Xeybər Mədinədən bir qədər kənar Şimal yol üstündə tutmuşdur qərar. Ərazisi münbit səfalı yerdir Əsas əhalisi yəhudilərdir. Əksəri burada sakin olanlar Bir vaxt Mədinədən qovulmuş onlar. Hicrətin altıncı ilinin sonu Həzrəti Peyğəmbər eşidir bunu. Xeybərdə yaşayan yəhudilərlə İslam düşmənləri vermiş əl–ələ. Qətəfanlılarla bağlayır saziş İslamı boğmağa ayağa qalxmış. Yerli ərəbləri qaldırıb yığar Mədinəyə hücum hazırlayırlar. Rəsuli–əkrəmin əsas məqsədi Sülh yoluyla bunu yatırmaq idi. Odur ki Xeybərə elçilər gedir Görür yəhudilər lovğalıq edir. Mədinədən sürgün olanlar hamı Din kimi tanımır əsla islamı. Heç bir müqavilə bağlamayaraq Elçilərə deyir gəlmisiz nahaq. Müsəlmanlar ilə edir ədavət Elçilərdən bunu eşidir Həzrət. Mədinədən yürüş etdiyi zaman Həzrəti Peyğəmbər eləyir elan: – "Qarşıdakı hərbin əsas əmalı Qənimətdən qəti söz olmamalı Düşmən hərəkətə keçməzdən qabaq Onların Xeybərdə qarşısın alaq.” Min altı yüz nəfər üç günə qədər Xeybərə yetişdi cihad edənlər. Həzrəti Peyğəmbər sülh təklif edir Yəhudilər bunun əksinə gedir. Təcrübələrinə əsaslanaraq Hazır vəziyyətdə əllərdə yaraq Pəhləvanlarına güvənirdilər. Çəkinmədən hərbə qərar verdilər. Peyğəmbər əmr etdi başlandı savaş Müsəlmanlar keçdi hücuma birbaş. Xeybərdə yerləşən yeddi qaladan İkisini təslim etdilər asan. Naim qalasında çətinləşdi iş Əvvəl əbu Bəkr hücuma keçmiş. Qaladan atılan ox atəşləri Onu məcbur etdi qayıtsın geri. İkinci gün ömər döyüşə girdi Nə qədər ardıcıl hücum edirdi Onun da üzünə tale gülmədi Heç cəhdlə qalanı ala bilmədi. Peyğəmbər bu zaman: – Sabah ələmi Elə bir kişiyə verəcəyəm ki Mütləq qələbəylə geri dönəcək Çünki o Allahın dostudu kercək. Səhər tez ələmi əliyə verir Xeyir–dua ilə onu göndərir. Hücuma başlayır Həzrəti əli İldırımtək kəsir doğrayır əli. Bir ara əlinin döyüş zamanı Əlindən çıxaraq düşür qalxanı. Daha da qızışır Allahın şiri Əlinə keçən tək qapının biri Yerindən qopardıb qaldırır bunu Qalxan əvəzinə işlədir onu. Naim qalasını tez alıb əli Kamus qalasına gedir irəli. Onun qarşısına çıxır bu zaman Qalanı qoruyan güclü pəhləvan. Adı Mərhab özü əslən yəhudi Yetmiş cəngavərə bərabər idi. Meydana girdilər onlar təkbətək Mərhab özün bir an tərifləyərək Şəninə yazılmış şerlər dedi O ki var özünü tərif eylədi: – Mən sınaqdan çıxmış bir pəhləvanam Vurub öldürməyə doğmuşdur anam! – Mənim də adlarım Murtuza Heydər Qarşıma çıxanlar iki bölünər! Bir əlində qılınc birində qalxan Üz–üzə gəldilər iki pəhləvan. Çox gedən şiddətli mübarizədə Mərhab ancaq oldu müdafiədə. Əli son zərbəni endirdi ona İkiyə bölünüb düşdü bir yana. Allahın sevimli qüvvət sahibi Xeybərdə ad aldı "Xeybər Fatehi”. Başqa qalalar da alındı bir–bir Müsəlmanlar nə var ələ keçirdir. Düşmənlərdə artıq qalmamışdı hal Yəhudilər təslim oldular dərhal. Onların haqqında görüldü tədbir Gəlirləri "Beytülmal”(Beytülmal – islam dövlətinin xəzinəsinə verilən ad)a verilir. Xeybərin sülhündən sonra Peyğəmbər Orada istəyir qalsın bir qədər. Yəhudilər verir ona ziyafət Süfrəyə qoyarlar zəhərlənmiş ət Bir tikə götürüb ağzına salmış Xörəyin tamından şübhəli qalmış Tikəni az müddət çeynəyən zaman Ağzından çıxarıb atır udmadan. Yanındakılardan Bəşir udantək Oradaca ölür zəhərlənərək. Xörəyi bişirən Zeynəb bu zaman Təqsirin boynuna alır qorxmadan: – Sınamaqdan ötrü etmişəm dedi Əgər hökmdarsa ölməli idi. Bunu bilirdim ki əsil Peyğəmbər Hiss edib yeməkdən imtina edər. Onun günahından keçsə də Həzrət Qız canın qurtara bilməyir fəqət Ölən döyüşçünün qohumlarından Onu öldürürlər artıq bu zaman. Ordu Mədinəyə zəfərlə döndü Fərəh hissi ilə qəlblər döyündü. Sonuncu dəstəylə Cəfəri–Təyyar Həbəş ölkəsindən qayıtmışdılar. Peyğəmbər Cəfərin üzün öpərkən: - Hansına daha çox sevinim görən, Bilmirəm Xeybərin fəth işinə Ya da ki Cəfərin bu gəlişinə. Xeybərin fəthindən sonra bu ara Qadağan edilir müsəlmanlara. Vəhşi heyvanların ya qatır eşşək Caynaqlı quşların ətini yemək. Hamiləlik dövrü qurtaranadək Əsir qadınlarla yaxınlıq etmək. Qızılı gümüşü alıb satanlar Qiymətinə uyğun satmalı onlar. |