahlarinin bagislanmasi bir neferin ozunu oldurmesi ve ya qanin axidilmasi ile mumkun olmasina inam, qedimde movcud olan eqidelerdendir. Misir, kicik Asiya ve Yunan xalqlari hele qedim zamanlardan beri,beseriyyete nicat vermek ucun beser sureti alib ve yer uzune gelmis, xalqin, gunahlarinin bagislanmasina xatir oz canlarini qurban veren Uziris, Atin, dyunirus kimi "Allahlara" e'tiqad edirler. ("Mesihi sureti" kitabi, seh 99)
Budailerin be'zileri Buda haqqinda hemin eqideye malikdirler.Onlarin eqidesine gore Allah, besere gunahlardan ve xetalardan nicat vermek ucun doqquzuncu defe yer uzune nazil olub, Budanin cesedine qerar tutmusdur.("Dairetul-mearif" cild 2, seh. 391) Heqiqeten demek lazimdir ki, Allahin yegane oglunun dara cekildiyinden sonra artiq tovratda beyan olmus Allahin emrlerine itaet etmek lazim deyil, hetta bir nefer mesihininde boynuna hec bir vezife gelmir,cunki Isanin qaniXristianlarinin gunahlarinin keffaresidir ve onlarin bagislanmasi ucun axidilmisdir!! ... Lakin hamimiz bilirik ki, Allah tealanin oglu yoxdur, cunki ogul mehdudiyyeti ve cismi olan varliqlara mexsusdur. Ve yalniz onlardan bir cuzvun ayrilib ovlad suresinde gelmesi mumkundur. Amma Allahin hududu yoxdur. Her nov mehdudiyyetden ve cismaniyyetden pak ve ucadir. Ve onun ucun ovlad tesevvur etmek mumkun deyil. Bu cehetden Qur'ani Kerim Allahin ovladi olmayan bir heqiqet kimi tanitdirir:
" Ne dogulub, ne de dogulmayib" ("Tovhid" suresi)
Misirliler ve onlarin ardicillari dusunmeyibler ki, eger Allah oz bendelerini bagislamaq istese bu cur xurafata mohtac deyil ki, mesum (yeni gunahsiz) bir sexsi xalqin gunahlarinin silinmesi ve odenisi ucun bir nece gun (hansi ki, beserin gunahlari ile muqayiseye gelmez) zehmete salsin ya carmixa ceksin. Belke Allah teala sonsuz olan rehmetine gore be'zi cinayetlerin cirkin emellerinin ustunu ortub, anlari bagislayacaq. Hemcinin oz edaletine gore de ceza verecek, cunki onlarin oz gunahlari oz yaxalarindan yapisacaq. ("Hec kes basqasinin gunahini boynuna almaz"en'am" sursi.164-cu aye)
Cennetin alqi-satqisi ya ehv olunma vereqeleri.
Gunahlarin fidyesi ve keffaresi Pavelin zamaninin sade ve tem-teragi olmayan bir metleb idi. Lakin sonralar kilse bascilari ve ruhani atalar buna yeni don geyindirdiler. Pavel e'tiqadinin esasina gore yalniz ata Allah ve ogul Allah movcud idi.Lakin ruhani atalar bu ikisinin uzerinediger ucuncu Allahi muqeddes ruhda elave etdiler ve Allahlarin sayini uce catdirdilar.Hemcinin Pavelin doktrinasinda Isa mesihin carmixa cekilmesi ile xalqin gunahlari oz ozune bagislanir,amma ruhani atalar gunahlarin bagislanmasi ucun yeni qerarlar cixartdilar.Yeni qerara esasen gerek gunahi olan sexs evvel gelib kesisin yanina,oz gunahini e'tiraf etmeli,sonra neqd ya nisye suretde bir miqdar pul cenab papaya teqdim etmelidir ki, onun gunahi bagislansin.Ve bele te'lim verilir ki,kesisin agzindan: "Men seni bagislayiram"kelmesi cixan kimi Allahin onu bagislamaqdan basqa bir caresi qalmir.("Kilsenin islahatlar tarixi" seh.62) Kesislerin be'zileri tovbe, e'tiraf ve dua etmek haqqinda te'kid etmirdiler ve alicini azad buraxirlar. Bele izah edirler ki, ehv olunma vereqesi alindiqda gunahkar sexs tovbeden, e'tirafdan, bagislanma dualarindan ve gunahlarin keffaresinden de azad olur.Butun bu meseleleri pul ile ehfolunma vereqesinin alinmali vasitesi ile hell olunmasini iddia edirler. Teqriben 1450-ci ilde Oskford universitetin rektoru Tomas Qaskoni "Thomas Gascagne" sikayet edirdi ki,bu gun gunahlar deyirler: Men Allah qarsisinda etdiyim gunahlardan ve cirkin emellerden qorxmuram,cunki kesislerin yaninda gunahlarimin bagislanmasini istemeyimle ve papadan ehvolunma vereqesini almagimla butun gunahlardan ve keffarelerden beraet elde etmisem.("Medeniyyet tarixi" 18-ci cild. seh.37.) "Izahut-te'limil-mesihi" ye'ni "Mesihi te'liminin izahi" kitabi yazir ki, "Gunahlarin bagislanma qudreti, yalniz katolik kilselerine aiddir. Onlardan basqa xilas ve gunahlarin bagislanmasi ucun umud yeri yoxdur" (Seh.188.2-ci vap. 18-ci cild. seh 37) Hemcinin "Mesihi te'limi" kitabi yazir: "Biz gunahlarin kesis yaninda butun xetalarimizi e'tiraf etmeyimiz vacibdir,cunki ozunun bir xetasiki kesisden guzleden sexs diger xetalardan nicat yolu tapa bilmeyecek,hetta ikiuzluluk etdiyi ucun daha boyuk gunah etmis olur.Hemcinin oz xetalarinin sayini da e'tiraf etmek vacibdir, meselen on defe ya da daha cox filan gunahi etmisem". ( seh.34-36) Xristianliq bu cur xurafatlarla cox adamlarin exlaqi tekamulunun qarsisini alib ve onlari me'nevi feziletlerden mehrum edibdir. Ferdleri cinayetlere ve geride qalmaga ducar edir. Amma Qur'ani Kerim fitret esasinda besere gunahi qadagan edir ve insanlari me'nevi kamilliye de'vet edir.Cinayetkarlari xurafata aluda etmeden tovbeye ve gunahlardan qayitmaga regbetlendirir ve onlari bu cur umudvar edir: Her kes pis emel etse, ya ozune zulm etse, sonra Allahdan bagislanmasini istese,Allahin bagislayan, merhemetli oldugunu gorer" ("Nisa" suresi 110-cu aye) Gunahlarin bagislanmasini boyuk Allaha mexsus oldugunu bildirir:"Goylerin ve yerlerin mulku ve hokumeti Allah ucundur, istediyi kesi bagislayar ve istediyi kese ezab verer.Allah bagislayan ve rehmlidir." ("Feth"suresi 14-cu aye) Beli bu umumi muqayisede Qur'anin nece nursacan ve qiymetli metleblere malik oldugu me'lum olur. Allahin salami olsun bu edaletli ve deyerli heqiqetlerin ardinca geden kese.