İslam-Kitabxanasıİslam-Kitabxanası

Azan vaxtları
Saytda axtar
Saytın menyusu
Kitabxana əxlaq
Zərif nöqtələr [5]
Böyük rəhbər ayətullah Xameneinin həyatından əhvalatlar [16]
Həyat dərsi [5]
İslam dünyagörüşü - Cəmiyyət və tarix [16]
İnsan və mənəviyyat [10]
İmam Hüseynin (ə) əxlaqi görüşləri [0]
Xəbərdarlıq [3]
“Miratur-rəşad” (hidayət güzgüsü) [15]
İslamda ailə 2 [16]
İslamda ailə 1 [16]
Fəsad sərçeşməsi (Şeytan tələsi) [6]
İslamda Əxlaq 2 [20]
İslamda Əxlaq 1 [26]
İmam Sadiqin (ə) bəyani ilə yaranışın sirləri [8]
Siddiqeyi-Tahirə (ə) 2 [13]
Siddiqeyi-Tahirə (ə) 1 [12]
Ailə səadətinə necə nail olaq? [18]
Kumeyl duasının şərhi 2 [13]
Kumeyl duasının şərhi 1 [12]
Minacatın əzəməti [13]
Ey ata, ey ana, biz müttəhimik [5]
Qadın - Fatimə Fatimədir [14]
Nəsihətlər [26]
İslam dünyagörüşü - Əbədi həyat [5]
Din təlimləri 2-ci cild (Uşaqlar və yeniyetmələr üçün dərslik) [30]
Din təlimləri 1-ci cild (Uşaqlar və yeniyetmələr üçün dərslik) [31]
İslam dünyagörüşü - İnsan Quranda [5]
İnsanı tanımaq [21]
Axirət azuqəsi 2-ci cild (Peyğəmbərin (s) Əbuzərə nəsihətləri) [24]
Axirət azuqəsi 1-ci cild (Peyğəmbərin (s) Əbuzərə nəsihətləri) [19]
Ariflərdən [9]
İslam dunyagörüşü İnsan və iman [6]
Əxlaqi və psixoloji çatışmazlıqların araşdırılması [19]
İslam və qərb mədəniyyəti [15]
Əbədi öyüd (ikinci cild) [22]
Əbədi öyüd (birinci cild) [23]
İlahi nəsihətlər [15]
Gəncliyin yeddi səması (zəruri dini biliklər) [9]
İslamda nümunəvi qadınlar – Fatimə (ə) [149]
Günahşünaslıq [19]
Nəfsin saflaşdırılması [24]
İslamda qəhrəman qadınlar [20]
Kəramət sahibləri [13]
Kamil insan [30]
Şəhadət yatağında Mövlanın (ə) öyüdü [17]
Rəbbin dərgahında [22]
İmam Hüseynin (ə) əxlaqi görüşləri [11]
İbrət güzgüsü [14]
İmam Zamanla görüşənlər [15]
Allaha doğru [33]
Allahın elçisi [20]
Sadiq yol axtaranlar üçün imam Sadiqin (ə) nəsihətləri [29]
Məhəbbət iksiri [26]
Hicab [14]
Kaş valideynlərim biləydi! [14]
Ayətullahül-üzma Behcətin həyatı [14]
Nəfsi saflaşdırmadan qabaq özünütanıma [4]
Övsafül-Əşraf [7]
Gənc ailələr üçün göstərişlər [6]
Əxlaq elmində 50 dərs [51]
İslamda övlad [1]
Islamda evlənmə və ailə hüququ-2 [11]
Islamda evlənmə və ailə hüququ-1 [13]
Bizim sorgumuz
Ramazan ayında oruc tutmusuzmu?
Total of answers: 2045
Saytın menyusu
Şərhlər: 14
Rəsmlər: 618
Əxlaq: 1118
Müxtəlif: 481
Etiqat, Tarix, Fəlsəfə: 1448
Quran, Hədis, İslam təlimləri, Fiqh: 1131
Statistika

Burda olanlar 1
Qonaqlar 1
İstifadəçilər 0
Son qeydiyyatçılar
  • Vefa
  • Saday
  • Muhammed
  • Ferec313
  • Araz
  • Sebine
  • Sahib123
  • ali_araz
  • User
  • Aliakber313
  • Main » Articles » Quran » Nur təfsiri (6-cı cild)

    Nur təfsiri (6-cı cild)
    Ayə 47:
    قَالَ تَزْرَعُونَ سَبْعَ سِنِينَ دَأَبًا فَمَا حَصَدتُّمْ فَذَرُوهُ فِي سُنبُلِهِ إِلاَّ قَلِيلاً مِّمَّا تَأْكُلُونَ
    "(Yusif cavab olaraq) dedi: Yeddi il ard-arda əkin, yığdığınızı - yediyiniz az hissə istisna olmaqla - sünbüldə saxlayın.”
    Nöqtələr
    Yusif zindan yoldaşının onu unutmasından gileylənməyərək, yuxunun təbiri üçün heç bir şərt qoymadan təbirə başladı. Cəmiyyətin ehtiyacı olan vaxtda biliyi gizləmək pak insanların kərəmindən uzaqdır.
    Yusif yuxunu təbir etməkdən əlavə, aydın bir proqram bəyan etməklə qıtlıqla mübarizə yolunu göstərdi. Bu yolla məlum olurdu ki, Yusif yuxu təbirindən əlavə müdiriyyət gücünə də malik idi.
    Bu ayədə əkinçilik, ehtiyac azuqə siyasəti, məsrəfdə qənaət mövzularına da işarə olunmuşdur.
    Bildirişlər
    1. Öz qurucu proqramlarımızı minnət qoymadan, umacaqsız təqdim edək.
    2. Cəmiyyəti xilas etmək üçün şəxsi problemlərə göz yummaq lazımdır. (Yusif zindanda olması ilə bağlı bir söz demədi. O, xalqı çətinlikdən qurtarmaq barədə düşünürdü.)
    3. Böhranın həlli və çətin vəziyyətdə cəmiyyətin idarəsi hökumətin əsas vəzifələrindəndir.
    4. Hökumətlər qıtlıq və quraqlığı öncədən müəyyənləşdirməlidir. Bolluq əyyamında tədbir görməklə qarşıdakı çətinliklər yüngülləşdirilməlidir.
    5. Şərait münasib olduqda həmin şəraitdən son dərəcə bəhrələnmək lazımdır.
    6. Qarşıda böhran olduqda istehsal və işin tutumunu artırmaq lazımdır.
    7. İlahi insanlar xalqın rifahı haqqında düşünməlidirlər. Uzun müddətli və qısa müddətli planlar hazırlanmalıdır.
    8. Proqramlaşdırma və müdiriyyətdə zaman çox mühüm amildir.
    9. Vəziyyətin müəyyənləşdirilməsi kafi deyil, proqram hazırlamaq lazımdır.
    10. İstehsalda proqramlaşdırma, qənaət və ehtiyat toplanması zəruridir. (Geri qalmış cəmiyyət bu mərhələləri nəzərə almadan məsrəf edir.)
    11. İstehsal və istehlaka dövlət nəzarəti böhranlı vəziyyətlərdə zəruri bir işdir.
    12. Buğda sünbüldə qaldıqda ömrü uzanır.
    13. Planlaşdırma vasitəsilə qıtlıq, zəlzələ və sel kimi təbii hadisələrlə mübarizə aparmaq olar.
    14. Gələcəklə bağlı planlaşdırma və idarəçilik Allaha təvəkkül və Onun qarşısında təslimçiliklə zidd deyil. (Tədbir tökməklə təqdirin qarşısını alaq.)
    15. Nəzərdə tutulmuş plan reallaşma imkanına malik olmalıdır. (Haqqında danışılan dövrdə ən yaxşı yol buğdanı sünbüldə saxlamaq idi.)
    16. Hər aclıq pis olmur. Nəzərdə tutulan qıtlıq Yusifin hakimiyyəti üçün müqəddimə oldu, qənaət və xalqın daha artıq fəaliyyətinə zəmin yaratdı.
    17. Gələcəyin nəzərə alınması və uzun müddətli proqramlar hazırlanması cəmiyyətin üzləşdiyi iqtisadi çətinliklərlə mübarizədə müdiriyyət şərtidir.
    18. Bugünkü qənaət sabahkı ehtiyacsızlıq, bugünkü israf sabahkı möhtaclıqdır.
    19. Həqiqət kafirlərin yuxusu vasitəsilə də bəyan oluna bilər. Belə bir yuxunun cəmiyyətin hifzi üçün göstəriş olması mümkündür.
    20. Bu gün sabah üçün daha səylə çalışmaq lazımdır.
    Ayə 48:
    ثُمَّ يَأْتِي مِن بَعْدِ ذَلِكَ سَبْعٌ شِدَادٌ يَأْكُلْنَ مَا قَدَّمْتُمْ لَهُنَّ إِلاَّ قَلِيلاً مِّمَّا تُحْصِنُونَ
    "Sonra onun ardınca yeddi il çətin gələr, xalq onlar üçün öncədən yığdığınızı yeyər, yalnız cüzi bir miqdar saxlayarsınız.”
    Ayə 49:
    ثُمَّ يَأْتِي مِن بَعْدِ ذَلِكَ عَامٌ فِيهِ يُغَاثُ النَّاسُ وَفِيهِ يَعْصِرُونَ
    "Sonra onun ardınca bir il gələr ki, həmin ildə xalqa yağış nazil olar (qıtlıq müşkülü başa çatar). Həmin ildə xalq (bolluq olduğundan) sıxılmış şirə götürər.”
    Nöqtələr
    "Yuğasun nas” tərkibi "ğəvs” sözündən götürüldükdə "xalqa Allah tərəfindən yardım olunar”, "ğəys” sözündən götürüldükdə isə "yağış yağar və acı hadisələr başa çatar” mənasını bildirir.
    Yuxudakı yeddi kök və arıq inək, yeddi yaşıl və quru sünbül Yusif tərəfindən on dörd il bolluq və qıtlıq kimi təbir olundu. 15-ci ildə yağış nazil olması və bolluq yaranması padşahın yuxusunda görünməmişdi, Yusifin Allah tərəfindən bəyan etdiyi qeybi bir xəbər idi. Bu xəbərlə onun peyğəmbərliyinin elanı üçün zəmin yarandı.
    Cəmiyyətdə işlək bir müdiriyyətin şərtləri var: xalqın etimadı, sədaqət, elm və bilik, düzgün öngörmə, xalqın itaəti (çünki Yusifin planını həyata keçirən xalq idi).
    Bildirişlər
    1. Hazırlıq məqsədi ilə xalqı gələcək çətinliklərdən xəbərdar edək.
    2. Çətinlik dövrü üçün ehtiyat toplamaq və proqram hazırlamaq dəyərli bir işdir.
    3. Gələcəyi düşünmək və proqram hazırlamaq milləti hadisələr böhranından xilas edə bilər.
    4. Məsrəfdə əkin və sərmayə üçün ehtiyat saxlayın.
    5. Çətin şəraitdə əsas dayaqları və sərmayələri qorumaq lazımdır.
    6. Qida maddələrinin xarab olmaması üçün onların saxlanma və dəyişmə üsullarını öyrənək.
    7. Çətinlikdən sonra asanlıq gəlir.
    8. İnsanların çətinliyə dözə bilməsi üçün onlara gələcəklə bağlı ümid verək.
    9. Hava və yağıntının öncədən müəyyənləşdirilməsi (proqnozlaşdırılması) əkinçiliyin planlaşdırılmasında faydalı işdir.
    10. Yuxular insanı gələcək hadisələrdən xəbərdar edib, onun üçün qurtuluş rəmzi ola bilər.
    11. Bizim məntəqəmizdən və ölkəmizdən olmayan insanların da problemlərini aradan qaldırmaq üçün çalışaq. (Yusifin planı öz məntəqəsi üçün nəzərdə tutulmamışdı.)
    12. Elm və bilik hökumətlərin inkişaf və davam, cəmiyyətlərin əmin-amanlıq və rifah rəmzidir. (Yusifin qəhətlik və quraqlıqla mübarizə planları onun bilik və düşüncəsindən danışır.)
    Ayə 50:
    وَقَالَ الْمَلِكُ ائْتُونِي بِهِ فَلَمَّا جَاءهُ الرَّسُولُ قَالَ ارْجِعْ إِلَى رَبِّكَ فَاسْأَلْهُ مَا بَالُ النِّسْوَةِ اللاَّتِي قَطَّعْنَ أَيْدِيَهُنَّ إِنَّ رَبِّي بِكَيْدِهِنَّ عَلِيمٌ
    "Padşah dedi: "Onu mənim yanıma gətirin.” Elə ki, şahın elçisi onun yanına gəldi (Yusif) dedi: "Ağanın yanına qayıt və ondan soruş ki, əllərini kəsən qadınların macərası nə oldu? Həqiqətən, mənim Rəbbim onların hiyləsindən agahdır.”
    Nöqtələr
    Yusif padşahın yuxusunu təbir etməklə və ölçülü bir proqram irəli sürməklə qeyd-şərtsiz və təmənnasız sübut etdi ki, o adi bir məhbus deyil, fövqəladə və alim bir insandır.
    Şahın elçisi Yusifin yanına gəldiyi vaxt Yusif azadlıq xəbərinə dərhal müsbət cavab vermədi. O, keçmişdə haqqında qaldırılmış işin yenidən araşdırılmasını istəyirdi. Çünki şahın əfvi ilə azad olmaq onun ürəyincə deyildi. Yusif günahsızlığını sübuta yetirmək və şaha onun rejimində nə qədər ədalətsizlik olduğunu anlatmaq istəyirdi.
    Hədisdə oxuyuruq: Həzrət Peyğəmbər (s) buyurdu: "Yusifin səbrinə heyranam. Əzizi-Misr yuxu təbirinə ehtiyac duyduğu vaxt Yusif bu təbirin müqabilində azadlıq tələb etmədi. Amma onu azad etmək istədikdə zindandan çıxmayıb, üzərindəki böhtanın götürülməsini istədi.
    Ola bilsin ki, Yusif Əzizi-Misrin hörmətini gözləmək xatirinə onun zövcəsinin adını çəkmədi, sadəcə qonaqlıq məclisinə işarə etdi.
    Bildirişlər
    1. Məmləkətin ehtiyaclı olduğu və zindana salınmış düşüncə sahibləri cinayətə yol verməmişlərsə, dövlətin yardımı ilə azad edilməlidirlər.
    2. Düşünən beyinlərdən istifadədə yubanmaq olmaz.
    3. Hakimlər düşüncəli, tədbirli və böyük insanlara ehtiyaclıdırlar.
    4. Əgər Allah istəsə, padşahı zindandakı qula möhtac edər.
    5. Yusif Misir padşahını özü üçün ağa saymırdı.
    6. Kafir olsalar belə, tabeçiliklərində olanların yanında rəhbər və hakimlərə hörmətlə yanaşmaq lazımdır.
    7. Azadlığı hər qiymətə almaq olmaz. Günahsızlığın sübutu azadlıqdan mühümdür.
    8. Azadlıq yox, özünə qarşı ittihamların araşdırılmasını istəyən məhbus pakdır.
    9. Yusif öncə xalqın zehnini təmizlədi, sonra məsuliyyəti qəbul etdi.
    10. Abır-həyanı və şəxsiyyəti qorumaq vacibdir.
    11. Qeyri-ilahi hakimlərdən kömək istəməyə icazə verilmir.
    12. Həssas məqamlarda kimlərinsə şəxsiyyətini qorumaq xatirinə haqqı gizlətmək olmaz.
    13. Qadınların əllərini kəsməsi əhvalatının Yusif tərəfindən xatırladılmasının səbəbi bu əhvalatın ümumiliyi və inkaredilməzliyi ola bilər.
    14. Yusifin həbsi qurğusunda bütün qadınların rolu oldu.
    15. Əxlaqi günahları və məsələləri örtülü surətdə bəyan edək.
    16. Düşmənin hiyləsi böyük olsa da Allah bütün hiylələrdən xəbərdardır və Öz dostlarını qoruyur.
    Ayə 51:
    قَالَ مَا خَطْبُكُنَّ إِذْ رَاوَدتُّنَّ يُوسُفَ عَن نَّفْسِهِ قُلْنَ حَاشَ لِلّهِ مَا عَلِمْنَا عَلَيْهِ مِن سُوءٍ قَالَتِ امْرَأَةُ الْعَزِيزِ الآنَ حَصْحَصَ الْحَقُّ أَنَاْ رَاوَدتُّهُ عَن نَّفْسِهِ وَإِنَّهُ لَمِنَ الصَّادِقِينَ
    "(Padşah qadınlara) dedi: "Yusifdən kam almaq istədiyiniz vaxt məqsədiniz nə idi?” Qadınlar dedilər: "Aman Allah, biz onun heç bir pisliyini bilmirik.” Əzizin zövcəsi dedi: "İndi həqiqət aşkarlandı. Mən ondan kam almaq istədim və şəksiz, o doğru danışanlardandır.”
    Nöqtələr
    "Xətəbə” dedikdə mühüm bir iş üçün dəvət olunmaq nəzərdə tutulur. Xətib xalqı böyük bir hədəfə doğru dəvət edən şəxsdir. "Həssə” sözündən olan "həshəsə” haqqı batildən ayırmaq mənasını bildirir.
    Bu macərada ilahi qanunlardan biri gerçəkləşir. İlahi təqvaya xatir qurtuluş əldə olunur: "Hər kəs Allahdan çəkinsə, Allah ona gözləmədiyi yerdən çıxış yolu qərar verər və ona ruzi yetirər.”
    Bildirişlər
    1. İş ikiqat düyünə düşəndə ölkənin birinci adamı özü işi araşdırmalı və məhkəmə təşkil etməlidir.
    2. Müttəhimi dəvət edin ki, özünü müdafiə etsin. Mühakimədə hətta Züleyxa da iştirak edirdi.
    3. Acılıqların ardınca şirinliklər gəlir.
    4. Misir qadınları nəinki Yusifin günahsızlığını etiraf etdilər, hətta onda heç bir pislik görmədiklərini bildirdilər.
    5. Həqiqət nə vaxtsa üzə çıxır.
    6. Bağlı işlərin və həqiqətlərin aydınlaşması üçün zamana ehtiyac var.
    7. Vicdanlar bir gün oyanıb etiraf edər. Necə ki, cəmiyyətin və mühitin təzyiqi üsyankarları etirafa vadar edir. (Əzizin zövcəsi bütün qadınların Yusiflə bağlı etirafına şahid olduqda özü də etiraf etməyə məcbur oldu.)
    8. Əzizi-Misir istəyirdi ki, Züleyxa ilə Yusif arasındakı hadisə məxfi qalsın. Amma Allah bunu bütün aləmə və həmişəlik aşkarladı. Bununla da Yusifin paklığı həmişəlik sübuta yetdi.
    9. Allah istəyən vaxt düşmən özü qurtuluş vasitəsi olur və ittihamı geri götürür.
    Ayə 52:
    ذَلِكَ لِيَعْلَمَ أَنِّي لَمْ أَخُنْهُ بِالْغَيْبِ وَأَنَّ اللّهَ لاَ يَهْدِي كَيْدَ الْخَائِنِينَ
    "(Yusif dedi:) Bu (qadınların etirafı) onun üçün idi ki, (Əziz) mənim gizlində ona xəyanət etmədiyimi bilsin. Şübhəsiz, Allah xainlərin hiyləsinə yol verməz.”
    Nöqtələr
    Bu ayənin Yusifin və ya Əzizi-Misrin zövcəsinin sözü olması ilə bağlı iki rəy var. Bəzi təfsirçilər onu Yusifin, bəziləri isə Züleyxanın sözünün davamı sayırlar. Amma ayənin mənasına nəzər saldıqda aydın olur ki, bu sözlər Züleyxaya məxsus deyil. Çünki günahsız bir şəxsi illər uzunu zindanda saxlamaqdan böyük xəyanət ola bilməzdi.
    Yusif bu sözlərlə zindanda yubanmasının səbəbi kimi hadisənin yenidən araşdırılmasını və heysiyyətinin təsdiqini göstərir.
    Bildirişlər
    1. Kərəmi olan şəxs intiqam almağa çalışmır. Onu yalnız həqiqətin üzə çıxması maraqlandırır.
    2. Düşüncələrdən sui-zənni uzaqlaşdıraq.
    3. Hər hansı bir kişinin həyat yoldaşına qarşı pis fikir o kişiyə qarşı xəyanətdir.
    4. Kafirə qarşı xəyanət də bəyənilməmişdir.
    5. Aşkarda və gizlində xəyanətə yol verməmək gerçək iman nişanəsidir.
    6. Xain insan öz işi xatirinə xilafına don geyindirib plan cızır.
    7. Yusif padşahın nəzərinə çatdırmaq istəyirdi ki, hadisələrdə təyinedici amil Allahın iradəsi və qanunlarıdır.
    8. Xain insan nəticə əldə edə bilmir və onu xoş aqibət gözləmir. Bəli! Əgər biz pak olsaq, Allah imkan verməz ki, pak olmayanlar bizi hörmətdən salsınlar.
    9. Xainlərin uğursuzluğu və rüsvayçılığı ilahi qanunlardandır.
    Category: Nur təfsiri (6-cı cild) | Added by: Islam_Kitabxanasi (2012-09-22)
    Views: 693 | Rating: 0.0/0
    Total comments: 0
    Only registered users can add comments.
    [ Registration | Login ]

    Quranda axtar
    Quran,Hədis,İslam təlimləri, Fiqh
    Quran
    İstifadəçi girişi
    Login:
    Password:
    Kitabxana əxlaq
    Etiqat, Tarix, Fəlsəfə, Dini yaradıcılıq
    Dost saytlar
  • İslamQadını
  • Günahkar-Bəndə
  • Kitablar yüklə
  • Bölmələr
    Tarix [535]
    Etiqat [869]
    Fəlsəfə [4]
    Dini yaradıcılıq [40]
    Bölmələr
    Quran [585]
    Hədis [253]
    İslam təlimləri [24]
    Fiqh [219]
    Azan vaxtları [1]
    Dua [26]
    Din [13]
    Namaz [10]
    Kateqoriyalar
    Quran təhrif olunmayıb [17]
    Quranın tilavәt qaydaları [22]
    Surələr Gülüstanı [26]
    Əl-Bəyan 1-ci cild [21]
    Əl-Bəyan 2-ci cild [22]
    Quranla dərman [10]
    Quranda Namaz [9]
    Qurani-Kərimin tərcüməsi [46]
    Quranda dunyaşünaslığın əsasları [24]
    Quran və Qiyamət “Tur” surəsinin təfsiri [13]
    Nurul-Quran (Bəqərə surəsinin 187-286-cı ayələrinin təfsiri) [11]
    Nurul-Quran (Bəqərə surəsinin 83-186-cı ayələrinin təfsiri) [12]
    Nurul-Quran (Fatihə və Bəqərə surəsinin 82-ci ayəyə qədər təfsiri) [12]
    Nurul-Quran (Ənam surəsinin təfsiri) [9]
    Nurul-Quran (Nisa surəsinin təfsiri) [13]
    Nurul-Quran (Maidə surəsinin təfsiri) [9]
    Nurul-Quran (Ali-İmran surəsinin təfsiri) [12]
    Quranın elmi ecazkarlığl [17]
    Nur təfsiri (1-ci cild) [31]
    Nur təfsiri (2-ci cild) [42]
    Nur təfsiri (3-cü cild) [34]
    Nur təfsiri (4-cü cild) [37]
    Nur təfsiri (5-ci cild) [26]
    Nur təfsiri (6-cı cild) [37]
    Nur təfsiri (7-ci cild) [60]
    Nur təfsiri (8-ci cild) [13]
    Nur təfsiri (9-cu cild) [0]
    Nur təfsiri (10-cu cild) [0]
    Nur təfsiri (11-ci cild) [0]
    Nur təfsiri (12-ci cild) [0]
    Rəsmlərimiz
    Copyright MyCorp © 2024