On ikinci fesil
Meger mesih gunahlari oz boynuna goturur?
Yeni hec kes basqasinin gunahini boynuna almayacaq. Qur'ani Kerim 17-ci sure, 15-ci aye. Elmin sur'etle inkisafi ile gun-gunden daha aydin olan movzulardan biri, ilahi qanunlara emel etmek zeruriliyidir.Hercend kecmis dovrler erzinde beseriyyet tecrubeli sexslerin ve alimlerinfikirlerinden istifade etmesede, hal-hazirda oz mehdud dusuncesi mexluqatin sirlerini kamil suretde derk ede bilmeyeceyini ve heyatin butun meseleleri baresinde, deyisilmez olan faydali nezeriyyeleri ifade etdire bilmeyeceyini tesdiq edir.Cunki beser gorur ki, dunyanin muxtelif guselerinde,verilen qanunlarin ekseriyyetinin bir muddetden sonra noqsani ve eybi askar olur ve neticede qanun cixardanlarin ozleri mecbur olub onu kenara qoyurlar. Xosbextlikden alimlerin bir qismi e'tiraf edirler ki, beseri seadete ve kamillik zirvesine catdira bilecek, yegane proqram, yalniz alimleri yaradan alim Allahdan menbe goturen semavi qanunlardir. Buna gore,peygemberler xalqi bu mutereqqi proqramla tanis etmeye calisdirdilar. Onlara gunahkarin evezine diger bir sexsin cezalanmasi onun yolunda feda ve qurban olmasi eqidesi ile daim ciddi mubarize apariblar ve aydin suretde deyibler: " Her kes oz emellerinin girovundadir." Yezegilin kitabindfa yazildigi kimi: "Gunah eden her bir sexs olecek, ogul atasinin gunahini dasamayacaq, ata da oz oglunun gunahini dasamayacaq, edaletli kesisin edaleti ozune qalacaq, serr adamin serri ozune qalacaq." (Ehd-etiq Yezegilin kitabi 18-ci fesil. 20-ci bend) Cunki, ozunu feda vermek ve gunahlari oz boynuna goturmek eqidesi, ele bir zemine yaratdi ki, cox adamlar bashqasi onlarin evezine ceza gorecek deye, ilahi qanunlara emel etmekden el cekmisler. Neticede oz inkisaflardan qalmaqdan elave ictimai nizamda agir zerbe vururdular. Bele ki, Isa meb'us olub, xalqi, dini vezifeleri yerine yetirmeye de'vet edende te'kidle be'yan edirdi: "Sanmayin ki, men qanunu (yeni Tovrati) ve peygemberin yazilarini pozmaga geldim...-Belelikle bu en kicik emrlerden birini kim pozarsa ve bele etmeyi insanlara oyrederse, goylerin padsahliginda, o, en kicik adlanacaqdir." ( Matta incili 5-ci fesil, 17,20-ci bendler) Mesihi miladinin ilk esrlerinde bas veren hedislerinin ve rum imperatorlarinin haqsiz tebligatinin te'sirinden, xristianlar pavel tek seriet sandiran adamin ardinca gedib, buddalilar ve brehmeniler kimi deyirler: "Allahin yegane oglu, ya da Allahin oglu yer uzerine geldi ki, xac vasitesile bendelere gunahlardan nicat versin."("Sanskrit edebiyyatinin tarixi" seh.80. "Iki ehdin mujdeleri" seh.157) Hemcinin deyirdiler; "Mesih bizim gunahlarimizi oz boynuna goturmeyi namine dar agacindan asildi ve ozunu le'nete meruz qoydu ki, bizi serietin le'netinden ve bize vacib olan ilahi qanunlardan azad etsin." Pavel Qalatiyalilara yazdigi mektubda aciq aydin deyir: " Mesih ise bizim ugrumuzda le'netli olub, bizi qanunun le'netinden xilas etdi,cunki yazilmisdir: Agac uzerine asilan her kes le'netlidir." ( Qalatiyalilara mektub. 3-cu fesil, 13-cu bend) Hemcinin hemin feslin 23-26-ci bendlerinde aciqlayir "Feqet iman gelmezden qabaq biz, Qanunun muhafizesi altinda hebs edilmisdik." Buna gore, Qanun Mesihe yol gosteren murebbimiz oldu ki, biz imanla saleh sayilaq. Iman geldikde ise biz artiq murebbinin hakimiyyeti altinda deyilik. Zira, siz haminiz iman vasitesi ile Mesih Isa da Allahin ogullarisiniz! Xulase bu yol ile ozlerini axirinci arzularina yetisdiler ve dediler: (Isa) Gosterislerden ibaret olan emrler qanunu levg etdi (Pavelin Efeslilere mektubu, 2-ci fesil, 15-ci bend)... (Ye'ni artiq seriete ve ilahi emrlere emel etmek lazim deyil.) Elbette, aydindir ki, onlarin meqsedi oz nefsani isteklerine yetismekden bashqa bir sey deyildi! Be'zen xristianlar rusvayciliqdan yaxa qurtarmaq ucun, qeyri-me'teber qedim kitablardan, Mesihe ve onun dar agacindan asilmagina aid olmayan deliller getirerek, deyirler: " Mesihi dara cekdikden sonra, ona sirke icirtdiler, nece ki, Davud 69-cu mezmurda xeber vermisidr! Belelikle bizim gunahlarimizin goturulmesi ucun Mesihin xac ve dara cekilmesi hekayeti heqiqete uygundur!" Lakin 69-cu mezmura muraciet edende goruruk ki, orada eslen Mesihe aid bir sey yoxdur, belke hekayet Davudun ozu haqqindadir. Nece ki, 68-ci mezmurda deyir: " Allahim mene nicat ver.... Sen menim arimi, xecaletimi, rusvayciligimi bilirsen ve menim dusmenlerimin hamisi Senin qarsindadir. Ar menim qelbimi sindirdi, siddetli xestelik meni elden saldi, halima yanan ve teselli veren intizarindaydim, amma tapmadim. Mene zerdab yemeyi ve teshne olanda mene sirke icirtdiler." (Davudun 68-ci mezmuru 1-22-ci bendler) Mulahize edin yuxaridaki cumleler mesihileri serietin qanunlarindan azad etmek ucun, Isanin carmixa cekilmesi hekayesi ile hec bir elaqesi yoxdur. Lakin. xristianlarin fikrine esasen, Isa heyatinin agir anlarinda sirke icmisidr. Buna gore mezmurda sirke adi cekilmesi ile, xristianlar bu cumleleri, Mesihin carmixa cekilmesi ve ya gunahlari oz boynuna goturmesi movzusuna nisbeten davudun gelecekden xeber vermesi kimi qebul edirler. Dogrudan da bu cur delil getirmek gulmeli deyilmi? Deyilenlere esasen aydin olur ki, ibahi emrlere itaet dinin en zeruri meselelerinden biridir. Hemcinin basqalarinin gunahlarini oz boynuna goturmek eqidesi en boyuk xurafatlardan hesab olunur. Bu feqet ehd-cedidde yazildigina gore bunu qebul etmek hec cur duzgun deyil. Hetta demek lazimdir ki, ehd-cedid, ehd etiqle, peygemberin ve Isa (e)-in istiqameti ile uygun gelmir ve bu ziddiyyet ehd-cedidin qeyri-sehih olduguna sehadet verir. Mucye Ertest Bonson Almani oz kitabinda yazir: " Xaca cekilme ve gunahlar ucun qurban olmaq bunlarin hamisi Mesihi oz gozleri ile gormeyen Pavel ve onun yoldaslarinin uydurmasidir ve bunu heqiqi mesihiyyetin esasi hesab etmek olmaz" ("Kitabul Fariq" muellif Bekbaqecizade. seh. 282) Bundan elave Barnaba oz incilinde Mesihin dara cekilmesini tamamile inkar edir ve aydin sekilde deyir: "Yehuda Iskaryot sehven, Isa Mesihin evezine dara cekildi." ( Barnaba Incili fars dil, tercumesi. seh. 214-218) Indi ise eger sorushsaniz ki, beseri seadete ve xosbextliye hidayet ede bilecek, semavi emrlerin hamisini, hansi yol ile elde etmek mumkundur? Cavab verecek ki, Qur'ani Kerim, elbette mo'teber kitablarda movcud olan Islam peygemberinin ve me'sum imamlarin ozlerini ve emellerini elave etmekle. Cunki Qur'an, heyatla bagli meselelerin esaslarini hec vaxt kohnelmeyen ve dinamik terzde muzakire movzusu bilen ve oz ardicillarini bu barede her bir basqa qanunlardan ehtiyacsiz eden, yegane kitabdir. Amma Tovratda hazirki inciller bunun eksine cox tehrifatlar, sehvler ve xurafatlardan ibaret oldugundan elave, qayda-qanun vericilik cehetinden mehduddur ve hec vaxt beser ehtiyaclarini tam me'nada hell ede bilmez ve heyat proqrami deyil. Xulase, neql olunan metlebler gosterir ki, gunahlari boynuna goturmek ve ya Isanin, ozunu qurban vermesi movzusu insan sexsi ve ictimai tekamulunden saxlayir ve beser terqiyye dogru getdikce bu eqidenin xurafat oldugunu daha yaxsi derk edecek. |