On besinci fesil Incillerin ziddiyyetleri
Besre unutqanliq ve sehvlere ducar olduqlarina gore sozleri ve yazilari ziddiyetsiz olmur. Be'zen gorursen ki, qabaq soylediyi kelmelere zidd olan metleblerden danisir. Cox movzular var ki, onlarin haqqinda diqqetle behz etdikden sonra, hemin onlarin baresinde muxalif nezeriyyeler ifade etmisdir. Bu movzu yalniz unutqanlik muqabilinde ozunu nezaret ede bilmeyen "besere"mexsusdur. Hec vaxt yaradilisin mebdei, ye'ni her seye qadir ve alim olan Allahin pak zati haqqinda bunu tesevvur etmek olmaz. Buna esasen, beseri hidayet etmek ucun Allahin nazil etdiyi kitabda gerek ziddiyet ve sehv olmasin Bunun kamil numunesi Qur'ani-Kerimdir. Onda evvelden axiradek her bir ziddiyyet ve zeif noqte yoxdur. Bu movzu o, boyuk kitabin semavi olmasina delalet eden nisanelerden biridir. Cunki adi hesabla gotursek, ders oxumamis bir beserin cox problemlerle qarsilanaraq umumdunya inqilabina rehberliyi ve Allah ile rabitesi olmaqdan bu cur kitab te'lif etmesi mumkun deyil. Teessuf ki, Qur'anin eksine, xristianligin mehzebi kitablarinda coxsayli ziddiyyetler movcuddur. Bununla bele bilmirik ruhani atalar bu "muqeddes kitabi" Allaha nece nisbet verirler?
Ziddiyyet nedir?
Elbette me'lumdur ki, zidiyyet bir mebleg haqqinda iki uygun olmayan fikrin beyan edilmesidir. Ve fen alimleri onlarin arasinda duzgun izah ve tefsir tapa bilsinler. Meselen deyirler ki, "Beser aya sefer etmisdir" sonra da deyirler: "Beser aya sefer etmemisdir..Bu zidiyyetdir ve siz terzde olan cumleler ile hardasa rastlashsaniz bilin ki, zidiyyetle uzbe uz olmusunuz. Indi de gelin inciller uzerinde qisa tedqiqat aparaq ve baxaq gorek bu dord cur incilde zidiyyetler movcuddur ya yox? 1. Tehqir ve quldurlarin kufru Matta incili, Isa Mesihin dar agacindan asilmasi macerasini sherh etmek isteyende yazir: " O zaman onunla beraber iki quldur, biri saginda ve biri solunda olaraq, carmixa cekildi. Gelib kecenler baslarini yirgalayib, onu tehqir editdiler. Ve deyirdiler: "Sen ki, me'bedi yixib uc gunde tikersen, ozunu xilas et! Eger Allahin oglusansa, carmixdan dus..." Onunla beraber carmixa cekilen quldurlar da ona eyni sitemi etdiler." (Matta incili 27-ci fesil, 38-41-ci bendler) Mulahize edin :Matta incilinin dediyine esasen: carmixa cekilmis kor iki quldur Isa Mesihi tehqir edib, kufr soylediler. Amma Luka incili yazir: "Asilmis olaraq cinayetkarlardan biri Onu soyerek dedyirdi: "Ozun eyni cezaya mehkum oldugun halda, Allahdan qorxmursanmi? Biz haqli olaraq oz emellerimize layiq ceza aldiq feqet o, hec bir gunah isletmemisdir" (Luka incili 23-cu fesil, 39-41-ci bendler) Dogrudur Matta ile Luka, her ikisi Isa Mesihi iki quldurla birlikde cekilmesini qeyd edirler, amma "Her iki quldur onu tehqir edib ve kufr soylediler" cumlesi ile "o iki quldurdan biri ona kufr soyledi, amma o biri onun cavabini vererek onu qorxutdu" cumlesi ona muxalifdir ve ziddiyyet tekskil edir!
2. Deyenek el agaci.
Mesihin sagirdlerine sifarisleri hekayesinde Mark yazir: "On ikileri oz yanina cagirib, onlari cut-cut gondermeye basladi. Onlara murdar ruhlar uzerinde hakimiyyet verdi. Onlara gozteris verdi ki, yol ucun tek bir deyenekden bashqa hec bir sey goturmesinler. Ne torba, ne corek ne de kemerlerinde pul gotursunler. Feqet dedi ki, cirpiq geyinsinler ve iki koynek geyinmesinlr" ( Mark incili 6-ci fesil, 7-9-cu bendler.) Fikir verin,Mark deyenek goturmeyi ve ayaqqabi geyinmeyi icaze verir ve deyir ki, onlari goturmeyi eybi yoxdur. Lakin Matta incili, aciq -aydin buna muxalif cixir ve deyir: "Isa oz iki sagirdlerini yanina cagirb, murdar Ruhlari cagirmaq... selahiyyetini ona verdi... onlara dedi... kemerlerinizde ne qizil ne gumus ve ne de mis goturun. Ne yolculuq ucun torba, ne iki dest koynek, ne capq, ne el agaci: Zira incili oz ruzusuna layiqdir (Matta incili 10-cu fesil,1-10-cu bendler) Burda iki ifade bir-biri ile uygun gelmir: "Sefer zamani ozunuz ile ne el agaci ve ne cipiq goturmeyin." ve "sefer zamani deyenek ve cipiq goturun"
3. Peterden soru-sual.
Matta incili Peterin ferarilik dastanini serh etdikden sonra deyilir: "Peter Meshin dusmenleri arasina daxil oldu. Onlar Peterden bed guman olub, uc defe ondan sorusdular:"Sen Isa ile bir yerde olmusan?" Peter e'tiraf etmekden cekindi. Hemcinin aciqlayir ki, birinci ve ikinci defe bu metlebi ondan sorusan iki keniz olmushdur..." (Matta incili 26-ci fesil, 69-71 bendlerinin mezmununun xulasesi") Eyni halda Mark incili bu aciqlamani eksine olaraq deyir: "her iki defe de ondan iki yox, bir keniz sorusdu" ve yazir: "Peter asagidaki heyetde iken, bir kahinin qarabaslarindan biri geldi ve Peteri isinen gorub, ona baxdi ve dedi: "Sen de Nezaretli Isa ile beraber idin.Feqet o inkar edib dedi: "Senin ne dediyini bilmirem ve anlamiram." Ve cole, qapinin onune cixdi. Bu zaman xoruz banladi. Qarabas onu tekraren gorub,orada duranlara: "Bu onlardandir" demeye basladi. Feqet o, yene inkar etdi.( Mark incili 14-cu fesil, 66-70 bendler) Bundan elave he iki incilin Lukanin Incili ile uygunsuzlari vardir, cunki bu iki inciller sorgu-suali bir ve ya iki keniz etdiyi movzusunda ixtilaf ve sorgu edenin qadin ya kisi olmasinda fikir ayriligi yoxdur. Amma Luka incilinden me'lum olur ki, ikinci defe sorusan qadin deyil, kisi olmusdur.( Luka incili 22-ci fesil,55-59 bendler) Bir noqteye nezer yetirmek lazimdir: Mesihin xeber verdiyine gore, Peter Mesihi uc defeden artiq inkar etmeyib. Belelikle zidiyyeti aradan qaldirmaq ucun, demek olmaz ki, ondan bu movzunu sorusan muxtelif sexlerin her birinin qarsisinda bir defe Mesihi inkar etmisdir. Hemcinin, demek olmaz ki, ikinci defe bu movzunu bir idde adam ondan sorusanda, onlarin her birinin qarsisinda bir defe inkar etmisdir. Cunki ikinci sualdan sonra, deyende ki, Qarabas onu tekraren gorub, orada duranlara: " Bu onlardandir "demeye basladi, me'lum olur ki, qarabsadan bashqa qeyri bir kes bu movzudan xeberdar deyildi. Yalniz ikinci sualdan sonra bundan agah olmusdular. Her halda dogrudur ki, Incillerin her ucu Peterin xoruz banlamazdan evvel inkar etdiyini qeyd etmek isteyirler, lakin yuxaridaki movzularda ixtilaf edirler.
4. Meryem gelen zaman.
Matta, Luka ve Yehya Incillerin Isanin qebri ustune mecdelli Meryem ile o biri Meryemin geldiyi vaxti serh etmek isteyende dediler: "Heftenin ilk gunu dan yeri agarmaga baslarken (hava hele qaranliq iken) geldiler." (Matta 28-ci fesil, 1-ci bend, Luka 14-cu fesil, 1-ci bend, Yehya 20-ci fesil, 1-ci bend) Amma onlarin ixtilafina olaraq Mark incili yazir: "Gunes dogan vaxt Mecdelli Meryem, Yequbun anasi Meryam ve Shalomit qebr ustune geldiler"( Mark incili 16-ci fesil,1-2 bendler) Elbette hamimiz bilirik ki, dan yeri agarmaga baslarken, hava hele qaranliq olur. Lakin gunes dogan vaxt hava artiq isiqli olur. Belekile bunlarin arasinda hiss olunan derecede ferq vardir.
5. Mesihin qebrde qalma muddeti!
Matta incili yazir:" Yunus uc gun, uc gece neheng baligin qarninda qaldigi kimi, Insan oglu uc gun, uc gece yerin bagrinda qalacaqdir"( Matta incili 12-ci fesil, 40-ci bend) Mark incili ise Mesihin qebrde qlma muddetini iki gece ve bir gun oldugunu deyir. Cunki yazir: "Cume gununun axsami (senbeden evvel ki, gun) defn olundu ve heftenin ilk gunu (yeni bazar gunu) subh tezden qadinlar qebr ustune gelende, artiq Isa qebrden qalxmisdir."( mark incili 15-ci fesil, 42-ci bend: 16-ci fesil, 1-5 bendlerin xulasesi) Burada Mark ile Matta Incillerin arasinda movcud olan zidiyyetden elave, Isa Mesihe yalan danismaq nisbet verir. Cunki o, qebrde uc gece -gunduz qalacagini dedikden sora, bundan az muddet qalir! Her halda hemin miqdar zidiyyetlerin ve shfleri nezere alaraq, qetiyyetle demek olar ki, xristianlari hazir ki,mehzebi kitablari vehyi mebdeinden ve ilhamdan menbe'e goture bilmez. Eks teqdirde, onlarda bu ixtilaflar ve uygunsuzluqlar movcud olmazdi. Hemcinin onlarin yazanlarida ilhamlanmis ve ya muqeddes ruh kimi tanimaq qeyri mumkundur. Cunki, eger onlarin alim olan Allah rabiteleri olsaydi, bu cur ixtilaflar vucuda gelmezdi. Buna esasen biz xristianlarin movcud olan muqeddes kitabini tehrif olunmus, saxtalasdirilmis ve qeyri semavi bilirik. |