İslam-Kitabxanasıİslam-Kitabxanası

Azan vaxtları
Saytda axtar
Saytın menyusu
Kitabxana əxlaq
Zərif nöqtələr [5]
Böyük rəhbər ayətullah Xameneinin həyatından əhvalatlar [16]
Həyat dərsi [5]
İslam dünyagörüşü - Cəmiyyət və tarix [16]
İnsan və mənəviyyat [10]
İmam Hüseynin (ə) əxlaqi görüşləri [0]
Xəbərdarlıq [3]
“Miratur-rəşad” (hidayət güzgüsü) [15]
İslamda ailə 2 [16]
İslamda ailə 1 [16]
Fəsad sərçeşməsi (Şeytan tələsi) [6]
İslamda Əxlaq 2 [20]
İslamda Əxlaq 1 [26]
İmam Sadiqin (ə) bəyani ilə yaranışın sirləri [8]
Siddiqeyi-Tahirə (ə) 2 [13]
Siddiqeyi-Tahirə (ə) 1 [12]
Ailə səadətinə necə nail olaq? [18]
Kumeyl duasının şərhi 2 [13]
Kumeyl duasının şərhi 1 [12]
Minacatın əzəməti [13]
Ey ata, ey ana, biz müttəhimik [5]
Qadın - Fatimə Fatimədir [14]
Nəsihətlər [26]
İslam dünyagörüşü - Əbədi həyat [5]
Din təlimləri 2-ci cild (Uşaqlar və yeniyetmələr üçün dərslik) [30]
Din təlimləri 1-ci cild (Uşaqlar və yeniyetmələr üçün dərslik) [31]
İslam dünyagörüşü - İnsan Quranda [5]
İnsanı tanımaq [21]
Axirət azuqəsi 2-ci cild (Peyğəmbərin (s) Əbuzərə nəsihətləri) [24]
Axirət azuqəsi 1-ci cild (Peyğəmbərin (s) Əbuzərə nəsihətləri) [19]
Ariflərdən [9]
İslam dunyagörüşü İnsan və iman [6]
Əxlaqi və psixoloji çatışmazlıqların araşdırılması [19]
İslam və qərb mədəniyyəti [15]
Əbədi öyüd (ikinci cild) [22]
Əbədi öyüd (birinci cild) [23]
İlahi nəsihətlər [15]
Gəncliyin yeddi səması (zəruri dini biliklər) [9]
İslamda nümunəvi qadınlar – Fatimə (ə) [149]
Günahşünaslıq [19]
Nəfsin saflaşdırılması [24]
İslamda qəhrəman qadınlar [20]
Kəramət sahibləri [13]
Kamil insan [30]
Şəhadət yatağında Mövlanın (ə) öyüdü [17]
Rəbbin dərgahında [22]
İmam Hüseynin (ə) əxlaqi görüşləri [11]
İbrət güzgüsü [14]
İmam Zamanla görüşənlər [15]
Allaha doğru [33]
Allahın elçisi [20]
Sadiq yol axtaranlar üçün imam Sadiqin (ə) nəsihətləri [29]
Məhəbbət iksiri [26]
Hicab [14]
Kaş valideynlərim biləydi! [14]
Ayətullahül-üzma Behcətin həyatı [14]
Nəfsi saflaşdırmadan qabaq özünütanıma [4]
Övsafül-Əşraf [7]
Gənc ailələr üçün göstərişlər [6]
Əxlaq elmində 50 dərs [51]
İslamda övlad [1]
Islamda evlənmə və ailə hüququ-2 [11]
Islamda evlənmə və ailə hüququ-1 [13]
Bizim sorgumuz
Ramazan ayında oruc tutmusuzmu?
Total of answers: 2045
Saytın menyusu
Şərhlər: 14
Rəsmlər: 618
Əxlaq: 1118
Müxtəlif: 481
Etiqat, Tarix, Fəlsəfə: 1448
Quran, Hədis, İslam təlimləri, Fiqh: 1131
Statistika

Burda olanlar 1
Qonaqlar 1
İstifadəçilər 0
Son qeydiyyatçılar
  • Vefa
  • Saday
  • Muhammed
  • Ferec313
  • Araz
  • Sebine
  • Sahib123
  • ali_araz
  • User
  • Aliakber313
  • Main » Articles » Quran » Nur təfsiri (6-cı cild)

    Nur təfsiri (6-cı cild)
    Ayə 96:
    فَلَمَّا أَن جَاء الْبَشِيرُ أَلْقَاهُ عَلَى وَجْهِهِ فَارْتَدَّ بَصِيرًا قَالَ أَلَمْ أَقُل لَّكُمْ إِنِّي أَعْلَمُ مِنَ اللّهِ مَا لاَ تَعْلَمُونَ
    "Müjdə gətirən şəxs (Yusifin köynəyini gətirən qardaş) çatan kimi köynəyi Yəqubun çöhrəsinə sürtdü. Yəqubun gözü açıldı və dedi: Sizə demədimmi ki, həqiqətən, mən Allahdan (Allahın lütfündən) sizin bilmədiyiniz bir şey bilirəm.”
    Nöqtələr
    Gözün ağarması dedikdə onun nurunun azalması başa düşülür. "Bəsirən” dedikdə isə nurla dolu olmaq başa düşülür. Məlum olur ki, qəm-qüssə və şadlığın insanın necə görməsinə təsiri var. Amma məqsəd mütləq korluq olsa, Yəqubun gözünün açılması Quranın isbat etdiyi bir möcüzədir.
    Dünyanın eniş-yoxuşu var. Yusifin qardaşları bir gün onun ölüm xəbərini gətirdilər, o biri gün hakim olması ilə müjdə verdilər.
    Bildirişlər
    1. Peyğəmbər elminin qaynağı ilahi elmdir.
    2. İlahi peyğəmbərlər Allahın vədlərinə əmindirlər.
    3. Yəqub öz övladlarından fərqli olaraq, Yusifin sağ olduğuna inanırdı və bu ayrılığın sona çatacağına əmin idi.
    4. Qeyri-saleh övlad atanın korluğuna, saleh övlad isə gözünün açılmasına səbəb olur.
    5. Təbiət qanunlarına Allahın iradəsi hakimdir.
    6. Övliyaların libası və onlara aid olan başqa şeylər təsirli ola bilər.
    7. Xalqın xoşlamadığı bir çox işlər faydalı ola bilər. Qıtlıq xoşagəlməz hal olsa da, bu vaxt Yusifin azadlığına, günahsızlığının sübutuna, hakimiyyətə çatmasına, Yəqubla görüşməsinə səbəb oldu.
    Ayə 97:
    قَالُواْ يَا أَبَانَا اسْتَغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا إِنَّا كُنَّا خَاطِئِينَ
    "(Övladlar) Dedilər: Ey ata! Bizim günahlarımız üçün (Allahdan) bağışlanma dilə. Həqiqətən, biz xətakar olmuşuq.”
    Ayə 98:
    قَالَ سَوْفَ أَسْتَغْفِرُ لَكُمْ رَبِّي إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ
    "(Yəqub) dedi: Tezliklə Rəbbimdən sizin üçün bağışlanma diləyərəm. Həqiqətən, O Özü bağışlayan və çox mehribandır.”
    Nöqtələr
    Yəqubun övladları təkallahçı (müvəhhid) olub atalarının uca məqamından xəbərdar idilər. Onlar atalarını əqidə baxımından yox, Yusifə bağlılıq baxımından azğın sayırdılar.
    Zalım üçün 3 gün var: qüdrət günü, möhlət günü və peşmanlıq günü.
    Məzlum üçün də 3 gün var: zülmə düşdüyü həsrət günü, çarə axtardığı heyrət günü, dünya və axirətdə qurtuluş günü.
    Bir gün atalarını azğınlıqda ittiham edən övladlar sonradan xətakar olduqlarını etiraf etdilər.
    "Məcməul-bəyan” və "Ətyəbul-bəyan” təfsirlərində bildirilir ki, həzrət Yəqub övladlarına dua etmək üçün cümə axşamını və ya cümə gününü gözləyirdi.
    Bildirişlər
    1. Zülm zillət sahibidir. Qardaşları Yusifi quyuya atan gün sevinc içində idilər, sonra isə hər şey əksinə dəyişdi.
    2. Günahların bağışlanması üçün Allahın övliyalarına təvəssül, onları vasitəçi qərar vermək caizdir.
    3. Atanın duasında xüsusi təsir var. Tövbə heç vaxt gec deyil.
    4. Tövbə üçün heç vaxt gec deyil.
    5. Günahların etirafı bağışlanma üçün zəmindir.
    6. Dua üçün saatların imtiyazı var.
    7. Atanın öz övladlarına duasının xüsusi təsiri var.
    8. Ata kinli olmamalı, övladlarının səhvini bağışlamağı bacarmalıdır.
    9. Günahkar peşman olduğu vaxt onu danlamayın.
    10. Günahkara Allahın mərhəməti ilə ümid verək.
    11. Dua və təvəssülün qəbulunu səbirlə gözləyək.
    12. Həzrət Yəqub öz haqqından keçdi və Allahın haqqı ilə bağlı övladlarına dua etdi.
    13. Böyük günaha yol verənlər də Allahın lütfündən məhrum edilməyiblər. İki ilahi peyğəmbəri uzun illərdə incidənlərin də bağışlanmasına ümid var.
    Ayə 99:
    فَلَمَّا دَخَلُواْ عَلَى يُوسُفَ آوَى إِلَيْهِ أَبَوَيْهِ وَقَالَ ادْخُلُواْ مِصْرَ إِن شَاء اللّهُ آمِنِينَ
    "Elə ki, Yusifin yanına gəldilər, o öz ata-anasına yanında yer verdi və dedi: Allahın izni ilə əmin-amanlıq içində Misirə daxil olun.”
    Nöqtələr
    Yusif öz valideynlərini qarşılamaq üçün şəhər kənarında xeymə qurub gözünü yola tikmişdi. O, ata-anasını izzət və ehtiramla Misirə gətirmək arzusunda idi. Təbii ki, Yusifin ata-anası və qardaşları səfərə hazırlaşdıqları vaxt Kənanda qovğa vardı. Xalq neçə illər ötəndən sonra Yusifin salamatlıq xəbərini almış Yəqubun gözlərinin açılmasını və övladı ilə görüşə can atmasını maraqla izləyirdi. Bu ata və oğulun sevincinə onlar da şərik idilər. Xüsusi ilə Yusifin Misirdə xəzinədar və hakim olması, qıtlıq illərində onlara yardım göstərməsi hamını məmnun edirdi.
    "Əbəvəyhi” sözündən məlum olur ki, Yusifin anası da sağ olmuşdur. Amma bir sual cavabsız qalır ki, nə üçün bütün dastan boyu ananın göz yaşlarından danışılmır və bu məsələnin üzərindən sükutla keçilir?
    Rəvayətlərdə deyilir ki, Yəqub israrla Yusifdən öz macərasını danışmasını istədi. Yusif qardaşlarının onu bir quyunun başına gətirib, zorla köynəyini çıxartdıqlarını dedikdə Yəqub huşunu itirdi. Ayıldıqda söhbəti davam etdirməsini istədi. Amma Yusif dedi: "Atacan, səni İbrahim, İsmail və İshaqın haqqına and verirəm, məni danışmağa məcbur etmə!” Yəqub qəbul etdi.
    Bildirişlər
    1. Qonağı şəhərə daxil olmamış qarşılamaq yaxşı bir işdir. Şəhərdən kənarda Yəqubun istiqbalı üçün mərasim hazırlanmışdı və Yusif orada xeymə qurmuşdu.
    2. Vəzifə və məqam diqqətimizi valideynə ehtiramdan yayındırmamalıdır.
    3. Hətta ölkənin birinci şəxsi məmləkətin təhlükəsizliyindən danışarkən "inşallah” deməli və Allahın lütfünü yaddan çıxarmamalıdır. Çünki Allah istəməyincə, əmin-amanlıq ola bilməz. Bəzi tayfalar təhlükədən qaçmaq üçün ağır daşlardan evlər tikdilər. Amma Allahın qəzəbi onların əmin-amanlığını pozdu.
    4. Yaşayış yeri seçərkən mühüm məsələlərdən biri həmin yerin əmin-amanlığıdır.
    5. Əgər Yusif kimilər hakim olsa, əmin-amanlıq da olar.
    Ayə 100:
    وَرَفَعَ أَبَوَيْهِ عَلَى الْعَرْشِ وَخَرُّواْ لَهُ سُجَّدًا وَقَالَ يَا أَبَتِ هَـذَا تَأْوِيلُ رُؤْيَايَ مِن قَبْلُ قَدْ جَعَلَهَا رَبِّي حَقًّا وَقَدْ أَحْسَنَ بَي إِذْ أَخْرَجَنِي مِنَ السِّجْنِ وَجَاء بِكُم مِّنَ الْبَدْوِ مِن بَعْدِ أَن نَّزغَ الشَّيْطَانُ بَيْنِي وَبَيْنَ إِخْوَتِي إِنَّ رَبِّي لَطِيفٌ لِّمَا يَشَاء إِنَّهُ هُوَ الْعَلِيمُ الْحَكِيمُ
    "(Yusif) ata-anasını taxta qaldırdı. Amma onlar hamısı onun qarşısında əyilib səcdə etdilər. (Yusif) Dedi: "Ey ata, əvvəlki yuxumun təbiri budur. Şübhəsiz, Rəbbim onu gerçəkləşdirdi. Doğrudan da, məni zindandan qurtarmaqla ehsan etdi. Şeytan mənimlə qardaşlarımın arasını vurandan sonra (Allah) sizi biyabandan (Kənandan Misirə) gətirdi. Həqiqətən, Rəbbim istədiyinə lütf sahibidir. Doğrudan da, O, biləndir və hikmət sahibidir.”
    Nöqtələr
    "Ərş” sultanın oturduğu taxta deyilir. "Xərru” yerə yıxılmaq, "bədv” səhra, "nəzəğə” fəsad məqsədi ilə işə başlamaq mənalarını bildirir.
    "Lətif” Allahın adlarındandır. Yəni Allahın qüdrəti örtülü işlərə də nüfuz edir. Yusifin həyatında yalnız Allahın qüdrəti ilə açılması mümkün olan düyünlər vardı.
    Yusif Kəbə kimi olmuşdu. Ata-anası və qardaşları ona üz tutub kəramətinə görə Allaha səcdə etdilər. Yəqub və Yusif Allahın peyğəmbərləri olduğundan, bu səcdəni Allahdan qeyrisinə aid etmək olmaz. Bu səcdə pərəstiş yox, təvazö əlaməti də ola bilərdi. Belə bir məqsədlə Yusifə səcdənin heç bir eybi yox idi.
    Bildirişlər
    1. İstənilən bir məqama yüksəldikdə valideynlərinizi özünüzdən üstün bilin. Daha çox əziyyət çəkən insan daha əziz sayılmalıdır.
    2. Peyğəmbərlər də hakimiyyət taxtına oturmuşlar.
    3. Həqiqi hakimlərə ehtiram və təvazö zəruridir.
    4. Ata və qardaşlarının Yusifə səcdəsi onun yuxusunu təbir etdi.
    5. Allah hikmət sahibidir, bəzən uzun illərdən sonra bir duanı qəbul edir və yuxunu gerçəkləşdirir.
    6. Planlar Allahın iradəsi ilə gerçəkləşir. Bəli, Yusif səbir və dözümdən danışmır, Allahı bütün işlərin əsl səbəbkarı kimi tanıyır.
    7. Allah övliyalarının yuxusu həqiqətdir.
    8. Vasitələrdən faydalanarkən Allahdan qəflətdə qalmayaq. Yusifin də həyatında onu yüksək məqama çatdıran vasitələr vardı. Amma o, "Rəbbim mənə ehsan etdi” deyirdi.
    9. Bir-birinizlə rastlaşarkən arxada qalmış acılıqlardan danışmayın. Yusifin atasına ilk sözü Allaha şükür oldu. O, arxada qalmış acı hadisələri danışmaq istəmədi.
    10. Qəlbi geniş olaq və qonağın qəlbinə dəyməyək. (Ayədə Yusif zindandan çıxmağı haqqında danışsa da, quyudan çıxmağı haqqında bir söz demir və qardaşlarını utandırmır.)
    11. İntiqam yox, güzəşt əhli olaq. Yusif deyir ki, şeytan vəsvəsə etməsəydi, qardaşlarım pis olmazdı.
    12. Allahın övliyaları zindana düşüb-çıxmağı tövhid və rübubiyyət yoluna aid bilirlər.
    13. Çətinliyin sonu qurtuluşdur.
    14. Bədəvilik (səhra həyatı) dəyər yox, zərurətdir.
    15. Valideynin övladla birlikdə yaşaması Allahın lütfüdür.
    16. Həzrət Yusifin dövründə Misirdə şəhər, Kənanda isə kənd həyatı hökm sürürdü.
    17. İnkişaf və üstün həyat üçün səfər etmək lazımdır.
    18. Xalis mömin hadisələrdən gileylənmir və bütün nemətləri Allah tərəfindən bilir.
    19. Qardaşlar və ailə üzvləri bilməlidirlər ki, şeytan daim onların arasında ixtilaf salmaq üçün çalışır.
    20. Özünüzü üstün saymayın. Yusif demir ki, şeytan onları aldatdı. Deyir ki, şeytan mənimlə onlar arasında maneə oldu. Yəni söhbətdə özünü də bir tərəf kimi qeyd edir.
    21. Əhvalatı əvvəlində Yəqub, sonunda isə Yusif şeytanın düşmənçiliyindən danışır.
    22. Allahın işləri müdara və lütflə müşayiət olunur.
    23. Acılı-şirinli bütün hadisələr Allahın elm və hikmətinə əsaslanır.
    24. Bir insanı bağışladıqdan sonra onu növbəti dəfə utandırmayın. Yusif qardaşlarını bağışladığından, söhbət əsnasında quyu məsələsini xatırlatmır.
    25. Əhvalatı əvvəlində Yəqubun, sonunda Yusifin Allahın alim və hikmət sahibi olmasını xatırlaması diqqət çəkir.
    Ayə 101:
    رَبِّ قَدْ آتَيْتَنِي مِنَ الْمُلْكِ وَعَلَّمْتَنِي مِن تَأْوِيلِ الأَحَادِيثِ فَاطِرِ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضِ أَنتَ وَلِيِّي فِي الدُّنيَا وَالآخِرَةِ تَوَفَّنِي مُسْلِمًا وَأَلْحِقْنِي بِالصَّالِحِينَ
    "(Yusuf dedi:) Pərvərdigara, Sən mənə hökumətdən (bəhrə) verdin, yuxuların təbirini öyrətdin. Ey göyləri və yeri yaradan, dünya və axirətdə mənim mövlam yalnız Sənsən. Məni müsəlman olaraq dünyadan apar və salehlərə qovuşdur.”
    Nöqtələr
    Allahın övliyaları öv izzət və qüdrətlərinə baxdıqda dərhal Allahı xatırlayır və deyirlər: "Pərvərdigara, nə varsa Səndəndir.” Yusif də belə etdi. Söhbəti atasından dolandırıb diqqətini Allaha yönəltdi. Allah Misirin hakimiyyətini iki nəfərə verdi: bu hökuməti özününkü bilən Firona və onu Allahınkı bilən Yusifə.
    İbrahimin təvəkkül tərzi onun övladlarında da özünü göstərirdi. İbrahim dedi: "Mən məxluqatın Rəbbinə təsliməm.” Sonra onun nəvəsi Yəqub övladlarına vəsiyyət etdi ki, dünyadan müsəlman gedin. Hazırkı ayədə isə Yəqubun övladı müsəlman olaraq ölməyi Allahdan diləyir. İbrahim salehlərdəndir və Yusif ona qovuşmaq istəyir.
    Allahın daim qoruduğu, elm və hakimiyyət verdiyi, təhlükədən hifz etdiyi Yusif yenə də öz aqibətindən nigarandır. Vay olsun qüdrət, var-dövlət və elmi hiyləgərliklə əldə edənlərə! Necə olacaq belələrinin aqibəti?!
    Allah-təala həzrət Adəmə adlar öyrətdi. Həzrət Davuda zireh toxumaq təlim olundu. Süleymana quşların dili təlim olundu. Yusifə təbir elmi əta edildi. İslam Peyğəmbərinə (s) isə əvvəllərin və axırların elmləri təlim olundu.
    Bildirişlər
    1. Hakimiyyət bəxşişi Allahın rübubiyyət şənindəndir.
    2. Hakimiyyət düşüncə, var-dövlət, qüdrət, ətraf və plan çəkməklə əldə olunmur. Hakimiyyətin əldə olunmasında əsas amil Allahın iradəsidir.
    3. Allah tərbiyə məqsədi ilə əta edib, geri alır.
    4. Hakimiyyət savadsızların yox, alimlərin haqqıdır. Yusifin elmi onun hakimiyyətə çatması üçün vasitə oldu.
    5. İstənilən bir məqamda özünüzü Allaha tapşırın.
    6. Allah lütf etməsə, qüdrət, hakimiyyət və siyasət insanın dindən çıxması üçün zəmin olar.
    (Yusif quyuda bir, zindanda başqa bir dua oxuyurdu. Hakimiyyətə çatdıqdan sonra isə belə dua edirdi: "Pərvərdigara, müsəlman olaraq ölüm.”)
    7. Allahın həqiqi bəndələri izzət və qüdrət zirvəsində olduqları vaxt ölüm və qiyaməti unutmur, öz vəzifələrini yerinə yetirirlər. Necə ki, onun zövcəsi Fironun sarayında qiyamət barədə düşünür və deyirdi: "Pərvərdigara! Behiştdə mənə Öz yanında yer ver.”
    8. Allahın əzəməti təkcə bizə verdiyi nemətlərə görə deyil. O bütün varlıq aləminin yaradıcısıdır.
    9. Yusif xalqa hakim olması ilə yox, Allahın ona hakim olması ilə fəxr edirdi.
    10. Xoş aqibət və işdə möhkəmlik həmin işə başlamaqdan daha mühümdür. Peyğəmbərlər xoş aqibət üçün dua edirdilər: "Məni Sənə təslim olmaqda ölən günədək möhkəm et.”
    11. Duada öncə Allahın nemətlərini yada salın, sonra öz istəyinizi bəyan edin.
    12. Qüdrətə çatdığınız vaxt Allahla münacatı yaddan çıxartmayın.
    13. Həzrət Yusif ən keşməkeşli anlarda Allahı unutmaz, Onunla münacat edərdi.
    14. Düzgün və ədalətli hakimlik üçün elm və biliyə ehtiyac var.
    15. Dua və münacatlarda təkcə dünya malı fikrində olmayın.
    16. Allahın qüdrət və elmi ilə müqayisədə insanın qüdrət və elmi əhəmiyyətsizdir. Allah bütün varlıq aləminə hakimdir.
    17. Göylərin və yerin yaradıcısı olan Allah insanı bəlalar quyusundan çıxarıb ən yüksək dərəcələrə çatdıra bilər.
    18. Bugünkü imanınızla qürrələnməyin. Bu imanı sonadək qorumaq mühümdür.
    19. İmanın nəhayəti Allah qarşısında təslimçilikdir.
    20. Xeyir aqibət Allahın Öz bəndələrinə əta etdiyi ən üstün nemətdir.
    21. Heç bir mükafat əbədi qalmır.
    22. Pak insanların arzusu imanla ölmək və salehlər zümrəsinə qatılmaqdır.
    23. Dünyaya bağlı olmayan insanlar hakimiyyəti xidmət və islah üçün istəyirlər.
    24. Salehlərə axirətdə ən yüksək məqam verilər. (Yusif salehlərə qatılmaq arzusunda idi.)
    Category: Nur təfsiri (6-cı cild) | Added by: Islam_Kitabxanasi (2012-09-22)
    Views: 661 | Rating: 0.0/0
    Total comments: 0
    Only registered users can add comments.
    [ Registration | Login ]

    Quranda axtar
    Quran,Hədis,İslam təlimləri, Fiqh
    Quran
    İstifadəçi girişi
    Login:
    Password:
    Kitabxana əxlaq
    Etiqat, Tarix, Fəlsəfə, Dini yaradıcılıq
    Dost saytlar
  • İslamQadını
  • Günahkar-Bəndə
  • Kitablar yüklə
  • Bölmələr
    Tarix [535]
    Etiqat [869]
    Fəlsəfə [4]
    Dini yaradıcılıq [40]
    Bölmələr
    Quran [585]
    Hədis [253]
    İslam təlimləri [24]
    Fiqh [219]
    Azan vaxtları [1]
    Dua [26]
    Din [13]
    Namaz [10]
    Kateqoriyalar
    Quran təhrif olunmayıb [17]
    Quranın tilavәt qaydaları [22]
    Surələr Gülüstanı [26]
    Əl-Bəyan 1-ci cild [21]
    Əl-Bəyan 2-ci cild [22]
    Quranla dərman [10]
    Quranda Namaz [9]
    Qurani-Kərimin tərcüməsi [46]
    Quranda dunyaşünaslığın əsasları [24]
    Quran və Qiyamət “Tur” surəsinin təfsiri [13]
    Nurul-Quran (Bəqərə surəsinin 187-286-cı ayələrinin təfsiri) [11]
    Nurul-Quran (Bəqərə surəsinin 83-186-cı ayələrinin təfsiri) [12]
    Nurul-Quran (Fatihə və Bəqərə surəsinin 82-ci ayəyə qədər təfsiri) [12]
    Nurul-Quran (Ənam surəsinin təfsiri) [9]
    Nurul-Quran (Nisa surəsinin təfsiri) [13]
    Nurul-Quran (Maidə surəsinin təfsiri) [9]
    Nurul-Quran (Ali-İmran surəsinin təfsiri) [12]
    Quranın elmi ecazkarlığl [17]
    Nur təfsiri (1-ci cild) [31]
    Nur təfsiri (2-ci cild) [42]
    Nur təfsiri (3-cü cild) [34]
    Nur təfsiri (4-cü cild) [37]
    Nur təfsiri (5-ci cild) [26]
    Nur təfsiri (6-cı cild) [37]
    Nur təfsiri (7-ci cild) [60]
    Nur təfsiri (8-ci cild) [13]
    Nur təfsiri (9-cu cild) [0]
    Nur təfsiri (10-cu cild) [0]
    Nur təfsiri (11-ci cild) [0]
    Nur təfsiri (12-ci cild) [0]
    Rəsmlərimiz
    Copyright MyCorp © 2024