Onuncu fesil Ehdi cedidin yazicilari Bu yazanlari niye tanimaliyiq?
Siz her gun muxtelif me'lumat ve xeberler esidirsiniz,lakin onlarin arasinda diqqete layiq ve inandiginiz xeber,yalniz mo'teber xeber sexsden esitdiyinizdir.Cunki xeberi soyleyen ya yazan emeli saleh ve dovrudanisan adam olnasa onun sozlerine ehemiyyet vermeyecekler.Buna gore biz dogru me'lumat almaq isteyende ve bizden evvel yasayan sexslerin heqiqi islerinden ve sozlerinden agah olmagimiz ucun gerek duz danisan ve yazan adamin soragina dusek. Isa Mesihi (e) Nece esrler birden qabaq yasamis Isa mesihi (e)-in qelbeyatan sozleri ve emelleri baresidne melumat elde etmek ucun her bir sexs ehd-cedidi yazanlarin hal-ehvalini arasdirilmalidir ki,onlarin bu isleri yerine yetirmeye selahiyyetleri var ya yox?... Cunki her yazi ya sozu,gozu yaqli suretde mesihin sozleri ve emlleri adi iel qebul edile bilmez.Teesuf ki,Incillerin yazicilarini tanimaq ucun elmi ve sehih tedqiqatlar ile tanimaq ucun elmi ve sehih tedqiqatlar ile mesgul olanda,aydin olur ki,namelum ve ya imansiz,yolunu azmis,xetakar ve tamamile etimada layiq olmayan adamlar olmuslar.Daha cox izah verilesi ve deyilenleri inkar olunmaz bir heqiqet oldugunu bilinmesi ucun,ehd-cedidin yazicilari haqqinda onlarin ozlerinin diri menbelerinden bir nece cumle neql olunur. Eh-Cedid Yazanlarin bioqrafiyasi. Ehd-cedid 7 mektubdan ibaretdir ve sekkiz nefer:Peter,Yehya,Metta,Yehuda (bunlar mesihin sagirdlerinden idiler.) mark,Yaqub (<> seh 958 yazir;Umumi reye gore Yequbun mektubunu mesihin qardasi yequb teqriben miladi 45-ci ilinde telif etmisdir.) Peter O,ehd-cedidin iki mektubunu muellifidir.Bu iki mektub Metta,Mark ve Luka Incillerininmenbei hesab olunmusdur.Luget yazir:Quvveli reye esasen MArk oz Incilinin yazilisinda Peterin melumatlarina istinad edirdi. Metta ile Luka da Mark Incilini ve diger bir nusxeni oz xeberlerinin menbei kimi goturmusdur.(Seh 112) Peter hemin o sexsdir ki,Mesih ona oz niffetini izhar etmisdir.nece ki,Metta Incilinin 16-ci feslinde 21-23 bendlerde oxuyuruq: Isa o zamandan etibaren oz sagidlerine soylemeye basladi ki,o Yerusalaime getmeyi,agsaqqallar,bas kahinler ve qanunsunaslarin elinden cox ezab cekmeyi,oldurulmelidir ve ucuncu gun dirilmelidir. peter onu kenara cahirib etiraz etmeye basladi:Ya Rebb,ozune yazigin gelsin!Bu esla senin basina gelmeyecek! Feqet Isa Petere muraciet edib dedi:<> Bu vesfden sonra Peterin leyaqeti catirmi ki,Metta Mark ve Luka onun ardinca gedib onun sozlerini oz xeberlerinin menbei qerar versinler!! Peter Ve Yehyanin Itaetsizliyi. Mesih olume muserref olan gunun gecesi qemli-qusseli!...Isa dusmenlere teslim olan gece,sagirdlerne dedi: <> Onlari bu haletde goren Isa mesemmet etdi ve Petere dedi: <>( Metta Incili 26-ci fesil.1-55 bendler.) Sonra onlara ikinci defe emr etdi ki,<>Isa duadan ayilanda onlari yatmis tapdi.Yene de onlar oz rahatliqlarini ISani emrinden ustun bilmisler. Bu cur gergin veziyyetde Mesihin kicik bir emrine ehemiyyet vermeyen kesler,meger basqa vaxt onun sozune qiymet ve hormet qoyarlarmi? Bele olan halda Incili,Vehyi,Yehyani mektublarinin ve Peterin nezareti altinda ya onun vasitesio ile telif olunmus yazilari moteber ve etimad doguran hesab etmek olarmi?! Nece Isani Tenha Qoyub Qacdilar? Isa oz dusmenlerinin eline esir dusen gece,oz sagiddlerine(Mettaya ,Yehudaya,Yehyaya ,Peyere ve diger sekkiz nefere) dedi:<> Sagirddlerin hamisi bu budreyisi pislediler.Peter dedi:>>Hec vaxt bu cur etmeyeceyik.>>Birden Yehuda etrafinda qilinclar ve agaclar ile silahlanmis adamlarla geldi.Onmlarla birge kohne rehberler ve xalqin agsaqqallarida var idi. Onlar qabafa gelib Isani tutdular,bu vaxt onun butun sagidleri onu qoyub qacdilar.(MEtta Incilinin mezmunu,26-ci fesil,31-75 ci bendler) Isa cemiyyete nezer yetirende gordu ki,Peter basgalari ile bir yerde ocagin kenrarinda ozunu qizdirmaqla mesguldur.Bu menzereni Isaya nece agir tesir edeceyini tesevvur etmek cetindir.Bu en secilmis sagidlerin qusuru ve suqutu,hemin gece oz dusmenlerinden gorduyu pis ve nalayiq hereketlerden ve reftarlardan daha cox Isanin qelbinin agrisina bais olmusdur( Yehya Incilinin tefsiri seh 284) Meger bu cur iradesiz kesler,Mesihiyyetin ilk dovrunu aci hadiseleri ve imperatorlarin zulmu muqabilinde sabit qedem qala bilerlermi?!( matta incili 16-ci fesil .21 ci bend) Yazicilarin Imansizligi. Isa oz heyati zamani sagirdlerine demisdir:"Defnin ucuncu gunu menim qebrimden qalxmagim zerurudir!"(Matta incili 16-ci fesil 21-ci bend) Hemin gun onlara bu xeberi kim deyirdise, shagirdler Isanin ozu onlarin yaninda hazir olmayinca inanmadilar. Isa onlari imansizliga ve dahsqelbliliye gore mezemmet etdi!!( Mark incili 16-ci fesil,1-4-cu bendler)
Mesihin shagirdleri bu cur olan halda, onda onlarin ardinca geden diger yazicilar nece qalacaqdilar?!
Mark Mark Barnabanin emisi oglu idi (Pavelin koloslulara mektubu 4-cu fesil. 10-cu bend)ve Pavel,Barnaba ve Peterle yoldashliq munasibetlerisaxlayirdi. Ehtimal olunur ki, o mesiyyetin e'tiqadlarinixususunda Peterden te'lim almishdir. Buna gore Peter ona ovladim deye xitab edirdi. Markin veziyyetleri yaxshi olmayan Pavel ve Peterin ardinca getmesi onun yoldan azmagina delalet edir. Cunki hemishe shexsin istadi ve yol yoldashi o, shexsi tanimaq ucun en yaxshi vasitedir. Bundan elave Fluyid Filson yazir:" Peter tesevvur edirdi ki, Mark mesihe xidmet etmek de sabit qedem deyil"('Ehd cedidin acari" kitabi seh 25) Bununla melum olur ki, Mark, Paterin nezerinde ettibari deyil idi.
Luka
Namelum bir adam idi. Xeterak ve yoldan azmish Pavel ile elbir ve yoldash olmushlar. Muqeddes kitabin lugeti yazir:" Onun shexsi tarixi, Pavel ile yoldashliq etmezden evvel ve ondan sonra, me'lum deyil, ya aydin olmayan ve qeyri-mueyyen revayetlere esaslanir"("Ehd-cedidin acari" seh 772)
Mesihin qardashi Yequb
O ele bir shexs idi ki, xalqin nefsani isteklerine cavab vermek meqsedi ile ve Musanin sherietini inkar etmek ucun hiyleye el atdi. O aciq-ashkar elan etdi ki: -" Buna gore men bele hesab edirem ki, qeyri-yehudilerden bashqa Allaha teref donenlere cetinlik toredilmemelidir". Ve bu vasite ile bir nece meseleden bashqa, Tovratin hokumlerini mehv etdi. Hezret Isa demishdir:" Sanmayin ki, men qanunu (yeni Tovrati) peygemberlerin yazilarini pozmaga geldim: Men pozmaga deyil, icra etmek ucun geldim. Cunki dogrusun size deyerem: "Goy ve yer kecib getmeden, her shey icra olunmadan, qanunda her kicik bir herf ve ya bir noqte bele yox olmayacaqdir"(Matta incili 5-ci fesil 17-18-ci bendler)
Pavel
Paveli tanimaq ucun onun hemkari, yeni Lukanin yazilarindan bashqa hec bir menbe ixtiyarimizda yoxdur. Bundan elave, Pavelin etdikleri emellerin her biri onun yoldan azmish oldugunu subut etmek ucun kifayet edici delil ve qiymetli shahiddir. O cumleden: Hemin Tovratin hokumlerine emel olunmasinin levgi ucun teshkil olunmush intriqada ishtiraki, cunki, Pavel bu isin terefdarlarindan ve o shuranin uzuvlerinden hesab edilirdi.( Hevarilerin ishleri 15-ci fesil) Soylenilen metleblerden bele neticeye gelmek olar ki, Eger xristianligin ilk esrlerinde bash veren hadiselere goz yumsaq, yene de ehd-cedide nikbinlikle baxib, onu moteber hesan etmek olmaz. Cunki, onu yazan adamlarin shexsiyyeti e'tibar ve e'timad doguran insanin shertlerine muvafiq deyil. Teeccublu burasidir ki, xristianlar yazicilarin soyledikleri xurafat ve ziddiyyetleri Ilham ya muqeddes ruh! kimi teqdim edirler. O halda ki, bu eqidenin sened menbe'i yalniz hemin namelum ve kecmishi belli olmayan yazicilarin oz iddialaridir. Umud edirik ki, bir gun gelecek, xristian ziyalilari bu cur xurafi eqideleri redd edecek ve biz bir yerde islamin seadetbexsh bayragi altinda haqqa qovushacagiq. Amin!
|