Xristianligin heqiqeti On yeddinci fesil Tovratin mujdeleri Insanlarin Allah yaninda uzru olmasin deye, Allah-teala her zaman insanlara oz huccetini te'yin edir ve hemin meqsedle oz Peygemberlerini gondermisdir ve peygemberlerini mo'cuzelerle tesdiqlemisdi.
Peygemberler dunyadan kecen zaman,ozlerinden sonra xalqin vezifesini teyin edirdiler.Peygemberler xalqin ona daha cox iman getirmesi ve haqq yolunda sabit qedem olmasi ucun ozunden sonra gelecek peygemberin nisaneleri yad ederek xalqa istiqamet verirdi. Ele buna gore,peygemberimizin Muhemmed(s)ozunden sonra daha peygember gelmeyeceyini beyan ederek,hezret Eli(e)-i oz xelifesi teyin etmisdir ve hezret Eli(e)buyururdu: "Ya Eli! senin mene nisbetin Harunun Musaya nisbeti kimidir, bir ferqle ki, menden sonra peygember yoxdur." Allah-teala evvelki peygemberlere nazil etdiyi kitablarda Axirez-zeman peygemberinin gelisini xeber vermisdir. Bundan agah olanlar onun intizarinda idiler.( Ebu talib ozunun Hebese padsahina mektubunda yazir: "Ey Hebese padsahi! Bil ki, Muhemmd (s) Musa ve Isa kimi peygemberdir... Siz onun haqqinda oz kitablarinizda oxumusunuz...) Ulul-ezm peygemberlerden biri Hezret Musa (e) Tovrat kitabinda Islamin aliqedr peygemberinin gelisini mujde vermisdir ve o Hezretin elametlerini bildirmisdir. Hercend hazir ki, Tovratlar tehrife me'ruz qalsalarda, onlarda hemin mujdeni soyleyen bir nece bendler goz qabagindadir. Burada, biz onlarin be'zilerini qisa sekilde beyan edirik.
Birinci mujde.
Tovrat kitabi ikinci qanun seferinde (Musanin 5-ci kitabi) 18-ci fesil 15-22-ci bendlerde Hezret Musa (e)-in sozlerini bele neql edir: "Ey Yehud, Senin Allahin senin icinden senin qardasinin arasindan menim kimi bir peygember meb'us edecek. Ona qulaq asin. Sen Huribde yiginacaq gunu oz Allahindan dua edirdin,deyirdin: Mebada olerem Allahim sesini bir daha esitmerem ve bu ezemetli atesi bir daha gormerem. Ve Allah mene dedi: Onlar ne dedilerse, yaxsi dediler." Onlarin qardasinin arasindan onlar ucun senin kimi peygember meb'us edeceyem ve Oz kelemlarimi onun nitqinde qerar vereceyem ve ona emr etdim,hamisini onlara deyecek.Ve kim o Peygemberi Menim adimla dediyi sozlere qulaq asmasa, onunla haqq-hesab cekecem. Lakin Men emr etmediyim sozleri, Menim adimla demeye cesaret eden ve ya basqa Allahlarin adi ile danisan Peygemberi oldurun. Ve eger oz qelbinde desen ki, "Allah dediyi sozleri nece mueyyen edeceyik?" Eger Peygember Allahin adi ile soz danishsa ve o soz heyata kecmesi ve emel olunmasa, bu sozu Allah dememisdir, bunu Peygember tekebbur uzunden demisdir, o halda ondan qorxma" Bu bendlerde Musa (e) Beni Israille, asagida vesf olunan sifetlere malik olan boyuk Peygemberin gelmesi haqqinda mujde verir: 1. Musa ve Israil xalqinin qardaslarindandir; 2. Musa kimdir; 3. Allahin kelami nitqinde qerar tutacag; 4. Allah ona emr etdi, onu teblig edecek; 5. Her kes, onun nitqi ile deyilen Allah kelamlarina qulaq asmasa, Allah onunla haqq-hesab cekecek; 6. Oz yanindan hec ne demeyecek; 7. Onun heqiqi peygember olmasinin elameti dediklerinin heyatda bas vermesidir; 8. Onunla muxalifet etmek xeterlidir, amma eger bi peygember yalan iddia etse onun qorxusu yoxdur, o halda ondan qorxma..." Butun bu sifetler neql olunmush bendlerde movcuddur ve hamisini kamil suretde Islam Peygemberi (s) ile uygun gelir ve biz onlarin her birini qisa sekilde izah edirik; 1.Israil xalqlarinin qardaslarindandir. Qur'ani-Mescid, Tovrat ve tarin ozu sehadet verdiyi kimi, Hezret Ibrahim (e) iki oglu var idi. Ismayil ve Ishaq.Ishaq (e)-inda Ye'qub adinda oglu var idi. Hezret Ye'qubun bashqa adi Israil idi. Hezret Ye'qubun on iki oglu var idi ve onlar Be'ni Israil xalqinin atalaridirlar. Hezret Ismailinde bir nece oglu olmusdur ve onlarda Hezretin ozu kimi Erebistan torpaginda meskunlasib, ereblerin nifuzlu tayfalarindan birin teshkil edirler. Bu xalq Beni_Israil xalqinin qardaslari hesab olunur. Cunki her iki tayfanin mohterem atasi, Yehudilerin, Xristianlarin ve muselmanlarin fexri, tarixin boyuk sexsiyyeti Hezret Ibrahim (e)-dir. Bu iki tayfa o hezretin iki mubarek peygember ovladlarindan Ismail ve Ishaqdan vucuda gelibler. Islamin eziz peygemberide (s) Ismailin neslindendir ve bu cehetden beni Israil xalqinin qardaslarindandir. 2. Musa kimdir. Islamin eziz Peygemberi (s) Musa kimi kitaba ve mocuzelere malik idi ve heyatinda Hezret Musanin heyatina benzer merheleler kecmisdir, ye'ni qilincla qiyam etmis, kafirlerle muharibe edib, onlara qelebe calmisdir. 3. Allahin kelami nitqinde idi. Allahin Resulunun (s) en boyuk mocuzesi, ebedi qalan mocuze adi ile taninmis Qur'andir ve hec kes onun mislinde bir sey getirmeyib ve getire bilmeyecek. Bu kitab ereb elifbasinda teshkil olunub. Kitab besherden ozu mislinde bir shey getirmeyi isteyir. Lakin hec kes buna qadir deyil. Ve esrler boyu onun muxalifleri siddetli muharibeler teshkil etmekle ve boyuk meblegler xerclemekle Islamla mubarize aparmislar ve hec vaxt Qur'an mislini getire bilmeyibler. Bunun sebebi Qur'ani Mecidin Allah kelami olmasidir. Bu kelam besher kelami deyil ki, beser de onun misline getire bilsin. 4. Allah ona emr etdi, onu teblig edecek. Islam Peygemberi (s) eshitdiyi her bir seyi beshere teblig etmisdir. O Hezret, vehy yolu ile aldigi butun xeyir ve ser mefhumlarina besheriyyete anlatmishdir. Peygember (s) vida heccinde soylediyi xutbede buyurdu: Ey ummet, cennete yaxinlashdiran ve cehennem ateshinden uzaqlasdiran her bir sheyi size emr etdim ve sizi cehennem atesine yaxinlashdiran ve cennet uzaqlashdiran her bir sheyden cekindirdim" (Usuli kafi. cild 2. seh. 74) Qur'ani-Mecid buyurur:
"Peygemberin vezifesi ancaq aciq-ashkar teblig etmekdir" (Enkebut suresi. 18-ci aye)
Islam Peygemberi ilahi emrlerin tebligi yolunda cox mesheqqeler ve zehmetler cekmishdir ve Ilahi memuru oldugu ucun hec bir sheyden qorxusu yox idi. Qureyshin isgenceleri muqabilinde sebr etmisdir. Nehayet mecburiyyet qarshisinda qalib oz veteni Mekkeni terk edib Medineye hicret etmisdir. 5. Her kes onun nitqi ile deyilen Allah kelamlarina qulaq asmasa, Allah onunla haqq-hesab cekecek. Semavi sherietin zeruriyyetlerinden biri ona muxalif olanin cezalanmasidir. Islam Peygemberinin (s.e.v.v.) serietinde gunahkar ve cinayetkar ucun siddetli cezalar te'yin olunmusdur. Her kes oz emelinin neticesine catmalidir. Qur'an buyurur: "Pislik eden sexs, onun cezasini gorecek ve o, Allahdan bashqa ozune ne bir dost, ne de bir imdada yeten tapacaqdir! Mo'min olmaqla beraber, yaxsi isler goren kisiler ve qadinlar cennete daxil olacaqdir"( "Nisa" suresi, 123-124) Hemcinin buyurur:
"Allaha ve Onun Peygemberine asi olanlar cehennem odu gozleyir. Onlar orada hemiselik qalacaqlar!" ("Cin" suresi, 23-cu aye) 6.Oz yanindan hec ne demeyecek. Islamin eziz Peygemberi (s.e.v.e) hec vaxt oz yanindan hec bir sey buyurmamisdir. Be'zen ona sual verende, dayanin Allahin vehyin nazil olmasini gozleyirdi. Qur'an bu zemanede buyurur: "Peygember hevayi nefsden (ye'ni oz yanindan) danismir, onun dedikleri yalniz ona nazil olan vehydir"(" Necm" suresi, 3-4 aye) 7. Onun heqiqi peygember olmasinin elameti dediklerinin heyatda bas vermesidir. Islamin eziz Peygemberi (s.e.v.s) ozunun 23 il peygemberliyi erzinde qabaqdan dediklerinin hadiselerin hamisi, sonradan heyatda bas vermisdir. Qur'ani-Mecid Rum suresinde buyurur: "Elif,Lam. Mim! Rumlular meglub oldular, en yaxin bir yerde lakin onlar bu meglubiyyetden sonra qalib gelecekler" 8. Onunla m,uxalifet etmek xeterlidir. Islam peygemberi (s.e.v.s) oz risaletini elenen elan edenden sonra, inadkar muxalifler ile uzbeuz oldu. Muxaliflerin her biri onun gunu-gunden artan inkishafin ve nufuzunun qarsishini almaq isteyirdiler. Lakin Peygember (s.e.v.s) sabit imanla oz de'vetini davam edir ve hec kesden de qorxmurdu. Allah-teala onun dusmenlerini sindirib, xar ve zelil etdi. Tekce Islamin birinci-Bedr muharibesinde iller erzinde Peygemberle muxalifet eden Qureysin rehberinden 70 neferi helak oldular ve sonraki muharibelerde heqiqi qelebe Islam Peygemberi (s.e.v.s) ile oldu. Nehayet Mekkenin fethi ile Islam yeni quvve tapdi. Yuxarida verilen izahlardan aydin olur ki, butun bu sifetler Islam Peygemberinin mubarek vicudunda cem olmusdur ve Tovrat ve'de verdiyi hemin Peygember Islam Peygemberi Hezret Muhemmed (s.e.v.s)-dir. Cunki Musa Peygemberden sonra butun bu sifetlere malik olan yalniz Hezret Muhemmed ibn Abdullah ( s.e.v.s)-dir.
Qeyri-sehih tetbirler.
Yehudi alimlerinin be'zileri bu mujdeni Yusa inb Nun (e.s) bagli oldugunu dusunurler.Halbuki butun bu vezifeler o, Hezrete uygun gelmir. Mes: o, Israil xalqinin qardaslarindan deyil, onlarin ozlerindendir. Hemcinin o, Musa kimi deyildir, cunki ikinci qanun seferinin axirinda Yusa ibn Nunun peygemberliye isereden sonra, deyir: " Artiq Israilin, Musa kimi, Allah onu uzbeuz tanidigi, bir peygemberi olmamisdir. ( Ikinci qanun seferi (Musanin 5-ci kitabi) 34-cu fesil, 10-cu bend) Xristianlarda iddia edirler ki, Tovrat ve'de verdiyi peygember Hezret Mesih (e.s)-dir. Bunlarin sozu esassizdir, cunki Tovratda ve'de verilmis peygemberin elametleri olan butun bu sifetler Isa (e.s)-in vicudunda cem olmur, meselen: 1. isa (e.s) beni Israilin qardaslarindan deyil, beni Israilin ozundendir. 2. Isa, Musa kimi dusmenler ile muharibe aparmadi ve silahli qiyam etmedi ve... 3. Hazir ki, Incilde oxuyuruq ki, Isa (e.s) buyurdu: " Size soyleyecek daha cox sozlerim var. Yalniz indi bunlar sizde siginmaz." (Yehya Incili, 16-ci fesil, 12-ci bend) Bele olan halda nece deye bilerik ki, " Ona emr olunan her seyi teblig etmisdir ve..." 4.Movcud incillere esasen Hz. Mesihin dedikleri gelecekde bas vermir. Cunki Matta incili 12-ci fesil 40-ci bendde deyilir ki, "Isa uc gun, uc gece qebrde qalacagini soyledi." Amma Mark incilinin aciq ifadesine gore, Isa qerbden soylediyi muddetden daha az qalmisdir. Mark Incili 15-ci feslin axiri 16-ci feslin evvelinde deyilir: Shenbe gecesi defn olundu, bazar gunu, gun dogan vaxt gorduler ki, qebr boshdur!! Neql olunanlardan, bele neticeye gelirik ki, Tovrat ve'de verdiyi Peygember Mesihden qeyri bir shexsdir.
Ikinci mujde Fran dagindan nur sacmaq.
Ikinci qanun seferinde deyilir: " Allah adami Musa vefatindan qabaq Beni Israile bu bereketi verdi, o, dedi: Allah Sinadan geldi, Seirden onlara zahir oldu ve Faran dagindan nur sacdi." ( Ikinci qanun seferi (Musanin 5-ci kitabi) 33-cu fesil, 1-2 bendler.) Burda Musa (e) oz zuhurunu ve Sina dagindan bir peygemberin zuhurunu zikr edir. Sina dagi Musa (e)-in Allahla sohbet etdiyi yerdir. Seir dagi Isa (e.s) me'bus oldugu, Yehudi torpagindandir ve Faran dagi Mekkedir. Tovratin tekvin seferinin (Musanin 1-ci kitabi) 21-ci fesil, 21-ci bendde bu movzunun delili getirilir. Hezret Ismailin heqiqeten Mekkeye gelib, yasamaq ucun orada meskunlashmagi haqqinda yazir: "Faran sehrasinda meskun olmusdur". me'lumdur ki, Faran dagi, Islam peygemberinin (s.e.v.v) orada meb'us oldugu ve ibadet etdiyi hera dagidir. Hemin dagda ilk defe olaraq Ilahi vehy, ye'ni " Eleq" suresinin ilk ayeleri ona nazil olunmus ve o, Hezret risalete meb'us olmusdur.
Ucuncu besharet-ulaga (Olaq-yeni uzunqulaq) suvar olan, deveye suvar olan.
Isaya peygember oz yuxusunu bele sehr edir:" Bir cut Ulaga suvar olani ve bir cut deveye suvar olani gordu." Ehd etiq Isaya peygemberin kitabi 21-ci fesil, 7-ci bend. Yuxarida deyilen mujde Isaya peygemberin yuxuda gorduyu " ulaga suvari olan" ve " deveye suvari olan" shexslere isare edilir. Delilin esasi: Incilin neql etdiyine gore oz xristianliq tarixinden, edebiyyati ve incesenetinden me'lumdur ki, Hezret Mesih oz sefirleri zamani ulaga suvar olurdu. Hemcinin bilirik ki, Erebistanda deve daha cox oldugundan ve onu quru, susuz ve otsuz sehralarindan at ve ulaq ile kecmek mumkun olmadigindan, Islamin eziz Peygemberi (s.e.v.v.) oz seferlerinde adeten deveden istifade edirdi. Belelikle Isaya Peygemberin (e.s) royada mushahide etdiyi, ulaq suvarisi ve deve suvarisi, iki boyuk Peygemberler: hezret Mesih (e.s) ve Muhemmed (s.e.v.v) ile muvafiq olur.
Dorduncu besharet Avvakum peygemberin (e.s) mujdesi.
Muqeddes kitabin diger bir yerinde oxuyuruq:" Allah ferman geldi ve Muqeddes Faran dagindan> Onun ezemeti semalari burudu ve yer onun te'rifi ile dolu oldu."( Ehd etiq Avvakum peygemberin kitabi 3-cu fesil, 3-cu bend)
Muqeddes kitabin lugetinin isare etdiyine esasen: feman-Cenub sehrasi demekdir. Me'lum oldugu kimi erebistan torpagi "Beytul-Muqeddesden" cenubda yerlesir ve bu torpaq cenub istiqametinde cox qabaga getdiyinden, yarimada seklini almisdir. Evvel aydin oldu ki, "Faran" Mekkedir. Belelikle, bu mujde de Islam Peygemberinin (s.e.v.v) zuhuruna delalet edir.
MUJDELERIN TEHRIFI Indi ise mujdelerin be'zilerinde "Ehl kitab" (Ehl-Kitab, Yehudi ve Xristianlar) terefinden edilen tehriflerin izahina bashlayiriq. Elimizde olan senedlere istinad ederek, bele bir heqiqeti ashkar etmisik. Tehrifleri bu meqsedle edibler ki, muselmanlar Tovratin mujdelerinden Islam Peygemberinin (s.e.v.v) nubuvvetini subut ede bilmesinler. Beli, xristianlarla, yehudiler gorduler ki, muselmanlar bu mujdelerden oz xeyrleri ucun ve onlarin eleyhine istifade edirler, onlara dogru cavab vermek evezine, elbette eger varlaridirsa oz muqeddes kitablarini tehrif edibler.
Ikinci qanun seferinin 18-ci fesl, 15-ci bendlerde gelib ki, "Senin Allahin, senin icinden senin qardashlarinin arasindan menim kimi bir Peygember meb'us edecek-ona qulaq asin". Hemin feslin 18- ci bendlerinde allahin sozlerini bele neql edir:" Onlar ucun, onlarin qardashlarinin arasindan, senin kimi bir Peygember meb'us edecem..." Deyilen metlebe diqqet yetirsek gorerik ki, 15-ci bendde mevcud olan "Senin icinden" ifadesi, 18-ci bendde bu mujde tekrar olunarken, mushahide olunmur. Hemcinin 15-ci bendde "Senin icinden" ifadesinden sonra "Senin qardashlarinin arasindan" ifadesinin gelmesi. oxucunun diqqet nezerini birinci ifadede edilen tehrife yonelir. Qeyd etmek lazimdir ki,Tovratin Ibrani dilinde olan diger nusxelerinde, esrlerle qalan coxsayli sehvler movcuddur.(Yuxarina verilen tercume hemin nusxelerin birinden edilib). Sehvlerin be'zilei inrani dilinde olan Tovrat nusxelerinin vereq alti qeydlerinde verilib.
Tovratin Ibrani metninden bu sehifesinin tesviri. Bu sehifede 10 sehv vardir ve ashagida onlarin duzelisine fikir verilmisdir.(Tovratin Ibrani nusxelerinin bu sehifesinde bir nece vele sehvler movcuddur.) Bele mulahize etmek olar ki, esli ifade "onlarin qardaslari arasindan"(Eger bu iki ifade eslidirse olarsa,onda burada Islam Peygemberine (s.e.v.v) isare olunur)olmushdur, yeni 18-ci bendde deyildiyi kimi ve ya "senin qohumlarindan, senin qardaslarindan". Miladi 4-cu esrde Corum Qedis terefinden, muqeddes kitabi yunan ve Ibrani metninde latin diline tercume olunmush nusxede "senin icinden" ifadesinin yerine " senin xalqindan" terkibi movcuddur ve ehtimala esasen heqiqi ifade budur. Latin nusxesinden Noksun ingilis dilinde tercume etdiyi nusxede, bele gelir:
No the Lord the God will raise up tor thee a prophet like myself, of thy own race'a drother of thy own: it is to him tkou must listen. "Xeyr. Senin Allahin, senin ucun, senin xalqindan, senin oz qardashindan, menim kimi bir Peygember meb'us edecek, gerek ona qulaq asasan" ingilisden hemin bu ingilis tercumesinde "senin icinden" ifadesi yoxdur, onun yerine Ot thy own race yeni"senin tayfandan" ve ardinca onun izahi olaraq "senin qardashlarindan ifadesi gelir.Bu, gozel izahdir ve bizim Tovratin Ibrani kelmesi haqqinda verdiyimiz ehtimal ise muvafiqdir. Gorunduyu kimi bu tercumede " senin icinden" ifadesi yoxdur, hemcinin me'lum olur ki, miladi 4-cu esrde, Corum Qedisin zamaninda, qedim Ibrani ve yunani nusxelerinde de bu ifade movcud deyildi, ve ya bu ifade o zamanin qeyri-moteber nusxelerinde yazilmishdir. " Ikinci qanun seferinin" 18-ci feslinde verilen mujdenin Hezret Isaya aid olmadigini subut etmek ucun,Yehya Incili 1-ci fesil 19-25-ci bendlerini delil getire bilerik. Orada uc neferin adi cekilib, Mesih, Ilyas, ve o Peygember ve vereq alti izahda deyilir ki, " Burada Peygember deyende," ikinci qanun" seferi 18-ci fesil 15-19-cu fesillerde Musanin mujde verdiyi Peygember nezerde tutulur". Belelikle, me'lum olur ki, bu ("ininci qanun" seferinde mujde verilen Peygemberdir.) Isa (e) deyil. This, then, was the testimony which john dore,when the jews sent priests and Levites from jerusalem, to ask him, who art thou? He admitted the truth, without conceaiment, admitted that he was not the Chisrst. What then, they asked him, art thou Elias? Not Elias, he said. Art thou the prophert? And he answered, No. 5 So they said, Tell us who thou art, that we may give an answer to those who sent us: waht account dost thou give ot thyselt? 5 That is, the prophet whase coming was toretold dy Moses in Dcut. 18.15-19. Yuxaridaki nusxenin vereq alti izahinin tesviri, geosterir ki, o, peygember meqsed " ikinci qanun" seferi 18-ci fesil 15-19-cu bendlerde mujdesi verilen peygemberdir. Ucunci mujdede oxuyuq ki, Isaya Peygember oz yuxusunu bele shehr edir;" Bir cut ulaga suvar olani ve bir cut deveye suvar olani gordu..." Ucuncu mujdede neql etdiyimiz kimi, ulaga suvar olan Hezret Isa (e)-dir ve Erebistan sheraitinde seferler yalniz deve ile mumkun oldugundan, deveye suvar olan Hz. Resuldur (s.e.v.v). Lakin Tovratin muxtelif tercumelerinde tehrife yol verilmisdir ve bele yaziblar: " Bir deste ulaga cut-cur develer suvar olanlar..." Hemcinin Velim Qelenin, "Fazil Xani" tercumesi adi ile taninan tercumesinde yazilibdir. "Bir ulag yuku ve bir deve yuku". Ibrani dili ile tanishligi olanlar bilirler ki, bu tercume sehvdir ve duzgun tercume evvelde zikr etdiyimizdir. Elbette, muqeddes kitabin qedimi tercumeleri bu cur sehvlerden hifz olunmushlar. O cumleden muqeddes kitabin 1671-ci ilde Romada cap olunmush ereb diline tercumesinde "ulaga suvar ve deveye suvar" tercume olunmush. Hemcinin "Ehd etiqin" 1875-ci ilde Mosulda (Bu tercume hemin 1671-ci ilde Romada cap olunmush ereb diline tercumedir ve diger uc moteber nusxelerle (yeni Hz. Isa (e.s)-dan evvel olunmush Yunan Seb'ini tercumesi Velqatin Latin diline tercumesi ve Suryani Peshitu tercumesi ile) tutushdurulmus ve teshih edilmishdir) cap olunmush tercumesinde tehrif yoxdur ve " ulaga suvar" ve " deveye suvar" me'nasina tercume olunmushdur. Ye'ni "Ulaga suvar olan ve deveye suvar olan". Ehd etiqin 1875-ci ilde Mosulda cap olunmush ereb dilinde tercumesinin tesviri, hemin 1671-ci ilde Romada cap edilmish erebi tercumedir.
1671-ci ile Roma capinin musxesi uzerinden 1860-ci ilde Velim Vetes terefinden ereb diline tercume olunmush nusxenin tesviri.
Hemcinin "dey Sara hucsun" un 1811-ci ilde erebi tercumesi duzgun olunmushdur.
" Dey Sara Hucsunun" erebi tercumesinin tesviri. Hemcinin "Corum Qedis"in latin tercumesi de duzgun tercume olunmushdur. A chariot he saw, with out-riders, one that rode on an ass, and one that roge on a camel; Looked long at them, watcking them eagerly. "Curum Qedisin" latin dilinde tercumesi uzerinde ingilis diline tercumenin tesviri. Bu tehriflerin sebebi, iller erzinde muselman alimlerinin, bu yuxudan Islam Peygemberinin (s.e.v.v) nubuvvetini subut etmek ucun istifade etmeleridir. Hicri 2-ci esrin axirinda Abbasi xelifesi Me'mun Hezret Imam rza (e) ile mezhebler ve firqeler haqqinda behs etmek ucun, teshkil etdiyimiz meclisde, o, Hz. (e.s) ilk defe Tovratin bu mujdesini delil getirmushdir. Her halda Tovrat kitabinin bu bendi min ilden artiqdir ki, muselmanlar terefinden istifade olunur ve nece illerdir ki, muqeddes kitabin Ibrani diline tercumesi cap olunub, hemcinin qedimi nusxelerde de bu movzunu duzgun tercume edibler. Yashadigimiz bu dovrde ehl-kitabin yalniz yerine yetirdiyi emel, muasir tercumelerde xeyanetdir. Eziz oxucu! Ozun fikirlesh, eger bu tercumeler Isa peygemberin kitabinin, Ilahi kitab olmasina e'tiqad edilerse, onda niye Allahdan qorxmayib sehv tercume edirler? Onlar neinki bu movzuda, hetta oz "muqeddes kitablarinin" yezlerle diger movzularinda cahillik teecubkeshliyinin ardinca gedibler be bunun behsi mufesseldir. Meger esl nisxelerde yol verilmish sehvler kifayet edermi ki, onlar bu hedde xeyaneti tercumelerde reva bilirler?!
|